مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

Projanco

عضو جدید
مایکروسافت CRM برای اولین بار در سال 2003 برای پاسخگویی به نیاز رو به رشد بازار در زمینه سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری توسط شرکت مایکروسافت عرضه شد. این نرم افزار همواره به عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود در زمینه مدیریت اطلاعات مشتریان ، مدیریت فرایندهای فروش و عملیاتی نمودن استراتژیهای CRM پیش روی سازمانها بوده و همین امر موجب استقبال بسیار زیاد از آن از همان سالهای اول معرفی به بازار شده است. این نرم افزار گستره وسیعی از کاربردهای مختلف را پوشش میدهد که از آن جمله میتوان به مواردی همچون مدیریت اطلاعات مشتریان ، بازاریابی ، فروش ، خدمات ، فرایندها و فعالیتها اشاره نمود.مایکروسافت CRM همچنین شامل گستره وسیعی از امکانات میباشد که از آن جمله میتوان به موارد زیر اشاره نمود :
 
بالا