مزایای آموزش آنلاین

therealtahmineh

عضو جدید
با گسترده شدن شبکه ی جهانی اینترنت و استفاده از اون و کاربرد گسترده ای که داره ، سبک زندگی بسیاری از ماها تغییر کرده و حالا دیگه خیلی از کارهامون رو از پشت کامپیوتر و با یه ارتباط ساده ی اینترنتی انجام میدیم . انصافا هم تو خیلی از مسائل به کمکمون اومده و کلی وقت و انرژی برامون خریده . مثلا کارهای بانکی که قبلا مجبور بودیم به خاطرشون کلی تو صف بمونیم و وقت بذاریم دیگه با یک اپلیکیشن ساده انجام میشن . در مباحث دیگه هم اینترنت کلی بهمون کمک کرده ، مثلا آموزش آنلاین !
روش یادگیری آنلاین خیلی گسترده شده و به کمک خیلی ها اومده ، چرا که بسیاری افراد یا به خاطر زندگی در شهر و داشتن برنامه کاری فشرده ، وقت حضور در کلاس ها رو پیدا نمیکنن و یه عده ی دیگه هم به دلیل زندگی در شهر های کوچیک و یا روستاها امکان دسترسی به کلاس خوب و با کیفیت رو ندارن . آموزش آنلاین سعی کرده عدالت آموزشی رو گسترش بده و به همه امکان یادگیری رو بده !
در خیلی از فیلد ها هم امکان یادگیری به صورت آنلاین وجود داره ! از یادگیری زبان و هنر گرفته تا مباحث جدی و علمی آکادمیک دانشگاهی .
تو این مقاله یه نگاهی داشتیم به مزایای آموزش آنلاین ساز گیتار .

کیفیت مدرس

یکی از خوبی های آموزش آنلاین اینه که دیگه به ترافیک نمیخوریم ، در نتیجه هیچوقتم کلاسمون دیر نمیشه! یه کلاس مثل کلاس گیتار که معمولا نیم ساعته ، اگه یه ربع دیر برسی یا اصن نرسی باهم فرقی نداره. ز طرفی هزینه کلاس خصوصی با یه مدرس خوب و حرفه ای تقریبا زیاده ولی آموزش آنلاین بهمون یه مدرس خوب با یه هزینه معقول میده!

زمان کلاستو خودت انتخاب کن

برای کلاس های آنلاین یه عالمه انتخاب داری که ساعت کلاست کی باشه . میتونی هر معلمی که خواستیو داشته باشی تو ی هر ساعتی از شبانه روز که خودت انتخاب میکنی! پس بهترین گزینه رو برای خودت انتخاب کن.

کلاستو ضبط کن

بزرگترین فایده ی کلاس آنلاین اینه که ویدیوشو داری و هروقت خواستی میری سراغشون . چیزایی رو که یاد گرفتی بارها و بارها کار میکنی . حتی میتونی ویدیو کلاسو رو ببری عقب و از اول ببینی !

امکان ضبط تو کلاس حضوری تقریبا سخت و یا حتی بعضی وقتا غیرممکنه . ولی وقتی کلاست آنلاین باشه درست بعد از کلاس ، درسی که یادگرفتی رو مرور میکنی.





قبل کلاس گرم کن!

وقتی کلاسمون آنلاینه قبل کلاس کلی وقت داریم که گرم کنیم . پس بهترینو به استادمون ارائه میدیم ! بارها و بارها آکورد میگیریم تا اون قطعه ای روکه دوسش داریم حرفه ای اجرا کنیم . بدن استرس و بدون ترس از اشتباه.





بدون ارتباط فیزیکی!

مدتی میشه که جهان درگیر مبارزه با یک بیماری همه گیر به نام کووید-19 شده و همه رو مجبور کرده که وقت بیشتری تو خونه بگذرونن . به همین خاطر حتی مدارس و دانشگاه ها هم حتی کلاس هاشون رو آنلاین برگزار میکنن . خیلی از کلاس هایی که قبلا توشون شرکت داشتیم هم آنلاین برگزار میشن . خلاصه که یادگیری آنلاین در بعضی موارد تبدیل شده به تنها گزینه ی موجود .
یادگیری باید ادامه داشته باشه و هیچ چیزی تو این دنیا نباید مانع ما برای یادگرفتن چیزی باشه که دوسش داریم ، چیزی مثل موسیقی و یا گیتار!


#آموزش آنلاین,#آموزش گیتار,آموزش آنلاین گیتار
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا