فوری فوری- این دو کودک را شناسایی کنید

parandi2

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
کارگران که در ابتدا تصور مي کردند که اين دو کودک در حال استراحت هستند پس از نزديک شدن به آنها متوجه مرگ اين دو شده و بلافاصله موضوع را به مرکز فوريت‌هاي پليس اطلاع داده بودند .
ایسنا: كارآگاهان پليس آگاهي پايتخت، از شهروندان درخواست كردند تا هويت دو كودك خردسالي را كه در يكي از پارك‌هاي تهران به قتل رسيده بودند را شناسايي كنند.

هشتم اسفندماه سالجاري، مأموران کلانتري 159 از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان خبر کشف جسد متعلق به دو کودک حدودا هفت ماهه و پنج ساله قرار گرفتند.

با حضور مأموران کلانتري در محل و تأييد خبر موضوع به قاضي کشيک ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران اعلام و به دستورقاضي، عوامل تشخيص هويت و تيم بررسي صحنه جرم اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ در محل حاضر شدند .

کارآگاهان و عوامل تشخيص هويت پليس آگاهي با حضور در محل و بررسي تحقيقات خود اطمينان پيدا کردند که اين دو کودک توسط فرد يا افرادي به قتل رسيده‌اند .

در ادامه تحقيقات مشخص شد که کارگران فضاي سبز در حين کارکردن متوجه حضور دو کودک در داخل فضاي سبز شده بودند که هيچ فرد بزرگسالي به همراه آنها حضور نداشت؛ کارگران که در ابتدا تصور مي کردند که اين دو کودک در حال استراحت هستند پس از نزديک شدن به آنها متوجه مرگ اين دو شده و بلافاصله موضوع را به مرکز فوريت‌هاي پليس اطلاع داده بودند .

با اعلام نظريه تشخيص هويت و تيم بررسي صحنه جرم، اجساد اين دو کودک متعلق به يک پسر حدودا

5 ساله و يک دختر نوزاد با سن تقريبي 7 ماهه اعلام و به دستور مقام قضايي اجساد آنها به پزشکي قانوني منتقل شد.

كارآگاهان پليس آگاهي در ادامه تحقيقات خود اقدام به بررسي دقيق تمامي لباس‌ها و همچنين محدوده کشف اجساد کردند تا شايد نشاني از هويت اين دو کودک پيدا کنند اما هيچگونه مدرکي که باعث شناسايي هويت آنها شود، کشف نشد.

کارآگاهان در ادامه بررسي اين پرونده بلافاصله کليه پرونده‌هاي فقداني در سطح مراکز انتظامي و کلانتري‌هاي سطح شهر تهران را با موضوع "فقداني دو کودک" مورد بررسي قرار دادند اما به هيچ نتيجه مشخصي دست پيدا نکردند.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در ادامه اعلام اين خبر، با اشاره به نوع لباس‌هاي اين دو کودک گفت: پسر حدودا 5 ساله، داراي يک دست شلوار و کاپشن آبي رنگ از نوع Lee، يک پيراهن سفيد رنگ و يک کلاه قهوه‌اي بوده و دختر حدودا 7 ماهه نيز داراي يک لباس به رنگ زرد و شلوار به رنگ آبي اسماني ( هر دو از جنس دست بافت ) بودند.

وي با اشاره به تحقيقات کارآگاهان جهت شناسايي ابعاد مختلف اين پرونده گفت : با توجه به ناشناس بودن هويت اجساد مکشوفه و به دستور بازپرس پرونده دستورانتشار بدون پوشش چهره اين دو کودک صادر شده است. لذا از کليه شهرونداني که موفق به شناسايي هويت اين دو کودک شده و يا اطلاعي از موضوع فقدان دو کودک با مشخصات اعلام شده دارند درخواست مي شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره تماس هاي 51055510 و 51055429 در اختيار کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.

منبع
 
بالا