معرفی سايت های مفید در زمينه مهندسي نساجي

M.Deylamian

مدیر بازنشسته
با عرض خسته نباشید خدمت تمامی دوستان فعال...
هدف: معرفی سایت

http://www.lib.ncsu.edu/browsesubjects/
این سایت میتونه منبع خوبی برای یافتن مجله های online باشه مخصوصا برای دوستان شیمی نساج که معمولا در پیدا کردن مجلات لاتین با مشکل روبرو می شن ..
http://www2.lib.ncsu.edu/catalog/?N=0&Nty=1&view=brief&Ntt=electronic+journals+textiles&Ntk=Subject







انسان همان چیزی است که خود باور دارد. (آنتوان چخوف)http://www2.lib.ncsu.edu/catalog/?ect
 

textileman

عضو جدید
kohan journal web site

kohan journal web site

ba salam, mikhastam be hame dustane nassaje khodam ye site alie nasaji ro moarefi konam. hatman bebinid , site figholadeie , va 2 bakhshe farsi , englisi fare ba maghalate ali,

www.kohanjournal.com;)
 

moderntextile

عضو جدید
سايتهاي معتبر در زمينه مهندسي نساجي

سايتهاي معتبر در زمينه مهندسي نساجي

www.azadunitex.com/
در این سایت با انجمن علمی مهندسی نساجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری آشنا می شویم . در این سایت عناوینی چون معرفی ، اعضای هیات مدیره ، پازیریک ، اخبار ، علمی ، DOWNLOAD و فصلنامه انجمن به چشم می خورد .

www.depts.ttu.edu/itc/
این سایت به مرکز تحقیقاتی بین المللی دانشگاه تگزاس در زمینه منسوجات تعلق دارد . عناوینی چون اساتید ، لابراتوار ، TEST ها ، LINK ، لیست امکانات ، مدرسه کتان ، انتشارات و آموزش تخصصی را می توان در سایت مشاهده کرد .

www.textilemuseum.org
در این سایت می توان انواع و اقسام منسوجات را مشاهده کرده و درباره آنها به کسب اطلاعات علمی و فنی پرداخت . کلکسیون انواع منسوجات ، آموزش ، موزه و امکانات جستجو از امکانات ارائه شده توسط این موسسه برای آموزش رشته نساجی می باشند .

www.textileworld.com
در این پایگاه اطلاعاتی می توان با سایتی به نام دنیای نساجی آشنا شویم . این سایت در جهت اطلاع رسانی و آموزش نساجی فعالیت می کند . در سایت می توان عناوینی چون اخبار نساجی ، انتشارات ، منابع اطلاعاتی ، امکانات ثبت نام ، امکانات جستجو، کتاب و آموزش را می توان در این سایت مشاهده کرد .

http://textilesociety.org/
جامعه نساجی امریکا را می توان در این سایت ملاقات کرد . در این سایت به ارائه مطالب آموزشی و اطلاعاتی درباره صنعت نساجی پرداخته می شود . همچنین امکانات جستجو در سایت موجود می باشد . انتشارات موسسه ، گزارش رویدادها و منابع اطلاعاتی درباره منسوجات را می توان از عناوین موجود در سایت برشمرد .

www.texi.org/
انستیتوی بین المللی نساجی را می توان در این سایت مشاهده کرد . در سایت این انستیتو می توان اطلاعاتی درباره صنعت نساجی بدست آمورد . امکانات جستجو ، گزارش رویدادها ، خدمات اطلاعاتی ، انتشارات ، کتاب ، LINK و کیفیت از مواردی می باشند که در این سایت به آنها اشاره می شود .

www.davisonpublishing.com/
این سایت به معرفی کتاب مرجعی برای مهندسین نساجی به نام DAVISON می پردازد . این کتاب ارائه کننده استانداردهای به کار رفته در این صنعت از سال 1866 تا کنون می باشد . کتاب مورد نظر را با ثبت نام در سایت می توان دریافت کرد .

