قابلیت رمزگذاری knock code ال‌جی برای جی 2 از راه رسید

designer.Ali

عضو جدید
فروردین ماه بود که خبرهایی از یک به‌روزرسانی برای گوشی‌ جی 2 ال‌جی به گوش رسید که به دارندگان آن اجازه استفاده از قابلیت جدید ال‌جی به نام Knock Code (رمز ضربه‌ای) را می‌دهد.
Knock Code الگویی خاص و منحصر به فرد از 2 تا 8 ضربه به صفحه‌ی گوشی‌ست که در واقع به عنوان رمزی برای باز کردن قفل آن به کار می‌رود. پس از عرضه این قابلیت در هنگام رونمایی از گوشی G Pro 2 تاکنون کاربران از آن شکایتی نداشته و حتی بسیاری آن را یک مزیت بسیار عالی می‌دانند.
به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ اما حالا و در اردیبهشت ماه تصاویری منتشر شده که این قابلیت را در نسخه جهانی گوشی جی 2 (LG D802) نشان می‌دهد. وقتی ال‌جی در فروردین خبر از ارایه این آپدیت در جی 2 و جی فلکس داد، اعلام شد که به مرور زمان در سایر کشورها عرضه خواهد شد. Knock Code در واقع مدل پیشرفته‌تر KnockOn است. همانطور که می‌دانید LG در گوشی G2 خود دست به ابتکار و نوآوری خاصی زد و دکمه‌ی خاموش و روشن کردن و تنظیم صدا را برخلاف روال معمول، در بدنه پشتی دستگاه جاساز کرد و برای اینکه کاربران وقتی گوشی‌شان به پشت روی میز قرار دارد، بتوانند راحت‌تر صفحه‌ی آن را روشن کنند، قابلیت KnockOn را برای آن معرفی نمود. با KnockOn شما با 2 بار ضربه زدن به صفحه‌ی گوشی می‌توانید صفحه را روشن کنید و اگر 2 بار دیگر ضربه بزنید، صفحه خاموش می‌شود.
اما قابلیت جدید Knock Code که بصورت یک به‌روزرسانی ارایه خواهد شد، به شما این اجازه را می‌دهد تا الگویی خاص از 2 تا 8 ضربه انتخاب کنید تا با آن بتوانید قفل دستگاه را باز نمایید. در تصویر بالا بهتر با نحوه‌ی کار این قابلیت جدید آشنا خواهید شد.
اگر هنوز این به‌روزرسانی برای گوشی جی 2 شما عرضه نشده به همان دلیل که گفتیم باید کمی منتظر بمانید تا همین روزها این آپدیت در گوشی شما نیز عرضه شود.
 
بالا