كل كل فوتبالی

كل كل فوتبالی


  • مجموع رای دهندگان
    968

hassan2010

عضو جدید
کاربر ممتاز
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
چرا در بازی تیم ملی با تیم 98 رنگ پیراهن تیم ملی تغییر کرد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!


پیراهن تیم ملی هر کشوری بر گرفته از رنگ های پرچم آن کشور است، اما چرا در بازی دیشب پیراهن تیم ملی آبی شد؟
در بازی دیشب منتخب 98 با منتخب 2014 علاوه بر مشکلات زیادی که وجود داشت یک اتفاق خیلی عجیب رخ داد آن هم پیراهن جدیدی تیم ملی که منتخب 2014 آنرا پوشیده بود. پیراهن سفید تیم ملی ایران در بازی های گذشته به این شکل بود:

اما در بازی تیم ملی و تیم 98 بصورت خودجوش رنگ عوض کرد و آبی شد.​





باید از مسئولین فدراسیون پرسید که بر چه اساسی پیراهن تیم ملی تغییر رنگ میدهد، آیا عوامل مافیا بقدری در فدراسیون قدرت و نفوذ پیدا کرده اند که بتوانند پیراهن ملی ایران را تغییر دهند؟ هر چند از کسانی که به پرچم خود توهین میکنن بیشتر از این هم انتظار نمی رود.​


 

AMIN 00

عضو جدید
چرا در بازی تیم ملی با تیم 98 رنگ پیراهن تیم ملی تغییر کرد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!


پیراهن تیم ملی هر کشوری بر گرفته از رنگ های پرچم آن کشور است، اما چرا در بازی دیشب پیراهن تیم ملی آبی شد؟
در بازی دیشب منتخب 98 با منتخب 2014 علاوه بر مشکلات زیادی که وجود داشت یک اتفاق خیلی عجیب رخ داد آن هم پیراهن جدیدی تیم ملی که منتخب 2014 آنرا پوشیده بود. پیراهن سفید تیم ملی ایران در بازی های گذشته به این شکل بود:

اما در بازی تیم ملی و تیم 98 بصورت خودجوش رنگ عوض کرد و آبی شد.​





باید از مسئولین فدراسیون پرسید که بر چه اساسی پیراهن تیم ملی تغییر رنگ میدهد، آیا عوامل مافیا بقدری در فدراسیون قدرت و نفوذ پیدا کرده اند که بتوانند پیراهن ملی ایران را تغییر دهند؟ هر چند از کسانی که به پرچم خود توهین میکنن بیشتر از این هم انتظار نمی رود.​



:mad:
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
:|

:|

سرمربی گسترش فولاد با اشاره به حواشی به وجود آمده یادآور شد: در تاریخ فوتبالی و در دنیا جایی وجود ندارد که دو سه روز قبل از بازی مربی تیم حریف با مسئولان باشگاه و خود بازیکن صحبت کند. این چه معنایی دارد که مربی حریف در مصاحبه‌ها دائم نام سعید آقایی را مطرح می‌کند کجای دنیا سه روز قبل از بازی اعلام می‌کنند که ما او را می‌خواهیم.
وی تأکید کرد: سعید آقایی را که بازیکن لیگ برتری بوده پیش از این یک بار هم به تیم ملی دعوت نمی‌کردند حالا سرپرست استقلال که در کمیته جوانان هم حضور دارد، 300هزار بار با بازیکن من تماس گرفته که ما می‌خواهیم او را دعوت کنیم،‌او باید در اردوی ما حاضر شود و اگر نیاید این موضوع را به فدراسیون اطلاع خواهیم داد و این کار را می‌کنیم و آن کار را انجام خواهیم داد. او بازیکن لیگ برتری بوده و حالا دو سه روز قبل از بازی ما مقابل استقلال چنین کارهایی را انجام می‌دهند.

 

karimi912

عضو جدید
مافيا از هفته اول استارت زد

مافيا از هفته اول استارت زد


خطيبي: فکر بازيکن ما را خراب کردند



سرمربي تيم فوتبال گسترش فولاد گفت: کجاي دنيا اين اتفاق رخ مي‌دهد که دو روز قبل از بازي مربي حريف با بازيکن ما صحبت کند.


رسول خطيبي پس از شکست دو بر يک گسترش فولاد مقابل استقلال عنوان کرد: فکر کنم دو حاشيه قبل از بازي به وجود آوردند که آنها را خواهم گفت اما در مورد بازي بايد بگويم که واقعاً از بازيکنانم راضي هستم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: در نيمه اول و در 30 دقيقه ابتدايي بازي را طوفاني‌ شروع کرديم و به گل رسيديم اما متأسفانه پس از آن بازيکنان عقب کشيدند. ما آنها را به جلو هدايت مي‌کرديم و سعي کرديم که عمق دفاع خود را به خوبي ببنديم اما استقلالي‌ها از کنار فشار آوردند و گل اول را به ثمر رساندند.

سرمربي گسترش فولاد خاطرنشان کرد: براي همان بازيکني که حاشيه درست کرده بودند اتفاقي افتاد و نتوانست عملکرد خود را به خوبي در زمين پياده کند آنطور که از او انتظار داشتيم در زمين ظاهر نشد. او در بازي‌هاي دوستانه عملکرد خوبي داشت اما در اين بازي در حد خود ظاهر نشد.

خطيبي گفت: ما براي بازي اول اميدوار بوديم که سه امتياز را کسب کنيم اما دو اشتباه داشتيم يک گل روي ارسال دريافت کرديم و يکي هم روي اوت بود که بازيکن حريف را رها کرده بوديم. تيم رقيب هم از اين موقعيت استفاده کرد و توانست که سه امتياز را بگيرد. ما از لحاظ فوتبالي از استقلال بيشتر موقعيت داشتيم.

سرمربي گسترش فولاد با اشاره به حواشي به وجود آمده يادآور شد: در تاريخ فوتبالي و در دنيا جايي وجود ندارد که دو سه روز قبل از بازي مربي تيم حريف با مسئولان باشگاه و خود بازيکن صحبت کند. اين چه معنايي دارد که مربي حريف در مصاحبه‌ها دائم نام سعيد آقايي را مطرح مي‌کند کجاي دنيا سه روز قبل از بازي اعلام مي‌کنند که ما او را مي‌خواهيم.

خطيبي درباره تعويض‌هايش تصريح کرد: ما پس از تعويض مي‌خواستيم وسط زمين را در دست خود بگيريم خوشبختانه ساموئل اخراج شد اما آنها در پرتاب اوت توانستند به گل برسند. من همانطور که گفتم ما در دفاع راست مشکل داريم و بايد اين موضوع را برطرف کنيم. از همان نقطه هم ضربه خورديم.

سرمربي گسترش فولاد در مورد اينکه چرا از بازيکني که استقلالي‌ها مد نظرشان بود استفاده کرده، اظهار داشت: اين پست تأثيرگذاري داشت اما دو سه روز قبل از بازي براي او حاشيه درست کردند او هم بازيکن جواني است. فکر او را خراب کردند و او هم چون بازيکن جواني است به حاشيه رفت. به نظرم اين کار درستي نبود.

وي در مورد اينکه مشکل دفاع راستش حل خواهد شد، گفت: من پيش از بازي هم گفته بودم در اين پست مشکل داريم، پست اصلي نظامي‌پور هافبک و مهاجم است، نمي‌تواند در دفاع راست بازي کند. منتظر بازيکن خارجي هستيم که به تيممان اضافه شود.

خطيبي بار ديگر با اشاره به استفاده از سعيد آقايي گفت: او در بازي‌هاي دوستانه تأثيرگذار بود و در تمرينات هم به خوبي کار مي‌کرد. نمي‌شد من به يکباره پس از يک ماه حضور او در ترکيب او را کنار بگذارم اگر اين کار را مي‌کردم کلاً فوتبالش تا آخر فصل خراب مي‌شد و تا بخواهد خودش را پيدا کند، فصل به پايان مي‌رسيد. نمي‌توانستم چنين کاري را بکنم.

وي تأکيد کرد: سعيد آقايي را که بازيکن ليگ برتري بوده پيش از اين يک بار هم به تيم ملي دعوت نمي‌کردند حالا سرپرست استقلال که در کميته جوانان هم حضور دارد، 300هزار بار با بازيکن من تماس گرفته که ما مي‌خواهيم او را دعوت کنيم،‌او بايد در اردوي ما حاضر شود و اگر نيايد اين موضوع را به فدراسيون اطلاع خواهيم داد و اين کار را مي‌کنيم و آن کار را انجام خواهيم داد. او بازيکن ليگ برتري بوده و حالا دو سه روز قبل از بازي ما مقابل استقلال چنين کارهايي را انجام مي‌دهند.

سرمربي گسترش فولاد تصريح کرد: ما در بازي اول بد بازي نکرديم. در نيمه دوم هافبک‌هاي ما به خوبي عمل کردند و در يک پرتاب اوت گل دريافت کرديم. اگر مساوي مي‌شديم همه مي‌گفتند هافبک‌هاي شما خوب کار کردند.

وي در مورد اينکه چه قولي به هواداران مي‌دهد، عنوان کرد: در فوتبال يک مربي قول نمي‌دهد اما مطمئن باشيد با شناختي که من از تيم دارم ما جزو 10 تيم اول خواهيم بود. ما در بازي با استقلال هم براي پيروزي به ميدان آمده بوديم نمي‌شود بازي ما را با ديدار استقلال خوزستان مقايسه کرد. دوست داشتيم در اين بازي سه امتياز را بگيريم اما تقدير الهي اينگونه رقم خورد. شايد بازي‌هاي دوستانه ما که به برتري رسيده بوديم غروري در بازيکنان به وجود آمده بود اما مطمئن باشيد در دو بازي آينده هم که ديدارهاي سختي داريم براي برد به ميدان مي‌رويم.

وي در مورد داور تصريح کرد: من در مورد داوري صحبت نمي‌کنم اما مسئله‌اي که بايد بگويم اين است که اين مسائل به دليل اين است که ما نفري در فدراسيون نداريم و تا زماني که اينگونه باشد چنين بلاهايي سرمان خواهد آمد. شما فيلم بازي را نگاه کنيد، ما در ضد حمله مي‌توانستيم صاحب موقعيت شويم اما داور به جاي اينکه آوانتاژ بدهد بازي را متوقف مي‌کند تا زماني که در فدراسيون فردي نداشته باشيم همين اتفاقات خواهد افتاد و براي فوتبال تبريز چنين مسائلي به وجود مي‌آيد.

سرمربي گسترش فولاد افزود: من به زرگر داور مسابقه با احترام گفتم که اگر سوت‌هايي که به ضرر ما مي‌زد به نفع استقلال بود آيا اين مسائل را هم تکرار مي‌کرد؟ در دقيقه 92 کرنري به نفع ما گرفته شد که من به او گفتم اگر اين موضوع برعکس بود باز هم سوت پايان بازي را مي‌زد که او جوابي نداشت که بدهد. البته ما باختيم و در مورد داوري صحبت نمي‌کنم در واقع مقصر هم داوران نيستند. مقصر مسئولان ما هستند که نفري در فدراسيون ندارند. مسئولين استاني ضعيف هستند. مديران ورزشي استاني زيرآب يکديگر را مي‌زنند اما در اصفهان چنين مسائلي وجود ندارد و مسئولان از يکديگر حمايت مي‌کنند و به نايب‌رئيسي هم مي‌رسند.
 

karimi912

عضو جدید
[h=1]آقايي: مانده بودم قلعه‌نويي مرا از کجا مي‌شناسد[/h]
[h=2]بازيکن تيم فوتبال گسترش فولاد گفت: مانده بودم سرمربي استقلال چگونه مرا مي‌شناخت![/h]
ديدار تيم‌هاي فوتبال استقلال و گسترش فولاد شب گذشته با برتري 2 بر يک آبي‌پوشان به پايان رسيد، پس از اين پيروزي رسول خطيبي سرمربي گسترش فولاد در کنفرانس مطبوعاتي حواشي را عليه باشگاه استقلال مطرح کرد که با واکنش آبي‌پوشان نيز همراه بود.

سرمربي تبريزي‌ها معتقد بود که پيش از آغاز بازي مسئولان استقلال با يکي از بازيکنان اين تيم در تماس بودند و او را براي حضور در تيم ملي جوانان دعوت کردند که اين مسئله باعث شده بود او تمرکز خود را از دست بدهد.

فارس گفت‌وگويي را با سعيد آقايي بازيکني که رسول خطيبي از او سخن به ميان آورده بود انجام داد که در زير مي‌خوانيد.