www.textilearts.com/
این سایت به ارائه نمونه هائی از محصولات هنری می پردازد که با پارچه و منسوجات درست شده اند . عناوینی چون منسوجات ، هنربامبو در ژاپن ، انتشارات و امکانات در سایت موجود می باشد . همچنین می توان از گالری تصاویر موجود و LINK های سایت استفاده کرد .

www.wotol.com/showroom/tsp/
این سایت به معرفی ابزارها و دستگاه هایی می پردازد که در نساجی مورد استفاده قرار می گیرند . قطعات ، دستگاه ها و بخش های مختلف یک کارخانه نساجی را می توان بوسیله موتور جستجوی سایت مشاهده کرد . همچنین لیستی از قطعات و دستگاه های به کار رفته در صنایع نساجی در سایت موجود می باشد که می توان با انتخاب هر کدام به اطلاعات مربوط به آن دست یافت .

www.textilesource.com/
این سایت به نام منبع نساجی به اطلاع رسانی درباره انواع منسوجات ، طراحی آنها و اطلاعات فنی ارائه شده درباره هرکدام می پردازد . امکانات جستجو در پایگاه اطلاعاتی ، موضوعات جدید ، انتشارات ، LINK و سمینارهای نساجی را می توان از عناوین مطرح شده در این سایت نام برد .

www.textilefiberspace.com/
سایت TEXTILE FIBERSPACE به ارائه اطلاعاتی درباره انواع منسوجات از نظر تار و پود و الیاف به کار رفته در آنها می پردازد . در منوی اصلی سایت می توان اطلاعاتی درباره بافندگی دستی، لباس ها ، پارچه های صنعتی ، پارچه های طبیعی ، پارچه های ترکیبی ، بازیافت منسوجات و سایر اطلاعات نساجی را به صورت عناوینی مشاهده کرد و با انتخاب هر کدام به اطلاعات مربوط به آن دست یافت .

www.textilecentermn.org/
مرکز تحقیقات فیبرهای منسوجات را می توان در این سایت ملاقات کرد . در سایت عناوینی چون کتابخانه ، امکانات اعضا ، درباره مرکز ، گزارش رویدادها و کلاس و دوره ها را می توان مشاهده کرد .

www.ntcresearch.org
مرکز بین المللی نساجی در این سایت به معرفی فعالیت های خود در زمینه نساجی می پردازد . برای عضو شدن در سایت باید آدرس پست الکترونیکی را در قسمت SIGN UP وارد نمود .

www.etn-net.org/
شبکه اطلاع رسانی نساجی اروپا در این سایت ارائه می شود . اخبار ، گزارش رویدادها ، تقویم کاری ، DATABASE ، موزه نساجی و کنفرانس ها از عناوین موجود در این سایت می باشند . این سایت به سه زبان انگلیسی ، آلمانی و فرانسه منتشر شده است .

www.athm.org/home_framemiddle1.htm
این سایت به موزه تاریخ نساجی امریکا تعلق دارد . در سایت به عناوینی از قبیل برنامه ها ، گزارش رویدادها ، اخبار ، آموزش ، امکان عضویت و انتشارات موسسه برخورد می کنیم .

www.aatcc.org/
سایت AATCC به ارائه مطالبی درباره کاربرد انواع رنگ در نساجی می پردازد . استفاده از رنگ های مناسب برای رنگی کردن پارچه ها در این سایت مورد توجه قرار گرفته است . در سایت عناوینی چون اطلاعات تکنیکی ، تولیدات ، رویدادها ، مجله و اخبار را می توان مشاهده کرد . همچنین امکان ثبت نام در سایت و دریافت خبرنامه سایت امکان پذیر می باشد .

www.bttg.co.uk/
گروه صنعتی نساجی انگلستان در این سایت به ارائه دستاوردهای خود در زمینه TEST منسوجات می پردازد . انواع TEST بر روی منسوجات را این موسسه انجام می دهد . در سایت می توان به اطلاعات فنی در ارتباط با TEST ها دست پیدا کنیم .

