متن تشکر پایان نامه

ardent_sadaf

عضو جدید
سلام بچه ها حتما میدونین که خیلی از دانشجویان برای متن تشکر خود دچار مشکل هستند . این تاپیک رو زدم تا با کمک هم یک متن تشکر خوب برای پایان نامه ارائه بدیم :smile::gol:
 

Rebika

عضو جدید
با سپاس ازسه وجود مقدس:

آنان که ناتوان شدند تا ما به توانايي برسيم...

موهايشان سپيد شد تا ماروسفيد شويم...

و عاشقانه سوختند تا گرمابخش وجود ما و روشنگر راهمان باشند...



پدرانمان

مادرانمان

استادانمان



حالا من یک مهندسم!
 

Rebika

عضو جدید
به پاس تعبیر عظیم و انسانی شان از کلمه ایثار و از خودگذشتگان
به پاس عاطفه سرشار و گرمای امیدبخش وجودشان که در این سردترین روزگاران بهترین پشتیبان است
به پاس قلب های بزرگشان که فریاد رس است و سرگردانی و ترس در پناهشان به شجاعت می گراید
و به پاس محبت های بی دریغشان که هرگز فروکش نمی کند
این مجموعه را به پدر و مادر عزیزم تقدیم می کنم
 

Rebika

عضو جدید
سپاس خدای را که سخنوران، در ستودن او بمانند و شمارندگان، شمردن نعمت های او ندانند و کوشندگان، حق او را گزاردن نتوانند. و سلام و دورد بر محمّد و خاندان پاك او، طاهران معصوم، هم آنان که وجودمان وامدار وجودشان است؛ و نفرين پيوسته بر دشمنان ايشان تا روز رستاخيز...
بدون شک جایگاه و منزلت معلم، اجّل از آن است که در مقام قدردانی از زحمات بی شائبه ی او، با زبان قاصر و دست ناتوان، چیزی بنگاریم.
اما از آنجایی که تجلیل از معلم، سپاس از انسانی است که هدف و غایت آفرینش را تامین می کند و سلامت امانت هایی را که به دستش سپرده اند، تضمین؛ بر حسب وظیفه و از باب " من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر اللَّه عزّ و جلّ" :
ازپدر و مادر عزیزم...این دو معلم بزرگوارم... که همواره بر کوتاهی و درشتی من، قلم عفو کشیده و کریمانه از کنار غفلت هایم گذشته اند و در تمام عرصه های زندگی یار و یاوری بی چشم داشت برای من بوده اند؛
از استاد با کمالات و شایسته؛ جناب آقای دکتر .... که در کمال سعه صدر، با حسن خلق و فروتنی، از هیچ کمکی در این عرصه بر من دریغ ننمودند و زحمت راهنمایی این رساله را بر عهده گرفتند؛
از استاد صبور و با تقوا ، جناب آقای دکتر .... ، مدیریت محترم کرسی گروه، که زحمت مشاوره این رساله را در حالی متقبل شدند که بدون مساعدت ایشان، این پروژه به نتیجه مطلوب نمی رسید؛
و از استاد فرزانه و دلسوز؛ جناب آقای دکتر ... که زحمت داوری این رساله را متقبل شدند؛ کمال تشکر و قدردانی را دارم.
باشد که این خردترین، بخشی از زحمات آنان را سپاس گوید .
 

hado_st

عضو جدید
بعد از مدتها و پس از پیمودن راههای فراوان که با حضور شیرین اساتید عزیزم، با راهنماییها و دغدغه های فراوانشان و شیطنت های زیبای آن دوران، نگاههای پدر و مادرم، با چشمهای پر از برق شوق، و زیبایی حضور آن هادر کنارم، که خستگیهای این راه را به امید و روشنی راه تبدیل کردند و امیدوارم بتوانم در آینده ای نزدیک جوابگوی این همه محبت آنها باشم ...
اکنون، با احترام فراوان برای این همه تلاش این عزیزان برای موفقیت من ....
این پایان نامه را به پدر و مادرم و استاد گرامیم؛ …………..که در کمال سعه صدر، با حسن خلق و فروتنی، از هیچ کمکی در این عرصه بر من دریغ ننمودند و زحمت راهنمایی این رساله را بر عهده گرفتند؛ تقدیم میکنم.
امیدوارم قادر به درک زیباییهای وجودشان باشم.
 