آقايي ابتدا درباره مسائلي که پس از ديدار برابر استقلال رسول خطيبي عنوان کرده بود، اظهار داشت: رسول خطيبي براي من 2 سال زحمت کشيد، او مرا از تراکتورسازي به گسترش فولاد آورد اما در شرايطي که ديدار حساسي مقابل استقلال داشتيم استرس‌هايي براي من به وجود آمد. سرپرست تيم جوانان دائم به من و سرپرست تيم تماس مي‌گرفت و اعلام مي‌کرد که در تيم ملي بايد حاضر شود و اگر اين کار را انجام ندهد به فدراسيون نامه خواهد زد و احتمال دارد او محروم شود.

وي ادامه داد: پيش از بازي حواشي برايم درست کردند که تمرکز خود را از دست دادم و نتوانستم انتظارات را برآورده کنم، شرمنده هواداران و خطيبي شدم، به هر حال سرمربي تيم به من اعتماد کرده بود اما من نتوانستم جواب اعتماد او را بدهم، اميدوارم که در آينده اين موضوع را جبران کنم.

بازيکن گسترش فولاد با اشاره به تمجيدهايي که امير قلعه‌نويي از او انجام مي‌داده يادآور شد: براي خود من جاي تعجب دارد، براي اولين بار از ليگ دسته اول به ليگ برتر آمده‌ام و چگونه قلعه‌نويي مرا مي‌شناخت؟! او از کجا بازي‌هاي مرا پيگيري مي‌کرده و مرا مي‌شناخته که در مصاحبه‌هايش گفته بود شماره 40 گسترش فولاد يعني من بازيکن خوبي است؟! واقعا مانده بودم که او مرا از کجا مي‌شناسد!

وي تأکيد کرد: البته من همه مسائل را نمي‌توانم بگويم، من بازيکن جواني هستم و نمي‌خواهم از همين ابتدا وارد حاشيه بشوم. حرف‌هايي هم شد که نمي‌خواهم مطرح کنم. به هر حال استرس‌هايي به من وارد شد. در نهايت بايد بگويم که اين موضوع هم برايم تجربه شد که در آينده از آن استفاده مي‌کنم.

آقايي يادآور شد: پيراهن تيم ملي برايم بسيار مهم است اما چرا اين اتفاق بايد دقيقا هنگامي رخ بدهد که ما ديدار حساسي مقابل استقلال داريم. خطيبي چند سال براي من زحمت کشيده، او در سالهاي گذشته جلوي خود من با مسئولان تماس مي‌گرفت و اعلام مي‌کرد که براي تمرينات در اردوي تيم ملي حاضر شوم اما آنها اين کار را نمي‌کردند، من در آن زمان هم در ترکيب اصي گسترش فولاد بودم.

بازيکن گسترش فولاد با اشاره به اينکه متولد سال 1374 است عنوان کرد: واقعا مردانگي نبود در اين بازي حساس بخواهم گسترش فولاد را رها کنم و به تيم ملي بروم ، با مطرح شدن اين مسائل تمرکز خود را از دست دادم. خطيبي در تمرين پس از بازي به ما گفت که اين مسائل تمام شده است و بازي استقلال را به فراموشي بسپاريد فقط به فکر بازي آينده مقابل تراکتورسازي باشيد.

وي تأکيد کرد: شايد باورتان نشود تا دو ماه پيش هيچ اهميتي به من نمي‌‌دادند و حتي اجازه نمي‌دادند در تمرينات تيم ملي جوانان شرکت کنم آن وقت مطرح کردن چنين مسائلي در بازي حساس شک‌برانگيز است. اينگونه تحت فشار قرار دادند که اگر به فدراسيون نامه بزنيد او را محروم مي‌کنند جالب ‌تر اينکه فدراسيون هيچ نامه‌اي براي دعوت من صادر نکرده بود و فقط سرپرست تيم ملي به ما زنگ زد و گفت که بايد در تمرينات حاضر شويم.

آقايي تأکيد کرد: نمي‌خواهم در اول دوران فوتبالي‌ام به حاشيه کشيده شوم، ميرشاد ماجدي با خود من تماسي نداشت بلکه سرپرست تيم ملي جوانان با من تماس گرفت به هر حال هر چه که اتفاق افتاد خطيبي اعلام کرد که به فراموشي بسپاريم، اميدوارم با نتايجي که در ادامه مسابقات کسب مي‌کنيم هواداران آذري‌زبان را خوشحال کنيم و بتوانيم موفق باشيم.
 

karimi912

عضو جدید
كارت بازی مهدی نظری صادر نمی شود

نکونام و تیموریان تنها غایبان استقلال نبودند.استقلال در تبریز یک غایب دیگر هم داشت.کسی که کارت بازیش صادر نشده بود.کسی که کارت بازیش شاید به این زودی صادر نشود؛ مهدی نظری
در هیاهوی رسول خطیبی و حرف های پس از بازیش کسی یادش نبود از امیر قلعه نویی درباره غیبت معنادار مهدی نظری سوال کند.نظری در اردوی استقلال نبود و در بازی هم شرکت نکرد.دلیل غیبت او در این بازی چیزری نبود غیر از صادر نشدن کارت بازیش توسط سازمان لیگ.سازمان لیگی که هنوز کارت بازی مهاجم استقلال را صادر نکرده.
در حالی که نظری یکی از اولین خریدهای استقلال در فصل اخیر بود صادر نشدن کارت بازی او تا این لحظه فقط یک دلیل دارد.کمیته منشور اخلاقی مانع از صدور کارت بازی او شده.احضار نظری به کمیته منشور در هفته های قبل سر و صدای بزرگی به پا کرد اما بعد از آن اعلام شد که در جلسه خبری نبوده.البته امکان دارد صادر نشدن کارت بازی نظری ربطی هم به مجادله لفظی علیپور و قلعه نویی داشته باشد.شاید هم ربط پیدا کند به دوست امیر قلعه نویی که کمیته منشور پایش را کرده در یک کفش که دیگر نباشد.



 

dzzv_13

مدیر مهندسی فناوری اطلاعات
مدیر تالار
چرا در بازی تیم ملی با تیم 98 رنگ پیراهن تیم ملی تغییر کرد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!


پیراهن تیم ملی هر کشوری بر گرفته از رنگ های پرچم آن کشور است، اما چرا در بازی دیشب پیراهن تیم ملی آبی شد؟
در بازی دیشب منتخب 98 با منتخب 2014 علاوه بر مشکلات زیادی که وجود داشت یک اتفاق خیلی عجیب رخ داد آن هم پیراهن جدیدی تیم ملی که منتخب 2014 آنرا پوشیده بود. پیراهن سفید تیم ملی ایران در بازی های گذشته به این شکل بود:

اما در بازی تیم ملی و تیم 98 بصورت خودجوش رنگ عوض کرد و آبی شد.​





باید از مسئولین فدراسیون پرسید که بر چه اساسی پیراهن تیم ملی تغییر رنگ میدهد، آیا عوامل مافیا بقدری در فدراسیون قدرت و نفوذ پیدا کرده اند که بتوانند پیراهن ملی ایران را تغییر دهند؟ هر چند از کسانی که به پرچم خود توهین میکنن بیشتر از این هم انتظار نمی رود.​





استقلالیم و عشق آبی
ولی قبل اینا عاشق ایرانم و رنگ پرچم کشورم هستم

کار خیلی زننده ایی بود هم پیراهن تیم ملی و هم این پرچم که یه عده آدم (بهتر چیزی نگم) این کار رو کردن :razz:

=========
فوتبال که میریم یه پیراهن تیم ملی دارم که فقط اونجا میشه یه تیکه رنگ قرمز توی پیراهنم ببینی!! اونوقت یه عده اومدن ....

بحث تیم ملی و کشور فرق میکنه .. این قرمز نشانه خون شهیدانمون هست و نباید با اینا شوخی بشه :(
امیدوارم تکرار نشه :(

(یه قرمز دوست داشته باشم توی دنیا فقط اون قرمز روی پرچم کشورم هست و بس )
 

dzzv_13

مدیر مهندسی فناوری اطلاعات
مدیر تالار
یکم کل کل کنیم حالا :D

عاقا دو روز دیگه سالگرد دومین قهرمانیمون توی آسیا هست
دل قرمزا آب
:D


قهرمانی اولمون ناصرخان دروازه بانمون بوده
و دومین قهرمانی هم عابدزاده !!

حالا ببنیم امسال رحمتی میتونه بیاد جز این دو دروازه بان تاریخ ساز ایران !!
.
.


 

rfa_65

عضو جدید
کاربر ممتاز
تورکلرین افتخاری-گستریش،تیراختور / حضور 100 هزار نفری برای حمایت از فوتبال پاک آذربایجان

http://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=162813&d=1375232224

هفته دوم لیگ سیزدهم روز پنج شنبه با رویارویی دو تیم آذربایجانی ادامه خواهد یافت.به تعبیر حرفه ای دربی آذربایجان با حضور دوتیم گسترش فولاد و تیراختور حال و هوای خاصی به هواداران هر دو تیم القا نموده است. بیشترین بحثی که در بین هواداران به گوش میرسد این سخنان است که پنچ شنبه پیش رو روز اتحاد و برجسته سازی فرهنگ اجتماعی و برادری مردم آذربایجان است .


