مشکلات موسسه غیر انتفاعی جامی نجف آباد اصفهان

jamikhabar

عضو جدید
[/SIZE]

با سلام
بنده هیچ بخشبندی در صحبتهایم نکرده و در مورد دانشجو های ارشد هم هیچ صحبتی نکردم حالا شما این چیزها را از کجا می آوری ا... اعلم

و کلمه گلابی به کار نبردم
برای هیچ استادی تازه گلابی معروف به شاه میوه هست.همچنین دلیل نمی بینم ارزشیابی که تو سایت شما گذاشته شده و منبع خاصی ندارد بخواهم تحلیل کنم.
دلیل خاصی نمی بنم که بخواهم کلاسهای درس و ارزشیابی اساتید رو هم تحلیل کنم.

بنده به عنوان یه دانشجو نظر دادم و گفتم نمیشود به نظر سنجی کاملاٌ اعتماد کرد
تو همه دنیا همین جور هست .که به شما برخورد چون شما داری سیاست های اشتباهی را به کار میبری

در ضمن شما به بنده و دوستان دیگر معذرت خواهی بدهکاری

قضاوت با دوستان هم دانشگاهی


شما چندبار مطرح کردی که این ارزشیابی بی ارزشه چون دکتر طلایی و دکتر اعتماد نمره ضعیف گرفته اند و از طرفی اکثریت دانشجوها را متهم به این میکنی که به استادی که خوب و کامل تدریس کنه و سخت گیر باشه نمره ضعیف میدن. ما میدونیم که دکتر طلایی از دانشجوهای ارشد نمره ضعیف گرفته و از دانشجوهای کارشناسی نمره خوب. پس طبق گفته شما دانشجوهای ارشد بیشتر جزء اون اکثریت هستند که با تنگ نظری به اساتید نمره میدن.
کلمه گلابی را ما دانشجوها بکار میبریم و شما با این واژه غریب هستی که البته حق داری.
شما اول ارزشیابی را بی ارزش میدونی چون به نظر شما دانشجوها نمره خوب را به استادی میدن که ساده گیر و نمره بده است که البته چنین طرز فکری از یک دانشجوی موسسه بسیار بعیده!!! الان نتایجی که ما منتشر کردیم را فاقد منبع موثق معرفی میکنی. واسه شما خیلی راحته که از همکارانتون(مسئولین موسسه) استعلام نموده و صحت و سقم نتایجی که ما منتشر کردیم را بررسی کنی.
در آخر ما اینقدر شعور داشتیم که از شما بابت توهینی که صورت نگرفته بود عذرخواهی کردیم و در واقع این شما هستی که بخاطر توهین ها و اتهام های پی در پی عذرخواهی بدهکاری.
بخصوص به اون اکثریت دانشجوهای محترم موسسه که گفتید به اساتید بر اساس اینکه چقدر راحت بگیرن نمره خوب میدن معذرت خواهی بزرگی بدهکار هستید.
آقای مهندس به نظر ما دیگه کافیه. متاسفانه و بدبختانه به حد زیادی احترام و عزت خودتون را تنزل دادید و حداقل نتیجه مثبت راضی شدن ما به دکتر رودپیما بود.
ادامه این روند یقینا به نفع موسسه هم نخواهد بود پس لطفا عدم پاسخ های بعدی ما را حمل بر کم آوردن نکنید. وقتی نتیجه مثبتی برای موسسه درمیان نباشد لزومی به ادامه این بحث نمی بینیم.
 

ramin-002

عضو جدید
jamikhaba[SIZE=2 گفت:
r;6276334]لطف فرموده بدون جوش آوردن فقط به همین بخش پاسخ منطقی بدهید البته بدون فرافکنی:

مسلما نمره دادن دانشجوها براساس راحت گرفتن و به قول شما جزوه ای درس دادن اگر هم اتفاق بیفته در مقاطع کاردانی و کارشناسی وجود داره. خیلی بده که شما دانشجوهای کارشناسی ارشد موسسه جامی را به این محکوم کنید که به اساتید گلابی نمره خوب میدن.

ازین گذشته قبلا هم گفتیم که اساتیدی مثل دکتر نصیری، دکتر ضیایی، دکتر آقامیری و اتفاقا همین دکتر طلایی خیلی سخت گیر هستن در عین حال خوب و کامل تدریس میکنن و افتاده و نمرات پایین زیاد دارن. پس چرا دانشجوها نمره ضعیف به عملکرد اینها نمیدن. چرا دکتر طلایی در بقیه دروسش نمره خوبی گرفته؟ میخوای بگی در اون درسها ساده گرفته و جزوه ای درس داده و امتحان گرفته؟!:warn:
[/SIZE]



چه گردوخاکی کردند دانشجوهای جامی:eek:

اول سلام می کنم به دو دوست گرامی و این درخواست رو دارم که من رو متهم نکنن به...........:w26:


این روبگم من مطمئن هستم کسی که نام پلنگ صورتی دارد یک دانشجو هست و هیچ ارتباطی بامهندس طلایی ندارد چون ایشان را بنده کاملا می شناسم که با دانشجو ها دوست هست ودوره ای که بودند واقعا کار دانشجو ها رو راه می انداختند و همه دانشجو ها دوستشان دارند .شما هم دوست گرامی جامی خبر اشتباه می کنی تا به جاهای باریک کشیده نشده معذرت خواهی کن البته این رو بگم بنده یک چنین سوئ تفاهمی با همکلاسی عزیزم خانم فرزان در این سایت داشتم ایشون یک پست گذاشته بود که از موسسه زیادی تعریف شده بودکه بنده به ایشون همین اتهاماتی که جامی خبر میزند به خانم فرزان زدم ولی بعد که فهمیدم تو یک پست از ایشون معذرت خواهی کردم(البته پیام هایی که بین ما به صورت خصوصی می دادیم تا جو تاپیک انقدر خراب نشود) اینم محظ اطلاع که ایشان دانشجو بودند و شما اشتباه کردی



حالا شماهم جامی خبر چون با موسسه ضد هستی و میگویی موسسه اساتید خوبی ندارد و پلنگ صورتی می گوید که نظر سنجی شاید خیلی درست نباشد و شما رو نقد کرده شما نقد پذیر نبوده و ایشون رو متهم می کنی و بحث به جنجال کشیده شده البته من این را همین جا بگم کهمن تو یه پست واقعیات جامی رو گفتم شما من رو هم متهم کردی به راحتی و خاصی حرف منرو جور دیگری جلوه دهی

بنده نسبت به نظر سنجی هیچ نظر ندارم چون معلوم نیست از چه رشته هایی و از همه گرفته شده یا نه ومن دانشجوی انجا نیستم

شما میگویید اساتید بد زیاد داریم که به نظرم این حرف درست کاملا ولی تا مسولان خودشان متوجه نشوند عذر انها را نمی خواهند

تجربه من در مورد موسسه این رو می گوید.




البته من این نکته ها رو در مورد اساتید می گوییم تا کاملا روشن بشید

1- دکتر رودپیما اولین کلاس درسی که ایشان درموسسه جامی داشت با کلاس ما بود که از همون اول مخالف زیادی داشت چون از بچه هادرس خواندن می خواست واز جمله معروف ایشان منتظر معجزه شب امتحان نباشید بود یادمهست امتحان پایان ترم از کلاس سی و چند نفر فقط 4 نفر امتحان دادیم که من و یک نفردگر 15 به بالا شدیم و دو نفر دیگر ناپلئونی پاس شدن حال جالب بود هرکی امتحاننداده بود ایشان را نقد غیر منصفانه میکرد که یک روز به کلاس دکتر رحیمی کشید (که فکر کنم موسسه ایشون را از دست داد)که دکتر که خودشان از اساتید برتر دانشگاهاصفهان و با بادیگارد به دلیل شغلشون سر کلاس ما می آمدند می گفت دکتر رود پیمازمانی که من هم دانشجوی ایشون در دانشگاه صنعتی بودم همینجور درس می داد حال چه میشود هم کلاسی های من مخالف ایشان بودند و هر ترم بر علیه ایشان طومار امضا میکردند؟ در آخر میگویی ولی من هنوز دکتر رودپیما رو برای خودم یک اسطوره میدانم وخیلی عزیزند


2- دکترطلایی که خود دکتر رحمیی که از اساتید برجسته بودند می گفتند به اصرار دکتر طلایی به موسسه شما می آیم ولی چون 70% کلاس نمره نمی آوردند می گفتند استاد خوب نبو د چجوری می شود استادی که کلاس دکترا در دانشگاه اصفهان داشته باشد خوب نباشد؟


3- دکتر آقامیری دکتر نصیری و دکتر ضیا ئی هم به همین شکل این مسائل در موردشان بود ولی بنده خودمهمه اساتید رو تایید می کنم چون الان متوجه هستم چه کمکی به من و دوستان کرده اند


حال دوست دارید بدانید چرا این اساتید درنظر سنجی نمره مطلوب نیاوردند (البته اگر بنده رو متهم نمی کنید)

چون دانشجو های موسسه در سطح نازلی بوده ودارای سطح علمی خیلی خوب نیستند تا بتوانند نمره عالی کسب کنند.و به نظرم 60% نمره اثر دارد.ما باید موجه شویم که خودمان مسول بلایی هست که سرمتن می آید نه همش دیگران را متهم بدانیم


البته این مورد را متذکر شوم اساتید همبعضی اوقات سختگیری بیش از حد می کنند و می توانند کمی یا دانشجویان مدارا کنند .





چند روز پیش روز معلم بود می خواهم از راه دور دستشون رو ببوسم که به من در راه تعالی کمک کردنداز جمله:

خانم دکتر باقری، دکتر محسن غلامی،مهندس اسماعیلی ودکتر احمد وند ، دکتر رحیمی ، دکتر رودپیما، دکتر نصیری، مهندس طلایی،دکتر طلایی،خانم دکتر منتظرالقائم، مهندس مددی که واقعا افرادی مثل دکتر رودپیماودکتر نصیری برای من یک اسطوره هستند



یادم رفت خانم مهندس پریسا حسن شیخی جزوه اساتید خوب بودند به افتخار هم کلاسی قدیم یه کف مرتب(شله شله) و برای سلامتی ایشان صلوات بفرستید




در آخر هم باز میگویم به نظرم دچار سوئ تفاهم شدید هم دگر رو ببخشید و و تاپیک رو جوری جلو ببرید که باعث رشد موسسه شود ومسولان از کبود ها با خبر شوند تا شما هم بتوانید در موسسه رشد کنید



در ضمن بنده هیچ جوابی نسبت به سخن دیگران نخواهم داد
یا حق :w27:
 
آخرین ویرایش:

jamikhabar

عضو جدید
[/SIZE]


این روبگم من مطمئن هستم کسی که نام پلنگ صورتی دارد یک دانشجو هست و هیچ ارتباطی بامهندس طلایی ندارد چون ایشان را بنده کاملا می شناسم که با دانشجو ها دوست هست ودوره ای که بودند واقعا کار دانشجو ها رو راه می انداختند و همه دانشجو ها دوستشان دارند .

حالا شماهم جامی خبر چون با موسسه ضد هستی و میگویی موسسه اساتید خوبی ندارد و پلنگ صورتی می گوید که نظر سنجی شاید خیلی درست نباشد و شما رو نقد کرده شما نقد پذیر نبوده و ایشون رو متهم می کنی و بحث به جنجال کشیده شده
بنده نسبت به نظر سنجی هیچ نظر ندارم چون معلوم نیست از چه رشته هایی و از همه گرفته شده یا نه ومن دانشجوی انجا نیستم

دوست عزیز و گرامی جناب آقای مهندس

1- ما نیز همچون شما از ارادتمندان آقای مهندس طلایی بودیم و دوستشون داشتیم. زحماتی که ایشون برای دانشجویان دوره شما کشیده اند را هیچ کس نمیتونه منکر بشه ولی هیچ دلیلی نداره ما چیزی که یقین داریم را منکر شویم.
دوست عزیز شما خیلی وقته از جامی رفتی و ما در جو موسسه هستیم و با خیلی از دانشجوها و کارمندان موسسه در ارتباطیم. شواهد به ما اثبات کرده که پلنگ صورتی دقیقا کی هست و ... !
از طرف دیگه مشارکت مسئولین موسسه در اینجا و جاهای دیگه در فضای مجازی هیچ تضادی با دوست داشتنی بودن و کارراه انداز بودنشون نداره. شما خودت بهتر میدونی که ایشون قبلا هم وبلاگی را اداره میکردند که در اون به تعریف از موسسه میپرداختند و اتفاقا چه کار خوبی بود و حیف که حذفش کردند.

