قابلیت جدید Google Photos

rouzbeh..

عضو جدید
سال هاست که کاربران از Google Photos برای شناسایی بسیاری از مکان ها استفاده می کنند. اما جالب است بدانید که امروز این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد تا حیوانات خانگی را هم دسته بندی کنند.


از این به بعد Google Photos می تواند حیوانات خانگی کاربران را شناسایی کند و تصاویر آنها را هم به صورت اتوماتیک در یک گروه جداگانه دسته بندی کند.
بنابراین از این بعد کاربر به نوشتن نام سگ یا گربه در حین ساخن یک پوشه جدید برای تصاویر آنها نیازی نخواهد داشت.




این قابلیت امروز در بسیاری از کشورها در دسترس کاربران است و تنها حیواناتی که در کنار انسان‌ها ایستاده باشند را نمایش داده و گروه‌بندی می‌کند.
همچنین این اپلیکیشن به کاربران این اجازه را می دهد تا با استفاده از لیبل ها، نام سگ و یا هر حیوان مورد نظر خود را در برنامه تعریف کنند و تا بدین صورت جستجوی تصاویر حیوان مورد نظر برای کاربر به راحتی پیدا کردن تصاویر افراد مختلف باشد.
همچنین قرار است گوگل جست و جو بر اساس نژاد و حتی ایموجی های مرتبط با حیوانات را امکان پذیر کند.


گوگل در پاسخ به سوالات وبسایت BuzzFeed گفت: «با اینکه در آپدیت جدید، برنامه قادر است نژادهای مختلف سگ‌ها و دیگر حیوانات را تشخیص دهد اما در صورتی که شخص از 3 سگ با نژاد مشابه استفاده می‌کند، ممکن است مشکلات و سردرگمی‌هایی برای برنامه به‌وجود بیاید. اما این تازه آغاز کار است و کاربران با تعریف نام برای حیوانات با نژادهای مشابه و حذف تصاویر حیوانات گروه‌بندی نشده می‌توانند این مشکلات را تا حدودی حل کنند.»
 
بالا