لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا

  • آرسنال

    رای: 8 6.0%
  • منچستر يونايتد

    رای: 14 10.4%
  • چلسي

    رای: 12 9.0%
  • ليورپول

    رای: 2 1.5%
  • رئال مادريد

    رای: 40 29.9%
  • بارسلونا

    رای: 34 25.4%
  • آث ميلان

    رای: 13 9.7%
  • يوونتوس

    رای: 9 6.7%
  • اينتر ميلان

    رای: 2 1.5%
  • آ اس رم

    رای: 0 0.0%

  • مجموع رای دهندگان
    134

meysam_7

عضو جدید
اینها همه به کنار (کی قهرمان میشه، کی می بازه ) مورینیو مصاحبه قبل از بازی دور برگشت گفته بود که امیدوارم که زیاد گل نخوریم.این یعنی اینکه یه مربی می تونه چقدر پیش بینی از بازی آینده داشته باشه و به طرفدارانش امید واهی نده.:cool:
 

Ahmad Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نگفتم حرفتو عوض کردی ، دوباره بخون
نوشتم اگه رئال بیاد و 4 تا به دورتمند بزنه پس اینطور که تو تعریف کردی حق رئاله که قهرمان بشه ، اونوقت توی یه هفته مجبوری حرفتو عوض کنی ( چون گفتی اون تیمی که شایسته تره قهرمان میشه و معیارتم برای شایستگی بیشتر گل زدنه )
من کاری ندارم فاشیستن یا نیستن ( عجب شعری شد :D ) هرچی هستن برای خودشونن
در ضمن معلومه که هافبک اصلی ترین نقشو توی تیم داره ، الان یعنی تیم بایرن و دورتمندو دروازبانش میگردونه یا دفاعش ؟؟؟؟؟ یه چیزی میگیا !!!!!


سلام
خوب دوست عزیزم
یه تیم که الکی 4تا نمیخوره
اونم رئال!
حالا ایشالا میان فینال و اون موقع ثابت میشه;)
نه معیارم تعداد گل نیست
خداییش بازیای رفت بایرن و دورتموند قشنگ بازی نکردن؟
خداییش؟
 

reynolds_nike

عضو جدید
کاربر ممتاز
یک پیام برای بارسلونایی ها :
میدونید اگه هواپیمای بایرن سقوط کنه و به مسابقه با بارسلونا نرسن ، بازم اونا سعود میکنن و برندن ؟؟؟؟
چون در اونصورت 3-0 به نفع بارسا میشه و در مجموع 4-3 به نفع بایرن :D

این کثیف بازیا تو این سطح از فوتبال وجود نداره.اگه تو ایران اتفاق بیوفته احتمالش زیاده.چون چه چیزی تو ایرانما پاک هستش که بخواد فوتبالش پاک باشه!!
 

Hosse!N_206

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یادتون باشه ..به قوال چواد خیابانی ... فوتبال 90 دقیقس .... :)
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
[h=1]پيکه: مطمئنم مي‌توانيم بايرن را شکست دهيم[/h]
[h=2] جرارد پيکه، مدافع تيم بارسلوناي اسپانيا گفت مطمئن است تيمش مي تواند شکست چهار- صفر مقابل بايرن را در بازي برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا جبران کند.[/h]

پيکه در آستانه ديدار امشب بارسا و بايرن که در دور برگشت در مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا برگزار مي شود به خبرنگاران گفت حضور ليونل مسي در ميدان از ابتداي بازي در ورزشگاه نيوکمپ، اين اطمينان را در اعضاي تيم ايجاد مي کند که هنوز مي توانند پيروز اين ديدار باشند.

به گزارش خبرگزاري فراسنه از بارسلونا، اين بازيکن بيست و شش ساله گفت : « مي دانم که اين کار دشواري است، اما ممکن است. من باور دارم تنها تيمي که مي تواند شکست چهار بر صفر مقابل بايرن را جبران کند، تيم بارسلونا است. »

وي افزود : « من وقتي به ميدان مي روم و مسي ، ژاوي و سسک فابرگاس ،‌آندرس اينيستا را مي بينيم، اعتماد به نفس پيدا مي کنم.»

 

Ahmad Engineer

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
واقعا بازیه قشنگی بود
مخصوصا 15 مینه آخر
اگه 5 مین دیگه بازی ادامه پیدا میکرد رئال سعود میکرد
ای کاش چنین بازی رو توی رفت انجام میدادن که اینجوری حسرت چن مین رو نخورن
قابل توجه آقای بوگاتی:
رئال واقعا دیشب عالی بود اما حیف که دیر به فکر افتاد
 

...scream...

عضو جدید
کاربر ممتاز
قرعه کشي راهيابي به ليگ قهرمانان اروپا
[h=1]ميلان به آيندهوون خورد، آرسنال به فنرباغچه[/h]
[h=2] در ديدارهاي مقدماتي راهيابي به مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا، ميلان با آيندهوون روبه‌رو مي‌شود و آرسنال با فنرباغچه ديدار خواهد کرد.[/h]

قرعه کشي ديدارهاي راهيابي به ليگ قهرمانان سال جاري در اروپا انجام شد که در آن 20 تيم‌هاي حاضر حريفان خود را شناختند.

