مجموعه عکسهای جذاب و تماشایی از پرندگان بهشتی (تیره مرغ بهشتیان)

$marziyeh67$

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
گونه های بسیار متنوعی از پرندگان بهشتی وجود دارند که در تیره مرغ بهشتیان قرار می گیرند و بسیار زیبا و تماشایی هستند. اغلب گونه های پرندگان بهشتی در جزیره گینه نو و جزایر اطراف آن زندگی می کنند. این جزیره دومین جزیره بزرگ جهان به شمار می رود که در جنوب شرقی اقیانوس آرام واقع است. پرندگان بهشتی یکی از گونه های زیبا در میان انواع پرندگان می باشند که با ترکیب رنگی متنوع و بسیار زیبا، همچنین شکل ظاهری زیبا و دیدنی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.


البته حتی حرفه ای ترین پرنده شناس ها نیز کمتر می توانند این پرنده را از نزدیک ببینند چرا که در شرایط بسیار سخت و در مناطقی دور از دسترس انسان و در جنگل های بارانی زندگی میکند.
از جمله گونه های بسیار پرندگان بهشتی می توان به مرغ بهشتی کوچک و بزرگ، مرغ بهشتی امپراطور، مرغ بهشتی راجیانا، مرغ بهشتی دم دراز و … اشاره نمود.
در ادامه از مشاهده عکس پرنده های بهشتی لذت ببرید.


http://uupload.ir/files/x9j6_toptoop.ir_توپ_تاپ_پرنده_بهشتی.jpg










پرنده ویلسون (Wilson’s Bird) :این گونه از پرندگان بهشتی در مالزی وجود دارد و بطور کلی زیستگاه آن‎ها در جنگل‌های کم باران است.

http://uupload.ir/files/qkoj_پ1-1-768x540.jpg

پرنده راجیانا
Raggiana Bird : این پرنده بهشتی همچون شاه پرندگان در جزیره گینه نو وجود دارد؛ اما اکثر آنها در جنوب و شمالِ شرق این جزیره توزیع شده‌اند.این پرنده روشی متفاوت در پرواز دارد.

http://uupload.ir/files/xt3a_پرنده-بهشتی-قرمز-768x512_(1).jpg

http://uupload.ir/files/hl5o_پ3-2-768x512.jpg

زیباترین پرنده ی بهشتی

http://uupload.ir/files/u0yf_زیباترین-پرنده-بهشتgreater-bird-of-paradise-768x432.jpg




پرنده روبان داربهشتیRibbon-Tailed Astrapia : این پرندگان به خاطر دم سفید و مانند روبان خود به این نام معروفند ؛ و در محدوده جنگل‌های آلپ در غارهای مرکزی گینه نو پیدا شده‌اند.این پرندگان در پرواز دچار مشکل هستند و تنها دلیل آن دم بلندی است که دارند، و هدف از این دم‌های زیبا، جذب پرندگان ماده است.

http://uupload.ir/files/dejm_ribbon-tailed-astrapiaپرنده-768x520.jpg




پرنده تفنگدارویکتوریایی Victoria’s Riflebird

http://uupload.ir/files/lyd9_victoria’s-riflebird-768x512.jpg





پرندۀ دم سیمی Twelve-wired Bird : این پرنده بهشتی دُمی دارد که گویا به آن ۱۲ سیم وصل شده است.عِنبیه چشمان این پرنده قرمز رنگ بوده و در سراسر اندونزی این پرنده را می‌توان پیدا کرد.

http://uupload.ir/files/ixhj_پرنده_ای-دم-سیمیtwelve-wired-bird.jpg


پرنده کوچک بهشت Lesser Bird of Paradise : این پرندگان زیبا اغلب در جنگل های باتلاقی کمین کرده و در شمال گینه نو یافت می‌شوند و از اغلبِ میوه ها و حشرات تغذیه می‌کنند.

http://uupload.ir/files/81u5_پرنده-بهشتی-کوچک-1.jpg



پادشاه ساکسون king of saxon : این پرنده از نژاد ژرمن بوده و عاشق انواع توت‌ها است.آن ها صدایی بسیار زیبا دارند و طرفداران این گونه از پرندگان بهشتی نوای سِحر انگیزش را ،شگفت انگیزترین صدا در دنیا می‌دانند
.
http://uupload.ir/files/rveu_پادشاه-ساکسون-1.jpg

 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا