مالدیو بهشتی غوطه ور در اقیانوس آبی

abines

عضو جدید
مالدیو مجموعه‌ای از 1200 جزیره بر روی اقیانوس هند است و به شكل یك پرنده در حال پرواز می‌باشد. سواحل زیبای مرجانی و ماهی‌های رنگارنگ و مرداب‌های صاف و زلال و درختان نارگیل بسیار زیبا، محیط مناسبی را برای استراحت و آرامش فراهم کرده است.
معمولاً هر هتل روی یکی از این جزیره‌های کوچک قرار گرفته و به‌نوبه خود یك شهر كوچك را تشکیل می‌دهد و تمام امكانات رفاهی در آن وجود دارد و معمولاً شما می‌توانید با قایق‌های تند رو در بین این جزایر کوچک تردد نمایید.(تور مالدیو)
و مسافرین می‌توانند از ورزش‌های آبی، موزیك زنده و غذاهای بین‌المللی و محلی این جزایر زیبا استفاده کرده لذت ببرند.
طول پرواز از تهران تا ماله یعنی پایتخت مجموعه جزایر مالدیو به غیر از زمان ترانزیت در دوحه و یا هر شهر دیگری حدود 6 ساعت است.
ساعت ماله حدود 1.5 ساعت از تهران جلوتر است و واحد پول مالدیو روفیا می‌باشد.
مرداب‌های كم عمق فیروزه‌ای صاف و زلال و سواحل زیبا با شن‌های سفید، سفر با قایق‌های تفریحی و هواپیماهای دریایی، ورزش‌های آبی، موزه ملی و كاخ ریاست جمهوری، مسجد جمعه ماله، مغازه‌های ماهی فروشی و میوه فروشی و فروشگاه‌های محلی از مناطق جالب و دیدنی مالدیو هستند که بازدید از آن‌ها حتماً پیشنهاد می‌شود.(تور مالدیو)
فاصله بین جزایر مالدیو را معمولاً با قایق‌های پرسرعت می‌پیمایند كه خود یكی از جاذبه‌های مالدیو است و مسافرین در این مسیر می‌توانند شنای ماهی‌های پرنده و دلفین‌ها را از نزدیک تماشا کنند.
همچنین مسافت‌های طولانی‌تر را می‌توانند با هواپیماهای دریایی طی كنند و از مناظر شگفت انگیز و حیرت آور اقیانوس هند لذت ببرند.

هتل‌های زیبا با ویلاهای روی آب برای مسافرین خود امكانات كامل را فراهم کرده‌اند و همچنین مراكز تفریحی برای كودكان نیز داخل هتل‌ها فراهم است.
غواصی برای همه و حتی برای كودكان، حباب سازی برای كودكان، شنا و كلك سواری روی کلک‌های چوبی، مسابقه قایق‌های بادبانی، اسكی روی آب و تماشای دلفین‌ها از تفریحات این شگفت انگیز و جالب این جزایر زیبا هستند.

رستوران‌های روباز با اجرای موزیك زنده بین‌المللی و غذاهای بین‌المللی و محلی دریایی كه به‌صورت فراوان یافت می‌شود. بشقاب‌های غذای مرسوم در مالدیو شامل برنج محلی با طعمی لذت بخش که آن را در معجونی از مرغوب‌ترین گوشت‌ها و سبزی‌ها تفت داده می‌دهند و یا با ماهی و گوشت حیوانات دریایی دیگر سرو می‌کنند.

شما برای سوغاتی می‌توانید صنایع چوبی و لیف‌های بافته شده از پوست نارگیل و همچنین شیرینی محلی آن‌ها بانام باندی كه با نارگیل پخته می‌شود و یا ماهی دودی و ساعت‌های زیبا را از فروشگاه‌های واقع در هتل‌ها و یا در پایتخت مالدیو یعنی همان شهر ماله تهیه نمایید.



 
بالا