مزوتراپی روشی برای درمان ریزش موهای شما

baranclinic

عضو جدید



مزوتراپی روشی برای درمان ریزش موهای شما
مطب پوست و زیبایی باران :مزوتراپی روشی برای درمان ریزش موهای شما،پیش از این، ریزش مو تنها یک مشکل مرتبط با پیری و افزایش سن بود. اما امروزه نگرانی عمده مردان و زنان (صرف نظر از سن آن‌ها)، مسئله ریزش مو ، کم‌پشتی مو یا طاسی است.


________________________________________________________________________________________________________



امروزه با تغییرات عمده در شیوه زندگی و افزایش فشارهای جسمی و روحی، پدیده ریزش مو تبدیل به یک معضل رایج در میان مردان و زنان شده است.


اما دیگر لزومی ندارد به دلیل ریزش موی خود، احساس ناراحتی یا کمبود اعتماد به نفس داشته باشید. با درمان مزوتراپی پیشرفته در مطب پوست و زیبایی باران در رشت،درحال حاضر رشد مو امکان پذیر و آسان شده است.درمان ریزش موی خودتان را به ما بسپارید.


مزوتراپی در واقع کاشت مو نیست بلکه روشی برای جلوگیری از ریزش مو تقویت پایه مو….و رشد مجدد موها بصورت پراکنده می باشد.




مطب پوست و زیبایی در رشت رشت، بهترین خدمات را به بیماران ارائه می‌دهد.
متخصصین ما، ابتدا علت ریشه‌ای ریزش مو را تشخیص داده و پس از انجام بررسی کامل و تحقیقات، بهترین درمان ریزش مو یا راه حل ممکن را ارائه می‌دهند.


مزوتراپی یک تخصص پزشکی است که در آن، مقادیر کوچکی از عصاره های طبیعی، دارو ها ، ویتامین ها و عوامل هومئوپاتی را به درون پوست، تزریق می کنند.
از مزوتراپی می توان به منظور درمان ریزش مو ، از بین بردن چربی های اضافی زیر پوست، تناسب وزن، جلوگیری از پیری و افتادگی، جوان سازی دست ها و گردن استفاده کرد.


در این مقاله با کاربرد مزوتراپی در درمان ریزش مو اشنا خواهید شد.




اثر مزوتراپی در درمان ریزش مو
برای درمان ریزش مو، از درماهیل (Dermaheal HL) استفاده می شود که شامل چهار نوع پپتید بیوممتیک طراحی شده برای تقویت و تحریک رشد مو، می باشد.مقادیر بسیار کوچکی از این محصول، در همه جای پوست سر و در پیاز مو ها تزریق می شوند. این عمل به افزایش گردش خون در پوست سر منجر شده و فولیکول موها را دوباره زنده می کند، بدین ترتیب ریشه ی موها تقویت شده و باعث رشد موهای ضخیم و پر پشت تری خواهد شد.


با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با اثرات آن بیشتر اشنا شوید:
https://goo.gl/yYsFfX


مطب پوست و زیبایی باران: http://baran-clinic.ir
 

Similar threads

بالا