[فنگ شویی] دکوراسیون داخلی بر مبنای اصول فنگ شویی

bamanaa

عضو جدید
دکوراسیون داخلی بر مبنای اصول فنگ شویی: دکوراسیون داخلی منزل شما می تواند بسیار منحصر به فرد و شیک باشد.در حال حاضر اهمیت و تاثیرات مهم و مثبت فنگ شویی در دکوراسیون داخلی بر سبک زندگی و کیفیت و حتی احساس انسان مبحثی است که بیش از پیش فراگیر شده است و مورد توجه مردم قرار می گیرد.در واقع نمی توان منکر تاثیرات مفید و مثبت اصول فنگ شویی در طراحی دکوراسیون منزل شد و از کنار انرژی مثبت و سازنده ای که با رعایت اصول فنگ شویی به دست می آید ساده گذشت. فنگ شویی قادر است تا با جاری کردن انرژی های مثبت در شریان خانه شما احساس آن را تعدیل و تلطیف نماید.باشکلی محسوس به خلق هارمونی و تعادل در فضا ی محیط شما کمک نموده و به هر چه زیباتر و دوست داشتنی تر شدن طراحی دکوراسیون خانه شما موثر میباشد.در این بخش قصد داریم برای رسیدن به طرحی زیبا و منحصر به فرد و شیک در دکوراسیون داخلی به نکات مهمی درباره فنگ شویی بپردازیم. با رعایت این نکات می توانید محیطی زیبا و متعادل را برای خود و افراد خانواده تان ایجاد نمایید.

دکوراسیون داخلی بر مبنای اصول فنگ شویی




نظریه فنگ شویی در مورد رنگ

فنگ شویی رنگ های مشخصی را به منظور استفاده به عنوان رنگ های مخصوص در فضاهای مختلف به شما تحمیل نمی نماید.به طور کل از نظر فنگ شویی باید در هر مکانی مناسب ترین رنگ برای ان به جهت طراحی دکوراسیون تجاری و یا غیر تجاری ان استفاده نمود.به طور مثال اگر هدف دکوراسیون شرکت بود قطعا باید با توجه به نوع مراجعه کنندگان و هدف آن شرکت از رنگ های مناسب استفاده نمود.اما در اتاق نشیمن که محل اجتماع میهمانان و یا افراد منزل است می توانیم از رنگ های سر زنده تری استفاده کنیم.حتما بخوانید: طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه و زنانه

نور پردازی مناسب

راز یک فنگ شویی موفق بر می گردد به نوع نور پردازی که قرار است در آن محیط انجام شود. اگر شما تمام نکات فنگ شویی را برای طراحی دکوراسیون اداری و یا دکوراسیون منزل یا دکوراسیون مغازه و یا هر طراحی دکوراسیون دیگری استفاه نمایید. اما در نهایت توجهی به نور پردازی آن نداشته باشید و یا ساده از کنار آن عبور کنید می توان گفت در واقع تمام زحمات خود را به هدر داده اید و در نهایت برای شما نتیجه مطلوبی در بر نخواهد داشت.نباید اجازه بدهید هیچ کنجی تاریک و بدون نور باقی بماند چرا که کنج های تاریک و کم نور جایگاه تولید انرژی های منفی و راکد هستند.بهتر است که سعی کنید نور پردازی در فضا طوری انجام شود که سایه های متعدد از اجسام را تولید نکند.در واقع فضایی روشن و واضح بدون هر گونه سایه را ایجاد نمایید.می توانید برای رسیدن به این حالت از آینه ها برای ایجاد شفافیت بصری و درخشش استفاده نمایید.

چیدمان اتاق بر مبنای اصول فنگ شویی

پس از حذف اشیا و لوازم اضافه از فضا و همچنین انتخاب رنگ مناسب نوبت به چیدمان و دکور محیط می رسد. در این مورد باید گفت که این بخش یکی از مهم ترین قسمت ها محسوب می شود. براساس اصول فنگ شویی کاناپه ها یا مبل دو نفره و در واقع بزرگترین قطعه مبل ها که می توان گفت عنصر کانونی محیط هستند باید به طور کامل روبروی در ورودی نشیمن قرار گرفته شوند.همین طور بر اساس اصول فنگ شویی این قطعه هر چه نزدیکتر به دیوار باشد بهتر است.با این چیدمان و جایگذاری باعث می شویم تا حالتی بسیار راحت در محیط شکل بگیرد و این حس دقیقا به افراد دیگر نیز القا می گردد.انسان همیشه و به طور غریزی علاقه دارد تا در موقعیت قدرتمندانه تری قرار بگیرد طوریکه به تمامی محیط و ورودی ها و خروجی ها تسلط داشته باشد و بتواند همه چیز را به خوبی تحت کنترل خود بگیرد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
بالا