معرفي فروشندگان قطعات الكترونيك در ايران و سايت هاي اينترنتي آنها

merqc.com

عضو جدید
با عرض سلام خدمت اعضا و مدیران محترم وبسایت تخصصی مهندسان
فروشگاه آنلاین محمد الکترونیک (http://www.merqc.com) مدتیه که شروع به کار کرده و بعد از گذشت چند ماه استقبال خوبی توسط مشتریان عزیز داشته .
من هم به عنوان مدیر وبسایت بعد از دیدن انجمن تخصصی تصمیم گرفتم فروشگاه خودم رو به کاربران عزیز معرفی کنم.
زمینه کاری فروشگاه ما الکترونیک و رباتیک است, که البته سعی کردیم جنس فروشگاهمون تکمیل باشه (اجناس صوتی تصویری,ابزار آلات مختلف,باتری های شارژی و.... ) و همچنین سعی کردیم کیفیت اجناس رو فدای قیمت آنها نکنیم.
همچنین با محبوب شدن ربات های پروازی ما سعی نموده ایم قطعات ربات های پروازی و کوادکوپتر ها (http://www.merqc.com/Products/view/4295) را در فروشگاه گردآوری کنیم و با قیمت های مناسب به مشتریان ارایه کنیم
هر سفارشی که تا قبل از ساعت 13 ثبت شود همون روز ارسال می شود و تمامی اجناس که برچسب (موجود) بر روی آنها زده شده در فروشگاه موجود است و آماده ارسال برای مشتریان است همچنین شما کاربران عزیز جهت آگاهی از نحوه ارسال می توانید به لینک رو به رو مراجعه نمایید (http://www.merqc.com/pages/view/11)


http://www.merqc.com
 

mskicker

عضو جدید
فروشگاه ربوچیپ
این فروشگاه مدت کوتاهیه که به صورت جدی فعال شده و بیشتر رباتیک دانش آموزی کار می کنه
قیمتش هم برای خرید عمده خیلی خوبه - نسبت به جاهای مشابه
من از اصفهان و مشهد و چند جای دیگه خرید داشتم ولی ربوچیپ قیمتاش و اطلاعاتش تو زمینه های اموزشی و فنی از همه جهت بهتر بود

robochip.ir
 
آخرین ویرایش:

kalaelec

عضو جدید
سلام خدمت مهندسان خلاق

فروشگاه اینترنتی کالای الکترونیک نیز به تازگی به جمع فروشگاه های فعال در این عرصه پیوسته است . این فروشگاه در خیابان جمهوری نرسیده به سی تیر جنب بانک صادرات واقع شده ، جزء واردکنندگان مستقیم قطعات الکترونیک از برندهای معتبر و پخش کننده قطعات در سطح بازار می باشد. از این رو قطعات الکترونیک (انواع خازن ، مقاومت ، دیود ، مولتی ترن ، رله ، قلع ، ولوم ،ترمینال ...) و ربات پرنده (انواع موتور ، اسپید کنترل ، رادیو کنترل و...) را با قیمت های مناسبی ارائه می دهد.

خوشحال می شویم که از نظرات شما بهره مند شویم.


T: 02166750838-39 | M: 09123707792
E:kalaelecshop@gmail.com
W: www.kalaelec.com
 
آخرین ویرایش:

masoudsystem

عضو جدید
سلام به همه دوستان. فروشگاه اینترنتی ایران میکرو و جهان کیت هم خوب و تخصصی هستن، من ازشون خرید کردم، راستی میخوام ups با انرژی خورشیدی بسازم، به نظر شما به تولید انبوه ميرسه؟ استقبال ميشه؟
 

electro-esmoke

عضو جدید
سلام. آقا من باید برای درس میکرو یک تسلامتر با ای وی آر بسازم برای اندازه گیری میدان مغناطیسی هم دی سی و هم ای سی. یکی بهم گفت باید با سنسور اثر هال کار کنم. در واقع خودم هنوز هیچی نمیدونم که باید چیکار کنم و از مجا شروع کنم. کسی میتونه راهنماییم کنه؟ ممنون میشم.در ضمن من نتونستم دیتا شیتی برای سنسور اثرهال 3505 پیدا کنم.
بهتره خودت بسازیش. تون کردن و کالیبره کردنش هم کار بسیار بسیار اعصاب خرد کنی هست. تو کتاب جابر الوندی (یکی از کتاب های بی سر و ته برنامه نویسی avr) با مثال های اشتباه و صحافی افتضاح البته یه مثال در این مورد داره. برو بخون. کار با اون سنسور سخته. از من گفتن و از شما نشنفدن
 

electro-esmoke

عضو جدید
حقیقت اینه که هیچ فروشگاه اینترنتی در ایران به مشتری احترام نمیزاره و اطلاعات کافی و جامع در مورد محصول نمینویسه که انگشتش خسته شه. این اطلاعات شامل پکیج . توان . ابعاد. نام کامل. عکس واضخ به زور در سایت های ایرانی دیده میشه.
دوم خدمات پس از فروش افتضاح دوستان هست. که تلفن هاشون رو با التماس جواب میدن. جواب هم بدن راهنمایی درستی نمی کنن. ارسالشون هم بسیار کند هست.
من متاسفانه ترجیح میدم حضوری خرید کنم.
 

Similar threads

بالا