معرفی دو سایت خیلی خوب برای یادگیری تایپ ده انگشتی

mohsen37

عضو جدید
همنطور که می دونید سرعت تایپ کردن خیلی به کار میاد. و واقعا یادگیری مهارت تایپ ده انگشتی یا همون تایپ سریع خیلی می تونه مفید باشه برای همین توی این تایپک دوست دارم راه هایی که خودم برای افزایش سرعت تایپ استفاده می کنم رو به سایر دوستان معرفی کنم.


یکی از مشکلاتی که خودم همیشه داشتم سرعت پایین تایپم بود. شاید شما هم همین مشکل رو داشته باشین و سرعت تایپتون زیاد خوب نیست. چند روز پیش داشتم دنبال راه های افزایش سرعت تایپ می گشتم و روش های خوبی توی اینترنت پیدا کردم دوست دارم بهاتون به اشتراک بزارم. برای یادگیری تایپ شما می تونید از کتاب ، فیلم و سایر منابع استفاده کنید ولی برای من جالب نبود و به نظرم بهترین گزینه استفاده از نرم افزارهای آموزشی هست.

برای آموزش تایپ ده انگشتی من خودم از دو روش زیر استفاده می کنم یکی بصورت آنلاین هست و دومی نرم افزار.


روش آنلاین استفاده از سایت های آموزش تایپ هست
چندتا سایت آموزش تایپ هستن که به این شکل عمل می کنند ولی به نظرم امکانات سایت تایپوخیلی بیشتر هست. برای رفتن به این سایت بر روی لینک زیر کلیک کنید. از جمله سایت های آموزش تایپ میشه به یوتایپ وی تایپ تن تایپ و غیره اشاره کرد که اکثر اینا هم شبیه به هم هستن.


سامانه آموزش تایپ ده انگشتی تایپو


راستی تو این سامانه می تونید سرعت تایپتون رو هم بسنجین


روش دوم استفاده از نرم افزار هست من خودم از نرم افزارهای خارجی و فارسی زیادی استفاده کردم هست ولی به نظرم نرم افزار ایرانی انگشتان طلائی می تونه بهترین انتخاب باشه واقعا حتی از نمونه های خارجی هم قویتر هست.
در بین نرم افزار های خارجی rapidtyping خیلی خوب هست البته برای تایپ فارسی اینو پیشنهاد نمی کنم.

نرم افزار آموزش تایپ

در اخر یک اینفوگرافی قرار می دم که بدونین یادگیری تایپ سریع چقدر ارزشمند هست !






همچنین برای آشنایی سریع با اصول تایپ ده انگشتی می تونید این کلیپ رو ببینید.
فیلم آموزش تایپ ده انگشتی در دو دقیقه


این کلیپ دو دقیقه ای رو توی آپارات می تونید ببینید.بعد از یادگیری نحوه قرار گرفتن دست و اصول تایپ کافیه فقط تمرین کنید برای تمرین هم می تونید از یکی از روش ها بالا استفاده کنید.


شما برای افزایش سرعت تایپ از چه روشی استفاده می کنید؟ لطفا زیر همین پست تجربیات خودتون رو به اشتراک بزارین

اگر براتون مفید واقع شد تشکر یادتون نره :)
 
بالا