مجتمع تجاری ایون اورچارد سنگاپور

حلما93

عضو جدید
مرکز خرید ایون اورچارد یکی از مراکز خرید موجود در این خیابان مهم سنگاپور است که با ویژگی های خاص خود به عنوان یکی از برترین مراکز خرید سنگاپور معرفی شده است . در این مرکز خرید زیبا همه چیز یافت می شود و تمامی سلیقه ها با کمی گردش در میان فروشگاه های این مرکز می توانند خریدی دلچسب و باب میل داشته باشند . مرکز خرید ایون اورچارد در سنگاپور خانه ای برای برندهای معتبر جهانی است و با طراحی و معماری شگفت انگیزش گردشگران تور سنگاپور را به حیرت وا می دارد . به گردشگران عزیزی که یکی از اولویت هایشان از سفر به سنگاپور خرید است پیشنهاد می گردد حتما سری به ایون اورچارد برنند .




مرکز خرید ایون اورچارد سنگاپور در سال 2009 میلادی آغاز به کار کرده و با طراحی مدرن و فضای داخلی شیک یکی از زیباترین مراکز خرید سنگاپور می باشد . در اولین نگاه معماری جذاب این مرکز خرید خودنمایی کرده و چشم ها را به خود خیره می سازد . برای ساخت ایون اورچارد شیشه ، مرمر و فولاد ترکیب شده تا یک اثر برجسته هنری خلق گردد . در واقع این مجتمع تجاری با معماری شگفت انگیزش یک فانوس درخشان در دریای اورچارد رود است که گردشگران تور سنگاپور را به سمت خود می کشاند .




ایون اورچارد سنگاپور با بیش از 87 هزار متر مربع فضای خرده فروشی از مرکز خرید نگی آن سیتی بزرگتر و از مرکز خرید ویوو سیتی کوچکتر می باشد . در این مرکز خرید بیش از 300 فروشگاه خرده فروشی دارد که گردشگران تور سنگاپور و بومیان منطقه با مراجعه به آن می توانند اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنند . با توجه به اینکه بسیاری از برندهای لوکس و معتبر در ایون اورچارد شعبه دارند معمولا این مرکز مورد توجه کسانی است که به دنبال اجناس لوکس هستند .



 
Similar threads

Similar threads

بالا