مجموعه آموزشی تجهیزات دندانپزشکی ( فیلم و کتاب آموزشی)

bmkala

عضو جدید
[h=2]مجموعه آموزشی تجهیزات دندانپزشکی ( فیلم و کتاب آموزشی)
[/h][h=2]برای اولین بار در ایران[/h] مجموعه ای که در این جا به شما ارائه می شود ” مجموعه آموزشی تجهیزات دندانپزشکی (فیلم و کتاب آموزشی) ” نام دارد . این مجموعه حاصل تجارب مهندسان پزشکی مجرب در زمینه تجهیزات دندانپزشکی می باشد که توسط وبسایت مهندسی پزشکی::مهندسی زندگی گردآوری شده است .
در این مجموعه سعی شده تا به بررسی تکنولوژی ساخت ونحوه عملکرد تجهیزاتی که به نحوی در یک مطب دندانپزشکی می توان یافت پرداخته شود . همچنین سعی شده تا نکات مفید و کاربردی در باب عیب یابی ، تعمیر و نگهداری تجهیزات دندان پزشکی در مطالب مجموعه گنجانده شود . فیلم آموزشی تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی ؛ کامل ترین و جامع ترین کلاس آموزشی تجهیزات دندانپزشکی می باشد که تا بحال جمع آوری شده است . این مجموعه آموزشی با بیان تمام جزئیات شما را به یک تعمیرکار ماهر و کاربلد در زمینه تجهیازت دندانپزشکی تبدیل می کند . استفاده از این مجموعه آموزشی ( کتاب به همراه فیلم آموزشی تجهیزات دندانپزشکی ) به کلیه دانشجویان و دانش پژوهان رشته های دندانپزشکی و مهندسی پزشکی و دندان پزشکان و مهندسان پزشکی توصیه می شود . برگرفته از مقدمه کتاب : در زمان های گذشته ، استفاده از وسایل و تکنولوژی های ساده جهت ساخت تجهیزات دندان پزشکی مرسوم بوده ، که باگذشت زمان و پیشرفت علوم و دستیابی به تکنولوژی های جدید در دنیا ، تکنولوژی علوم دندان پزشکی پیشرفت چشمگیری داشته و استفاده ازآن در ساخت وسایل ، ابزار و تجهیزات باعث پیچیدگی ، مدرن تر وتنوع بسیار زیاد آنها شده ، به طوری که باعث سردرگمی دندان پزشکان در انتخاب و استفاده ازتجهیزات و ابزار گردیده است .

برای انجام یک کار خوب و باکیفیت . نیاز به ابزار دقیق و تکنولوژی برتر می باشد . اگر از ابزارها به خوبی محافظت شود و به صورت صحیح مورد استفاده قرار گیرند و از طرفی در تعمیر و نگهداری آن دقت لازم صورت پذیرد . در نتیجه به دندان پزشک کمک خواهد کرد که درمان بیمار را به نحو احسن به انجام برساند و باعث کاهش هزینه های آن گردد …

[h=2]مجموعه آموزشی تجهیزات دندانپزشکی ( فیلم و کتاب آموزشی)
[/h]
 

Similar threads

بالا