www.tft.csiro.au/
سایت CSIRO در ارتباط با نساجی و FIBRE ها به اطلاع رسانی می پردازد . از عناوین موجود در سایت می توان به پشم و کاربرد آن در نساجی ، درجه های فیبر ، سیستم های تست ، قطر فیبر ، تحقیقات ، خدمات ، پنبه ، اخبار ، LINK و امکانات جستجو اشاره کرد . همچنین انتشارات ONLINE گروه در این سایت در دسترس علاقمندان قرار دارد .

www.spartacus.schoolnet.co.uk/Textiles.htm
این سایت به نام TEXTILE HISTORY در ارتباط با صنعت نساجی ، تاریخچه آن و تکنولوژی های جدید به ارائه مطالبی می پردازد . تاریخچه نساجی در امریکا ، صنایع صنعتی ، پشم ، ابریشم ، کتان و امکانات جستجو را می توان در سایت مشاهده کرد .

www.tip.edu.pk/
انستیتوی نساجی پاکستان را می توان در این سایت مشاهده کرد . امکانات ، برنامه ها ، آموزش ، LINK ، اخبار و گزارش رویدادها از عناوین موجود در سایت می باشد .

www.textilenews.com/
در این سایت اخبار و اطلاعات نساجی را می توان مشاهده کرد . رویدادها ، ویژگی ها ، آرشیو ، امکانات جستجو ، امکانات ثبت نام ، LINK ، تاریخچه و خبرنامه را می توان ازبین عناوین مطرح شده در این سایت نام برد .

www.iwto.org/
جامعه بین المللی منسوجات پشمی در این سایت به معرفی آن موسسه می پردازد . عناوین سایت درباره ما ، ساختار ، انتشارات ، اخبار ، لابراتوارها ، رویدادها ، پروژه ها ، رسانه ها ، اطلاعات و LINK می باشند
.
www.textiles.com
آخرین اخبار درباره صنعت نساجی را می توان در این سایت مشاهده کرد . امکانات جستجو در سایت فراهم شده است . همچنین می توان مواردی چون ثبت نام در سایت برای دریافت خبرنامه از طریق پست الکترونیکی ، ژورنال ، آرشیو اخبار ، تصاویر و اخبار از قاره های دنیا را در سایت مشاهده نمود .

www.textileresearchjournal.com
موسسه انتشاراتی SAGE در این سایت به معرفی ژورنال تحقیقاتی خود درباره نساجی می پردازد . در سایت می توان راجع به این ژورنال اطلاعاتی کسب کرده و در صورت نیاز آن را با استفاده از کارت های اعتباری بین المللی ! خریداری کرد .

www.texere.u-net.dk
موسسه تحقیقاتی TEXERE که در زمینه مهندسی نساجی فعالیت می کند در این سایت به ارائه مطالبی درباره نتایج تحقیقات خود می پردازد . ازعناوین موجود در سایت می توان به اخبار ، اطلاعات ، درباره نساجی ، پروژه ها ، LINK و امکان برقراری ارتباط با موسسه را نام برد .

www.atexinc.com/great_links.htm
این سایت درحقیقت به عنوان یک شاه راه برای دسترسی به اطلاعات فراوان در زمینه نساجی می باشد . در سایت LINK های بسیاری درباره این صنعت معرفی شده اند و می توان با انتخاب هر کدام از زیرمجموعه ها و ورود به LINK مورد نظر از اطلاعات آن بهره مند شد .

www.tctc.edu/otexmanoverview.html
این سایت به معرفی برنامه ها و فعالیت های موسسه TRICOUNTY درباره نساجی می پردازد . کتابخانه ، آموزش ، امکانات جستجو و لغت نامه تخصصی را می توان در این سایت مشاهده کرد .

www.neduet.edu.pk/textile/tex.html
این سایت به دپارتمان مهندسی نساجی دانشگاه کراچی تعلق دارد . در سایت می توان عناوینی چون اطلاعات عمومی ، ارتباط با صنعت ، کتابخانه مرکزی ، اخبار ، رویدادها ، دریافت فایل ، کنترل کیفیت و منابع اطلاعاتی را مشاهده نمود .

www.eng.auburn.edu/txen
دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه AUBURN در این سایت به ارائه مطالبی درباره این رشته در آن واحد دانشگاهی می پردازد . خبرنامه ، تصاویری از رویدادها ، برنامه های موسسه در زمینه مهندسی نساجی ، تحقیقات به عمل آمده و امکانات جستجواز جمله عناوین موجود در سایت می باشند .

http://divisions.asme.org/ted/
موسسه تحقیقاتی TED در این سایت به معرفی فعالیت های خود در زمینه مهندسی نساجی می پردازد . امکانات جستجو در سایت موجود می باشد ، همچنین عناوینی چون کمیته های فنی ، اعضا ، رویدادها ، مقالات ، خبرنامه ، انتشارات موسسه ، مطالب آموزشی ، استانداردها و LINK ها را نیز می توان در سایت مشاهده کرد .

www.philau.edu/bste
این سایت به گروه مهندسی نساجی دانشگاه فیلادلفیا تعلق دارد . در سایت می توان مطالبی درباره این رشته و اطلاعات فنی را مطالعه کرد . همچنین امکانات جستجو در منابع اطلاعاتی سایت میسر می باشد . عناوینی چون مهندسی نساجی چیست ، مطالبی که یک مهندس نساج فرا می گیرد ، وظایف یک مهندس نساج و برنامه های آموزشی دانشگاه را می توان در سایت مشاهده کرد .
 

M.Deylamian

مدیر بازنشسته
سلام.
کتاب نساجی در وب هم به معرفی لینک ها و وب سایت های نساجی پرداخته.
اگر به دنبال وب سایت یا لینک خاصی هستید .زمینه ی مورد نظرتان را قرار بدهید تا کمکتان کنیم.
 

ARAMESH

مدیر راهنمای سایت
مدیر تالار
عزیزان علاقه مند به صنعت فرش آخرین اطلاعات فرش و نمایشگاه های مرتبط با آن را می توانند در اینجا مشاهده کنند.

 

ARAMESH

مدیر راهنمای سایت
مدیر تالار
پايگاه اطلاع رساني انجمن صنايع نساجي ايران​
www.aiti.org.ir
صندوق غیردولتی توسعه صادرات صنایع نساجی و پوشاک ایران​
www.expotextile.com
اتاق بازرگاني و صنايع و معادن ايران​
www.iccim.org
موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران​
www.isiri.com
سايت دهكده پوشاك و نساجي​
www.itav.ir
پايگاه آسيايي اطلاع رساني نساجي​
www.textileworldasia.com
مركز اطلاع رساني وزارت صنايع و معادن​
پايگاه جهاني اطلاع رساني نساجي​
www.textileworld.com
پايگاه اطلاع رساني صنايع نساجي، چرم و پوشاك ايران​
www.nasaj.com
سازمان توسعه تجارت ايران
ستاد نوآوري و شكوفايي وزارت صنايع و معادن
شبكه تحليلگران تكنولوژي ايران​










مجلات :
مجله نساجي آفريقا و خاورميانه​
مجله الياف​
مجله نساجي هند​
سايت اطلاع رساني مشريات​
مجله نساجي پاكستان​
مجله نساجي تركيه​
مركز انتشارات نساجي​








سازنده ماشين آلات:

Cobble Blackburn​
Schoenherr Textile Machinenbau​
Van De Wiele​
Sellers Eng. Ltd​
سارا تكس​
نماد پردا​
فرش:

موسسه فناوري فرش​
مركز تحقيقات فرش دستباف ايران​
مركز ملي فرش ايران​
شركت سهامي فرش ايران​
فرش هاي دستباف ايراني​
پايگاه علمي- پژوهشي فرش ايران​
پايگاه اطلاع رساني فرش دستباف روستايي​
فرش شيخ صفي​
فرش ستاره طلايي دليجان​
فرش ستاره كوير يزد​
فرش ساوين​
فرش سامان​
فرش سهند​
فرش صديقي​
فرش پرشين​
فرش نيما باف​
فرش نگين مشهد​
فرش نگارستان​
فرش پامچال​
فرش مشهد​
فرش مشهد اردهال​
فرش مهستان​
فرش خوب​
فرش كبير يزد​
فرش باستان​
فرش آرين​
فرش امين​
فرش الماس كوير​
فرش ابريشم جاويد​






















الياف
پايگاه اطلاع رساني نساجي​
www.fibre2fashion.com
سايت اطلاع رساني در مورد انواع نخ و الياف
www.yarnsandfibers.com


منسوجات بي بافت:
(CNTA) انجمن بي بافت هاي فني در چين​
www.cnta.org
(EDANA) انجمن جهاني منسوجات بي بافت​
www.edana.org
(INDA) انجمن پارچه هاي بي بافت در آمريكا​
www.inda.org
مجله تجاري بي بافت در آلمان​
www.avronline.de
(TTNA) انجمن منسوجات صنعتي و بي بافت​
www.ttna.com.au
مجله تجاري بي بافت​
www.its-publishing.com
مجله تجاري بي بافت در امريكا​
www.its-publishing.com
(GNS) انجمن جهاني بي بافت​
www.nonwovens.org
مركز تحقيقات بي بافت دانشگاه ليدز انگلستان​
www.nonwovens.leeds.ac.uk
مجله تجاري بي بافت در امريكا​
www.nonwovens.com
www.nonwovens-innovation.com













دانشگاه ها:
دانشكاه صنعتي اميركبير​
www.aku.ac.ir
دانشگاه صنعتي اصفهان​
www.iut.ac.ir
دانشگاه كاشان​
www.kashanu.ac.ir
دانشگاه گيلان​
www.gu.ac.ir
انجمن حمایت از نوآوران علم و صنعت ایران​
www.nokhbegan.com
انجمن علمي نساجي دانشگاه كار قزوين​
www.textile.kar.ac.ir
 

shojaeeddin

عضو جدید
دوستان سلام اگر به سايت مجله نساجي امروز به آدرس
www.nassajiemrouz.com
مراجعه كنيد در قسمت لينك ها بيش از يكصد لينك طبقه بندي شده از نساجي قرار دارد
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار
لیست کارخانجات تولیدی کشور

لیست کارخانجات تولیدی کشور

اطلس پود - http://www.atlaspood.com -

منسوجات و دکوراسیون داخلی شامل پرده تورى، پرده پارچه اى، رومیزى، روتختى، نخ پلى استر، فوم و رومبلى


ایران اسکرین - http://www.iranscreen.com -

تولید کننده انواع پرچم


ایران مرینوس - http://www.iranmerinos.com -

طراح و تولید کننده پارچه های فاستونی


ایکات - http://www.ecut.ir -

گروه پوشاک ایکات تولید کننده کت و شلوار و انواع لباس مردانه


ترک جامه - http://www.turkjame.com -

تولیدی ترک جامه تولید کننده انواع کاپشن اورکت بارانی مانتو شلوار ،پیراهن زنانه مردانه پسرانه دخترانه و بچه گانه


تریکو انتخاب - http://www.entekhabtrico.com -

تولید کننده انواع تی شرت مردانه


جوردن ست - http://www.jordanset.com -

مرکز طرح و تولید کیف جردن، تولیدکننده و عمده فروشی انواع کیف های زتانه، کیف های مردانه، کیف های اداری، کیف های کوله، کیف های مجلسی و کیف های مدرسه ای


درگاه الکترونیکی پوشاک ایران - http://www.iranebc.com -

اولین پورتال رسمی پوشاک کشور که با هدف ارتقاء و توسعه صنعت پوشاک کشور طراحی و ایجاد شده است


رولان - http://www.rolankids.com -

تولیدکننده لباس بچه از الیاف طبیعی


شرکت سبلان پارچه - http://www.sabalangroup.com -

کارخانه نساجی سبلان پارچه تولید کننده انواع پوشاک‏‏ تریکو جین پیراهن و پولیور در اردبیل


شرکت گرادآفرین - http://www.gerad.ir -

تولید کننده پوشاک مردان
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار
لیست کارخانجات تولیدی کشور

لیست کارخانجات تولیدی کشور

گلبافت - http://golbaft.com -

تولیدکننده پتو، روتختی، فرش ماشینی و سجاده

ماکسیم - http://www.maximiran.com -

تولید کننده لباسهای مردانه و زنانه نظیر کت و شلوار، لباس های مجلسی زنانه

هاکوپیان - http://hacoupian.net -

شرکت صنایع پوشاک هاکوپیان تولید کننده پوشاک مردانه شامل کت وشلوار، ژاکت

پیش کوه - http://www.pishkooh.com -

تولید کننده لباس های ورزشی کشتی، کفش و لباس بدنسازی، لباس ژیمناستیک، مایو شنا، لباس غواصی و تجهیزات ورزشی

شرکت جامه پوش آرا - http://www.iranjpa.com -

تولید کننده لباس ورزش شامل مجموعه کامل جاکت و شلوار ورزش، شورت ورزش، جورات ورزش و مایو شنا

ورزش گستر ایرانیان - http://WWW.VARZESHGOSTAR.IR -

تولید و پخش لوازم و پوشاک ورزشی به صورت کلی برای ادارات شرکتها و ارگانهای دولتی و خصوصی

ایران پوشاک - http://www.iranpooshaak.com -

بازار پوشاک، تولیدکنندگان پوشاک، فهرست و مقالات


پوشاک - http://www.parlemansport.com -

تولید کننده پوشاک پارلمان

پوشاک زنانه ویچی - http://www.vichco.com -

شرکت تولیدی پوشاک زنانه ویچی

پوشاک هانی - پوشاک آقایان - http://www.svh.ir -

پوشاک هانی عرضه کننده جدیدترین لباس های فصل

تولیدی پوشاک زنانه آن - http://www.on-teen.com -

شرکت تولیدی آن(ON) از سال1385 فعالیت خود را در زمینه تولید پوشاک زنانه و تین ایجر با مارک آن (ON)آغاز کرده است و مفتخر است تولیدات خود را به شرکت ها و کلیه فروشگاه های مراکز استان ها در سراسر ایران ارسال کرده است.

تولیدی هزاره - http://www.m-jean.com -

تولید وعرضه کننده انواع شلوار و تریکو بچه گانه و تین ایجر

تولیکا - http://www.tulikamode.com -

تولیکا تولید کننده پوشاک زنانه

چرم مشهد - http://www.mashadleather.com -

سایت روسری فدک - http://www.fadakscarf.com -
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار
لیست کارخانجات تولیدی کشور

لیست کارخانجات تولیدی کشور

شرکت تولیدی پوشاک زنانه جامک - http://www.jamak-co.com -

تولیدی جامک فعالیت خود را از سال 1368 در زمینه تولید و پخش پوشاک آغاز نمود وبعنوان یکی از پیشگامان صنعت پوشاک در ایران بشمار میرود این شرکت تولیدی ازتنوع وکیفیت بالایی در محصولاتش برخوردار می باشد که نیاز فروشگاههای بزرگ را برطرف می کند.

شرکت کفش بهشتیان - http://www.beheshtian.com -

تولید کننده انواع کفشهای زنانه ، مردانه و بچگانه

موسسه تولیدی سولاریس تین شرکت تولیدی - http://www.solaristeen.com -

موسسه تولیدی-بازرگانی پوشاک ترمه (شرکت تولیدی) - http://www.chance-co.com -

ترمه-termeh Inc-وبا مارک تجاری CHANCEاز یک دهه گذشته با هدف دسترسی به سطح اول مد و کیفیت قدم به عرصه تدارکات پوشاک خانمها گذاشته است.


نمایندگی رسمی ابی تو - http://www.varioabito.com -

پوشاک مردانه

تولیدی پوشاک زنانه بامبو - http://www.bambooteen.com -

امید بافت - http://www.omidbaft.com -

تولید کننده روکش های ضد سایش و نسوز و همچنین فروش انواع دستگاههای گرد بافت و همچنین شرکت امید بافت در تمامی صنایع خودرویی و هواپیمایی و کشتیرانی و غیره فعالیت می کند.

