كشف داروي درمان قطعي سرطان و بيماري آرتروز در ايران

hosseinassar

مدیر ارشد
پژوهشگر و مخترع دانشگاه آزاد واحد قزوين با همكاري تيم متخصص پزشكي، دامپزشكي، بيوشيمي و داروسازي موفق به كشف و ساخت دارويي براي درمان قطعي انواع سرطان، بيماري‌هاي ويروسي و همچنين كشف دارويي براي درمان بيماري آرتروز شدند.

به گزارش فارس، قاسم تك دهقان، سرپرست تيم تحقيقاتي در اين رابطه گفت: اين دارو با فرمولاسيون جديدي كه تاكنون نمونه مشابه آن وجود نداشته، ساخته شده و توانايي نابودي تمامي سلول‌هاي سرطاني بدخيم را دارد.

وي افزود: مهمترين ويژگي اين دارو بر خلاف داروهاي موجود كه علاوه بر عوارض زياد و از بين بردن سلول‌هاي سالم اين است كه هيچ عارضه‌اي بر روي سلول‌هاي سالم نداشته و باعث درمان قطعي بيماري مي‌شود.

اين محقق گفت: فاز اول و دوم اين تحقيق يعني مرحله كشت سلولي بر روي سلول‌هاي سرطاني بدخيم از نوع سرطان سينه، استخوان، كبد، كليه و B.K گوساله كه جزو مقاوم‌ترين سرطان‌ها هستند با موفقيت كامل انجام شده و چندين بار هم تكرار شده است.

وي اظهار داشت: اين دارو اثرات ضد ويروسي بسيار قوي داشته و در مرحله كشت سلولي توانسته ويروس‌هاي " IBR " و " fmb " و نيوكاسل را نابود كند.

تك دهقان همچنين از كشف دارويي جديد براي درمان آرتروز براي اولين بار در جهان خبر داد و افزود: داروي اكتشافي موجب درمان 90 درصد از بيماران شده و نتيجه كاملاً رضايت بخش بوده است.

سرپرست تيم تحقيق، گفت: اين داروي گياهي با يك عمليات شيميايي در فرآيند پيچيده بر روي مواد گياهي به دست آمده است و مقدمات آزمايش نهايي در حال انجام است.

وي با توجه به استقبال گسترده كشورهاي پيشرفته از اين دستاورد، تصريح كرد: همت و تلاش مسوولان، لازمه تسريع روند نهايي شدن دارو و استفاده فراگير بيماران نيازمند است.

منبع
 

raha

مدیر بازنشسته
دکترای ما بیماری رو درست تشخیص بدن، درمان پیشکششون ... !!!!
 

Similar threads

بالا