لوازم جانبی نوت 8

mousa1586

عضو جدید
[h=2][/h] گلکسی نوت 8 به جرات می‌توان گفت بهترین گوشی موبایل این شرکت تا به امروز است که باعث تحسین همه علاقمندان به حوزه تکنولوژی شده است. حتی طرفداران شرکت های رقیب نیز نوت 8 را تحسین میکنند. سامسونگ با تغییرات عظیم در طراحی ظاهری و مشخصات فنی سعی کرده است شکستی که در گلکسی نوت 7 داشت را جبران کند که موفق هم شد.
نوت 8 از طراحی بسیار زیبا و مدرن برخوردار است که محال است عاشق آن نشوید. علاوه بر طراحی ظاهری سامسونگ سعی کرده از لحاظ مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری هر آنچه در چنته دارد برای این گوشی در نظر بگیرد. این شرکت دیگر مانند گذشته دنباله‌رو شرکت‌هایی مانند اپل نیست و خود دست به نورآوری هایی میزند و امکاناتی را گوشی قرار میدهد که برای اولین توسط سامسونگ مورد استفاده قرار گرفته است و چه بسا دیگر شرکت ها از آن تقلید میکنند.
گوشی های موبایل هر سال از نظر ظاهری و سخت افزار و نرم افزار بروز می‌شوند و کارایی و قدرت آنها افزایش می‌یابد و در استفاده های روزمره کاربردی تر و چه بسا ضرورتی می‌شوند. در کنار این افزایش قابلیت ها شاهد افزایش قیمت آنها نیز هستیم. امروزه گران‌ترین وسیله‌ای که هر روز و هر ساعت با خود حمل میکنیم گوشی های موبایل هستند و مراقبت و نگهداری بهتر از آنها اهمیت زیادی دارد و اگر خسارتی به آن وارد شود از لحاظ مالی هزینه سنگینی در پی خواهد داشت. از این رو استفاده از لوازم جانبی با کیفیت و مرغوب اهمیت بیشتری پیدا کرده است. گوشی های جدید هر سال از لحاظ طراحی ظریف تر می‌شوند و در ساخت آنها به جای استفاده از فلز در ساخت آنها از شیشه استفاده می‌شود و ممکن است با اولین ضربه ای که به آن وارد شود بشکند. استفاده بدون کاور محافظ و همچنین محافظ صفحه نمایش سهل انگاری محض است و ممکن است باعث پشیمانی شود.
اگر شما هم گوشی فوق العاده نوت 8 را خریداری کرده اید پیشنهاد میکنیم لوازم جانبی مرغوب برای آن تهیه کنید تا به آن آسیبی وارد نشود در غیر اینصورت متحمل هزینه مالی زیادی خواهید شد. برای خرید لوازم جانبی نوت 8 به فروشگاه هایتل مراجعه کنید.در ادامه به معرفی لوازم جانبی این فبلت پرطرفدار می‌پردازیم.
برای مشاهده همه محصولات لوازم جانبی نوت 8 روی لینک زیر کلیک کنید:
لوازم جانبی گلکسی نوت 8
Galaxy Note 8 Clear View Cover

این کیف زیبا و مدرن از پرطرفدار‌ترین لوازم جانبی نوت 8 محسوب می‌شود و به دلیل ظاهری زیبا و مدرن و کارایی بسیار خوب آن مورد توجه قرار گرفته است.
این کاور با پوشش کامل اطراف گوشی به جز بالا و پایین آن و محل قرار گیری پورت ها و کلیدها، و همچنین پوشش کامل صفحه نمایش، از آن در برابر هر گونه آسیب مانند خط و خش، ضربه، گرد و غبار و سقوط محافظت می‌کند. دلیل عدم پوشش کامل کناره های گوشی عدم مزاحمت در استفاده از پورت ها و کلیدها است.

از ویژگی های جذاب این کاور امکان لمس صفحه نمایش و کار با آن هنگام بسته بودن درب کاور است که می توان بدون باز کرد درب کیف به تماس ها پاسخ داد، آلارم را قطع کرد و یا موزیک در حال پخش را کنترل کرد. همچنین این کیف قابلیت تبدیل شدن به استند را دارد.
برای مشاهده توضیحات بیشتر و خرید روی لینک روبرو کلیک کنید: Galaxy Note 8 Clear View Cover
قاب محافظ ژله ای نوت 8


این قاب از جنس سیلیکون نرم و قابل انعطاف می‌باشد که بر خلاف دیگر کاورها پس از مدتی تغییر رنگ نخواهد داد و دوام بالایی دارد.
در طراحی این قاب محافظ برای قسمت پورت ها پوشش در نظر گرفته نشده که باعث می‌شود در استفاده از پورت ها مزاحمتی ایجاد نشود. همچنین کلید های کناره های گوشی را به خوبی پوشش میدهد. برش قسمت لنز دوربین, میکروفون و… با دقت بالا در جای دقیق آن انجام شده است.
به دلیل متریال خاص استفاده شده در ساخت محصول باعث می‌شود این کاور لیز نباشد و با دست اصطکاک خوبی دارد و همچنین ضد اثر انگشت و لک چربی است.
این قاب دارای وزن بسیار سبک و ضخامت کمی دارد که باعث می‌شود تا گوشی بزرگ و ضخیم نشود. همچنین این کاور لبه های گوشی را بصورت کامل میگیرد که باعث می شود در ضربه هایی که از قسمت جانبی به گوشی وارد می‌شود از آن به خوبی محافظت کند.
برای خرید این محصول روی لینک روبرو کلیک کنید: قاب محافظ ژله ای گلکسی نوت 8 مارک Haimen
محافظ صفحه گلس نوت 8

محافظ صفحه شیشه ای برند Keva برای نوت 8 با پوشش کامل لبه های گوشی, محصول فوق با داشتن استاندارد سختی 9H از نمایشگر به خوبی در برابر خط و خش و ضربه محافظت می‌کند. این محافظ صفحه هیچ گونه تغییر رنگی در صفحه نمایش به وجود نخواهد آورد.
برای خرید مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید روی لینک کلیک کنید: محافظ صفحه شیشه ای گلس نوت 8
پايه چند رسانه ای DeX Station

پايه چند رسانه ای سامسونگ Samsung DeX Station روی پایه یا استند قرار می‌گیرد. این پایه شارژ از یک درگاه LAN برخوردار است و می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های آن شبکه LAN سیمی را به آن وصل کنید.
پورت HDMI به شما این امکان را می‌دهد که درحالی‌که صفحه‌نمایش گوشی موبایل خاموش است، اطلاعات روی صفحه‌نمایش گوشی موبایل خود را در حالت Desktop روی تلویزیون یا مانیتور وصل‌شده به آن تماشا کنید.

این پایه از قابلیت شارژکردن برخوردار است و می‌توانید به‌کمک آن گوشی را شارژ کنید. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به پشتیبانی از رزولوشن 4K اشاره کرد.
برای مشاهده توضیحات بیشتر و خرید محصول روی لینک روبرو کلیک کنید: پايه چند رسانه ای Samsung DeX Station With Charger

منبع: بهترین لوازم جانبی نوت 8 کدام‌اند؟
 
بالا