به راستی نیز این ادعا را با حضور تیم مظلوم شهرداری که توسط مافیای کثیف فوتبال از صحنه روزگار محو گردید به همگان ثابت کرده ایم. در تفسیر عامیانه می توان این رویاروی را همچون دیگر شهرهای کشور که از نظر فرهنگ اجتماعی از سطح نامطلوبی برخوردار هستند شبی جنجالی و عقده گشایی نامید.همانطور که در سالهای مدید شاهد بی جنبه بازی هواداران دو تیم دردانه پایتخت بودیم هنوز پیشانی شکسته استیلی و محمد نوازی و فحاشی پرویز برومند و رافت یادمان نرفته است و یا داغ نابینا شدن سربازی که در حال انجام وظیفه بود هنوز در دل داریم. همان نزاع های دسته جمعی بازیکنان و کادر فنی و صد البته کشت و کشتار هواداران سرخابی تهران که همگی با بایکت خبری لاپوشانی گردید.همان روزهایی که هنوز منشور اخلاقی و کمیته انظاباطی اختراع نشده بود!! بگذریم از این گذشته ننگین سرخابی فدراسیون ... نوبت به فرهنگ سازی سرخابی آذربایجان فرا رسیده است. واقعا با افتخار اعلام می نمایم که با فرهنگ ترین مردم کشور هستیم .اثبات این معادله را میتوان از واحد حراست فیزیکی استادیوم سهند پرسید تا کنون گزارشی مبنی بر درگیری لفظی و فیزیکی هواداران تیم های آذربایجانی با هم دیگر مخابره نگردیده است. اکنون که تیم نوپای گسترش فولاد با سرمربی گری رسول خطیبی و سرمایه گذاری مهندس زنوزی و از جان گذشتگی بازیکنان بومی خود را به بالاترین سطح فوتبالی کشور رسانده است و تیراختوری که 4 سال مداوم است در لیگ برتر سالاری میکند با برنامه ریزی دقیق سازمان لیگ و فدراسیون روبه رو خواهند شد وظیفه ما هواداران است که راه و رسم روبه رویی را به جنگجویانمان انشاء کنیم.

همانطور که چندین سال رو در روی همدیگر استادیوم سهند را به جلونگاه عاشقان تبدیل کرده ایم اینبار نیز اثبات خواهیم کرد که با مرام برادری رو به روی همدیگر خواهیم ایستاد و با اتحاد "یاشاسین آذربایجان " را فریاد خواهیم زد.

تفاوت بسیاری در هر دوتیم دیده میشود. امتیازی که در هیچ یک از تیمهای کشور وجود ندارد.حظور تعداد کثیری از ستارگان و آینده داران بومی فوتبال سرزمینمان در قالب دو تیم ما را بر این باوار استوار میکند که همراه با بازیکنان باغیرتمان فریادمان به "ثریا" خواهد رسید. طعم این هم زبانی ، زمانی پدیدار میگردد که با چشمان خود حرکت زبان و هنجره ای ، بازیکن و سرمربی را ببینی که هر هم صدا با تو فریاد میزند ... یــــــــــــاشاسین آذربایجان

هفته نخست با تدابیر تنظیم شده به نفع دو تیم تهرانی به پایان رسید.شروعی که دشمنانمان را بر این واداشت که هواداران با این نتیجه مقابل مافیا فوتبال از تیم هایشان صلب حمایت خواهند کرد .غافل از این که ایمانمان کامل گردید که دپارتمان داوری و فدراسیون و سازمان لیگ دشمنان قسم خورده تیم های ما هستند. با چنین باور و یقین مگر میشود معشوقه های خویش را نزد نامحرمان تنها گذاریم .

غیرت آذربایجانی هنوز هم به این چاله میدانی های نازی آباد ثابت نگردیده است . حال که شاهد همکاری کادر فنی تیم ملی جوانان با مافیای استقلال و قله نوعی برای شکست دادن تیم نوپای گسترش هستیم به بزرگی تیراختور و گسترش می بالیم .غیر از باشد باید به قدرتمان شک کنیم . هوادارتیمی که بازیکن اردبیلی اش می تواند از 40 متری دروازه گلری را بگشاید که ادعایش از مدیر عامل قبلی ما نیز بزرگتر است و حتی به تیم ملی جواب سربالا میدهد ، باید مغرور باشد و مصمم و استوار برای ثبت تاریخی درخشان از جوان مردی و بردو باخت پاک ...

