قوانین و اساسنامه باشگاه مهندسان ایران

وضعیت
موضوع بسته شده است.

سـعید

مدیر بازنشسته
قوانین و اساسنامه باشگاه مهندسان ایران

قانون شماره 1) تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام در سایت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند. به علاوه آواتار انتخابی باید در شان دانشجویی بوده و حتی الامكان نمادین باشد. انتخاب آواتارهای زننده خلاف شئون دانشجویی و قوانین سایت است.

قانون شماره 2)
کاربران سایت می بایست در هنگام ارسال پيام در تالار ها از کلمات مناسب استفاده نمایند.


قانون شماره 3)
کاربران می بایست در هنگام ارسال سوالات و مشکلات و پيامهای خود از یک موضوع مناسب استفاده نمایند. این موضوع می بایست در رابطه با سوال ، مشکل و یا پيام ایشان باشد.

قانون شماره 4)
مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران به عهده خود ایشان می باشد و لزوماً نظر و یا مطلب مسئولین سایت نمی باشد.


قانون شماره 5)
در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از یک سایت دیگر می باشید ، منبع آن را ذکر نمایید. در صورتی که مطلب یا موضوع مذکور نوشته شده توسط شخص خاصی بود ، نام وی را ذکر نمایید.


قانون شماره 6)
لطفاً در هنگام مطرح کردن سوالات خود ، تالار مناسب را انتخاب نمایید و از مطرح کردن سوالات خود در تالارهای نامتناسب با سوالتان خودداری نمایید.


قانون شماره 7)
لطفاً در هنگام طرح سوالات خود آنها را به صورت جداگانه مطرح فرمایید. بدین معنی که در صورتی که سوالهای گوناگونی دارید ، آنها را در چندین ارسال مطرح نمایید و از مطرح کردن تمامی سوالات در یک ارسال خودداری فرمایید .


قانون شماره 8)
لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گیری الفاظ و جملاتی که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری فرمایید.

قانون شماره 9)
لطفاً در صورتی که جواب یک سوالی را نمی دانید از ارسال مطالبی که باعث شلوغ کردن آن ارسال ( یا سوال ) شود خودداری فرمایید. در صورتی که بحث خاصی دارید می توانید برای خودتان یک بحث عمومی باز کنید.


قانون شماره 10)
از نوشتن نامه های تجاری و یا تبلیغات تجاری پرهیز كنید. اگر جواب سوال كاربری به گونه ای بود كه مربوط به سایتهای تجاری میشد میبایست فقط در زمینه سوال كاربر سایت معرفی شود و از به كار بردن جملات و كلمات تبلیغاتی خودداری نمایید.


قانون شماره 11)
از نوشتن یك سوال و یا یك نامه در تالارهای مختلف خودداری كنید. طبق قانون شماره 5 تالار مناسب و مرتبط به نامه خود را انتخاب كنید و فقط در آن تالار نامه خود را ارسال كنید.


قانون شماره 12)
مسئولیت تمامی فایلها و یا تصاویر و ... كه از طریق سایت رد و بدل میشوند بر عهده كاربر فرستنده میباشد و سایت در قبال این گونه مسایل هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن آنها، ویروسی نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پیشنهاد میكنیم حتما پس از دریافت فایلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهایی كه كار ویروس یابی و اسكن فایلها را بر عهده دارند ، چك نمایید.


قانون شماره 13)
برای امنیت بیشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از تالارها استفاده نمایید در صورتی كه مستقیما با یك كاربر از طریق ایمیل ، چت و یا هر طریقه دیگری ارتباط داشته باشید سایت هیچ گونه تعهدی در مقابل بوجود آمدن مشكالات احتمالی نخواهد داشت.


قانون شماره 14 )
در صورت مشاهده هر گونه بی احترامی به كاربران دیگر با كاربر مربوطه برخورد خواهد شد.


قانون شماره 15)
لطفا در زمان مطرح كردن مطلبی در تالارها ، به مسایل و قوانین احترام بگزارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر مخالف با آن جدا خودداری فرمایید.


قانون شماره 16)
قوانین مالکیت معنوی نرم افزارهای «ایرانی» دارای کپی رایت در باشگاه مهندسان کاملا رعایت می شود و ارسال نرم افزارهای قفل شکسته ی ایرانی یا نشر آن ها بدون اجازه ی صاحب آن ممنوع است. انتشار نسخه های الکترونیکی کتاب ها بدون مجوز انتشار از جانب مولف یا انتشارات مربوطه خلاف مقررات است و کاربر ارسال کننده ی این گونه مطالب مسئول ضرر و زیان صاحب اثر خواهد بود. معرفی، نشر و یا ارسال موضوعات مرتبط با Warez بمعنای عام آن و به هرشکل در تالارها ممنوع می باشد.


قانون شماره 17)
ثبت نام با چند نام در سايت ممنوع است.


قانون شماره 18)
ارسال مطلب سياسي يا نقد مذهبي در اين باشگاه ممنوع است.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

سـعید

مدیر بازنشسته
این قوانین برای استفاده بهینه و مثبت ازمحیط باشگاه برای تک تک اعضای باشگاه تنظیم شده است..
پس لطفا بر طبق این اصول فعالیت خود را داشته باشید و در غیر این صورت با افراد خاطی برخورد خواهد شد..

با تشکر...:gol:
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا