معرفی اپلیکیشن Sleepo؛ با صداهای آرامش بخش استراحت کنید

baharpelast98

عضو جدید
[h=1]معرفی اپلیکیشن Sleepo؛ با صداهای آرامش بخش استراحت کنید[/h]

شنیدن صدای باران یا موج دریا آنقدر دلنشین هست که بتوانیم با شنیدن آن‌ها چشم‌هایمان را ببندیم و استراحت کنیم. این صداها باعث می‌شود با آرامش خاطری بیشتر بخوابیم و به نوعی به بهتر خوابیدنمان کمک می‌کند. حالا فرض کنید این گونه صدا‌ها را همه جا داشته باشید. Sleepo یک اپلیکیشن برای خواب بهتر است که قصد داریم در این مطلب به معرفی آن بپردازیم.
نرم افزار یاد شده با داشتن صداهای محیطی مختلف -که همگی کیفیت قابل توجهی دارند- باعث می‌شود تا صدای باران و موج دریا و بسیاری دیگر از اصوات آرامش بخش اطراف را در گوشی خود داشته باشید. با پخش کردن آن‌ها در زمان استراحت می‌توانید با آرامش خاطری وصف نشدنی خستگی در کنید و حتی بهتر از همیشه بخوابید. با معرفی این اپلیکیشن همراهمان باشید.



تمرکز اصلی اپلیکیشن Sleepo روی بالا بردن کیفیت استراحت و خوابیدن کاربرانش است. نرم افزار یاد شده دارای صداهای مختلفی است که هرکدام را در دسته بندی‌های مجزا قرار داده. شما می‌توانید با زدن روی هر کدام از صداها -که مربوط به یک اتفاق محیطی مثل باران یا موج دریا هستند- به شنیدن آن‌ها بپردازید.
در این اپلیکیشن چهار دسته بندی مختلف وجود دارد که هرکدام صداهای محیطی متفاوتی را ارائه می‌کنند. به عنوان مثال دسته بندی اول که با آیکون قطره آب نمایش داده شده به اصواتی مربوط می‌شوند که به نوعی به آب ارتباط دارند. مثلا در این بخش می‌توانید صدای بارش باران یا موج دریا را بشنوید. یکی از اتفاقات جالب این اپلیکیشن این است که در این بخش صدای برخورد باران به شیشه پنجره و حتی برخورد قطره‌های آن به چتر هم طراحی شده.
در دسته بندی‌های دیگر می‌توانید صداهای مختلف دیگر را بشنوید. به عنوان مثال صدای خواندن پرندگان، جاری شدن آب، باد، آتش و بسیاری دیگر در بخش مربوط جنگل و طبیعت قرار داده شده‌اند. در بخش دیگر صداهای محیط یک شهر قابل شنیدن هستند مثلا صدای ترافیک، حرکت قطار، پرواز هواپیما، صحبت افراد در یک فروشگاه شلوغ و حتی صدای پنکه و تایپ کردن روی کیبورد.
صداهای موجود در دسته بندی آخر به طور خاص برای تمرکز بهتر طراحی شده‌اند. صدای دلنشین پیانو، فلوت و حتی صدای نویز از دیگر اصواتی هستند که در این بخش قابل اجرا خواهند بود. برای استفاده از آن‌ها کافیست وارد دسته بندی‌های مختلف شوید و روی هرکدام از صداها که می‌خواهید بزنید تا اجرا شوند. اکثر این صداها از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند به نحوی که حس می‌کنید در نزدیکی‌تان و به صورت کاملا واقعی در حال اجرا هستند.



یکی از ویژگی‌های مهم Sleepo این است که می‌توانید ترکیبی از همه اصوات موجود در این اپلیکیشن را به صورت همزمان پخش کنید. مثلا می‌توانید صدای پیانو را همراه کنید با برخورد باران به شیشه پنجره، صدای باد را به آن اضافه کنید و با افزودن آتش به آن به اوج آرامش برسید. این صداها حتما نیاز نیست در دسته بندی یکسان قرار داشته باشند.
در واقع برای پخش هرکدام از صداها تنها باید در هر دسته بندی صدای مد نظر خود را اجرا کنید. در زمینه افزودن صداهای مختلف هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و حتی می‌توانید همه صداهای موجود در اپلیکیشن را به صورت همزمان اجرا کنید. با اضافه کردن هرکدام از صداها به لیست خود، یک عدد در کنار بلندگو نمایش داده می‌شود که تعداد صداهای اضافه شده را به شما نمایش خواهد داد.
با زدن روی آن لیستی از صداها نمایش داده می‌شود و از این پنجره کوچک قادرید حجم صدای پخش شده هرکدام از اصوات را تنظیم کنید. در واقع ممکن است بخواهید صدای باد و آتش در پس زمینه‌ی صدای برخورد قطره‌های باران به شیشه پخش شود. برای این کار باید حجم صدای باد و آتش را کاهش دهید و سپس صدای برخورد قطره‌های باران به شیشه پنجره را بیشتر کنید.
یکی دیگر از ویژگی‌های Sleepo این است که در صورت یافتن ترکیب صداهای مورد علاقه‌تان می‌توانید آن‌ها را ذخیره کنید. آیکون قلب در کنار دسته بندی‌ها به شما اجازه می‌دهد تا صداهای پخش شده کنونی را ذخیره کنید تا هر زمان که نیاز به استراحت داشتید با همان حالت برایتان پخش شود. برای این کار البته باید یک نام هم به پلی لیست خود اختصاص دهید.



پخش اصوات در Sleepo به طور نامحدود ادامه دارد اما طراحان این اپلیکیشن امکانی به آن اضافه کرده‌اند که می‌توانید برای صداهایی که می‌شنوید زمان تعیین کنید. با این کار می‌توانید پلی لیست مد نظر خود را -مثلا- به مدت ۱۰ دقیقه در حالت پخش قرار دهید و سپس چشم‌هایتان را ببندید و به خواب فرو بروید. Sleepo به طور خودکار پس از ۱۰ دقیقه پخش صداها را قطع خواهد کرد.
به طور کلی می‌توان گفت اپلیکیشن Sleepo می‌تواند همیاری مناسب برای استراحت، تمرکز و خواب بهتر کاربران باشد. صداهایی که دارد با کیفیت و آرامش بخش هستند و ترکیب آن‌ها با هم می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش از استراحت را برایتان به ارمغان بیاورد. این نرم افزار برای اندروید تولید شده و دارای دو نسخه رایگان و پریمیوم است. نسخه رایگان -همانطور که در تصاویر پیداست- دارای تبلیغات است و با خرید نسخه پریمیوم می‌توانید تبلیغات را حذف کنید.


  • Sleepo: Relaxing sounds, Sleep
  • قیمت: رایگان دارای نسخه‌ی پریمیوم
  • سازنده: Relaxio
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 26 مگابایت
دانلود







 
بالا