قلم S Pen گوشی گلکسی نوت 9، بزرگترین ارتقا در تاریخ قلم نوت

mousa1586

عضو جدید
گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ در حال حاضر از یک قلم S Pen با سری فوق العاده برخوردار می باشد که میزان حساسیت آن نسبت به قلم گوشی گلکسی نوت 7 افزایش یافته و ما بر این باوریم که سامسونگ این روند را ادامه خواهد داد و قلم S Pen گلکسی نوت 9 را دقیق و به مراتب حساس تر ارائه می دهد.



همچنین باید در نظر داشت، این گزارش به خوبی با سایر گزارشات که قلم S Pen از بلوتوث پشتیبانی می کند هماهنگی دارد و به افراد این امکان را می دهد تا به عنوان اسپیکر و یا میکروفون از آن برای دریافت تماس ها استفاده کنند.خرید قلم نوت 9


ما همچنین بر این باوریم در صورتی که امکان نوشتن بر روی کاغذ که نتیجه آن به صورت دیجیتالی بر روی گوشی نوت 9 ظاهر می شود برای قلم S Pen فوق العاده خواهد بود.



در حقیقت، قلم ارتقا یافته S Pen تبدیل به بهترین نقطه قوت گوشی گلکسی نوت 9 خواهد شد که انتظار می رود از بهترین سخت افزار داخلی، باتری همانند آیفون X، نمایشگر Super AMOLED و شارژ پر سرعت برخوردار باشد. همچنین با توجه به این ویژگی ها می توان پیش بینی کرد که این پرچمدار حتی امتیاز بنچمارک بالاتری نسبت به گوشی گلکسی اس 9 کسب کند.


همچنین رقابت جدی که با سایر کمپانی ها نظیر هواوی وجود دارد، می تواند جایگاه گوشی نوت را به عنوان برترین گوشی هوشمند بازار محکم کند.


خوشبختانه گوشی گلکسی نوت 9 در روز 9 آگوست رونمایی خواهد شد به این خاطر برای دریافت صحت این گزارش و آشنایی با عملکرد فوق العاده S Pen مدت زمان کمی باقی است.


منبع:سامسونگ
 

Similar threads

بالا