فهرست آموزش های MySQL

P O U R I A

مدیر مهندسی شیمی مدیر تالار گفتگوی آزاد
مدیر تالار
MySQL سیستمی برای مدیریت پایگاه داده SQL می باشد که بسیار پرکاربرد و پر طرفدار است و اکثر کسانی که می خواهند برنامه نویسی لازم برای ایجاد پایگاه داده را یاد بگیرند، به سراغ یادگیری Mysql می روند. در سایت کلیدستان آموزش نحوه ارتباط بین PHP و Mysql را در این مباحث به شما یاد خواهیم داد، زیرا در میان طراحان صفحات وب، بیش از هر چیز از طریق کدهای PHP ، رابطه با MySQL برقرار می شود تا طراح سایت به ساخت و کار کردن با پایگاه های داده بپردازد. همچنین سعی شده است که مباحث به گونه ای باشد که شما به سرعت بتوانید نحوه ساخت پایگاه داده و کار کردن با آن را به صورت کاربردی یاد بگیرید.
مباحث آموزش PHP در باشگاه مهندسان ایران به طور جداگانه شرح داده شده اند که اگر آشنایی با PHP ندارید، بهتر است که تعدادی از مباحث اولیه آموزش PHP را بخوانید. لینک این مباحث در زیر نمایش داده شده است :



البته شاید به نظر بیاید که مباحث آموزش MySQL که به ارتباط بین PHP و MySQL می پردازد باید زیر مجموعه مباحث آموزش PHP باشد، اما با توجه به اهمیت این مباحث و کاربرد وسیع پایگاه داده در سایت ها، این مباحث را به طور جداگانه شرح داده ایم. یادگیری MySQL را می توانید از لینک زیر دنبال کنید :
 

Similar threads

بالا