قرار دادن پوشه ها داخل یکدیگر در iOS

[h=2][/h]




یکی از کارایی های منحصر به فرد در سیستم عامل ios قرار دادن یک پوشه در پوشه های دیگر است که در این گزارش ترفند آن را آموزش خواهیم داد. در سیستم عامل iOS گوشی‌‌های iPhone، به‌ طور معمول در محیط Home Screen امکان قرار دادن یک پوشه درون یک پوشه‌ی دیگر وجود ندارد.

در واقع شما می‌توانید با کشیدن آیکن یک اپ و رها کردن آن روی اپ دیگر، یک پوشه ایجاد کنید و سپس اپ‌های دیگر خود را به درون آن پوشه منتقل کنید اما امکان این که یک پوشه را به پوشه‌ دیگر وارد کنید را ندارید. جالب است بدانید که این کار با ترفندی کوچک قابل اجرا است و از این پس می‌توانید پوشه‌ها را به صورت تودرتو فراخوانی کنید.


قرار دادن یک پوشه در پوشه های دیگر در سیستم عامل iOS

برای این کار ابتدا انگشت خود را روی یک اپ یا پوشه نگه دارید تا حالت ویرایش فعال شود و آیکن‌ها شروع به لرزیدن کند.
حال اگر پوشه‌های مورد نظر خود را تاکنون ایجاد نکرده‌اید نسبت به ساخت آن‌ها اقدام کنید. برای این کار کافی است یک اپ را روی یک اپ دیگر ببرید و رها کنید تا یک پوشه ایجاد شود.



آموزش تنظیمات گوشی های آیفون

اکنون انگشت خود را بر روی پوشه‌ای که قصد دارید آن را به یک پوشه‌ی دیگر منتقل کنید قرار دهید و نگه دارید و در حالی که همچنان یک انگشت خود را بر روی پوشه‌ اول نگه داشته‌اید، با یک انگشت دیگر، به طور پشت سر هم بر روی پوشه‌ دیگر ضربه بزنید. جهت تسریع در این کار می‌توانید با دو انگشت خود بر روی پوشه ضربه بزنید.

پوشه‌ دوم باز خواهد شد و پوشه‌ی اول را در محیط پوشه‌ی دوم رها کنید. با این کار پوشه‌ی اول درون پوشه‌ دوم جای خواهد گرفت. سپس دکمه‌ی Home را فشار دهید تا تغییرات ذخیره شود.



شما از این پس می‌توانید پوشه‌ها را به صورت تودرتو فراخوانی کنید و همچنین این ترفند بر روی نسخه‌های 7 تا 9 iOS تست شده؛ اما ممکن است در نسخه‌های بعدی iOS این ترفند کارایی نداشته باشد.
منبع: yjc.ir




 
بالا