در اين قرعه کشي تيم‌هاي آرسنال انگليس و فنرباغچه ترکيه بايد با هم روبه‌رو شوند. اين در حالي است که تيم‌ ترکيه‌اي منتظر اعلام حکم دادگاه بين المللي تخلفات ورزشي به اتهام تباني در ليگ داخلي اين کشور است.

در حال حاضر هيچ حکمي نمي‌تواند فنرباغچه را از برگزاري ديدارهاي رفت و برگشت مقابل آرسنال باز دارد ولي به محض مشخص شدن حکم، اين باشگاه بايد به آن عمل کند.

نتيجه کامل قرعه کشي به شرح زير است:

دينامو زاگرب - آستريا وين

لودوگورتس - بازل

ويکتوريا پلژن - ماريبور

شاختيور گاراکاندا - سلتيک

استوا بخارست - لژيا ورشو

ليون - رئال سوسيداد

شالکه - متاليست خارکيف

پاکوس فريرا - زنيت سنت پترزبورگ

آيندهوون - ميلان

فنرباغچه - آرسنال

گفتني است ديدارهاي رفت 20 و 21 آگوست (29 و 30 مرداد) و ديدارهاي برگشت نيز 27 و 28 آگوست (5 و 6 شهريور) برگزار خواهند شد.

 

abyss ocean

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
کد خبر : 1054307 زمان ارسال : پنج شنبه 1392/12/01 01:12

ليگ قهرمانان اروپا
[h=1]شکست‌ آرسنال و ميلان مقابل بايرن‌ و اتلتيکومادريد[/h][h=2] تيم‌هاي فوتبال آرسنال و آث ميلان مقابل ميهمانان خود تن به شکست دادند.[/h]

در شب دوم از دور رفت مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا و از ساعت 23:15 شب گذشته دو ديدار حساس و سرنوشت‌ساز در شهرهاي ميلان و لندن برگزار شد و سرگروه‌ها که در بازي رفت ميهمان بودند در اين دو ديدار ميزبانان خود را شکست دادند.

به گزارش فارس، در يکي از حساس‌ترين مسابقات اين مرحله تيم فوتبال بايرن مونيخ مدافع عنوان قهرماني در لندن و در ورزشگاه امارات ميهمان آرسنال بود که در اين فصل با اضافه شدن مسعود اوزيل جان تازه گرفته و بازي‌هاي خوبي را ارائه مي‌دهد.

اين مسابقه در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود شاگردان پپ گوارديولا به پايان رسيد.

اين مسابقه نيمه نخست بسيار جذابي داشت و در 45 دقيقه اول دو پنالتي از دست رفت که سهم هر تيم يک پنالتي بود، آرسنال توسط مسعود اوزيل در دقيقه 8 صاحب پنالتي شد که خود اوزيل اين پنالتي را از دست داد، موقعيتي که مي‌توانست آرسنال را در اين ديدار پيش اندازد. در ادامه و در دقيقه 37 روي خطاي شزني دروازه‌بان آرسنال روي آرين روبن، بايرن صاحب ضربه پنالتي شد و موجب اخراج اين دروازه‌بان شد تا آرسنال حدود 50 دقيقه را 10 نفره مقابل باواريايي‌ها بازي کند. اين پنالتي را نيز آلابا از دست داد تا دو تيم در از دست دادن پنالتي يک بر يک مساوي شوند.

اما 10 نفره شدن ميزبان باعث شد تا بايرن در نيمه دوم بر فشار حملات خود بيفزايد و در حالي که کاملا در اختيار خود داشت موفق شد در دقيقه 54 روي ضربه زيباي توني کروس، يک بر صفر بايرن مونيخ را پيش اندازد. در دقيقه 88 نيز توماس مولر روي پاس زيباي فيليپ لام موفق شد کار را براي بايرن تمام کرده و نتيجه را 2 بر صفر کند.

بايرن مونيخ در گروه D اين رقابت‌ها بالاتر از منچستر سيتي به عنوان تيم نخست راهي مرحله يک هشتم نهايي شده بود و آرسنال نيز در گروه F پس از بروسيا دورتموند به عنوان تيم دوم راهي مرحله حذفي شده بود.

در ديدار حساس ديگر تيم فوتبال آث ميلان در ورزشگاه خانگي خود سن‌سيرو ميزبان اتلتيکو مادريد و شاگردان ديه‌گو سيمئونه بود که اين مسابقه در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود اتلتيکو مادريد به پايان رسيد.

تک گل اين ديدار را ديگو کاستا در دقيقه 83 به ثمر رساند. تا در دو مسابقه شب دوم نيز ميهمانان بازي رفت را در خانه حريف با پيروزي به پايان برسانند.

آث ميلان در گروه H اين رقابت‌ها پس از بارسلونا به عنوان تيم دوم پاي به مرحله حذفي گذاشته بود و اتلتيکو مادريد نيز در گروه G با اقتدار و با 16 امتياز بالاتر از زنيت به عنوان تيم نخست راهي اين مرحله شده بود.

 

tvbea

عضو جدید
تو لیست شما تیم قدرتمندی همچون بایرن مونیخ نیست
واقعا جای تعجب داره!
دوما تیم های ایرانی چرا نیستن؟
 

mehrce

کاربر فعال مهندسی عمران ,
کاربر ممتاز
قرعه کشی نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا انجام شد

رئال مادرید - بایرن مونیخ

اتلتیکو مادرید - چلسی


 
بالا