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
من از پدرومادر عزیزم که سهم بسزایی در پیشرفتهای زندگیم داشته اند، وهم از اساتید دوران زندگیم که علاوه برآموزش علم معماری،منش زندگی ومسیربهترزیستن رابه من آموخته اند کمال تشکر رادارم، استادعزیز..... زحماتی برما رواداشتند که نامشان ویادشان همیشه در ذهن ماخواهد بود، برای ایشان آرزوی سلامتی وسعادت، وتوفیق روز افزون ازخداوند متعال خواستارم، وکمال تشکر رادارم.

 

M I N A

دستیار مدیر مهندسی معماری
کاربر ممتاز
هیچ کس همسر نداره که ازش تشکر کنه؟!

:smile:عزیزم اینم ی متن تشکرازهمسر ،بعدمتن تشکر میتونی ازاین استفاده کنی :

درپایان از همسر عزیزم ،به آن که سایبان عشق و آرامش وتکیه گاه امن و آسایش وبرترین آموزگار خوش بینی و امید من در دوران تحصیل بود تشکر و قدردانی می نمایم به پاس محبت و زحمات بی دریغش.

 
آخرین ویرایش:

dina arian

عضو جدید
کاربر ممتاز
تقدیم به:

روح پاک و آسمانی پدر عزیزم که عالمانه به من آموخت تا چگونه در عرصه زندگی، ایستادگی را تجربه نمایم

و به مادر عزیزم، دریای بی کران عشق که سراسر زندگي اش، درس ايثار و فداكاري است.
 

aseman.

عضو جدید
اینایی که گذاشته بودید به دردم نخورد، خودم یه چیزی ساختم....

این اثر ناچیز تقدیم میگردد به:
کسانی که حضورشان در کنارم تنها سر مایه زندگی ام است:
"پدر و مادرم"
و به "شریک زندگیم" که با صبر و گذشت، مرا در امر تحصیل یاری نموده است.
 

♫ ♫ (。◕‿◕。) ♫ ♫

عضو جدید
کاربر ممتاز
سپاسگذاری :

به نام خداوند عشق و شور و مستی لایزال مطلق که تمام جهان به فرمان او در تکاپو ،تپش و جوش و خروشند،اورا می جویند ودر دربار کبریایش سر تعظیم فرو می آورندو به سوی تکامل در حال تغییر و تحول هستند .شکرآن ایزد متعال که با تمام مشکلات و حوادث، توانایی به پایان رساندن این پایان نامه را به من عطاکرد و با سپاس و تشکر از تمام اساتید محترم دانشکده معماری بخصوص استاد ارجمند ................... که با تلاش فراوان در فراز و نشیبهای این مسیر طولانی راهنمای راهم بودند و اگر دلسوزانه مرا در این راه هدایت نمی کردند این پروژه به این شکل به منزل نمی رسید و همچنین برخود لازم می دانم از پدر و مادرم که در طول دوران تحصیل زمینه رشد و ترقی را برای اینجانب فراهم آوردند تشکر کنم.
 

ahoo_fr

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام بچه ها حتما میدونین که خیلی از دانشجویان برای متن تشکر خود دچار مشکل هستند . این تاپیک رو زدم تا با کمک هم یک متن تشکر خوب برای پایان نامه ارائه بدیم :smile::gol:

فکر میکنم ساده ترین زبان بهتر باشه چون واسه خوندنش وقت گذاشته نمیشه .
پس بهتره گویا وکوتاه باشه .
من برای کارشناسی ، اینو زدم .
تقدیم به پدر و مادر عزیزم .
هر کی هم میدید میخوندش .
امیدوارم موفق باشید .
 