بازرگانی الیاف زارعی - http://zareie.com -

پارس دکور - http://www.parsdecor.com -

تولید کننده پارچه پرده ای تور - رومیزی - روتختی - پارچه پرده ای چاپی - پارچه ملحفه

پارسیلون - http://www.parsylon.com -

انواع نخ نایلون فیلامنت ( فلت و استرچ)،انواع گرانول پلی آمید 6, انواع مستربچ پلی آمید, پلی پروپیلن و پلی اتیلن

پودینه بافت - http://www.pudinehbaft.com -

تولید کننده انواع پارچه های کشباف از قبیل: پرده, رومیزی و روتختی توری, پارچه های یک رو و دو رو سیلندر ساده, رنگی و چاپی, انواع تور نایلون و پلی استر, چاپ انواع ملحفه و پارچه لباسی

خرید و فروش پارچه - http://www.parche.persiangig.com -

سنگشویی بهشوران - http://www.behshooran.com -

سنگ شویی بهشوران از سال 67 فعالیت خود را در زمینه سنگشویی و رنگرزی پوشاک آغاز نموده است و در طی سالهای مختلف این شرکت همواره در پی بکارگیری تکنولوژی های روز دنیا بوده است.در حال حاضر این شرکت از معدود شرکتهای فعال در زمینه تکنولوژی برتر نانو در زمینه شستشو و آنزیم شویی می باشد.


شایانیک - http://www.shayanik.com -

شرکت مهندسی شایانیک ارائه دهنده خدمات مهندسى و مشاوره صنعتى درزمینه صنایع نساجى


شرکت بازرگانی فراهم ساز (پارچه) - http://www.fstrd.com -

عرضه و بازرگانی پارچه کرپ رنگی ومشکی، چادر مشکی، ریون، کتان، ست وساده(کت و دامنی)، گیپور(کار دست)، حریر، ساتن، میکرو، بوندینگ، موستانگ، اورگانزا، پشم اکریل، و پارچه های خام و استوک

شرکت گلریز قم - http://www.golrizqom.com -

تولید کننده الیاف پلی استر

صنایع تولیدی تجدیدی - http://www.tajdidi.ir -

تولید کننده انواع البسه و مایحتاج یکبارمصرف بیمارستانی ، صنعتی ، کشاورزی و هتلها

صنایع نساجی خوی - http://www.khoytextile.com -

کارخانجات صنایع نساجی خوی دارای بخشهای ریسندگی - رنگرزی نخ - بافندگی - رنگرزی وآهارچله و تکمیل پارچه جین

صنایع نساجی هدف اصفهان - http://www.hadaftextile.ir -

تولید انواع نخ های پلی استر پنبه ویسکوز در رنگها و نمره های مختلف و آهار و چله پیچی

کش و نوار ایران - http://www.irkn.com -

طراحی، تولید، رنگرزی و چاپ انواع کش و نوار مصرفی صنایع پوشاک

منبع : www.link.ir

:warn:
دوستان محترم لطفا توجه کنید که لینکهای بالا رو من خودم تک تک چک نکردم چون خیلی زیاد بودن.
در نتیجه احتمال داره بعضیا به علت تغییر سایت و یا کلا تعطیل شدن شرکت باز نشه و یا مسدود باشه.
موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:

textileworld

عضو جدید
پرتال تخصصی تبلیغاتی نساج یار

ازجمله خدمات این سایت درج آگهی معرفی محصولات و خدمات شرکتهای نساجی و صنایع وابسته به آن جهت بازاریابی آن لاین و اینترنتی و گسترش بازار هدف نساجی هستش . از خدمات دیگر این سایت ترجمه فنی متون و مقالات تخصصی نساجی- اسناد بازرگانی و تجاری- ترجمه کاتالوگ و بروشور ماشین آلات و محصولات- ترجمه وب سایت از فارسی به زبانهای انگلیسی، روسی، چینی، کره ای و... بابهترین کیفیت توسط مترجمین سایت که اکثرا کارشناسی ارشد نساجی، بازرگانی و مترجمین روسی، چینی ، کره ای و... می باشند.
www.nassajyar.com
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا