لینک سازی داخلی و خارجی

mehregaaan

عضو جدید
با ساخت لینک برای سایت می توان سایت را به عنوان سایتی مهم در نظر گوگل جلوه داد. گوگل با استفاده از لینک های داده شده به یک صفحه به میزان اهمیت آن صفحه پی می برد با استفاده از لینک سازی داخلی و خارجی گوگل به بهینه سازی سایت کمک خواهد کرد. سئو داخلی (on page seo) با لینک سازی داخلی و سئو خارجی (off page seo) با لینک سازی خارجی بسیار مسیر رو به رشدتری خواهد داشت.
در ادامه به توضیحات بیشتری در رابطه با اهمیت external links و Internal links می پردازیم :


انکر تکست anchor text
قبل از تعریف دقیق لینک سازی داخلی و خارجی باید با انکر تکست anchor text آشنایی داشته باشید.
انکر تکست کلمه ای است که به صفحه دیگر لینک می شود. به زبان ساده تر می توان گفت کلمه‌ی انتخاب شده و لینک شده را anchor text می گویند. کلماتی که به‌طور معمول در متن با تغییر رنگ همراه هستند و یا خطی به عنوان جلب توجه و مهم تر جلوه دادن کلمه زیر کلمه می افتد انکر تکست ها هستند و با کلیک کردن روی آن به صفحه ی جدیدی می رویم.
گوگل به راحتی متوجه : معنی ، تعداد لینک های مشابه و آدرس لینکی که به انکر تکست ها داده شده می شود و با استفاده از همین ویژگی ها می تواند تشخیص دهد که :


یک صفحه چه قدر اهمیت دارد؟
چه موضوعی دارد و هدف از تولید محتوای سایت معرفی چه خدماتی است؟
مطلب تا چه اندازه مفید است و آیا برای کاربران نیز کاربردی است؟
لینک سازی به روش صحیح انجام شده یا صرفاً برای محبوب نشان دادن صفحه به گوگل محبوبیت مصنوعی ایجاد شده؟
و ...


پس با توجه به اهمیت لینک سازی کلمات کلیدی صفحات سایت به صورت انکر تکست به صفحات هدف دیگری لینک داده می شوند تا گوگل و کاربران به هر مسیری که لینک داده شده هدایت شوند.

https://modireweb.com/Internal-links-and-external-links
 

Similar threads

بالا