معرفي شركت پالايش گاز سرخون و قشم

معرفي شركت پالايش گاز سرخون و قشم


به منظور تامين بخشي از نيازهاي انرژي كشور در استان هاي هرمزگان و كرمان و همچنين توليد مطلوب گاز طبيعي براي مصارف صنعتي، تجاري و خانگي در جنوب و جنوب شرقي كشور، شركت پالايش گاز سرخون و قشم در سال 1357 تاسيس گرديد و فعاليتهاي خود را در بخش استحصال و فرآورش گاز طبيعي و مايعات گازي همراه و گاز مايع ، درحوزه گازي سرخون در بندرعباس و حوزه گازي گورزين در جزيره قشم آغاز نمود. گاز توليدي تاسيسات گورزين بخش ديگري از مصارف انرژي نيروگاههاي بندرعباس و پالايشگاه نفت بندرعباس را تامين مي كند، كه از طريق لوله 12 اينچ انتقال مي يابد، همچنين مايعات گازي تثبيت شده از طريق خط لوله 6 اينچ به اسكله لافت انتقال يافته و به مبادي مصرف ارسال مي شود .
پالايشگاه گاز سرخون و قشم در 25 كيلومتري شمال شرقي شهر بندرعباس واقع گرديده و داراي ظرفيت توليد گاز طبيعي به ميزان 4/14 ميليون متر مكعب در روزو همچنين 12000 بشكه مايعات گازي تثبيت شده و 90 تن گاز مايع در روز مي باشد. گاز طبيعي توليد شده علاوه بر تامين بخشي از سوخت نيروگاههاي بندرعباس، خليج فارس و پالايشگاه نفت بندرعباس، سوخت ساير صنايع استان هرمزگان را نيز تامين مي نمايد.
موقعيت جغرافيايي:
محل فعاليت اين شركت در منطقه سرخون واقع در كيلومتر 25 جاده ميناب بعد از پليس راه ميناب – بندرعباس، فرعي سمت راست ، پالايشگاه گاز سرخون و قشم مي باشد.
محل خدمت كليه افرادي كه استخدام خواهند شد در محل فوق الذكر و بصورت روزكار دائم بوده و براي پرسنل نوبتكاري بصورت 3 نوبتكار خواهد بود.
*از كليه پذيرفته شدگان نهايي تعهد محضري 5 ساله مبني بر خدمت در محل تعيين شده قبل از شروع بكار اخذ خواهد شد.
تسهيلات رفاهي :
منازل سازماني اين شركت در شهرك فجر واقع در بندرعباس – بلواردانشگاه – بلوار گاز مي باشد كه در آن كليه كاركنان به همراه افراد خانواده تحت تكفل آنان مي توانند از امكانات موجود در آن از قبيل: باشگاه و سالن غذاخوري، اماكن و سالن هاي مجهز ورزشي، سينما، درمانگاه، كتابخانه، سرويس اياب و ذهاب شهري و ........... استفاده نمايند.
لازم بذكر است در حال حاضر به دليل محدوديت منازل سازماني ، امكان واگذاري آن به نيروهاي جديدالاستخدام مقدور نبوده، ليكن مي توانند از تسهيلات وديعه مسكن تا مبلغ حداكثر 000/000/150 ريال بهره مند گردند.
*بديهي است در صورت خالي شدن منزل سازماني و وجود ظرفيت خالي، كاركنان فاقد منزل سازماني مي توانند بر اساس بالاترين امتيازات مكتسبه از امكانات موجود استفاده نمايند.
ضمناً كليه نيروهاي جديدالاستخدام مي توانند از تسهيلات مهمانسراي اين شركت در دوران كارآموزي استفاده نمايند.

2192614 -0761 تلفن مستقيم
( داخلي 2615) 50-6669930-0761 مركز تلفن شركت پالايش گاز سرخون و قشم
 
بالا