داوری جانبدارانه محسن قهرمانی در مقابل تیراختور حرف از سروری و سالاری ما میزند نه ضعف پرسپولیس .

این افتخار است که با استخدام داور و کمک داور می خواهند تیراختور را شکست دهند. ما نیز به این شکست مردانه افتخار کردیم و بعد از اتمام بازی 20 هزار نفر ایستاده به این حماسه آفرینان تبریک گفتیم.

مابقی بماند برای بعد...

وعده دیدار پنج شنبه استادیوم سهند یا علی بیرلیک غزلی اوخویان عاشیقه ، عشق اولسون

اختصاصی:traxtorchi.ir
taeb.trx1970
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
................ این رویاروی را همچون دیگر شهرهای کشور که از نظر فرهنگ اجتماعی از سطح نامطلوبی برخوردار هستند شبی جنجالی و عقده گشایی نامید ..............


آقای با فرهنگ اجتماعی ، بی فرهنگ اونایی هستن که اینجوری در مورد بقیه حرف میزنند
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
تورکلرین افتخاری-گستریش،تیراختور / حضور 100 هزار نفری برای حمایت از فوتبال پاک آذربایجان

هفته دوم لیگ سیزدهم روز پنج شنبه با رویارویی دو تیم آذربایجانی ادامه خواهد یافت.به تعبیر حرفه ای دربی آذربایجان با حضور دوتیم گسترش فولاد و تیراختور حال و هوای خاصی به هواداران هر دو تیم القا نموده است. بیشترین بحثی که در بین هواداران به گوش میرسد این سخنان است که پنچ شنبه پیش رو روز اتحاد و برجسته سازی فرهنگ اجتماعی و برادری مردم آذربایجان است .
به راستی نیز این ادعا را با حضور تیم مظلوم شهرداری که توسط مافیای کثیف فوتبال از صحنه روزگار محو گردید به همگان ثابت کرده ایم. در تفسیر عامیانه می توان این رویاروی را همچون دیگر شهرهای کشور که از نظر فرهنگ اجتماعی از سطح نامطلوبی برخوردار هستند شبی جنجالی و عقده گشایی نامید.همانطور که در سالهای مدید شاهد بی جنبه بازی هواداران دو تیم دردانه پایتخت بودیم هنوز پیشانی شکسته استیلی و محمد نوازی و فحاشی پرویز برومند و رافت یادمان نرفته است و یا داغ نابینا شدن سربازی که در حال انجام وظیفه بود هنوز در دل داریم. همان نزاع های دسته جمعی بازیکنان و کادر فنی و صد البته کشت و کشتار هواداران سرخابی تهران که همگی با بایکت خبری لاپوشانی گردید.همان روزهایی که هنوز منشور اخلاقی و کمیته انظاباطی اختراع نشده بود!! بگذریم از این گذشته ننگین سرخابی فدراسیون ... نوبت به فرهنگ سازی سرخابی آذربایجان فرا رسیده است. واقعا با افتخار اعلام می نمایم که با فرهنگ ترین مردم کشور هستیم .اثبات این معادله را میتوان از واحد حراست فیزیکی استادیوم سهند پرسید تا کنون گزارشی مبنی بر درگیری لفظی و فیزیکی هواداران تیم های آذربایجانی با هم دیگر مخابره نگردیده است. اکنون که تیم نوپای گسترش فولاد با سرمربی گری رسول خطیبی و سرمایه گذاری مهندس زنوزی و از جان گذشتگی بازیکنان بومی خود را به بالاترین سطح فوتبالی کشور رسانده است و تیراختوری که 4 سال مداوم است در لیگ برتر سالاری میکند با برنامه ریزی دقیق سازمان لیگ و فدراسیون روبه رو خواهند شد وظیفه ما هواداران است که راه و رسم روبه رویی را به جنگجویانمان انشاء کنیم.
همانطور که چندین سال رو در روی همدیگر استادیوم سهند را به جلونگاه عاشقان تبدیل کرده ایم اینبار نیز اثبات خواهیم کرد که با مرام برادری رو به روی همدیگر خواهیم ایستاد و با اتحاد "یاشاسین آذربایجان " را فریاد خواهیم زد.
اونیکه این مقاله رو نوشته کلا چیزی از فوتبال نمیدونسته وگرنه هیجان فوتبال و دربی به رقابت بین تیم هاست نه زنده باد فلان فلان !!!
شما هر وقت تماشاگرات یاد گرفتند به تیم های دیگر ایرانی توهین نکنند بعدا بیا به فرهنگ آذری بناز!
ما که هر وقت زدیم بازی تراکتور، محال بوده که بیشرف بیشرف نشنویم و بقیه شعارها که ...

تیم مظلوم شهرداری ؟؟؟
ای کاش این کمیته انظباطی مینشست بازی های لیگ دسته 2 رو هم با دقت بررسی میکرد تا مشخص بشه اون یکی تیم استانتون چه جوری با تبانی حق سپیدرود رو خوردند ؟؟
اثباتش هم کار سختی نیست. فقط یکی بره نتایج بازی ها رو ببینه که چه جوری تیم ها وقتی به تیم استان شما میرسند با یه بهانه ای بازی نمیکردند و در نهایت بازی ها 3-0 به نفعتون میشد!!

این گسترش اونقدرها هم بومی نیست و گرنه ما که دو بازیکن رشتی تو این تیم میبینیم.

حظور تعداد کثیری از ستارگان و آینده داران بومی فوتبال سرزمینمان در قالب دو تیم ما را بر این باوار استوار میکند ...

چقدر هم تراکتور بومیه آخه !!
 

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
تورکلرین افتخاری-گستریش،تیراختور / حضور 100 هزار نفری برای حمایت از فوتبال پاک آذربایجان

در تفسیر عامیانه می توان این رویاروی را همچون دیگر شهرهای کشور که از نظر فرهنگ اجتماعی از سطح نامطلوبی برخوردار هستند شبی جنجالی و عقده گشایی نامید.

شما این حساسیت های دربی هاو اتفاقاتی رو که تو این بازی ها رخ میده رو به حساب بی فرهنگی میذارید؟
من نمیخوام از این رفتارها دفاع کنم ولی همه از فرهنگ شما تو این چند سالی که اومدید لیگ برتر باخبر شدن.
اجازه بدید بازیکنان،داوران و مربیان تیم هایی که اومدن تبریز راجع به فرهنگ شما نظر بدن
اجازه بدید داور و بازیکنی که 90 دقیقه فحش ناموس خوردن درباره فرهنگ شما نظر بدن نه خود شما.
با این حساب اگر درگیری ها و حساسیت های دربی دال بر بی فرهنگی باشد پس مردم گلاسگو،مادرید،بارسلون،لیورپول،منچستر،رم و... هم بی فرهنگ هستند .

این مقاله رو یه پان ترک عصبی نوشته نه یه فوتبال فهم
 
آخرین ویرایش:

Anarchist

اخراجی موقت
کاربر ممتاز
اونیکه این مقاله رو نوشته کلا چیزی از فوتبال نمیدونسته وگرنه هیجان فوتبال و دربی به رقابت بین تیم هاست نه زنده باد فلان فلان !!!
شما هر وقت تماشاگرات یاد گرفتند به تیم های دیگر ایرانی توهین نکنند بعدا بیا به فرهنگ آذری بناز!
ما که هر وقت زدیم بازی تراکتور، محال بوده که بیشرف بیشرف نشنویم و بقیه شعارها که ...

تیم مظلوم شهرداری ؟؟؟
ای کاش این کمیته انظباطی مینشست بازی های لیگ دسته 2 رو هم با دقت بررسی میکرد تا مشخص بشه اون یکی تیم استانتون چه جوری با تبانی حق سپیدرود رو خوردند ؟؟
اثباتش هم کار سختی نیست. فقط یکی بره نتایج بازی ها رو ببینه که چه جوری تیم ها وقتی به تیم استان شما میرسند با یه بهانه ای بازی نمیکردند و در نهایت بازی ها 3-0 به نفعتون میشد!!

این گسترش اونقدرها هم بومی نیست و گرنه ما که دو بازیکن رشتی تو این تیم میبینیم.



چقدر هم تراکتور بومیه آخه !!

حالا معلوم نیست آقای کمالوند همین تراکتور رو به چه شکلی آورد لیگ برتر؟با تبانی آیا؟:D
 
بالا