مسابقه “کودکان آهنین” !!!

magnet

عضو جدید

برای اولین بار در سطح کشور، مسابقه “کودکان آهنین” ویژه سنین دو تا پنج سال به سبک “مردان آهنین” در قرچک برگزار شد.

این رقابت روز پنج شنبه ۲۳ تیرماه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در مجموعه تفریحی ورزشی ولیعصر(عج) قرچک به نشانی زیباشهر، انتهای خیابان ۲۴ متری با حضور کودکان و والدینشان برگزار شد.

مدیر مجموعه تفریحی ورزشی ولیعصر(عج) در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: حمل متکا، حمل کیف پدران، حمل زنبیل و کیسه خرید مادران که در آن لوازمی مانند تاید و رب و ریکا و… وجود دارد، جابجایی پشتی، رکاب زدن سه چرخه ای که پشت آن اسباب بازی کودکان است، از آیتم های این مسابقه بود.


سعید حاجی باقری افزود: آیتمهای این رقابت، ترکیبی از این موارد است که هر آیتم بین یک تا دو دقیقه زمان می برد که سرعت و زمان در این مسابقه مهم بوده و امتیاز داشت. کودکان در ۱۰ گروه و در رده های سنی دو تا سه سال، سه تا چهار سال و چهار تا پنج سال به رقابت پرداختند.


وی بیان داشت: این مسابقات مورد تأیید یک تیم پزشکی قرار گرفته است و کل باری که کودکان حمل کردند، در نهایت بین دو تا سه کیلوگرم است و به تأیید پزشکان، آسیبی به آنها نمی رساند.
















:D

http://www.varaminnews.com/fa/1390/04/24/%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D9%82%D9%87-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DB%8C%D9%86.html
 
بالا