***قوانین تالار مدیریت***(حتما مطالعه کنید)

وضعیت
موضوع بسته شده است.

ghazal1991

مدیر تالار مدیریت
مدیر تالار
سلام خدمت تمام کاربران محترم:gol:

یک سری قوانین هست که رعایت آنها از طرف همه کاربران الزامی بوده و کمک به نظم بیشتر تالار میکند. پس با رعایت کردن این موارد به بهتر شدن روز به روز تالار مدیریت کمک کنید.


1- لطفا در تالار فارسی تایپ کنید.


2- چنانچه نیاز به مطلبی دارید در تاپیک سوالات، مشکلات، درخواست ها، تنها در این تاپیک عنوان کنید و منتظر جواب از طرف دوستان در همان تاپیک بمانید. از زدن تاپیک جدا، برای درخواست مطلب و عدم پیگیری مطلب درخواستی شما خودداری کنید.


3- يك موضوع را فقط در يك جای تالار مطرح كنيد و چند بار در چند جاي مختلف اينكار را انجام ندهيد .


4- از هر گونه تبلیغ در تالار جدا خودداری کنید. اين تالار محل درج آگهي تبليغاتي حرفه يا سايت شما نيست.


5- نام تاپيك بايد نشاندهنده محتواي آن باشد ٬ در غير اين صورت تاپيك پاک ميشود.


6- هر موضوع تازه را در تاپيك جديد مطرح كنيد.


7- درج شماره تلفن و آدرس ايميل در پست ها ممنوع است.


8-لطفا از ارسال پست جهت تشکر خودداری کنید و برای سپاسگذاری تنها از گزینه "تشکر" استفاده نمایید.این پستها اسپم محسوب شده و حذف میگردند.


9-از دادن پست اضافی (اسپم) که هیچ ربطی به موضوع ندارد در همه تاپیکها به خصوص آنهایی که به صورت علمی دنبال میشود بپرهیزید. فرستادن شكلك خالي ممنوع است.
هر گونه پست اضافی و هر گونه صحبت را در تاپیک **(گفتگوی خودمونی مدیرای فردا....)** دنبال کنید و همچنین هر پیشنهاد یا انتقادی که دارید در تاپیک دفتر تالار مدیریت عنوان کنید.


10- کاربران محترم هر گونه پست خلاف در هر تاپیکی را که مشاهده کردید با استفاده از گزینه گزارش پست خلاف اعلام کنید.از جواب دادن به اون پست بپرهیزید.


11- هیچ کاربری حق توهین به هر صورتی را به کاربر دیگر ندارد.در صورت مشاهده چنین موردی حتما برخورد خواهد شد.هر گونه توهینی را فقط گزارش کنید، مدیریت سایت به این مسئله رسیدگی میکند.


12- دوستان عزیز حتی الامکان برای پاسخ گویی مستقیم به دوستان دیگر از گزینه نقل قول استفاده کنید تا کاربر متوجه جواب خود از طرف شما شود.


سپاس فراوان از توجه شما
:gol:
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
موضوع بسته شده است.

Similar threads

بالا