مبلمان با متریال خاص

hnfati

عضو جدید


اتووود با داشتن ستون های ثابتی همچون تراشه های کانسپچوال، کتابخانه اتووود و هنر گفت وگو، پوشش دادن اخبار سایت هایی مانند ساکرپانچ و پرداختن به معماران اوانگارد و مدارس معماری پیشرو بعضا به عنوان سایتی نخبه گرا شناخته می شود، حال انکه اتووود عملا از همان ابتدا با فراوری فضایی برای بارگذاری آزادانه پروژه هایی از لایه های به لحاظ کیفی متفاوت جغرافیای معماری ایران تلاشش صرفا هم رسش این لایه های پویا به یکدیگر بوده است، بدون انکه به فرادست یا فرودست بودن این لایه ها در گفتمان معماری بیاندیشد.
ستون تازه ای که تحت عنوان پالپ نیوز اتووود صورت بندی شده است، گامی دیگر است برای نزدیک شدن به همان اتمسفر همگرا، انچه اتووود انقلاب سبک زندگی می خواند؛ ایده پردازی برای دستکاری های ساده در فضای روزمره توسط ادم هایی که هیچ تجربه حرفه ای معماری ندارند، اما کنش غریزی شان کیفیت فضا را بهبود می دهد.
پالپ نیوز اتووود همان ایده فیلسوف مجارستانی؛ اگنس هلر را در پس زمینه اش تعقیب می کند:"بدون به اشتراک گذاری حافظه تاریخی هویتی شکل نمی گیرد." تلاش های روزمره ما برای تغییر کیفیت فضا عملا به تولید فضا می انجامد و این در مقیاس خرد نوعی انقلاب است در سبک زندگی مان.
این مبل خاص توسط Pierre Gimbergues طراحی و ساخته شده است. متریال مورد استفاده برای ساخت این مبل، سنگ طبیعی و فیبر کربن بوده است. این مبل به سفارش آزمایشگاه طراحی پژو، طراحی و ساخته شده است. برای روایت تصویری از روال ساخت این مبل، با آرل همراه باشید. Pierre Gimbergues طراح این مبل خاص که این کار سفارشی را انجام داده است، استفاده از متریال های طبیعی و طراحی بر اساس معماری پایدار در کنار خلاقیت برای ایجاد محصول را پایه ی طراحی و ساخت این میز عنوان کرده است.​

.

.

.

.

.

.

.

.


مـنـــــــبـع : www.contemporist.com
 

Similar threads

بالا