كنترل دسك تاپ ويندوز با تلفن همراه

oxision

عضو جدید
کاربر ممتاز
شركت Quickofficeسرويس جديدي را براي كاربران تلفن همراه طراحي و توليد كرده است.به گزارش تاليانيوز، اين سرويس كه قرار است با نام Quickaccess به مشتركان عرضه شود، به كاربران امكان مي دهد تا بتوانند به سرور رايانه شخصي يا رايانه همراه خود متصل شوند و از اين طريق، محتويات صفحه اصلي رايانه خود را كنترل و مشاهده كنند.
كاربران با استفاده از اين سرويس قادرند به صورت مستقيم و از طريق تلفن همراه خود، محتويات صفحه ميزكار(desktop) خود را مشاهده ، ويرايش و همچنين مبادله كنند.
سرويس Quickaccess به كاربران اجازه مي دهد تا فايل هاي نگارش شده از طريق نرم افزار Office را مشاهده و ويرايش كنند. همچنين كاربران مي توانند از طريق تلفن همراه خود، تصاوير موجود در رايانه را روي صفحه به نمايش بگذارند.سرويس Quickaccess نياز به تبادل اطلاعات از طريق سيستم Sync را برطرف خواهد كرد و كاربران مي توانند حتي در مواقعي كه رايانه آن ها خاموش است، از اين سرويس استفاده كنند. همچنين كاربران مي توانند از اين طريق اطلاعات و فايل هاي مورد نظر خود را به حافظه رايانه انتقال دهند.


منبع
 

Javan_Soft

عضو جدید
اين امكان براي اين شركت جديد محسوب ميشود ولي قبلا در مورد ديگر سيستمهاي مبايل انجام شده و براي اولين بار نيست . ميتوانيد از اين دست نرم افزار ها را بر روي Windows Ce علاوه بر ActiveSunc ماكروسافت در توليدات شركتهاي ديگر نيز بوفور مشاهده كنيد
 

Similar threads

بالا