مطالعه گروهی دکتری معماری 98

alireza_atae

عضو جدید
سلام به همگی ، من میخوام برای امسال شروع کنم به مطالعه. کسایی که قصد جدی دارند اعلام آمادگی کنند تا در مورد منابع و جزواتی که در دسترس داریم با هم تبادل نظر و اطلاعات داشته باشیم. موفق باشید.
 

سلام بچه

عضو جدید
مطالعه گروهی دکتری 98 از صفر تا صد

مطالعه گروهی دکتری 98 از صفر تا صد

سلام و عرض ادب به همه دوستان مهندس. خواستم بدونم کسی هست که بخواد برای کنکور امسال شرکت کنه؟ لطفا اگر منابعی اطلاعاتی در این باره دارید رو در این تایپیک به اشتراک بگذارید:smile::)
 

night_k

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام امیدوارم حال همه دوستان خوب باشه،
من سال پیش 179 شدم امسال هم شرکت نکرده بودم، کسی هست که برای دکتری بخونه؟ منابع خاصی میشناسید؟ چون سوالات امسال نسبت به سال پیشش فرق کرده بود.اگر منابعی دارید ممنون میشم به اشتراک بگذارید.
 

arch1990

عضو جدید
سلام دوستان. من هم تصمیم دارم بخونم. البته اصلا نمیدونم از کجا و چطور. امیدوارم به هم کمک کنیم. چیزی که بیشتر دو دلم براش اینه که برای ذروس فنی کتاب های آقای گلابچی و بخونم یا عصر کنکاش؟ و در درجه دوم همین نگرانی و برای دروس مبانی نظری و دارم. آیا کسی کتابها یا جزوه های راهگشایی داره؟ و اینکه لطفاااااااااااااا یک نفر بگه چطور اولویت بندی کنیم کتابارو

خیلی ممنون
 

night_k

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام
بهتر و ارجح این هست که کتاب های منبع اصلی رو بخونید تا کتاب های موسسات.
کتاب هایی که حجم بیشتری دارن رو ابتدا بخونید. بنظر من بهتر هست که در اولویت اول استعداد تحصیلی و زبان و تاریخ هارو بخونید که حجم زیادی دارن. دروس فنی بخاطر جزییاتشون در ماه های اخر بهتر در ذهن میمونن.
 

Similar threads

بالا