>>>محفلی برای بحث و گفتگو پیرامون "یک راز (قانون جاذبه)"

farnaz*

عضو جدید
کاربر ممتاز
صحبت شما کاملا درسته و من یه نکته دیگه بهش اضافه میکنم. تنها با مجسم کردن اون چیزی که میخوای نمیتونی اون رو به دست بیاری
.چرا؟؟ چون ذهن انسان از خودش انرژی ساطع میکنه و تفکر یا تجسم ما هم سرشار از انرژیه. حالا اگه اگه بخوای چیزی رو از تجسم( انرژی با تراکم کم) به جسم و نمود دیداری( انرژی با تراکم زیاد) تبدیل کنی نیازمند تمرین و پشتکار زیاده! چون از تداوم تجسم و انباشته شدن انرژی آرزو و خواسته به صورت نمود دیداری ظاهر میشه!
سلام دوست عزیز
ممنون از توضیحاتت.
میشه راجع به تمرین و پشتکار با یک مثال توضیح بدید؟
من چیزی و میخواستم و تجسم میکردم به مدت یکسال ! اما نتونستم مرئیش کنم یعنی نتونستم خواستم و تیدیل به واقعیت کنم و جسمیت بدم.چرا؟
 

ferijj

عضو جدید
سلام دوست عزیز
ممنون از توضیحاتت.
میشه راجع به تمرین و پشتکار با یک مثال توضیح بدید؟
من چیزی و میخواستم و تجسم میکردم به مدت یکسال ! اما نتونستم مرئیش کنم یعنی نتونستم خواستم و تیدیل به واقعیت کنم و جسمیت بدم.چرا؟



خب نمیخوام نا امیدت کنم ولی باید دید که چی میخواستی چه جوری و چقدر تلاش کردی؟ درسته که تجسم کردی ولی آیا بقیه چیزا رو هم رعایت کردی واسه اینکه چیزی که خواستی نمود ظاهری پیدا کنه یه مجموعه از کار هاست که باید انجام بدی! چون تجسم باعث سرعت بخشیدن به کاره جذبه اما بعضی چیزای دیگه که به نظرت نمیاد ممکنه سرعت جذب رو نه تنها کم کنه بلکه متوقف هم کنه! حتما شما فقط به فکر چیزهای مثبت قضیه بودی ولی سعی نکردی جلوی چیزهای منفی رو بگیری.راجع به تمرین و پشتکار باید اینو بگم که واسه جذب توی کتاب راز تکنیک های کاملی رو نگفته ولی میتونی با خوندن کتابی که میگم و خودم از روش خوندم تمام چیزا رو یاد بگیری www.raahm.com این سایت کتاب معجزه ذهن برای رسیدن به آرزوها رو میفروشه. با خوندن این کتاب تقریبا تمام سوالات جواب داده میشه.بازم اگه سوالی بود در خدمتم :smile:
 

immigrant

عضو جدید
سلام دوستان من خیلی از نظرات رو نخوندم.ولی من هم فیلم راز رو دیده بودم و مثل خیلی ها بعد از یه مدت از تصور رسیدن به ارزوهام خسته شدم .ولی چند وقت پیش یه سمینار رفتم که اونجا سی دی های دکتر محمود معظمی رو میفروخت.وقتی سخنرانی شاد باشید و ثروتمند رو گوش کردم یه انرژی خاصی درونم به وجود اومد.چند روز بعد اتفاقی (که الان میدونم اتفاقی نبود)متوجه شدم دکتر حورایی سردبیر مجله راز قراره بیاد کرج و یه کلاس برگزار کنه .فقط میتونم بگم فوق العاده بود.من الان از مشترکین مجله راز هستم و با خوندنش هم انرژی میگیرم و هم هر روز به قانون جاذبه مومن تر میشم .بهتون پیشنهاد میکنم حتما این مجله رو که هر دو هفته چاپ میشه بخونین.من خیلی حوصله مجله خوندن ندارم ولی این مجله واقعا متفاوته;)
 

Similar threads

بالا