2- عدم اطلاع شما از وضعیت فعلی موسسه باعث شده که شما اطلاع نداشته باشی که الان دو ترم هست که ارزشیابی به صورت اینترنتی در موسسه جامی از همه دانشجوها در کلیه رشته ها انجام میشه. یجورایی دانشجوها موظف به شرکت در ارزشیابی هستند.
نتایج ارزشیابی که البته با واقعیت و نظر واقعی دانشجویان موسسه خیلی همخوانی داشته از طریقی به دست ما رسید و ما برای اطلاع عمومی منتشر کردیم.
این برادر پلنگ صورتی اصرار دارند که این ارزشیابی ها قابل اعتبار و ارزشمند نیستند و دلیلشون اینه که دانشجوهای موسسه بر اساس اینکه چقدر استاد بهشون راحت بگیره و خوب نمره بده بهش نمره میدن. از نظر ما که دانشجویان این موسسه هستیم این یک توهین محسوب میشه و حق داریم جبهه بگیریم در مقابل چنین طرز فکری.
دوست عزیز اگه ما الان به چنین طرز فکر خطرناکی واکنش نشون ندیم مسئولین محترم موسسه کم کم این طرز فکر را اشاعه داده و بعد از مدتی کلا ارزشیابی را متوقف میکنند. از طرفی اگه این اتفاق هم نیفته مسئولین موسسه با همین توجیه که ارزشیابی دانشجویان از اساتیدشون زیاد اعتباری نداره و بی ارزشه به نتایج اون بی توجهی کرده از اساتید ضعیف دوباره در ترم های بعد استفاده میکنند. همین اتفاق را الان میتونید در موسسه ببینید. ما قصد داریم به زودی فهرستی از اساتیدی که در ترم قبل نمره پایین در یک درس گرفته اند و در ترم جاری دوباره همون درس را تدریس میکنند منتشر کنیم!

3- تعجب میکنم که شما چطور به همین راحتی ما را متهم به این کردی که با موسسه ضد هستیم. در حال حاضر بهترین دوستان
موسسه جامی در فضای مجازی ما هستیم. ما با نقد منصفانه و دلسوزانه مزایا و معایب موسسه را گوشزد میکنیم. بهتر بود یک سری به وبلاگ ما میزدی و بعد اینطور اظهار نظر میکردی.
ما در کنار اساتیدی که نمرات ضعیف از دانشجوها گرفتند از اساتیدی که نمرات عالی و خوب از دانشجوها گرفتند نام بردیم.

درپایان برای شما دوست عزیز آرزوی موفقیت داریم و از اظهار نظر و وساطت شما تشکر میکنیم. :gol:
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

raminet

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان من برای ارشد مجاز شدم به انتخاب رشته مهندسی شیمی هستم به نظرتون اینجا رو بزنم یا پیام نور تهران یا مجازی سهند تبریز؟ من ویلاشهر سکونت دارم که نزدیکه نجف اباده.
اما ظاهرا این دانشگاه خیلی مشکلات داره! پیام نور مدرکش بهتر نیست یا حتی مجازی؟
 

jamikhabar

عضو جدید
دوستان من برای ارشد مجاز شدم به انتخاب رشته مهندسی شیمی هستم به نظرتون اینجا رو بزنم یا پیام نور تهران یا مجازی سهند تبریز؟ من ویلاشهر سکونت دارم که نزدیکه نجف اباده.
اما ظاهرا این دانشگاه خیلی مشکلات داره! پیام نور مدرکش بهتر نیست یا حتی مجازی؟

مجازی ها را دقیقا نمیدونم چطوری هستند ولی فکر نکنم زیاد معتبر باشند. شما اگه نزدیک به جامی هستی به نظرم جامی به پیام نور بهتر باشه. جامی مشکلاتی داره ولی از نظر استادهای سرشناس و قوی مخصوصا واسه مقطع ارشد حتما بهتر از پیام نوره. در ضمن پیام نور هم از نظر امکانات آزمایشگاهی و ... اصلا خوب نیست.
جامی یک خوبی داره که اگه خودت بخوای کار خوب انجام بدی باهات همه جوره همکاری میشه ولی توی پیام نور شاید اینطور نباشه.
موفق باشی
 

jami.m

عضو جدید
به نام خدا
سلام به بچه های جامی که 2 سال بی سوادی تجربه کردن البته دکه های دیگه هم خبری نبوده یکی از بچه ها رتبه دکه جامی زده بوده اگه رتبه جامی اینقدر بالاست خدا به داد بقیه دکه ها برسه
اگه ما میفهمیدیم ramin002 طرف کی خوب میشد البته اگر شروع به بد دهنی نکنه مثل مهدی باقری من تهدید نکن :d
باید به خانم فرزان بگم که برای فعال کردن خودشون تو این جای مسخره اصلا نیاز نیست جنگ و دعوا راه بیندازیم
حالا دیگه فرقی نمیکنه که چی بهمون گذشته دیگه مهم نیست که با رتبه 60 وارد یک همچین خرابه ای شدم برام مهم نیست که کارگاه نداشتیم برام مهم نیست که استاد های دروس تخصصیمون ما درس میدادیم سودش اونایی بردن که به جوانهای این مملکت خیانت کردن باشما هستم آقای به اصطلاح دکتر رودپیما مثلا دکتر طلایی و خیلی های دیگه از قدیم گفتن دانایی بینایی وبعد توانایی اساتید دکهای که شما ها سنگشون به سینه میزنید یک مشت بیسواد بودن پشت مدرک دکترا مثل گرگ هایی تو پوست میش که برای پولهایی ما کیسه دوخته بودن همین مهندس طلایی احمق برای چندر قاز پول داشت با اآینده من بازی میکرد رییس دکه اصلا اتاق نداشتبه نظر من سر یک همچین چیزی بحث کردن واقعا احمقانست من نمیدونم چرا اسم دکشون نذاشتن جامی و فامیلهای وابسته همهی اساتید محترم با هم فامیل تشریف داشتن واقعا برای نظام آموزشی کشور احساس تعصف میکنم که یک چنین دکه ای جمع نمیشه و با پول دانشجوها ساختمون و کارگاه میزنه اون وقت شما هم بشینید سر این چیزا جر و بحث کنید وای به حال فردای ایران
من حرف دلم زدم قضاوت با خودتون خانم فرزان عضو فعال باشگاه مهندسان
 

palang-sorati

عضو جدید
به نام خدا
سلام به همه ی بچه های جامی
حالا که فارغ التحصیل شدیم دیگه چه فرقی میکنه که چه مشکلاتی داشته یا داره ما که سوختیم و ساختیم
من به خانم فرزان پیشنهاد میکنم که به جای مشکلات جامی از مشکلات اقتصادی مثل نخریدن نفت ایران
یا تمام شدن ذخیره ارزی ایران یا قیمت دلار و سکه و.... بنویسه
من فکر میکنم جامی با همه ی تلخیهاش گذشت آدم عاقل هم دنبال رفته نمیره


سلام شما که رفته بودی تو کار دلارو سکه...........

حالا چی شوده به فکر بچه های اینجا افتادید دوباره؟؟؟؟؟؟
 

palang-sorati

عضو جدید
واقعا که

واقعا که

سلام
این جواب ramin-002 هستش .
چه جوری ما هم ای ترم یه درس باهاش داری مممممم
جسارت نشه ..دوست عزیز یه کم مفهوم تر بنویسید چون همه که با جنبه نیستند برداشت های زیادی میشه از جملهاتون بشه که هم بی احترامی به دوستاتون هستش وهم به استادتون .من به نامه های وپست ها ی بی امضا ونام جواب نمیدم ولی حرفای شما یه جوری بود که نتونستم جواب ندم هروقت می خای حرف مردونه بزنی مثل یه مرد رفتار کن یعنی چی این که رامین 002 اسمتون بزارید و پشت یه نقاب و هر حرفی که از توی دهنتون در اومد بنویسید.
دور راز جوان مردیه .
من تا حالا این تاپیک رو از اول ت آخر ندیده بودم ولی وقتی پست های شمار خوندم شکه شدم واقعا باحالی

سلاممممممممممممممم
این یعنی چی مهندس

به نظرم این پیامها رو باید تو خوصوصی بدی

سلام خدمت خانم فرزان من یه درخواست دارم البته ببخشید که دیر شود من شما رو به عنوان سازنده این تایپک مدیر این تایپک میدونم البته فکر کنم دوستان هم موافق باشند میتونند نظر های خود را وارد کنند درخواست من این هست که در این گونه موارد به صورت شخصی وارد بشوند تا این گونه موارد مشاهده نشود.
البته من هم مقصرم نباید دخالت میکردم ولی چون میدانستم که هدف شما از ساخت این تایپک فرستادن این گونه موارد نبوده و اقدامی از سوی شما مشاهده نکردم و میدانستم که بعد از این پست احتمال باب شدن این گونه موارد است برای جلو گیری از الوده شده این تایپک این بحث را ادامه دادم که خط میش ما مشخص شود. با تشکر از شما و تمام دوستان با ما یا بی ما

سلام به دوست عزیز برای این حرفتون مدرک دارید از کی شنیدید ؟



واقعا چهره جذاب این تاپیک کسی نیست جززززززززززززززززززز

مهدی باقری
جو تاپ رو هم خراب کرده هیچ کاری هم برای دانشگاه نکرده حتی یک نظر هم در مورد اساتید نداده.حداقل از فرزان و رامین و جامی خبر یادبگیر یا تاپیک زدن یا تو وبلاگشون فعالیت دارند

ولی شما فقط ادعا داری فقط قوپی امدی. خدا رو شکر که سر و کله تون تو این تاپیک دیگر پیدا نشه
 
آخرین ویرایش:

soli456

عضو
سلام به دوستان عزیز
من باری ارشد مهندسی شیمی قبول شدم تو جامی
می خواستم ببینم ادرس رو از تو گوگل مپ درست پیدا کردم یا نه

ایا خوابگاه میدن؟
اجاره خونه توی فولاد شهر چقدر هست ؟
یه توضیحاتی در این موارد بدین ، ممنون میشم

1.jpg2.jpg
 

MIMCHEM86

عضو جدید
سلام به دوستان . یکی از آشناهام تازه ارشد مهندسی شیمی قبول شده.میخواستم یه سری اطلاعات ازتون بگیرم: 1. برا خانما خوابگاه میدن؟ 2. شهریه چقدره تقریبا؟ خواهش میکنم منو راهنمایی کنین. ظاهرا تا دوازدهم همین ماه مهلت آخر ثبت نام هستش.
 

MIMCHEM86

عضو جدید
دوستان مهندسی شیمی یه کمکی ازتون میخوام.اگه لطف کنین ایمیل یا شماره ای از خودتون بهم بدین ممنون میشم.یه سری اطلاعات رو از دانشگاه ه وضعیت خوابگاه دادن و... میخواستم.ممنونم.
 

soli456

عضو
سلام به دوستان عزیز
من ارشد مهندسی شیمی قبول شدم تو جامی
می خواستم ببینم ادرس رو از تو گوگل مپ درست پیدا کردم یا نه

ایا خوابگاه میدن؟
اجاره خونه توی فولاد شهر چقدر هست ؟
یه توضیحاتی در این موارد بدین ، ممنون میشم

مشاهده پیوست 167781مشاهده پیوست 167782

لطفا جواب بدین
 

palang-sorati

عضو جدید
سلام به دوستان عزیز
من باری ارشد مهندسی شیمی قبول شدم تو جامی
می خواستم ببینم ادرس رو از تو گوگل مپ درست پیدا کردم یا نه

ایا خوابگاه میدن؟
اجاره خونه توی فولاد شهر چقدر هست ؟



مشاهده پیوست 167781مشاهده پیوست 167782

سلام دوست عزیز بله خوابگاه برای اقاها و دختر ها هست ولی ترمی 400 تا 4500 هزار تومن

من خودم مهندسی صنایع شیمیایی خواندم اساتید خوب هستن اکثرا اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان ولی امکانات موسسه در حد یه دبیرستان هست از احاظ |آزمایشگاه و کارگاه ، اصلا مکانی که موسسه در حال حاضر انجاست 2 سال قبل دبیرستان بوده

من خودم که دانشجوی انجا بود حاظر نیستم ارشد بخونم

به نظرم به سایت دانشگاه برویدwww.jami.ac.ir و شماره تلفن مسول آوزش و ......... بردارید و تماس بگیرید تا هم قیت دقیق مطلع شوید هم از اساتید
یه توضیحاتی در این موارد بدین ، ممنون میشم

راستی خونه هم همه قیمتی هست کفش دیگه 2 میلیون با 200 تا 12 میلیون
 
آخرین ویرایش:
بالا