لیگ قهرمانان آسیا

khooshe

مدیر بازنشسته
ديدار قلعه‌نويي با دايي و سفر سرخ‌پوشان به خانه خدا


بازيکنان و کادر فني تيم فوتبال پرسپوليس شب گذشته به زيارت خانه خدا رفتند.

تيم فوتبال پرسپوليس تهران ساعت 2 بامداد پس از شکست 3 بر يک مقابل الاتحاد عربستان در اولين بازي خود در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا راهي مکه شدند تا خانه خدا را زيارت کنند.
در اين مراسم حبيب کاشاني و عزيز محمدي که سرخ‌پوشان را همراهي مي‌کردند، نماز صبح را در مکه خواندند.
نکته جالب اين بود که بازيکنان تيم فوتبال سپاهان نيز در مکه حضور داشتند بر همين اساس سپاهاني‌ها و پرسپوليسي‌ها با يکديگر ديدار گرمي داشتند.

ديدار امير قلعه‌نويي و علي دايي در نوع خود بسيار جالب بود. دايي به امير قلعه‌نويي بابت موفقيتش تبريک گفت و سرمربي سپاهان نيز براي دايي در ادامه ليگ قهرمانان آسيا آرزوي موفقيت کرد.
پرسپوليسي‌ها ساعت 4 صبح به جده برگشتند و پس ازاستراحتي کوتاه ساعت 9:30 صبحانه صرف کردند. اين تيم ساعت 12 به فرودگاه جده مي‌رود و ساعت 14 به تهران باز مي‌گردد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
شكست شاگردان برانكو ايوانكوويچ در اولين گام ليگ قهرمانان آسيا


تيم فوتبال شاندوگ چين در اولين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا مقابل نماينده کره جنوبي با يک گل شکست خورد.

به نقل از سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا، تيم فوتبال شاندوگ چين که هدايت آن را برانکو ايوانکوويچ سرمربي اسبق تيم ملي کشورمان بر عهده دارد در اولين گام خود در ليگ قهرمان آسيا با يک گل مغلوب تيم جئونبوک موتورز کره جنوبي شد.
تک گل تيم فوتبال جئونبوک موتورز را پارک وون جائه با ضربه سر به ثمر رساند.
برانکو ايوانکوويچ که شاندونگ را با عنوان قهرماني سوپر ليگ چين به ليگ قهرمانان آسيا آورده بود نتوانست در اولين بازي گروه هفتم موفق باشد.
در ديگر بازي اين گروه کرزو اوزاکا ژاپن دو بر يک آرما اندونزي را مغلوب کرد.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
دايي: شكست مقابل الاتحاد را در تهران جبران خواهيم كرد


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران اعلام کرد شکست مقابل تيم فوتبال الاتحاد را در تهران و در ميان هواداران پر شور خود جبران خواهيم کرد.

علي دايي پس از شکست سه بر يک مقابل الاتحاد عربستان در جمع خبرنگاران افزود: بازي سختي بود. ما در نيمه اول خوب نبوديم و الاتحاد بهتر از ما بود. نيمه دوم را هم خوب شروع نکرديم و در اثر يک خطا، پنالتي داديم و گل دوم را هم دريافت کرديم.
وي ادامه داد: بعد از اين گل فشار زيادي آورديم و موقعيت‌هاي خوبي هم داشتيم که متأسفانه از آنها استفاده نکرديم. در همين نيمه يک پنالتي مسلم را هم براي ما نگرفتند که مي‌توانست در نتيجه بازي موثر باشد.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: به هر حال ما براي زدن گل حمله مي‌کرديم و اين تيم الاتحاد بود که در ضدحملات به گل ديگري رسيد. ما موقعيت‌هاي زيادي را از دست داديم و تيمي که گل نزند، گل مي‌خورد.
وي در خصوص اينکه آيا در تمرينات بر روي آفسايد گيري کار کرده ايد، تصريح کرد: ما در تمريناتمان به هيچ وجه چنين چيزي را کار نکرده بوديم و چنين چيزي را از بازيکنانم نخواسته بودم.
وي اظهار داشت: فوتبال همين است. يک روز مي‌بري و يک روز مي‌بازي. ولي اين بازي رفت بود و به اميد خدا در بازي برگشت، اين شکست را جبران مي‌کنيم.
دايي با اشاره به اينکه آيا داوري در نتيجه بازي تاثير گذار بود خاطرنشان کرد: خير. داوري در نتيجه بازي، تأثير آنچناني نداشت. هرچند يک پنالتي را براي ما نگرفت. غير از آن صحنه، داوري مشکلي نداشت و ما خودمان بد کار کرديم.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
ذوب‌آهن؛ نايب قهرمان آسيا در گام اول الامارات را شكست داد


تيم فوتبال ذوب آهن ايران که نايب قهرمان فصل گذشته ليگ قهرمانان آسيا است برابر الامارات به برتري 2 بر يک رسيد.

ديدار دو تيم ذوب آهن اصفهان و الامارات امارات از گروه چهارم مسابقات از ساعت 18:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور حدود 5 هزار تماشاگر برگزار شد.
نبيل دعودي در دقيقه 39 براي الامارات گلزني کرد‌، اما در ادامه سيد محمد حسيني در دقيقه 45 و ايگور کاسترو در دقيقه 54 گل‌هاي ذوب آهن را به ثمر رساندند تا نايب قهرمان آسيا در اولين مسابقه خود در ليگ قهرمانان آسيا 2 بريک به برتري برسد.
ذوب آهن نيمه دوم را تهاجمي آغاز کرد و حملات گسترده‌اي بر روي دروازه‌ حريف انجام دادند.بازيکنان ذوب آهن در نيمه اول تيم الامارات را دستکم گرفته بودند زيرا اين تيم فصل گذشته به ليگ دسته اول امارات سقوط کرده است.

کوالينتين کوالينکو از ازبکستان داور مسابقه به ادريس جومر از الامارات و محمد قاضي، قاسم حدادي، مهدي رجب‌زاده و محمد علي احمدي از ذوب آهن در نيمه اول کارت زرد نشان داد.
دو تيم الريان قطر و الشباب عربستان ديگر بازي گروه چهارم را برگزار مي‌کنند.

ترکيب تيم ذوب آهن:
شهاب گردان، سيد محمد حسيني، فرشيد طالبي( از دقيقه 82 سينا عشوري)، قاسم حدادي‌ فر، محمد علي احمدي، محمد قاضي( از دقيقه 65 اسماعيل فرهادي)، ايگور کاسترو( از دقيقه 76 جلال رافخايي)، حسين ماهيني، مهدي رجب‌زاده، شاهين خيري و محمد رضا خلعتبري.
سرمربي: منصور ابراهيم‌زاده.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
تساوي بدون گل نمايندگان استراليا و كره‌جنوبي


در اولين بازي روز دوم ليگ قهرمانان آسيا تيم‌هاي سيدني استراليا و سون سامسونگ کره‌جنوبي به تساوي رسيدند.

روز دوم رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا امروز با يک تساوي آغاز شد.
در اين ديدار که بين‌ تيم‌هاي سيدني استراليا و سون سامسونگ کره‌جنوبي در ورزشگاه سيدني برگزار شد، 2 تيم در اولين بازي خود در فصل جديد ليگ قهرنانان آسيا به تساوي بدون گل رضايت دادند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
لحظه اي كه استقلال تمركزش را از دست داد (عكس)


درگيري شديد بين بازيکنان استقلال و السد، در همين لحظه آغاز شد. زماني که فرهاد مجيدي از رفتار بازيکنان حريف به خشم آمد و براي پاسخگويي به جمع آنها هجوم برد. پرويز مظلومي مربي استقلال ر پايان بازي اين اتفاق را علت گل خورده اعلام کرد؛ زماني که استقلال تمرکز خود را براي بازي از دست داد.






 

khooshe

مدیر بازنشسته
اعلام اسامي محرومان هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا


کنفدراسيون فوتبال آسيا اسامي محرومان هفته دوم رقابت هاي گروهي رقابت هاي ليگ قهرمانان آسيا را که روزهاي 15 و 16 مارچ (24 و 25 اسفند) برگزار مي شود، اعلام کرد.

به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، اسامي محرومان هفته دوم مسابقات ليگ قهرمانان آسيا به شرح زير اعلام شد:

1- ترنس مارتين از تيم سيدني استراليا در بازي با کاشيما آنتلرز روز 16 مارچ (25 اسفند) محروم خواهد بود.

2- ليو ژويو کمک مربي تيانجين تدا در بازي با گامبا اوزاکا در روز 15 مارچ (24 اسفند) محروم است.

لوئيز کارلوس سارولي مربي، خوليو سزار کامارگو کمک مربي و بلال عبدالرحمن بازيکن الغرافه روز 15 مارچ (24 اسفند) در برابر الهلال چهارمين روز محروميت خود را سپري خواهند کرد.
**هتل المپيک ميزبان پرسپوليس

تيم فوتبال پرسپوليس قبل از مصاف با تيم الوحده امارات در هتل المپيک اردو مي زند.

سرخپوشان پس از برگزاري آخرين جلسه تمريني خود در روز سه شنبه بيست و چهارم اسفند ماه به هتل المپيک مي روند.

تيم هاي پرسپوليس و الوحده امارات روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادي تهران به مصاف هم خواهند رفت.

**تمرين يکشنبه پرسپوليس تعطيل شد.
 

khooshe

مدیر بازنشسته
درخشان: اميدوارم پرسپوليس به الوحده گل بزند


سرمربي تيم فوتبال شهرداري تبريز گفت: اميدوارم پرسپوليس بتواند به الوحده امارات گل بزند.

حميد درخشان درباره اينکه روزنامه‌ وابسته به باشگاه پرسپوليس شهرداري تبريز را به تيم بحرين تشبيه کرده، ‌اظهار داشت: اميدوارم که آنها بتوانند به تيم الوحده امارات گل بزنند و مشکل‌شان حل شود.
وي افزود: داور در مسابقه ديروز کم لطفي کرد و سه امتياز ما را گرفت. تيم ما مظلوم واقع شد. داور گل صحيح ما را مردود اعلام کرد.

درخشان درباره شرايط تيم پرسپوليس عنوان کرد: اين تيم هميشه بزرگ است و بايد به آن کمک کرد تا بهتر شود. اين از حيطه من خارج است که درباره پرسپوليس صحبت کنم اما آنها شرايط بدي ندارند و فقط در ليگ قهرمانان آسيا تلاش بيشتري کنند.
وي يادآور شد: آنها بايد بدانند که در ليگ قهرمانان آسيا حريفان دست و پا بسته نيستند. پرسپوليس نياز به برنامه‌ريزي دارد. آنها کادر فني توانايي دارند.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
ابراز نارضايتي استقلال از زمين تمرين


تيم فوتبال استقلال صبح امروز در زمين چمن تمريني هتل تمرين کردند.

به نقل از سايت باشگاه استقلال، اعضاي تيم فوتبال استقلال طبق نظر کادرفني امروز از ساعت 11 تمرين سبکي را در زمين چمن کنار هتل محل اقامت انجام دادند تا بازيکنان در شرايط بدني مناسبي قرار داشته باشند، اما به دليل آنکه بازي استقلال و النصر ساعت 20 انجام خواهد شد، کادرفني استقلال براي آنکه بدن بازيکنان با ساعت بازي مطابقت داشته باشد تمرينات اصلي تيم ساعت 8 شب انجام مي‌شود.
استقلالي‌ها از زمين تمريني تيم الشباب به دليل ناهمواري زمين و وضعيت بد چمن ابراز نارضايتي کردند و از مسئولان النصر درخواست کردند که زمين تمرين ديگري را در اختيار آنها قرار دهند تا بازيکنان استقلال در شرايط بهتري به تمرينات خود بپردازند.
در طول مدت اقامت استقلال در عربستان و تمريناتي که اين تيم پشت‌سر گذاشته است، کليه بازيکنان از لحاظ بدني و از نظر روحي در شرايط ايده‌آلي قرار دارند.
شرايط جوي رياض بسيار مطلوب است و برخلاف انتظار هواي دلپذيري در شهر رياض حاکم است و با بارش باران در شب گذشته هواي شهر رياض امروز مطبوع بوده است.



 

khooshe

مدیر بازنشسته
به دليل وقوع زلزله در ژاپن، AFC داور ديدار پرسپوليس و الوحده را تغيير داد!


دومين ديدار پرسپوليس از مرحله گروهي مسابقات ليگ قهرمانان آسيا روز چهارشنبه در حالي برگزار مي شود که داور اين ديدار به دليل زلزله ژاپن تغيير کرد.

به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، در حالي‌که اسامي داوران دور دوم مرحله گروهي نمايندگان ايران در ليگ قهرمانان آسيا از سوي کنفدراسيون فوتبال آسيا اعلام شده بود و قرار بود «مينورو توجو» قاضي مسابقه تيمهاي پرسپوليس و الوحده باشد، اما AFC به دليل وقوع زلزله اخير در کشور ژاپن قضاوت اين بازي را به يوئيجي ميشي مورا سپرد.

* پرسپوليس ايران ـ الوحده امارات
داور: يوئيجي ميشي مورا (ژاپن)
کمک اول: تورو ساگارا (ژاپن)
کمک دوم: توشيوکي ناگي (ژاپن)
داور چهارم: روان آروموگهام (هند)


 

khooshe

مدیر بازنشسته
يحيوي: دايي چشم‌ انتظار حضور هواداران در ورزشگاه آزادي است


مربي پرسپوليس گفت: علي دايي در بازي مقابل الوحده چشم ‌انتظار حضور گسترده مردم در ورزشگاه است.

محمد علي يحيوي در خصوص آخرين شرايط دروازه‌بانان پرسپوليس عنوان کرد: رحمان احمدي در چند بازي گذشته با مصدوميت درون دروازه ايستاد که بايد از او تشکري ويژه داشته باشم. احمدي علي‌رغم دردي که داشت نمره قابل قبولي گرفت.
وي افزود: در ليگ قهرمانان آسيا مي‌توانيم از وجود حقيقي هم استفاده کنيم. او براي حضور درون دروازه پرسپوليس انگیزه بسيار بالایی دارد. البته دايي تشخيص مي‌دهد که کدام دروازه‌بان بايد به ميدان برود.

يحيوي در خصوص شرايط پرسپوليس گفت: بچه‌ها مصمم هستند در بازي روز چهارشنبه مقابل الوحده به موفقيت برسند. فقط هواداران بايد بدانند که دايي چشم‌انتظار حضور گسترده آنها در ورزشگاه آزادي است. باور کنيد تمام تيم‌هايي که در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند از بازي در ورزشگاه آزادي مي‌ترسند و به همين دليل حاضر هستند هر کاري کنند تا مقابل پرسپوليس در اين ورزشگاه قرار نگيرند.
وي يادآور شد: به 3 امتياز اين بازي احتياج داريم تا شکست تلخ مقابل الاتحاد را از ذهن هواداران پاک کنيم.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
مظلومي: با كسب سه امتياز به تهران بر مي گرديم


سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: مي دانم که بازي با تيم النصر عربستان براي ما بسيار سخت است، اما با کسب سه امتياز به تهران باز خواهيم گشت.

پرويز مظلومي گفت: النصر از تيم هاي قوي عربستان است که فوتبال زيبايي را هم به نمايش مي گذارد و در کار حمله بسيار خطرناک و در خط دفاع با تعداد نفرات زيادي از دروازه اش حفاظت مي کند.
وي در ادامه گفت: نقاط ضعف تيم النصر را بررسي کرده ايم و اطمينان دارم که مي توانيم سه امتياز با ارزش را براي تماشاگران خود به ارمغان آوريم.
مظلومي درباره خط حمله تيمش نيز گفت: قبول دارم که در ديدار گذشته خود در ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا در خط حمله مشکل داشتيم، اما براي ديدار با تيم النصر اين مشکل را بر طرف کرده ايم.
وي افزود: در ديدار با النصر سعي مي کنيم، زودتر از حريف به گل برسيم و محکم از گل زده دفاع کنيم، زيرا در اين صورت با افزايش فشار روحي حريف، شرايط ورزشگاه به سود ما تغيير مي کند.
تيم فوتبال استقلال ايران در دومين ديدار خود در ليگ قهرمانان باشگاههاي آسيا سه شنبه شب ميهمان تيم النصر عربستان است.
تيم فوتبال استقلال در گروه دوم ليگ قهرمان باشگاههاي آسيا با تيم هاي النصر عربستان، پاختاکور ازبکستان و الغرافه قطر هم گروه است.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
النصر با 2 تغيير مقابل استقلال حاضر مي‌شود


سرمربي تيم فوتبال النصر عربستان قصد دارد براي بازي با استقلال 2 بازيکن اصلي خود را از ترکيب خارج کند.

دراژان سرمربي کروات تيم النصر عربستان که حريف استقلال در بازي فردا است، به دليل باخت هفته گذشته تيمش مقابل الهلال در نيمه نهايي جام حذفي عربستان تصميم به تغيير در ترکيب خود و بيرون گذاشتن 2 بازيکن کليدي خود گرفته است.
اين مربي که به دليل اين شکست انتقادهاي زيادي را بر دوش خود احساس مي کند اعلام کرد: بيتري که هميشه يک بازيکن کليدي براي ما بوده است را براي بازي فردا در ترکيب نخواهم گذاشت و به جاي او عبدالرحمان القحطاني را به زمين خواهم فرستاد. بيتري مقابل الهلال بازي خوبي از خود نشان نداد.
احمد عباس هم يکي از بازيکنان کليدي النصر است که به احتمال زياد وي مقابل استقلال در ترکيب تيم حضور نخواهد داشت و خالد الزيعلي جاي وي را پر خواهد کرد.

روز گذشته تمرين فني و تاکتيکي النصر ملک بن فهد برگزار شد، البته در بخشي از تمرين کادر فني شرايط بدني بازيکنان تيم را بيشتر مورد ارزيابي قرار داد.
کارشناسان باشگاه النصر روز گذشته در تمرين تيم استقلال نيز حاضر شدند تا وضعيت آبي پوشان را براي بازي فردا ارزيابي کنند اما آنها در گزارش خود عنوان کرده اند که استقلال تيم خوبي است اما تمرينات فني اين تيم پيچيده بود و نتوانستند از وضعيت کلي اين تيم در تمرين شب گذشته اطلاعات خوبي کسب کنند.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
متسو سرمربي حريف سپاهان شد


سرمربي فرانسوي سابق تيم ملي فوتبال قطر هدايت تيم الغرافه، حريف سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا 2011 بر عهده گرفت.

تيم فوتبال الغرافه، يکي از مدعيان صعود به دور دوم ليگ قهرمانان آسيا در گروه A روز گذشته برونو متسو، سرمربي سابق تيم ملي قطر را به جاي کايو جونيو سرمربي برزيلي اين تيم به خدمت گرفت.
اين تصميم به دنبال نتايج ضعيف الغرافه در ليگ فوتبال اين کشور اتخاذ شد. اين تيم 3 بازي اخير خود را با شکست پشت سر گذاشت و در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا نيز مقابل الجزيره امارات به تساوي بدون گل دست يافت.
نتايج ضعيف الغرافه با شکست 4 بر صفر اين تيم مقابل قطر اسپورت آغاز شد و سپس باخت 3 بر صفر مقابل الخور و 3 بر 2 مقابل الرايان را به دنبال داشت.
نوار شکست‌ها، الغرافه را با 31 امتياز از 17 بازي در مکان چهارم جدول رده‌بندي ليگ 12 تيمي قطر قرار داد؛ در حالي‌که لخويا با 8 امتياز بيشتر در صدر اين جدول ايستاده است.

کايو جونيور 46 ساله جولاي 2009 هدايت اين تيم را بر عهده گرفت و الغرافه را به عنوان قهرماني ليگ قطر در سال گذشته رساند.
وي به دليل رفتار توهين آميز در شکست 3 بر صفر تيمش مقابل الهلال عربستان در مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا 2010 از سوي کميته انضباطي کنفدراسيون فوتبال آسيا از همراهي تيمش در 4 بازي محروم شد.
متسو، مربي فرانسوي 57 ساله نتوانست قطر، ميزبان رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا 2011 را به نيمه‌نهايي برساند. اين تيم با نتيجه 3 بر 2 مغلوب ژاپن، قهرمان اين تورنمنت شد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
سرمربي الجزيره: سپاهان از الهلال هم قدرتمندتر است


سرمربي تيم فوتبال الجزيره امارات در نشست خبري پيش از بازي برابر سپاهان، نماينده ايران را قدرت نخست گروه اول مسابقه‌هاي ليگ قهرمانان آسيا در فصل 2011 قلمداد کرد.

آبل براگا سرمربي برزيلي الجزيره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاهان را خيلي خوب مي‌شناسم. آنها از سازماندهي خوبي در فوتبال‌شان برخوردارند و با نظم خاصي بازي مي‌کنند. پيش از اين دو بار با امير قلعه‌نويي روبه‌رو شده‌ام و از تفکرات اين مربي ايراني هم شناخت کافي دارم. از همين رو فکر مي‌کنم شاهد بازي خوبي از جانب هر دو تيم باشيم.
وي افزود: يکي از نقاط قوت سپاهان توپ‌هاي ارسالي است، چرا که از ميانگين قدي بالايي نيز سود مي‌برند. بازيکنان خط مياني آنها بسيار باکيفيت هستند و با تکنيک خوب‌شان بسيار عالي توپ را در جريان مسابقه پخش مي‌کنند. اين براي بار سوم است که برابر تيم‌هاي ايراني قرار مي‌گيرم و همچون دو ديدار گذشته قطعا فوتبالي هجومي را در دستور کار خود قرار خواهيم داد.
سرمربي الجزيره به بازي سپاهان و الهلال در هفته نخست ليگ قهرمانان اشاره کرد و گفت: در بازي سپاهان و الهلال برد حق تيم ايراني بود، چرا که با آناليز بسيار خوبي که از الهلال کرده بودند نقاط قوت آنها را کنترل و از نقاط ضعف‌شان بسيار خوب به نفع خود بهره بردند. با اين نتيجه فکر مي‌کنم سپاهان قدرت اول گروه ماست. البته ما هم در بازي نخست‌مان برابر الغرافه بسيار خوب ظاهر شديم و بر تمام زمان بازي مسلط بودیم و موقعيت‌هاي زيادي را روي دروازه حريف‌مان خلق کرديم، اما متاسفانه نتوانستيم از آنها بهره ببريم و در نهايت بازي با نتيجه مساوي به پايان رسيد.
براگا به مصدوميت گابريل بلگادو اشاره کرد و تصريح کرد: گابريل بازيکن آرژانتيني ما مصدوم است و قطعا فردا بازي نمي‌کند. البته ما مي‌توانستيم از وي برابر سپاهان استفاده کنيم، اما به دليل اينکه در فينال جام وليعهد امارات قرار داريم، برابر سپاهان به وي استراحت داديم تا بتوانيم از گابريل در آن مسابقه حساس استفاده کنيم.
سرمربي الجزيره در پاسخ به اين سوال که آيا فکر نمي‌کنيد تجربه 7 سال حضور سپاهان در ليگ قهرمانان مي‌تواند وزنه بسيار سنگيني براي نتيجه‌گيري اين تيم قلمداد شود يا خير، تصريح کرد: اين درست است که سپاهان تجربه 7 سال حضور در اين مسابقه‌ها را دارد و اين نشان از بزرگي اين تيم است، اما در فوتبال هيچ چيز قابل پيش‌بيني نيست و اين طور نيست که حالا که سپاهان از ما باتجربه‌تر است، در بازي فردا هم مي‌تواند موفق عمل کند. هر تيمي در روند بازي از فرصت‌هايش بهتر استفاده کند قطعا پيروز ميدان خواهد بود.
وي ادامه داد: اصلا قبول ندارم که الهلال شانس نخست صعود از اين گروه است. سپاهان بسيار قدرتمندتر و بهتر از الهلال است. به نظر من شانس سپاهان براي صعود از همه تيم‌ها بيشتر است و به عبارتي ديگر مي‌توان سپاهان را تيم برتر اين گروه قلمداد کرد.
براگا با اشاره به بازيکنان سپاهان خاطرنشان کرد: بازيکنان سپاهان از ميانگين قدي بسيار بالايي برخوردارند که اين موضوع مي‌تواند آنها را روي بازي هوايي بسيار قدرتمند کند. مي‌دانيم شماره 2 آنها بسيار خوب سانتر مي‌کند و شماره 10 و 29 آنها به خوبي از توپ‌هاي ارسالي، گل‌هاي حساس مي‌سازد. جانواريو و جمشيديان نيز بهترين هافبک‌هاي سپاهان هستند که براي کنترل آنها تدابير خاصي را انديشيده‌ايم. البته نقطه قوت سپاهان، سرمربي اين تيم است که توانسته از بازيکنان سطح بالايش به خوبي بازي بگيرد.



 

khooshe

مدیر بازنشسته
پرسپوليس از پس الوحده هم برنيامد


پرسپوليس در ورزشگاه آزادي نتوانست بر تيم الوحده امارات غلبه کند.

ديدار تيم هاي پرسپوليس و الوحده امارات از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادي و در حضور بيش از 15هزار هوادار آغاز شد و با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.
درحالي که انتظار مي رفت پرسپوليس براي جبران شکست بازي اول خود در ليگ قهرمانان آسيا مقابل الوحده بازي خوبي انجام دهد به همان شيوه چند هفته اخير با يک بازي کند و کسل کننده مقابل الوحده، هواداران خود را نااميد کرد.
سرخپوشان در اوايل بازي يک موقعيت خوب را از دست دادند اما در ادامه هيچ نشاني از پرسپوليس مد نظر هواداران وجود نداشت.
اين تيم در نيمه دوم هم بازي را به همان شيوه 45 دقيقه اول آغاز کرد و سر انجام در دقيقه 54 دفاع شکننده پرسپوليس نتوانست از پس بازيکنان الوحده بر‌آيد و حسن امين دروازه پرسپوليس را باز کرد.
در دقيقه 63 نزديک بود پرسپوليس دومين گل را دريافت کند که مهاجم الوحده توپ را از دست داد.

در ادامه اين مسابقه پرسپوليس بازي بهتري را از خود نشان داد و حسين بادامکي در دقيقه 64 توانست گل تساوي را به ثمر برساند.
شاگردان دايي بعد از اين گل موقعيت هاي ديگري را هم از دست دادند تا اين ديدار با تساوي يک بر يک خاتمه يابد و پرسپوليس دو امتياز حساس را در خانه از دست دهد.

الوحده با اين تساوي دو امتيازي شد. الاتحاد هم با پيروزي يک بر صفر مقابل بنيادکار 6 امتيازي و صدر نشين شد. تيم بنيادکار يک امتياز دارد و پرسپوليس يک امتيازي هم به دليل تفاضل گل کمتر قعرنشين گروه شد.
قضاوت اين مسابقه بر عهده نيشيمورا از ژاپن بود. وي به غلامرضا رضايي و مازيار زارع و محمد الشيهي و کمالي از الوحده کارت زرد نشان داد.
بازيکنان پرسپوليس:
رحمان احمدي، سپهر حيدري، حسين بادامکي، محمد نوري، ابراهيم شکوري، مازيار زارع، عليرضا نورمحمدي، حميد علي عسگر، سامان آقازماني( 66- اميرحسين فشنگچي)، هادي نوروزي و غلامرضا رضايي
سرمربي: علي دايي


 

khooshe

مدیر بازنشسته
حضور سعيدلو در ورزشگاه و شعار عليه داور


رئيس سازمان تربيت بدني در ورزشگاه حضور پيدا کرد.

علي سعيدلو از ابتداي نيمه دوم در ورزشگاه آزادي حضور داشت و ديدار پرسپوليس و الوحده از نزديک تماشا کرد.
* علي کفاشيان، عزيزمحمدي، نبي، مانوسي فر در جايگاه ويژه حضور داشتند.
* ميناوند و سعيد کميل از جمله افراد ديگري بودند که در ورزشگاه حضور داشتند.
* وقتي داور در صحنه اي براي پرسپوليس خطاي پنالتي نگرفت علي دايي کنار خط اعتراض شديدي به داور کرد.
هواداران پرسپوليس هم به شدت عليه داور شعار دادند.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
نوري:اين روش مربوط به 30 سال پيش است


بازيکن پرسپوليس گفت: تيم الوحده امروز بسيار وقت‌کشي کرد و مانند هميشه کثيف بود.

محمد نوري پس از تساوي يک بر يک پرسپوليس برابر الوحده امارات عنوان کرد:‌ شايد ما در نيمه اول بازي خوبي به نمايش نگذاشتيم اما در نيمه دوم توانستيم عملکرد بهتري داشته باشيم و موقعيت‌هايي را به وجود آوريم اما متأسفم که در پايان 2 امتياز را از دست داديم و شرمنده 20 هزار هواداري شديم که در ورزشگاه آزادي حاضر بودند.
وي ادامه داد: بايد در نيمه اول کار را تمام مي‌کرديم و اجازه نمي‌داديم تا در دقايق پاياني تکليف تيم برنده مشخص شود. الوحده در اين ديدار بسيار وقت‌کشي کرد و فوتبال کثيفي را از خود به نمايش گذاشت. همه ديدند که اين تيم چگونه بازي کرد و به نظرم اين روش به 30 سال گذشته مربوط مي‌شود.
اين بازيکن خاطرنشان کرد: بايد در ديدارهاي آينده تلاش کنيم تا بتوانيم به پيروزي دست يابيم و براي محقق شدن به اين امر در تمامي ديدارها بايد بجنگيم تا بتوانيم به مرحله بعدي رقابت‌ها صعود کنيم.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
هيكز برگر: لياقت پيروزي مقابل پرسپوليس را داشتيم


سرمربي الوحده امارات گفت: لياقت گرفتن هر 3 امتياز ديدار با پرسپوليس را داشتيم.

هيکز برگر پس از تساوي يک بر يک الوحده برابر پرسپوليس در ورزشگاه آزادي عنوان کرد: از نظر من بازي زيبا و جالبي بود، ما حتي لياقت گرفتن هر 3 امتياز اين ديدار را داشتيم. از تلاش تمام بازيکنان راضي هستم و بازي کردن در اين جو ورزشگاه را ستودني مي‌دانم.
وي ادامه داد: جو ورزشگاه سنگين بود و هواداران بسيار زيادي حضور داشتند و اين موضوع زيبايي فوتبال را نشان مي‌دهد و من بابت اين حضور هواداران لذت بردم.

سرمربي الوحده درباره اينکه بازيکنانش وقت‌کشي بسياري در اين ديدار انجام دادند، خاطرنشان کرد: اين موضوع نظر شما خبرنگاران است و من به آن احترام مي‌گذارم. همان‌طور که گفتم ما در اين ديدار بايد پيروز مي‌شديم. بازيکنان شما هم همه چيز را در اين ديدار رعايت نکردند و برخي دقايق خود را بي‌مورد روي زمين مي‌انداختند.
هيکز برگر افزود: در هر صورت در برخي موارد با شما موافقم. من هم دوست نداشتم به اين اندازه بازي توقف داشته باشد و به نظرم کمي دور از حد معمول بود اما نکته‌اي که بايد بگويم اين است که پرسپوليس 95 دقيقه فرصت داشت به گل دست يابد و پيروز شود.
برگر يادآور شد: حق داريد که از اين نتيجه ناراحت باشيد اما من هم زماني که بازيکنم از دروازه‌بان پرسپوليس عبور مي‌کند و توپ را به گل تبديل نمي‌کند، ناراحت مي‌شوم.
وي تصريح کرد: هدف ما کسب يک امتياز نبود. پرسپوليس در خانه واقعا تيم قوي‌اي است و در تمام نقاط خوب بازي مي‌کند. صادقانه بايد يک موضوع را بگويم که اين تيم در تمامي موارد برنامه داشت اما در خط حمله کسي مثل علي دايي را کم داشت.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
دايي: ديگر چه‌كار كنم؛ بازيكن گل نمي‌زند، داور هم پنالتي نمي‌گيرد


سرمربي پرسپوليس گفت: داور 3 پنالتي ما را نگرفت.

علي دايي پس از تساوي يک بر يک پرسپوليس برابر الوحده عنوان کرد: در ابتدا از تمام تماشاگران که تيم را همراهي و تشويق کردند، تشکر مي‌کنم. همه ديدند که در اين ديدار ما چقدر موقعيت خلق کرديم اما فقط نتوانستيم گل بزنيم. تيم الوحده در اين بازي چه کار کرد؟
وي ادامه داد: متاسفانه 2 امتياز حساس را از دست داديم و نتوانستيم از موقعيت‌هايي که بدست آورديم استفاده کنيم. مطمئن باشيد هر تيمي بجز پرسپوليس در اين ديدار بود 3 يا 4 گل مي‌زد. ما در تمام کنندگي، مشکل داريم.
دايي درباره اظهار نظر سرمربي الوحده مبني بر اينکه پرسپوليس نيز بازي جوانمردانه را رعايت نکرد، يادآور شد: او نظر خود را گفته، همه عالم ديدند که الوحده چه بازي‌اي انجام داد. فقط دروازه‌بان اين تيم 10 دقيقه روي زمين دراز کشيده بود و بجز او ساير بازيکنان نيز دقايق بازي را تلف کردند.
سرمربي پرسپوليس راجع به داور مسابقه تصريح کرد: در اين ديدار داور 3 صحنه پنالتي را براي ما اعلام نکرد و در صحنه‌هاي 40 به 60 نيز به نفع الوحده سوت مي‌زد و در بسياري از صحنه‌ها نيز به ضرر پرسپوليس قضاوت کرد. من به بازيکنانم اعلام کردم که ما بايد در بازي به گل دست يابيم نه اينکه به اميد داور باشيم، در ديدار برابر الاتحاد نيز يک پنالتي حساس براي ما گرفته نشد.
دايي اظهار داشت: زماني که در دقيقه 96 بازيکنم از 6 قدمي توپ را وارد دروازه نمي‌کند، من چکار بايد بکنم؟ از دست دادن اين موقعيت‌ها باعث مي‌شود که ما از کسب 3 امتياز باز بمانيم. پرسپوليس در اين ديدار بسيار سرتر از الوحده بود و اين تيم فقط به ضد حمله دل بسته بود.
وي افزود: در طول مسابقه بجز گلي که الوحده‌اي‌ها به ثمر رساندند نتوانستند موقعيت ديگري را روي دروازه پرسپوليس ايجاد کند.
دايي در پاسخ به سؤال مبني بر اينکه آيا تيم پرسپوليس در اين ديدار فردي مانند علي دايي را کم نداشت، گفت: هم اکنون از کجا مي‌خواهيم علي دايي پيدا کنيم، ما در ابتداي فصل قصد داشتيم کريم انصاري فرد و محمدرضا خلعتبري را به تيم بياوريم اما نشد هم اکنون سرمايه ما همين است ما فقط نمي‌توانيم گل بزنيم.

دايي گفت: خداوکيلي من اگر 10 يا 15 کيلو لاغر کنم مي‌توانم براي تيم خوب کار کنم. ما از لحاظ فوتبالي خوب کار مي‌کنيم اما تمام‌کننده نداريم. پرسپوليس در بازي گذشته 13 موقعيت گل داشت و در اين بازي نيز 8 گل را از دست داديم. ديگر نمي‌دانم چکار بايد بکنم. بايد بيشتر تلاش کنيم و اين نقص‌ها را از بين ببريم.
وي عنوان کرد:‌ فوتبال پرسپوليس از خيلي تيم‌هاي ديگر بهتر است اما در لحظه‌اي که بايد گل بزنيم نمي‌توانيم اين کار را انجام دهيم و اين مي‌شود که 3 امتياز ديدار را از دست مي‌دهيم.
دايي در پاسخ به اين سؤال که آيا عدم وجود شخصي از AFC در ناداوري‌ها عليه ايران تأثيرگذار است، خاطرنشان کرد: ما در گذشته در کنفدراسيون آسيا نماينده داشتيم اما خيلي راحت اين موضوع را از دست داديم و هم اکنون تبعات اين موضوع را مي‌بينيم. افراد غير فوتبالي مي‌توانستند تأثيرگذار باشند اما ما هيچ نماينده‌اي در AFC نداريم درحالي که عرب‌ها و اماراتي‌ها از اين موضوع بسيار بهره مي‌برند و هر کاري که دلشان مي‌خواهد انجام مي‌دهند. درد ما اين است که کسي نيست از حق ما دفاع کند و خيلي راحت حقمان ضايع مي‌شود.
سرمربي پرسپوليس درباره گلزني بازيکنانش تصريح کرد: به نظرم گلزني يک امر ذاتي است و بازيکنان مادرزادي گلزن بدنيا مي‌آيند و بازيکن در آينده پيشرفت خواهد کرد. ما بازيکنان مصدومي داشتيم و اين امر نيز در نتيجه نگرفتن ما تاثيرگذار بود. فکر مي‌کرديم هاشميان بتواند به اين ديدار برسد و آرفي مصدوم نيز که به تازگي بهبود يافته بود فقط دو جلسه با تيم تمرين کرد. اميدوارم با برطرف شدن مصدومان اوضاع تيم بهتر شود.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
اعتراض ابراهيم‌زاده و صحبت خلعتبري با قاضي


منصور ابراهيم‌زاده و مجيد صالح بابت قضاوت داوري سوري اين مسابقه به داور چهارم اعتراض کردند.

بازيکنان ذوب‌آهن به داوري محسن بسما از سوريه به شدت اعتراض داشتند. آنها معتقدند اين داور عرب مغرضانه سوت مي‌زند. منصور ابراهيم‌زاده و مجيد صالح نيز بابت قضاوت بسما به داور چهارم معترض بودند.
* به نظر مي‌رسد داور علاقه‌اي به نشان دادن کارت به بازيکنان الشباب ندارد. پس از ديدار تيم‌هاي استقلال و النصر که ساعت 21 ديشب در همين ورزشگاه برگزار شد و قضاوت آن را داوري از عمان به عهده داشت اين دومين بازي است که در عربستان برگزار مي‌شود و داورش عرب است.
* اسکوربورد ورزشگاه تعداد دقيق تماشاگران حاضر را 3920 نفر اعلام کرد.
* حسن کيتا، بازيکن تيم فوتبال مايورکا اسپانيا که به صورت قرضي به الشباب پيوسته است از دقيقه 65 وارد زمين شد.
* تماشاگران عرب از دقيقه يک تا 90 فقط با سر و صداي زيادي الشباب را تشويق مي‌کردند و با وجود تعداد بسيار کمشان، صداي کرکننده‌اي به راه انداخته بودند.
* خلعتبري و قاضي هم بين دو نيمه و در نيمه دوم با هم بر سر مسايل تاکتيکي گفت‌و‌گو کردند تا تيم بهتر کار کند و مهاجمان هماهنگ‌تر باشند.
اين ديدار با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
ذوب‌آهن با تساوي برابر الشباب صدرنشين شد


ديدار تيم‌هاي فوتبال ذوب‌آهن و الشباب عربستان با نتيجه مساوي به پايان رسيد.

ديدار تيم‌هاي ذوب‌آهن ايران و الشباب عربستان از ساعت 20:30 در حضور حدود 4 هزار تماشاگر در ورزشگاه ملک فهد شهر رياض آغاز شد که اين ديدار با نتيجه مساوي بدون گل به پايان رسيد.
ذوب‌آهن با اين تساوي 4 امتيازي شد به صدر جدول گروه چهارم بازگشت.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
الامارات موقتا صدرنشين شد


تيم فوتبال الامارات امارات در هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا مقابل الريان قطر به پيروزي رسيد.

در دومين روز از هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا تيم‌هاي الامارات امارات و الريان قطر در ورزشگاه اختصاصي الامارات در شهر راس‌الخيمه به مصاف هم رفتند که تيم ميزبان توانست با نتيجه 2 بر صفر از سد حريف خود بگذرد و پس از شکست در ديدار اول در اصفهان مقابل ذوب‌آهن با اين پيروزي موقتا به صدر جدول گروه چهارم صعود کند.
گل‌هاي اين ديدار را نبيل الداودي در دقيقه 4 و هادف سيف احمد در دقيقه 22 به ثمر رساندند.

الامارات در اولين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا با نتيجه 2 بر يک مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان شکست خورده بود و الريان هم در ورزشگاه خانگي با نتيجه مساوي يک بر يک مقابل الشباب عربستان متوقف شده بود.
الامارات با اين پيروزي 3 امتيازي شد و الريان نيز يک امتيازي باقي ماند. بدين ترتيب و با توجه به اينکه ديدار تيم‌هاي ذوب‌آهن و الشباب هنوز تمام نشده الامارات موقتا صدر جدول گروه چهارم را در اختيار گرفت.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
السد با برتري مقابل بنيادكار به رتبه دوم صعود كرد


تيم فوتبال السد قطر در هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا مقابل بنيادکار به پيروزي رسيد.


در دومين روز از هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا تيم‌هاي السد قطر و بنيادکار ازبکستان در قطر به مصاف هم رفتند که در پايان تيم ميزبان توانست با نتيجه 2 بر يک از سد حريف خود گذشته و پس از تساوي در ديدار اول در تهران مقابل استقلال با اين پيروزي به رده دوم جدول گروه دوم صعود کند.
گل‌هاي اين ديدار را جونگ سو لي در دقيقه 45 و يحيي حسن در دقيقه 61 براي السد به ثمر رساندند. تک گل بنيادکار را هم عبدو قوليوف در دقيقه 57 وارد دروازه السد کرد. ضمن اينکه تاجيف، بازيکن بنيادکار در دقيقه 90 با دريافت کارت قرمز مستقيم از زمين مسابقه اخراج شد.
السد در اولين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا با استقلال در ورزشگاه آزادي يک بر يک مساوي کرده بود و بنيادکار هم در ورزشگاه خانگي با نتيجه مساوي 2 بر 2 مقابل النصر عربستان متوقف شده بود.
السد با اين پيروزي 4 امتيازي شد و بنيادکار نيز يک امتيازي باقي ماند.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
گلزنان برتر ليگ قهرمانان آسيا


در پايان دور دوم مرحله گروهي رقابتهاي فوتبال ليگ قهرمانان آسيا ، مهاجم تيم سوون کره جنوبي در صدر جدول قرار گرفت.

