فقط خانم ها بخوانند

asal arian

عضو جدید
مشکلات جنسي زنان:

فقدان و یا کاهش میل جنسی ،مقاربت دردناک ، اسپاسم عضلات صاف دهانه واژن ، سابفه سو استفاده جنسی و فقدان ارگاسم.

فقدان ارگاسم زنان

پنجاه درصد زنان تحت هیچ روشی به ارگاسم نمی رسند و حدود بیست درصد بندرت ارگاسم را در حین نزدیکی تجربه کرده اند اما به روش های دیگر ممکن است به ارگاسم برسند.

دلایل روانشناسی شامل:

تصور گناه بودن ارتباط جنسی ، حیا و شرم ارتباط جنسی ،استمنا ، نزدیکی دردناک ، سابقه سو استفاده جنسی و غیره.

درمان:

در درمان این افراد باید بیشتر به فاکتور های احساسی توجه شود درمان شامل دادن اطلاعات و تکنیک های مخصوص جهت تمرین در منزل در این مرحله پزشک کمک می کند تا اضطراب و یا هیجان کاهش پیدا کند همچنین برای کشه احسا ساتی که در به ارگاسم رسیدن برای زن خوشایند است یک برنامه منحر بفرد طراحی نماید .

Trauma ***ual سو استفاده جنسی

سو استفاده جنسی باعث طیف وسیعی از مشکلات جنسی می گردد از جمله:

عدم ارگاسم ، عدم لذت از رابطه جنسی ،ترس ، انقباض ماهیچه های اطراف واژن و غیره.

Vaginismus انقباض ماهیچه های اطراف واژن

در این حالت قسمتی از عضلات صاف دهانه واژن به شکل غیر اختیاری دچار اسپاسم می شوند بطوریکه نزدیکی را سخت و یا غیر ممکن می سازد نزدیکی توام با درد احساس حقارت و یا احساس ترس می باشد.

دلایل روانشناسی شامل:

سابقه سو استفاده جنسی دوران کودکی ، تجاوز و یا اولین تجربه جنسی دردناک ، تصور کوچک بودن واژن ، احساس ترس و گناه از نزدیکی و ترس از حاملگی و یا هر گونه ترس و نگرانی دیگر.
درمان:

درمان شامل آموزش های روانشناسی در مورد مسائل احساسی است همچنین تلاش برای بالا بردن اعتماد به نفس و آموزش اینکه علت بیشتر این مشکلات استرس و اضطراب می باشد.

Painful Intercourse / Dysparenia مقاربت دردناک

زنان گاهی حین مقاربت درد را تجربه می نمایند ولی وقتی به شکل مدام باشد باید درمان گردد. مقاربت دردناک ممکن است نشانه اندومتریوز ، خشکی واژن ، نازک شدن دیواره واژن در اثر یائسگی ، واکنش های حساسیت به مواد کاربردی مانند شتشو دهنده ها ،مواد اسپرم کش و غیره باشد.

اگر مقاربت دردناک ماهها و یا سالها باقی بماند عوامل روانشناسی مانند استرس ،هیجان ، اضطراب در مورد نزدیکی سو استفاده جنسی و غیره دخیل باشند.

درمان:

درمان با توجه به علت درد ناک بودن مقاربت صورت می گیرد و مثلا در خشکی واژن از ژل های لوبریکنت در یائسگی از هورمون های استروژن می توان استفاده نمودذ و غیره ;)
 

Similar threads

بالا