مشکل بادکردن باتری آیفون 8 جدی است!

rouzbeh..

عضو جدید
هنوز خبر رونمایی و عرضه پرچمداران جدید اپل یعنی آیفون 8 ، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 داغ است. ولی خبر داغتر آنکه گویا این گوشی ها هم به سرنوشت گلکسی نوت 7 دچار شده اند.

از ژاپن و تایوان گزارش هایی مبنی بر باد کردن باتری آیفون های 8 و 8+ رسیده که باعث شده تا نمایشگر این پرچمداران اپلی از بدنه جدا شود!

اپل خود این موضوع را تایید کرده بود و قرار بود در یک آپدیت نرم افزاری این مشکل را ریشه کن کند. اما ظاهرا مشکل جدی تر از این حرفاست و موارد دیگری هم از این باد کردن باتری اتفاق افتاده!



یک شهروند چینی که گوشی آیفون 8 خود را از فروشگاه اینترنتی معتبر DJ.com خریداری کرده بود، پس از آنکه جعبه را باز می کند و قبل از اتصال آن به شارژ متوجه جداشدن نمایشگر از بدنه بر اثر تورم باتری می شود و گوشی را به فروشنده باز می گرداند.

با توجه با گزارش بالا این طور به نظر می رسد مشکل باتری های آیفون 8 و 8 پلاس نرم افزاری نبوده و احتمالا به توقف تولید و فراخوانی محصولات معیوب قبل از تبدیل شدن این نقص به یک بحران و ضرر هنگفت، نیاز است.

در هر صورت باید دید اهالی کوپرتینیو میخواهند راه رقیب سنتی خود را در مورد گلکسی نوت 7 بروند یا قبل از تبدیل شدن این موضوع به یک بحران جدی چاره ای می اندیشند.
 

Similar threads

بالا