hbigdeli

عضو جدید
به پاس تعبیر عظیم و انسانی شان از کلمه ایثار و از خودگذشتگان

به پاس عاطفه سرشار و گرمای امیدبخش وجودشان که در این سردترین روزگاران بهترین پشتیبان است

به پاس قلب های بزرگشان که فریاد رس است و سرگردانی و ترس در پناهشان به شجاعت می گراید

و به پاس محبت های بی دریغشان که هرگز فروکش نمی کند

این مجموعه را به پدر و مادر عزیزم تقدیم می کنم
 

aydaaaa

کاربر بیش فعال
منم واسه پایان نامه ارشدم اینو گذاشتم:
تقدیم به:
تقديم به پدر و مادر عزيزم
آنان که وجودم برايشان همه رنج بود و وجودشان برايم همه مهر.
توانشان رفت تا به توانايي برسم و مويشان سپيد گشت تا رويم سپيد بماند.
آنان که فروغ نگاهشان، گرمي کلامشان و روشني رويشان سرمايه­هاي جاوداني زندگي من است.
آنان که راستي قامتم در شکستي قامتشان تجلي يافت.
در برابر وجود گراميشان زانوي ادب بر زمين مي زنم و با دلي مملو از عشق، محبت و خضوع بر دستشان بوسه مي زنم.

تقدیر و سپاسگزاری:
خداوند را شاکرم که به من توفیق بهره­مندی از علم و معرفت را ارزانی داشت تا بتوانم لذت و نور فهم را دریابم و اساتیدم را واسطه خود قرار داد تا با پشتیبانی آنها بتوانم این مقطع تحصیلی را با اندوخته کافی از علم با موفقیت سپری نمایم. اکنون که نهال تلاشم به ثمر نشسته است در مقابل این همه سبزینگی امید دارم در سایه سار امنیت حضرت حق پله­های ترقی را درست و به موقع بپیمایم.
این افتخار را دارم که آموخته­های خود را در محضر اساتیدی به دست آورده­ام که هم معلم دانش من بوده­اند و هم معلم اخلاقم. تشکر و سپاس بی­ریای خود را به پیشگاه این بزرگواران نثار می­کنم.
از جناب آقای دکتر فرهاد تهرانی، استاد راهنمای بزرگوارم که بسیاری از موفقیت­هایم را مدیون ایشان هستم و به­خاطر تمام راهنمایی­ها و مساعدت­های بی­دریغ، کمال امتنان را دارم.
از استاد مشاور گرانقدرم جناب آقای دکتر اسکندر مختاری که با همکاری بی­دریغ و صمیمانه خود، مرا مورد لطف خویش قرار داده­اند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.
از استاد محترم داور جناب آقای مهندس محمد حسن محب علی که زحمت بازخوانی و داوری پایان نامه را عهده­دار شده­اند، نهایت تقدیر و تشکر را دارم.
از کلیه اساتید و اعضای هیئت علمی گروه مرمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی به ویژه آقایان دکتر وحید­زاده، دکتر فلامکی، دکتر طلائی، مهندس سعیدی، مهندس پارسی و دکتر ایزدی و ... که در دوران کارشناسی ارشد از محضرشان کسب علم نموده­ام، نهایت تقدیر و تشکر و قدردانی را دارم.
از پدر و مادر مهربانم که دو فانوس راهنمای اینجانب بوده­اند، بر خود وظیفه می­دانم از زحمات آن­ها تقدیر و تشکر کنم و همچنین خواهرانم ..... و ..... و از کلیه همکلاسی­های عزیزم که با همراهی و همدلی خود همواره مرا یاری فرمودند، کمال تشکر را دارم و بلاخره از کلیه دوستان و عزیزانی که نامی از آنان به میان نیامد تشکر و قدردانی نموده و برای همگی آنان از درگاه خداوند متعال آرزوی بهروزی و شادکامی می­نمایم.

 
بالا