ليفت صورت و جوانسازی پوست با دستگاه هایفو

baranclinic

عضو جدید


ليفت صورت در واقع همان کشیدن پوست است ، جدیدترین تکنیک لیفت صورت و گردن هایفوتراپی HIFU Therapy (اولتراپی یا اولترا) می باشد . جوان بودن و نداشتن چین وچروک ازپایه های زیبایی محسوب می شود .استحکام پوست و قوام آن به داربست زیرین آن که شامل الیاف کلاژن و الاستین است ونیز صفحات غشائی زیر پوست می باشد بستگی دارد . این الیاف دراثر عوامل محیطی مانند نور آفتاب ،استرس ها ،آلودگی هوا ، دخانیات ،تغذیه ناسالم و... دچادر خوردشدگی وپارگی می شوند و بدین ترتیب نمود بیرونی آن افتادگی پوست وشلی وچروک آن می باشد.

هایفوتراپی درمانی غیرجراحی برای کشیدن، بهبود تون و رفع افتادگی پوست است که مورد تایید سازمان غذا و دارو (FDA) قرار گرفته است.

در این روش از با امواج صوتی اولتراسوند ساده (دقیقاً مانند دستگاه سونوگرافی معمولی)، برای محکم کردن، کشیدن و لیفتینگ بافت پوست استفاده می‌شود، بدون آن‌که کوچک‌ترین آسیبی به سطح پوست وارد شود. هایفوتراپی یگانه روشی است که از لایه درم عبور می‌کند و لایه عضلانی سطحی را هدف قرار می‌دهد.
در تکنولوژی جدید هایفوتراپی HIFU) high intensity focused ultrasound) امکان کشیدن پوست وجوانسازی صورت (خط خنده ،ابرو، چروک پیشانی،غبغب وشلی گردن ) به روش غیر جراحی فراهم شده است .

نحوه کار دستگاه هایفوتراپی اینگونه است که اگر کاغذ را جلوی نور خورشید بگیرید اتفاقی نمی افتد ولی اگر از یک ذره بین استفاده کنید می توانید با کانونی کردن نور، امواج نور را در یک نقطه بسیار کوچک متمرکز کنید وبا ادامه این کار آن نقطه داغ و داغ تر می شود و با تداوم تمرکز برروی آن نقطه انرژی کانونی شده امواج نورخورشید می تواند کاغذ را بسوزاند تکنولوژی هایفوتراپی نیز دقیقا با همین روش امواج اولتراراسوند را در لایه های زیرین پوست کانونی ومتمرکز کند.


برای آشنایی بیشتر با هایفوتراپی با ما در ادامه مطلب همراه باشید:
https://goo.gl/rEMZvu

منبع: سایت کلینیک باران
کلینیک باران ، مرکز لیزر موهای زائد در رشت
 

Similar threads

بالا