معرفی سایت سورن بام

sorenbam

عضو جدید
یکی از اجزای معماری در ایران که دارای طرح های متنوع می باشد آبنما می باشد. آبنما بسیار در باغات ایرانی مشاهده می شود و همچنین از آن در سطح شهر به عنوان نمادی برای نهرهای روان و چشمه سارها و .... استفاده می کنند. آوای خوش آبنما ها و چشم انداز زیبای آن و ظاهر زیبای آن در یک لحظه ی تمام رفتارهای بد شروندان را از بین برده و باعث هیجان و سرخوشی و شادی در آن ها می شود.


شرکت سورن بام فعالیت های مختلفی در زمینه ی طراحی و اجرا و همچنین نگهداری فضای سبز دارد. این شرکت فعالیت هایی در زمینه ی طراحی و اجرای فضای سبز از قبیل جدول کشی و پیاده رو سازی و محوطه سازی و احداث آبنما و ........ . از مهم ترین مواردی که در راستای کار این شرکت قرار دارد به کارگیری از بهترین مهندسانی است که دارای خلاقیت و دانش در طراحی و بخش طراحی می باشند.


آلاچیق در فرهنگ ایرانی دارای نام های مختلفی می باشد از جمله کلاه فرنگی و تارم که با استفاده از سازه های فلزی و چوبی ساخته می شود. آلاچیق در باغچه ها و پارک ها و سطح شهر وجود دارد و به عنوان سرپناهی برای نشستن در زیر آن استفاده می گردد و همچنین این سازه ها ظاهری گنبدی شکل دارند که اطرافشان باز است و در محیطی باز قرار دارند.
 
بالا