قسمتِ دومِ خبرهای تلخ‌تر از زهر مار که همه باید بدانند

MOHAMAD_ASEMOONI

کاربر بیش فعال
سلام خدا بر هدایت شده‌ها و هدایت شدنی ها

◼️ انسان طوری طراحی و آفریده شده که می‌تونه در روز روشن ، خورشید رو در آسمان بهش نشان بدند ولی بگه نخیر ، این خواب و خیاله و خورشید وجود نداره و این انکارش ممکنه به دلیل نادانی و علم و دانشِ کم و یا به دلیلِ حق پذیر نبودنش و انکارِ حق و حقیقت و لجبازی باشه .

می‌تونه حتی 2+2=4 رو ببینه ولی انکارش کنه و بگه نخیر غلطه ( به همان ۲ دلیل که جهل و نادانی هست و یا انکار حق و لجبازی هست)

همچنین می‌تونه ایمان بیاره به وجود خدای متعال و فرشتگان قدرتمندش و پیامبرانش ص و امتحان بودنِ زندگیِ دنیا و وقوعِ حتمیِ قیامت بدون اینکه اصلاً خدای متعال و فرشتگان قدرتمندش و پیامبرانش ص و قیامت رو دیده باشه (فقط از روی علامتها و نشانه‌ها و حق پذیر بودن و عاقلانه فکر کردن و عاقلانه نتیجه گیری کردن ).

خیلی از انسانها هم بودند که پیامبرانِ خدای متعال و معجزاتشون و بسیاری از آیات و نشانه ها و علامتها و مدرکها رو دیدند اما نه تنها ایمان نیاوردند ، بلکه کفر و انکارشون بیشتر شد .

بله . انسان این هست


◼️حقایق گفته شده در این تاپیک که هنوز بقیه اش گفته نشده ، جلوی چشم همه بوده و هست درست مثل جاذبه ی زمین که میلیاردها نفر در تمام عمرشون تحت تاثیرش بودند ولی شاید فقط یک نفر به وجودش پی برد .

عکس العملِ انسانها در مقابل آنچه که می‌بینند و می‌شنوند و می‌خوانند ، به این بستگی داره که چگونه انسانی هستند (حق پذیر ، حق ناپذیر ، خبیث و پلید ، خوب و صالح ، تیزهوش ، کم‌هوش ، دانا ، نادان ، منطقی ، غیر منطقی ، شجاع ، ترسو ، هوشیار ، غافل ، واقع بین ، خیال‌پرداز ، مؤمن ، کافر ، مشرک ، منافق ، گمراه ، هدایت شدنی ، هدایت نشدنی ، هدایت شده ، هدایت نشده ، عادل ، ظالم ، حق دوست ، باطل دوست , باسواد ، کم سواد ، بیسواد و غیره و غیره ) .

◼️ در مورد این حقایقِ تلخ‌تر از زهرِ مار مشکل اینه که هیچ رادیو و تلویزیون و روزنامه ی درون مرزی و برون مرزی هم هرگز این حقایق رو نمیگه چون اکثراً ازش بی‌خبرند و همشون هم بدون استثناء زیر سلطه ی شرق هستند یا زیر سلطه غرب پس نمی‌تونند چیزی از این حقایق رو منتشر کنند وگرنه نابود می‌شند

◼️ رسانه‌های داخلی میگن :
آمریکا می‌خواد ما رو به زور ببره زیر سلطه ی خودش . ولی نمیگن : آمریکا میخواد ما رو به زور از زیر «سلطه ی شرق» دربیاره و ببره زیر سلطه ی خودش

◼️ رسانه‌های داخلی و خارجیِ مخالفِ رژیم ایران هم میگن :
روسیه و چین ، ایران رو زیر سلطه ی خودشون گرفته‌اند و این سلطه داره بیشتر و بیشتر میشه در سیاست و نیروهای مسلح و اقتصاد و تجارت و غیره و غیره . ولی نمیگن که هدف رسانه‌های مخالف رژیم در داخل و خارج از کشور اینه که به آمریکا کمک‌ کنند که ایران به زور از زیر سلطه ی شرق دربیاد و بره زیر سلطه ی غرب

◼️◼️هیچ پادشاه و شاه و سلطان و امیر و شیخ و رهبر و رئیس جمهور و نخست وزیر و رئیس مجلس و فرمانده ی کل ارتش و فرمانده ی نیروی های مسلح هم در این منطقه نمی‌تونه بیاد بشینه و به ملت بگه :
ببینید مردم ، باید رک و پوست کنده باهاتون صحبت کنم . ای مردم حقیقت اینه که قدرتهای غربی و شرقی دست از سر ما (رژیم ) و کشور ما و ثروت‌ها و درآمدهای ما و ملت ما برنمی‌دارند و ما (ملت و حکومت )هم چاره‌ای نداریم و باید یا زیر سلطه ی شرق باشیم یا زیر سلطه ی غرب و راه سومی هم جز «نابودیِ رژیم» وجود نداره و ما (رژیم )انتخاب کردیم که زیر سلطه ی غرب باشیم و یا بگه ما انتخاب کردیم زیر سلطه ی شرق باشیم به این دلیل و آن دلیل

◼️◼️ در همه‌ی کشورهای تحتِ سلطه ، اگر رژیمش «دمکراسی» باشه پس رژیم به نظرِ اکثریتِ مردم اهمیت میده و با توجه به انتخابِ اکثریتِ مردم می‌ره زیر سلطه ی شرق یا غرب .

◼️◼️ در کشورهای تحتِ سلطه ، اگر رژیمش دیکتاتوری باشه پس رژیم به نظرِ مردم اهمیت نمیده و با توجه به منافعِ خودش می‌ره زیر سلطه ی شرق یا غرب .

◼️ اینها همه حقیقت و واقعیت هست ، چه گفته بشه چه گفته نشه چه پنهان نگه داشته بشه .

ما از زمانِ شاهان قاجار مستعمره هستیم و فقط مدل و شکلِ این استعمار در رژیم‌های مختلف عوض شده .

◼️عید استقلال در تقویمِ کشورهایی مثل عربستان و کویت و بسیاری دیگر از کشورهای جهان هم نمایشی هست و هرگز به استقلال نرسیدند بلکه فقط مدلِ مستعمره بودنشون و زیر سلطه بودنشون عوض شده .

◼️ در تقویمِ ایران ، عید استقلال وجود نداره . ولی نه به این دلیل که ایران هرگز مستعمره نبوده تا به استقلال برسه و عید و جشنِ استقلال بگیره . بلکه به این علت که ایران هرگز از زیر و سلطه و مستعمره بودن خارج نشده اصلاً تا عید استقلال داشته باشه در تقویمش .

◼️ بله . اینها گوشه‌ای از حقایق تلخ‌تر از زهر مار هست که مردم منطقه ی ما و مردم بسیاری از کشورهای جهان باید از خواب غفلت و خیال پردازی بشند و یا سرشون رو از زیر برف بیرون بیارند و بهش پی ببرند و درکش کنند .



◼️◼️خودِ رژیمِ فعلیِ ایران اگر سختگیری‌ها و شرط و شروط های زیادِ غرب نبود ، دوان دوان می‌رفت زیر سلطه ی غرب چون وضعیت اقتصادیِ رژیم و مردم در زیر سلطه ی غرب خیلی بهتر از زیر سلطه ی شرق هست . ولی لامصبِ غرب شرطهاش جور درنمیاد با رژیم فعلیِ ایران .

◼️ این رو هم همه باید بدانند که اگر این رژیم سقوط نکنه پس بعد از اتمامِ رهبریِ رهبر فعلی ، رهبر آینده که به احتمال زیاد آقای رئیسی خواهد بود ، به احتمال زیاد فتوای حرام بودن سلاح اتمی را صادر نمی‌کنه و اگر هم صادر کنه پس یا نادیده گرفته می شه‌ و یا باطل میشه درست مثل فتوای آیت‌الله خمینی در مورد شطرنج و موسیقی و آلات موسقی که چند ماه قبل از فوتش شطرنج و موسیقی و آلات موسیقی و خرید و فروشش رو حلال اعلام کرد به شرطها و شروطها که در متن فتواهاش چند ماه قبل از فوتش گفته شده .
.
◼️ تازه احتمال تغییر و یا ابطالِ فتوای رهبر فعلی در مورد سلاح اتمی هم صفر نیست .

◼️◼️ همه چیز بستگی به تصمیم سلطه گران و وضعیت اختلافاتِ قدرتهای شرق و غرب داره.

◼️ اینها حقایق تلخ‌تر از زهر مار هست ولی نمیشه کاریش کرد . وضع همینه که می‌بینیم . کاری هم از دستمون برنمیاد . ولی انکار این حقایق، علامت خوبی نیست . انکارش علامتِ جهل و نادانی و غافل بودن و یا علامت خبیث و پلید و همدستِ سلطه گر بودن هست و یا کسبِ منافع شخصی از این وضعیت

واللهُ أعلَم .
 

Similar threads

بالا