رده بندی گلزنان برتر به شرح زیر است :
3 گل : ها تای گون از سوون کره جنوبی
2 گل : فرهاد مجیدی از استقلال ، احمد جمشیدیان و ابراهیم توره از سپاهان ، کریستین ویلهلمسون از الهلال عربستان ، نبیل داودی از الامارات ، عبدالمالک زیایا از الاتحاد عربستان ، دژان دامیانوویچ از اف ث سئول ، لوئیش انریکه از جیونبوک کره جنوبی


 

khooshe

مدیر بازنشسته
حريف استقلال از سد نفتچي گذشت


تيم فوتبال پاختاکور سومين هفته از مسابقات فوتبال ليگ ازبکستان را با برتري مقابل نفتچي پشت سر گذاشت تا همچنان يکي از تيم‌هاي بالاي جدول اين رقابت‌ها باشد.

در آخرین دیدار از هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ ازبکستان روز سه شنبه تیم فوتبال پاختاکور در ورزشگاه مرکزی شهر تاشکند به دیدار نفتچی فرغانه رفت و در حالیکه از حمایت بیش از چهار هزار تماشاگر بهره می برد، برتری یک برصفر را از آن خود کرد.
تک گل تیم پاختاکور را در این دیدار خانگی ماخارادزه در دقیقه 15 به ثمر رساند و تیمش را به سه امتیازی شیرین رساند.
با این پیروزی تیم پاختاکور 9 امتیازی شد و به حکم تفاضل گل کمتر نسبت به تیم‌های بنیادکار و نسف قارشی در رده سوم جدول رده بندی لیگ ازبکستان ایستاد.
پاختاکور ازبکستان یکی از نمایندگان فوتبال ازبکستان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست که در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های استقلال ایران، النصر عربستان و السد قطر همگروه است.
جدول رده بندی لیگ ازبکستان به شرح زیر است:
1- بنیادکار ازبکستان 9 امتیاز - تفاضل گل 5+ - حریف پرسپولیس
2- نسف قارشی 9 امتیاز - تفاضل گل 4+، 5 گل زده
3- پاختاکور 9 امتیاز - تفاضل گل 4+، 4 گل زده - حریف استقلال
--------------------------------------------------------------------------
13- شورتان یک امتیاز
14- متالورگ بیک آباد بدون امتیاز


 

khooshe

مدیر بازنشسته
محرومان ليگ قهرمانان آسيا شناخته شدند

محرومان ليگ قهرمانان آسيا شناخته شدند

محرومان ليگ قهرمانان آسيا شناخته شدند


کنفدراسيون فوتبال آسيا اسامي 2 بازيکن پرسپوليس و يک بازيکن استقلال را در ليست محرومان ليگ قهرمانان آسيا قرار داد.


کنفدراسيون فوتبال آسيا با ارسال نامه اي به دبيرکل فدراسيون فوتبال، ليست بازيکنان محروم ليگ قهرمانان آسيا را اعلام کرد.
بر اين اساس حنيف عمران زاده از باشگاه استقلال به علت دور کردن عمدي توپ و دريافت اخطار دوم در بازي مقابل النصر عربستان و باتوجه به دريافت اخطار اول در بازي مقابل السد قطر در بازي مقابل پاختاکور ازبکستان در تاريخ 17 فروردين 90 محروم خواهد بود.
غلامرضا رضايي و مازيار زارع از باشگاه پرسپوليس نيز به‌علت دريافت اخطار دوم در بازي مقابل الوحده امارات و با توجه به دريافت اخطار در ديدار مقابل الاتحاد عربستان در بازي مقابل بنيادکار ازبکستان در تاريخ 16 فروردين 90 محروم خواهند بود.


 

khooshe

مدیر بازنشسته
الغرافه دوشنبه به ايران سفر مي‌کند/ يک جلسه تمرين در اصفهان

الغرافه دوشنبه به ايران سفر مي‌کند/ يک جلسه تمرين در اصفهان

الغرافه دوشنبه به ايران سفر مي‌کند/ يک جلسه تمرين در اصفهان


تيم فوتبال الغرافه قطر براي برگزاري سومين ديدار با سپاهان ايران در هفته سوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا فردا وارد اصفهان مي‌شود.

کاروان 39 نفره تیم فوتبال الغرافه قطر برای دیدار با تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 13 فردا دوشنبه وارد اصفهان شده و اعضای این تیم بلافاصله در هتل کوثر این شهر مستقر می‌شوند.
طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته شاگردان برونو متسو تنها یک جلسه تمرین در اصفهان برگزار می‌کنند. این تیم ساعت 19 روز دوشنبه در زمین اصلی ورزشگاه فولاد شهر تمرین خود را انجام خواهد داد.
البته مدیر تیم الغرافه به همراه یکی دیگر از مسئولان این باشگاه روز جمعه و برای انجام هماهنگی‌های لازم وارد شهر اصفهان شده‌اند و امروز هم با ناظر بازی نشستی را برگزار کردند.
تیم فوتبال الغرافه قطر پیش از سفر به اصفهان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر برابر تیم السیلیه به پیروزی 3 بر یک دست یافت.
دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الغرافه قطر در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 19 روز سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

khooshe

مدیر بازنشسته
يانوش بازي با الغرافه را از دست داد

يانوش بازي با الغرافه را از دست داد

يانوش بازي با الغرافه را از دست داد


مهاجم ازبکستاني تيم فوتبال سپاهان بازي با الغرافه را از دست داد.

سپاهان در حالي سه شنبه هفته جاري به ديدار الغرافه مي رود که يانوش مهاجم خود را به دليل مصدوميت در اختيار ندارد.
اين بازيکن در سه ديدار آينده سپاهان به دليل کشيدگي کشاله ران غايب خواهد بود.
سپاهان از فردا به اردو مي‌رود و بعد از ظهر امروز بازيکنان به همراه کادرفني نيز با تماشاي فيلم بازي هاي الغرافه اين تيم را آناليز مي کنند.
ديدار تيم هاي سپاهان و الغرافه در هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا سه شنبه ساعت 19:30 در ورزشگاه فولادشهر برگزار مي شود.

 

Similar threads

بالا