فهرست آموزش های HTML و CSS

P O U R I A

مدیر مهندسی شیمی مدیر تالار گفتگوی آزاد
مدیر تالار
آموزش HTML

در باشگاه مهندسان ایران آموزش هایی برای یادگیری نحوه طراحی صفحات سایت با استفاده از کدهای html ارائه شده است . سعی شده است مباحث آموزشی به صورت متوالی (از مبتدی تا پیشرفته) باشد ، اما بخش هایی نیز برای کسانی که می خواهند هر چه زودتر سایتی طراحی کنند ، در همان مباحث ابتدایی قرار داده شده است که ممکن است یادگیری آنها زمان بر باشد . اگر این مباحث برای شما سخت بود می توانید سریع از آنها عبور کنید و پس از آنکه تمامی مباحث را خواندید و کاملا آماده شدید آنگاه به سراغ آنها بروید . اما توصیه من این است که اگر زمان کافی دارید ، مباحث را به همان ترتیب اصلی ذکر شده دنبال کنید .






آموزش CSS

کسانی که می خواهند طراحی سایت را یاد بگیرند ابتدا به سراغ یادگیری html می روند و سپس زمانی که با کدهای html آشنا شدند باید هر چه سریعتر به سراغ CSS بروند . این که می گویم هر چه سریعتر ، به این دلیل است که CSS تا حد زیادی از حجم کدهای html ای که باید بنویسید کم می کند و کار شما بسیار ساده تر می شود . بنابراین اگر شخصی html را یاد گرفته است بهتر است کمی با CSS آشنا شود و سپس سایت خود را طراحی کند ، زیرا اگر از CSS استفاده نکند زمانی که تعداد صفحات سایت وی از حدی بیشتر شود ، با مشکل روبرو خواهد شد .
شما ابتدا باید با کدهای html آشنا باشید . برای یادگیری html می توانید آموزش های html را در تاپیک های بالا دنبال کنید.

البته در همین مباحث آموزش html نیز توضیحاتی در مورد CSS ارائه شده است ، اما توصیه می کنم مباحث مربوط به CSS را به صورت اختصاصی از لینک زیر دنبال کنید :

 

Similar threads

بالا