متولدین اسفند ماه بیان داخل...

naz_brayan66

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستای گلم به دلیل درخواست دوستامون این تاپیک مجزا را زدم

متولد ماه اسفند ( نماد دو ماهی)



متولدین اسفند، نماد: حوت
ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی‌ متولدین‌ اسفند ماه‌: خلاق‌، با قدرت‌ تخیل‌ قوی‌، حساس‌، زود رنج‌، دلسوز و با احساس‌
دل‌ رحم‌، رئوف‌، رحیم‌ و مهربان‌
از خود گذشته‌، فداکار، نوع‌ دوست‌، بی‌تجربه‌، غیر مادی‌ و معنوی‌
شهودی‌، همدل‌ و هم‌ فکر

جنبه‌ منفی‌ شخصیت‌ متولدین‌ اسفندماه‌: واقع‌ گریز، گریز گرا و ایده‌آلیستی‌
مرموز، تو دار، پنهان‌ کار، دو پهلو و مبهم‌
سست‌ اراده‌ و به‌ راحتی‌ تحت‌ سلطه‌ قرار گیرنده‌

متولدین‌ اسفند ماه‌ به‌ نسبت‌ متولدین‌ ماههای‌ دیگر زیاد اهل‌ تظاهر نیستند و عادی‌تراز متولدین‌ ماههای‌ مرداد، آبان‌ و بهمن‌ هستند. آنها صاحب‌ سرشتی‌ ملایم‌، معتدل‌ وخوشایند هستند. آنها دارای‌ ویژگی‌ها و خصوصیات‌ سخاوتمندانه‌ بی‌شماری‌ بوده‌ ونسبت‌ به‌ احساسات‌ و عواطف‌ اطرافیانشان‌ دلسوز، همدرد، حساس‌، مهربان‌، بامحبت‌، صمیمی‌ و خوش‌ قلب‌ هستند و زمانی‌ که‌ عزیزانشان‌ با مشکلی‌ مواجه‌می‌شوند، حداکثر ملاحظه‌ و همدردی‌ را از خود نشان‌ می‌دهند. آنها به‌ حق‌ مورد پسندهمه‌ قرار می‌گیرند، و دلیل‌ آن‌ این‌ است‌ که‌ آنها طبیعتا سلطه‌پذیر، مطیع‌، فرمانبردار،سر به‌ راه‌، رام‌، با محبت‌، با عاطفه‌، آسان‌ گیر، بردبار و پر تحمل‌ هستند و در مقابل‌شخصیت‌های‌ قوی‌تر از خویش‌ به‌ هیچ‌ وجه‌ حالت‌ تهدیدآمیز یا مبارزه‌ طلب‌ به‌خود نمی‌گیرند. در واقع‌ آنها هر کسی‌ را همانطور که‌ هست‌، می‌پذیرند و با هر شرایطی‌سازگار می‌شوند و صبورانه‌ در برابر مشکلات‌ به‌ انتظار می‌نشینند تا به‌ طور شهودی‌بهترین‌ راه‌ حل‌ را بیابند. می‌توان‌ گفت‌ آنها از مشکلات‌ دیگران‌ بیشتر ناراحت‌می‌شوند تا از مشکلات‌ خودشان‌.

آنها طبیعتا گرایشی‌ به‌ سمت‌ اخروی‌ بودن‌ دارند و واقعیات‌ زندگی‌ این‌ جهان‌ را به‌همان‌ شکل‌ که‌ هستند، می‌پذیرند. آنها بیشتر از نظر احساسی‌ و عاطفی‌ و از روی‌غریزه‌ زندگی‌ می‌کنند تا عاقلانه‌ و منطقی‌. تا حدی‌ بلند پرواز هستند و از نیروی‌ اراده‌ضعیفی‌ برخوردارند و از دلیل‌ و برهان‌ آوردن‌ در استدلالات‌ به‌ شدت‌ عاجزند، تمرکزحواسشان‌ ضعیف‌ است‌، فاقد قدرت‌ تصمیم‌گیری‌ هستند و اگرچه‌ مایلند به‌ عهد وپیمانشان‌ وفادار باشند ولی‌ به‌ راحتی‌ از مسیر رسیدن‌ به‌ اهداف‌ و مقاصدشان‌منحرف‌ می‌شوند. آنها همواره‌ در جستجوی‌ کار خاصی‌ هستند که‌ بتوانند واقعاخودشان‌ را در آن‌ پیدا کنند ولی‌ از آنجایی‌ که‌ شیوه‌ای‌ ناشیانه‌ را در پیش‌ می‌گیرند به‌سرعت‌ نومید و سرخورده‌ شده‌ و روحیه‌شان‌ تضعیف‌ می‌شود. آنها به‌ محض‌ آن‌ که‌احساس‌ می‌کنند اطرافیانشان‌ قدرشان‌ را نمی‌دانند یا به‌ اندازه‌ کافی‌ ارج‌ ننهاده‌اند، به‌سمت‌ شخص‌ یا کار دیگری‌ می‌روند. هم‌ چنین‌ از نظم‌ و ترتیب‌ بیزارند و از زندگی‌یکنواخت‌ و اصول‌ و قواعد رویگردان‌ هستند. اگرچه‌ مایلند که‌ بر علیه‌ آداب‌ و رسوم‌طغیان‌ کنند، ولی‌ انرژی‌ مبارزه‌ در مقابل‌ افراد قوی‌تر از خود را ندارند.

متولدین‌ اسفند ماه‌ مایلند که‌ در عالم‌ رؤیا فرو روند و از همه‌ کناره‌گیری‌ کنند، چون‌ درآنجا می‌توانند از نظر فکری‌ و ذهنی‌ خشنود شوند ولی‌ به‌ طور اجتناب‌ ناپذیری‌ نیز به‌دنبال‌ کسب‌ شهرت‌، آوازه‌ و ثروت‌ هستند. آنها افرادی‌ همه‌ فن‌ حریف‌ و شهودی‌هستند، از سرعت‌ انتقال‌ خوبی‌ برخوردارند، چشمانی‌ تیزبین‌ دارند و شنونده‌های‌خوبی‌ محسوب‌ می‌شوند و پذیرای‌ حال‌ و هوا و نقطه‌ نظرات‌ جدید هستند. تمام‌ این‌عوامل‌ می‌تواند درهم‌ ادغام‌ شده‌ و دست‌ به‌ دست‌ هم‌ دهند تا قدرت‌ ابتکار وخلاقیت‌ قابل‌ ملاحظه‌ و چشمگیری‌ را در زمینه‌ ادبیات‌، هنر و موسیقی‌ ایجاد نمایند.در مجموع‌ از ویژگی‌های‌ متوسط و معتدلی‌ برخوردارند و حتی‌ زمانی‌ که‌ قادر نیستندخلاقانه‌ ابراز وجود نمایند، غریزه‌ای‌ بالاتر از حد متوسط را به‌ همراه‌ علاقه‌مندی‌ به‌زیبایی‌ در هنر و طبیعت‌ با هم‌ ادغام‌ می‌کنند و خواهان‌ برخورداری‌ از تجمل‌ و تفریح‌هستند و در رؤیای‌ سفر به‌ مکان‌های‌ دور افتاده‌، پرت‌، خالی‌ از سکنه‌ و عجیب‌ وغریب‌ به‌ سر می‌برند و از رویدادهای‌ مهیج‌ لذت‌ می‌برند.

آنها هیچ‌ گاه‌ در ارتباطات‌ شخصی‌ خودشان‌ خودپسندانه‌ رفتار نمی‌کنند و دردوستی‌ها بیشتر دهنده‌ هستند تا گیرنده‌. از نظر جسمانی‌ آسیب‌ پذیر و ظریف‌ هستندو در هر رابطه‌ای‌ خواهان‌ تبادل‌ فکر و روح‌ می‌باشند. متأسفانه‌ گاهی‌ به‌ راحتی‌ گول‌می‌خورند و دست‌ به‌ ازدواج‌های‌ نسنجیده‌ و عجولانه‌ می‌زنند. با این‌ حال‌ به‌ شدت‌وفادار و عاشق‌ خانه‌ و کاشانه‌ هستند و به‌ همسرانشان‌ تا آخر عمر وفادار می‌مانند،اگرچه‌ از آنجایی‌ که‌ شدیدا رؤیایی‌ هستند نمی‌توانند خانه‌ای‌ آراسته‌ و منظم‌ داشته‌باشند. چون‌ قدرت‌ مدیریت‌ در آنها ضعیف‌ است‌.

به‌ نفع‌ آنهاست‌ که‌ یا به‌ تنهایی‌ کار کنند و یا نقش‌ مرئوس‌ را به‌ عهده‌ بگیرند. از آنجایی‌که‌ همیشه‌ نگران‌ اداره‌ یک‌ بخش‌ هستند، نمی‌توانند زیر بار تعهدات‌ و مسؤولیت‌های‌سنگین‌ بروند و از این‌ واهمه‌ دارند که‌ مبادا در بحرانها شکست‌ بخورند. آنها می‌توانندمنشی‌ یا دفتر دارهای‌ خوبی‌ از کار در آیند. به‌ خاطر حس‌ دلسوزی‌ و همدردی‌شان‌می‌توانند در کارهای‌ خیریه‌، تدارک‌ غذا برای‌ جشن‌ها، پرستاری‌ که‌ مراقبت‌ ازبیماران‌ را به‌ عهده‌ دارد، یا دام‌ پزشک‌ موفق‌ باشند. هم‌ چنین‌ به‌ عنوان‌ کتابدار یافضانورد می‌توانند روح‌ بی‌قرارشان‌ را آرام‌ کنند و از آنجایی‌ که‌ سفر به‌ مکان‌های‌ دوردست‌، قدیمی‌، خالی‌ از سکنه‌ و عجیب‌ و غریب‌ و نامتعارف‌ را دوست‌ دارند، ممکن‌است‌ ملوان‌ یا جهانگرد شوند. بسیاری‌ از مهندسان‌ معمار و وکلای‌ دعاوی‌ از میان‌متولدین‌ اسفند ماه‌ هستند و هنگامی‌ که‌ توانایی‌ خلاقانه‌ و استعداد تقلیدشان‌ را با هم‌ترکیب‌ می‌کنند و وارد احساسات‌ درونی‌ دیگران‌ می‌شوند، می‌توانند رضایت‌ خاطر وخشنودی‌ خویش‌ را روی‌ صحنه‌ نمایش‌ بیابند. ویژگی‌ها و خصوصیات‌ معنوی‌ وروانی‌ آنها می‌تواند آنان‌ را به‌ سمت‌ کارهای‌ مذهبی‌ یا احضار روح‌ و حالت‌های‌صوفیانه‌ و عارفانه‌ سوق‌ دهند. هم‌ چنین‌ می‌توانند رستوران‌ داران‌ خوبی‌ از کار درآیند و گفته‌ می‌شود که‌ کارآگاهان‌ موفقی‌ هستند چون‌ به‌ راحتی‌ خودشان‌ را به‌ جای‌جنایتکار قرار داده‌ و فکر و ذهن‌ او را می‌خوانند. نیز، در کار با مواد پلاستیکی‌،داروهای‌ بیهوش‌ کننده‌ و بی‌حسی‌، مایعات‌ و گازها خوب‌ عمل‌ می‌کنند. ولی‌ درمجموع‌ به‌ علت‌ تنوع‌ مهارت‌ هایشان‌، سر زندگی‌ بیش‌ از حدشان‌ و ناتوانی‌ شان‌ درتمرکز حواس‌ روی‌ هیچ‌ پروژه‌ای‌، آنها اغلب‌ به‌ طور خود جوش‌ بیش‌ از یک‌ حرفه‌ رادنبال‌ می‌کنند.

عیوب‌ و نقطه‌ ضعف‌ هایشان‌ بیشتر از آن‌ که‌ شرورانه‌ باشند، آزارنده‌ و زجر آورند. آنهامی‌توانند بیش‌ از حد مو شکاف‌، نکته‌ سنج‌، نازک‌ نارنجی‌، آسیب‌پذیر، احساساتی‌ وزود رنج‌ باشند. گاهی‌ در تجارت‌ غیرقابل‌ اعتماد، بی‌فایده‌، بی‌احتیاط، بی‌خیال‌، بی‌دقت‌، غیر عملی‌ و ناتوان‌ هستند. دوستانشان‌ ممکن‌ است‌ از حالت‌ تزلزل‌ و عدم‌اعتماد به‌ نفس‌ آنها به‌ تنگ‌ آمده‌ و دوستی‌ شان‌ را با آنها به‌ هم‌ بزنند، چون‌ گاهی‌ به‌شدت‌ بد عنق‌ و به‌ طرزی‌ افراطی‌ آتشین‌ مزاج‌، تند خو می‌شوند. هم‌ چنین‌ گهگاهی‌متهم‌ به‌ بی‌ثباتی‌، ناپایداری‌، غیبت‌، شایعه‌ پراکنی‌، ساده‌ لوحی‌ و زود باوری‌ وبی‌ملاحظگی‌ می‌شوند. گاهی‌ نیز خود بیمار انگاری‌ نگران‌ کننده‌ آنها زجرآور می‌شودو تحمل‌ کردنشان‌ صبر ایوب‌ می‌خواهد. به‌ لحاظ فکری‌ و عملی‌، گاهی‌ اوقات‌ دور رومی‌شوند و در تصمیم‌گیری‌ راجع‌ به‌ مسایل‌ مهم‌ دو دل‌ و غیر قاطع‌ هستند.


بیماری‌ها و مشکلات‌ احتمالی‌ متولدین‌ اسفندماه‌:
صورت‌ فلکی‌ حوت‌ بر پاها، کبد و غدد لنفاوی‌ حکومت‌ می‌کند، در نتیجه‌ متولدین‌اسفند ماه‌ در معرض‌ ابتلاء به‌ کم‌ خونی‌، کورک‌، بیماری‌های‌ پوستی‌، انواع‌ زخم‌ها،التهاب‌ پلک‌ چشم‌ها، نقرس‌، ورم‌، عادت‌ ماهانه‌ دردناک‌ و ناراحتی‌های‌ پا و لنگی‌هستند.

علاقمندیها: تنهایی‌ و مکان‌های‌ دور افتاده‌ و خالی‌ از سکنه‌ برای‌ فرو رفتن‌ دررؤیا، کشف‌ و شهود و معما، مسخره‌ بازی‌، در خلسه‌ فرو رفتن‌.

بیزاریها: بدیهیات‌، مورد انتقاد قرار گرفتن‌، احساس‌ سر در گمی‌، افراد پر مدعا وهمه‌ چیز دان‌، فضل‌ فروشی‌.

مشکلات‌ احتمالی‌ که‌ ممکن‌ است‌ سر راهشان‌ قد علم‌ کنند و شیوه‌صحیح‌ برخورد با آنها: هر کسی‌ ویژگی‌ها و خصوصیات‌ منحصر به‌ فردی‌ دارد و زمانی‌ که‌ این‌ خصلت‌هاسرکوب‌ و یا فرو خورده‌ شوند، یا برآورده‌ نشوند، باعث‌ بروز مشکلاتی‌ می‌گردند.توصیه‌ ما این‌ است‌ که‌ این‌ پیشنهادات‌ را به‌ کار ببندید و از مواجهه‌ با نتایج‌ عالی‌ آن‌شگفت‌ زده‌ شوید.
مشکل‌: خودتان‌ را در حالی‌ می‌یابید که‌ همه‌ طردتان‌ کرده‌اند در کاری‌ به‌ بن‌بست‌ رسیده‌اید.
راه‌ حل‌: سعی‌ کنید تا در همه‌ کارهایتان‌ تجدید نظری‌ داشته‌ باشید و آرام‌تر وخوددارتر با مسایل‌ برخورد نمایید. این‌ شیوه‌ خیلی‌ تأثیر گذار و تحسین‌ برانگیزتر ازهارت‌ و پورت‌، داد و بیداد، لاف‌ زنی‌ و رجز خوانی‌ است‌.
مشکل‌: آخر هر هفته‌، زمانی‌ که‌ قصد دارید به‌ گردش‌ و تفریح‌ بروید، با جیب‌های‌خالی‌ تان‌ مواجه‌ می‌شوید، در حالی‌ که‌ حقوق‌ تان‌ به‌ اندازه‌ سایرین‌ است‌.
راه‌ حل‌: همیشه‌ بیش‌ از آنچه‌ دارید، خرج‌ می‌کنید. لازم‌ است‌ که‌ به‌ خود آمده‌،دست‌ از این‌ کار بردارید و مقداری‌ پول‌ برای‌ هر کار خاصی‌ کنار بگذارید. از رفتن‌ به‌برخی‌ مهمانی‌ها صرفنظر کنید و بودجه‌ اندکی‌ را به‌ گردش‌ و تفریح‌ اختصاص‌ دهید.
مشکل‌: دوستان‌ و اعضای‌ خانواده‌ شما را در کارهایشان‌ شریک‌ نمی‌کنند،درنتیجه‌ به‌ شدت‌ احساس‌ تنهایی‌، استیصال‌ و درماندگی‌ می‌کنید.
راه‌ حل‌: بهتر است‌ از لاک‌ خودتان‌ بیرون‌ آیید و دریچه‌ قلب‌ تان‌ را به‌ روی‌اطرافیان‌ باز نمایید، مطمئن‌ باشید که‌ شما قدرت‌ الهام‌ بخشیدن‌ به‌ دیگران‌ را دارید.
مشکل‌: خودتان‌ باعث‌ می‌شوید که‌ دیگران‌ دست‌ به‌ یکی‌ کرده‌ و با شما سر جنگ‌و دعوا داشته‌ باشند.
راه‌ حل‌: آن‌ ماهی‌ که‌ خلاف‌ جهت‌ جریان‌ آب‌ شنا می‌کند، باید تحت‌ کنترل‌ شماباشد تا دیگران‌ از شما آزرده‌ خاطر نشوند. همواره‌ سعی‌ در شاد کردن‌ مردم‌ داشته‌باشید.

حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز دیگری‌ راجع‌ به‌ ماه‌ تولد شما (اسفند): حیوانی‌ که‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌، ماهی‌ است‌ (دو ماهی‌ که‌ در دو جهت‌متفاوت‌ در حال‌ شنا هستند) سالیان‌ سال‌ است‌ که‌ ماهی‌ یک‌ منبع‌ اصلی‌ غذایی‌ برای‌انسانها محسوب‌ شده‌ است‌ و در مسیحیت‌ این‌ دو ماهی‌ نشانگر تنش‌های‌ درونی‌متولدین‌ اسفندماه‌ است‌.

رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ اسفند ماه‌ «سبز آبی‌ ملایم‌» است‌.

سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ شما «سنگ‌ قمر» گرانبهاست‌. این‌ سنگ‌ها براق‌ و درخشان‌نیستند و از رنگ‌ هلویی‌ و خاکستری‌ گرفته‌ تا آبی‌ و رنگین‌ کمانی‌ روشن‌ و مات‌ در آنهابه‌ چشم‌ می‌خورد. ظاهر فیزیکی‌ یک‌ سنگ‌ اغلب‌ نشانگر ویژگی‌های‌ معنوی‌ آن‌است‌. مهمترین‌ خصوصیت‌ سنگ‌ قمر توانایی‌ آن‌ در کمک‌ به‌ شما و آرامش‌ بخشیدن‌و تسکین‌ و فرو نشاندن‌ احساسات‌ و عواطف‌ است‌. هنگامی‌ که‌ شخصی‌ بعد ازاستفاده‌ از این‌ سنگ‌ آرامشی‌ نسبی‌ یافت‌، بعد می‌تواند از آن‌ برای‌ باز کردن‌ مسیرصحیح‌ و درک‌ و فهم‌ شهودی‌ از معنویت‌ استفاده‌ کند.




 
آخرین ویرایش:

naz_brayan66

عضو جدید
کاربر ممتاز
متولد چه روزی هستی؟؟؟؟

متولد چه روزی هستی؟؟؟؟

1 اسفند.......................
2 اسفند.......................
3 اسفند.......................
4 اسفند.......................
5 اسفند.......................
6 اسفند.......................
7 اسفند.......................
8 اسفند.......................
9 اسفند.......................
10 اسفند.....................
11 اسفند.....................
12 اسفند.....................
13 اسفند.....................
14 اسفند.....................
15 اسفند.....................
16 اسفند.....................
17 اسفند.....................
18 اسفند.....................
19 اسفند.....................
20 اسفند.....................
21 اسفند.....................
22 اسفند.....................
23 اسفند.....................
24 اسفند.....................
25 اسفند.....................
26 اسفند.....................
27 اسفند.....................
28 اسفند.....................
29 اسفند.....................
 
آخرین ویرایش:

ايران اباد

عضو جدید
يعني همه اينا خصوصيات من بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:eek::surprised:
---------------------------------------------------------------

من 28 اسفند هستم.خودت كدوم روزي؟
 

naz_brayan66

عضو جدید
کاربر ممتاز
يعني همه اينا خصوصيات من بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:eek::surprised:
---------------------------------------------------------------

من 28 اسفند هستم.خودت كدوم روزي؟
خوب یک سری از خصوصیاتتون اینطوریه نه همش:biggrin:
من 13 مهرم. این تاپیک را بخاطر اسفندیای عزیز زدم. آخه همه داشتن غیر از شما....
;)
 

naz_brayan66

عضو جدید
کاربر ممتاز
First Edition

First Edition

1 اسفند.......................
2 اسفند.......................
3 اسفند.......................
4 اسفند.......................
5 اسفند.......................
6 اسفند.......................
7 اسفند.......................
8 اسفند.......................
9 اسفند.......................
10 اسفند.....................
11 اسفند.....................
12 اسفند.....................
13 اسفند.....................
14 اسفند.....................
15 اسفند.....................
16 اسفند.....................
17 اسفند.....................
18 اسفند.....................
19 اسفند.....................
20 اسفند.....................
21 اسفند.....................
22 اسفند.....................
23 اسفند.....................
24 اسفند.....................
25 اسفند.....................
26 اسفند.....................
27 اسفند.....................
28 اسفند.....................ايران اباد
29 اسفند.....................
 

moya_memar

عضو جدید
تفلد همتون پیشاپیش مبارک
پیوند زناشویی اسفند با سایر ماه ها
اسفند با فروردین : ( متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد
اسفند با اردیبهشت : ( خوب ) اشخاصی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند
اسفند با خرداد : (بد ) خیال باف و رویاپرداز مرموز و عدم تفاهم با همدیگر
اسفند با تیر : ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل
اسفند با مرداد : (خوب ) هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر
اسفند با شهریور : ( خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی میشوند
اسفند با مهر : ( بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند
اسفند با آبان : ( بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی
اسفند با آذر : ( متوسط) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی میباشد
اسفند با دی : ( متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه
اسفند با بهمن : ( خوب ) یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر
اسفند با اسفند : ( بد ) به خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن است مشکلاتی پیش بیاید
 

naz_brayan66

عضو جدید
کاربر ممتاز
1 اسفند.......................
2 اسفند.......................
3 اسفند.......................
4 اسفند.......................
5 اسفند.......................
6 اسفند.......................
7 اسفند.......................
8 اسفند.......................jasmin.me
9 اسفند.......................
10 اسفند.....................
11 اسفند.....................
12 اسفند.....................
13 اسفند.....................
14 اسفند.....................
15 اسفند.....................
16 اسفند.....................
17 اسفند.....................
18 اسفند.....................
19 اسفند.....................
20 اسفند.....................
21 اسفند.....................
22 اسفند.....................
23 اسفند.....................
24 اسفند.....................
25 اسفند.....................
26 اسفند.....................
27 اسفند.....................
28 اسفند.....................ايران اباد
29 اسفند.....................
 

salam.6864

عضو جدید
1 اسفند.......................
2 اسفند.......................
3 اسفند.......................
4 اسفند.......................
5 اسفند.......................
6 اسفند.......................
7 اسفند.......................
8 اسفند.......................
9 اسفند.......................
10 اسفند.....................
11 اسفند.....................
12 اسفند.....................
13 اسفند.....................
14 اسفند.....................
15 اسفند.....................
16 اسفند.....................
17 اسفند.....................
18 اسفند.....................
19 اسفند.....................
20 اسفند.....................
21 اسفند.....................
22 اسفند.....................
23 اسفند.....................
24 اسفند.....................
25 اسفند.....................
26 اسفند.....................
27 اسفند.....................
28 اسفند.....................
29 اسفند.....................
من 27 اسفندم:w17::w17::w17::w17::w17:
 

naz_brayan66

عضو جدید
کاربر ممتاز
New Edition

New Edition

1 اسفند.......................
2 اسفند.......................
3 اسفند.......................
4 اسفند.......................
5 اسفند.......................
6 اسفند.......................
7 اسفند.......................
8 اسفند.......................jasmin.me
9 اسفند.......................
10 اسفند.....................
11 اسفند.....................
12 اسفند.....................
13 اسفند.....................
14 اسفند.....................
15 اسفند.....................
16 اسفند.....................
17 اسفند.....................
18 اسفند.....................
19 اسفند.....................
20 اسفند.....................
21 اسفند.....................
22 اسفند.....................
23 اسفند.....................
24 اسفند.....................
25 اسفند.....................
26 اسفند.....................
27 اسفند.....................salam.6864
28 اسفند.....................ايران اباد
29 اسفند.....................
 

naz_brayan66

عضو جدید
کاربر ممتاز
1 اسفند.......................
2 اسفند.......................
3 اسفند.......................
4 اسفند.......................
5 اسفند.......................
6 اسفند.......................pme
7 اسفند.......................
8 اسفند.......................jasmin.me
9 اسفند.......................
10 اسفند.....................
11 اسفند.....................
12 اسفند.....................
13 اسفند.....................
14 اسفند.....................
15 اسفند.....................
16 اسفند.....................
17 اسفند.....................
18 اسفند.....................
19 اسفند.....................
20 اسفند.....................
21 اسفند.....................
22 اسفند.....................
23 اسفند.....................
24 اسفند.....................
25 اسفند.....................
26 اسفند.....................
27 اسفند.....................salam.6864
28 اسفند.....................ايران اباد
29 اسفند.....................
 

naz_brayan66

عضو جدید
کاربر ممتاز
New Edition

New Edition

1 اسفند.......................
2 اسفند.......................
3 اسفند.......................
4 اسفند.......................
5 اسفند.......................
6 اسفند.......................pme
7 اسفند.......................
8 اسفند.......................jasmin.me
9 اسفند.......................Rtin
10 اسفند.....................
11 اسفند.....................
12 اسفند.....................
13 اسفند.....................
14 اسفند.....................
15 اسفند.....................
16 اسفند.....................
17 اسفند.....................
18 اسفند.....................
19 اسفند.....................
20 اسفند.....................
21 اسفند.....................
22 اسفند.....................
23 اسفند.....................
24 اسفند.....................sogandstorm
25 اسفند.....................
26 اسفند.....................
27 اسفند.....................salam.6864
28 اسفند.....................ايران اباد
29 اسفند.....................
 

saray_m

عضو جدید
کاربر ممتاز
منم اعلام وجود میکنم
من ده اسفندمممممممممممممممممم
اسفند خیلی خوبه حال میکنم باهاش
 

neda angel

کاربر بیش فعال
me30 az babate chizai k rajebe ma esfandia neveshti va khob shenakhtimon

me30 az babate chizai k rajebe ma esfandia neveshti va khob shenakhtimon

:smile:;):gol:
 

takta_77

عضو جدید
1 اسفند.......................
2 اسفند.......................
3 اسفند.......................
4 اسفند.......................
5 اسفند.......................من این روز خدارو پر کردم.
6 اسفند.......................
7 اسفند.......................
8 اسفند.......................
9 اسفند.......................
10 اسفند.....................
11 اسفند.....................
12 اسفند.....................
13 اسفند.....................
14 اسفند.....................
15 اسفند.....................
16 اسفند.....................
17 اسفند.....................
18 اسفند.....................
19 اسفند.....................
20 اسفند.....................
21 اسفند.....................
22 اسفند.....................
23 اسفند.....................
24 اسفند.....................
25 اسفند.....................
26 اسفند.....................
27 اسفند.....................
28 اسفند.....................
29 اسفند.....................

خدا جونم منو 5 اسفند شوت کرده بین فرشته های روی زمینش
 

naz_brayan66

عضو جدید
کاربر ممتاز
1 اسفند.......................fereshte esfand
2 اسفند.......................
3 اسفند.......................
4 اسفند.......................
5 اسفند.......................takta_77
6 اسفند.......................pme
7 اسفند.......................kamran_T
8 اسفند.......................jasmin.me
9 اسفند.......................Rtin
10 اسفند.....................http://www.iran-eng.com/member.php/286376-%D9%86%D9%82%D8%B1%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%86saray_m/ نقره بارون
11 اسفند.....................
12 اسفند.....................
13 اسفند.....................
14 اسفند.....................
15 اسفند.....................
16 اسفند.....................
17 اسفند.....................
18 اسفند.....................
19 اسفند.....................
20 اسفند.....................
21 اسفند.....................
22 اسفند.....................majid_mz
23 اسفند.....................
24 اسفند.....................sogandstorm
25 اسفند.....................
26 اسفند.....................
27 اسفند.....................salam.6864
28 اسفند.....................ايران اباد
29 اسفند.....................​
 

Similar threads

بالا