مشاهده صفحات وب به صورت آفلاین در مرورگر کروم اندروید

abnooskabin

عضو جدید
[h=2]مشاهده صفحات وب به صورت آفلاین در مرورگر کروم اندروید[/h]


مشاهده صفحات وب به صورت آفلاین
حتماً برای شما نیز پیش آمده است که دوست داشته باشید یک صفحه وب را مدتی دیگر و زمانی که در وضعیت آفلاین هستید مطالعه کنید. بایستی بدانید این قابلیت در مرورگر Chrome سیستم‌عامل اندروید وجود دارد و تنها کافی است نحوه‌ی استفاده از آن را فرا بگیرید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت. ابتدا اطمینان پیدا کنید مرورگر Chrome شما به آخرین نسخه به‌روز شده است. این قابلیت در نسخه‌های قدیمی‌تر کروم وجود ندارد. در نتیجه به یکی از مارکت‌های دلخواه خود نظیر گوگل پلی یا بازار مراجعه کرده و کروم خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید. پس از اطمینان از به‌روز بودن مرورگر، کروم را اجرا نمایید و وارد صفحه‌ای شوید که لینک مورد نظرتان در آن وجود دارد. اکنون انگشت خود را بر روی لینک مورد نظر قرار داده و نگه دارید. پس از پدیدار شدن منو، گزینه‌ی Download Link (بارگیری پیوند) را لمس کنید. با این کار صفحه وب مورد نظر جهت مطالعه‌ی‌ آفلاین در آینده ذخیره می‌شود.

مشاهده صفحات وب به صورت آفلاین در مرورگر کروم اندروید
برای مطالعه‌ی این صفحه‌ی وب کافی است یک تب جدید باز کنید. در تب جدید بخشی مخصوص صفحه وب ذخیره‌شده وجود دارد. همچنین در قسمت Downloads (بارگیری‌ها) نیز این صفحه وجود دارد.

همچنین اگر در وضعیت آفلاین باشید و یک صفحه وب را باز کنید دکمه‌ای جهت دانلود صفحه در زمان دیگر وجود دارد که باعث می‌شود به محض اتصال به اینترنت، صفحه وب ذخیره شود.



منبع: tarfandestan.com

 
بالا