مزایا و معایب جوان سازی پوست با میکرونیدلینگ

baranclinic

عضو جدید




برخی از موارد استفاده از میکرونیدلینگ :


جوانسازی و رفع چین و چروک پوست :


یکی از بزرگترین عوامل ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست کاهش غلظت کلاژن و الاستین می باشد ، در این روش با ایجاد منافذ بسیار ریز که با چشم به راحتی قابل دیدن نمی باشند ، سلولهای بنیادی پوست تحریک کرده ،لذا پروسه ترمیم فعال شده و پوست هنگامی که مشغول ترمیم این منافذ می گردد مقدار زیادی کلاژن می سازد . بین ۳ تا ۵ جلسه درمان برای جوانسازی پوست لازم است . که فاصله بین جلسات حدود ۶ هفته می باشد . همچنین در درمان گودی زیر چشم،جوان سازی و بخصوص کلاژن سازی بسیار دقیق عمل می کند.

موثرترین روش درمان جای جوش و آکنه و کوچک کردن منافذ باز پوست :

در این روش منافذ بسیار ریز و ظریفی که در پوست ایجاد می شوند موجبات نفوذ عروق جدید و رشته های کلاژن به کف اسکار اکنه را فراهم می نماید . حال با تحریک سلول های بنیادی موجود در پوست آثار ترمیمی پوست به بهترین شکل صورت میگیرد.

این روش در کنار سلول های بنیادی گیاهی در درمان ناصافی های پوست که ناشی از جوش های آکنه ، آبله مرغان ، سالک می باشد ، بسیار کار آمد بوده و امید های بسیار ارزنده ای ایجاد نموده است.

آثارناشی از زخمهای شدید و سوختگی :

بوسیله میکرونیدلینگ می توان آثار ناشی از بخیه و زخم و جراحی و نیز اسکار باقی مانده ی سوختگیها و جای جوش و آکنه را به حداقل رساند .

درمان لک و تیرگی پوست :

میکرونیدلینگ به طور موضعی قابلیت درمان بعنوان ضد لک حتی لک های ناشی از بارداری و هورمونی را دارد .

درمان خطوط اطراف لب درافراد سیگاری:

روشن کردن رنگ پوست :

بهبود آب رسانی و جوانسازی که به همراه مواد دیگری که روی پوست قرار می گیرند بکار می رود.

افزایش نفوذ پذیری :

در روشهای سنتی ، نفوذ مواد و داروها به پوست کمتر از 3 درصد می باشد که با استفاده از درماپن ، تا 90 درصد مواد به پوست نفوذ می کنند و نتایج بسیار بهتری در زمان کوتاه تر دیده می شوند.



با ما در لینک زیر همراه باشید تا با معایب و مزایای این روش بیشتر اشنا شوید:
https://goo.gl/2U9v7p

مطب پوست و زیبایی باران:http://baran-clinic.com

 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا