قابل توجه شهرداری ها --- تبلیغات هوشمندانه

The Last

عضو جدید
سلام، این عکس ها همگی تبلیغاتی هستند که علاوه بر منبع درآمدی که از تبلیغاتش عاید شهرداری ها می شود:smile:، جذابیت بسیار زیادی برای شهر ها به ارمغان می آورند که دنبال این برنامه کلی پول وارد خزانه شهرداری می شود از جمله می توان حدیث جذب توریست رو گفت (که البته در کشور ما فعلا فرهنگ توریست زیاد فراگیر نشده.:(). امیدوارم روزی صنعت گردشگری در ایران هم گسترش یابد تا شاید بستگی ایران از نفت کمتر بشه.:warn:










 

The Last

عضو جدید
سلام مجدد، دوستان باید به عرضتون برسونم که شاید بگید این عکس ها چه ربطی به رشته عمران داره و یا اگر هم داشته باشه هیچ چیز خارق العاده ای اعم از سازه ی شگفت انگیز، دستگاه مکانیکی عظیم ویا چنین چیزهایی نداره. اعتقاد من این است که مهندسین عمران فردا هر تک تکمون یک پستی در این کشور خواهیم داشت که همگی مهم هستند و لذا تربیت مهندسین و افزایش وسعت دید مهندسین باید از همین حالا و در چنین مکانهایی (مثل همین سایت خودمون:)) انجام بشه.

پس لطفا به این عکس ها بنگرید ولی با چشم دل تا شاید روزی ما هم در کشورمان از چیزهایی بسیار ساده استفاده های بجای زیادی داشته باشیم. --> ما هم می توانیم <--
 

elham civil

عضو جدید
سلام و خسته نباشید!
منم با شما موافقم! به نظر من هر مهندسی باید یک مدیر خوب هم باشه تا موفق بشه! و یکی از مواردی که باید توجه داشته باشه همین تبلیغات!
مرسی از مطلبتون!;)
 
بالا