######فقط بخونید و نظر بدین#####

behrouz1100

عضو جدید
«شما ……» . این نام برنامه ای است که مدت هاست از یکی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان پخش می شود. به گزارش ندای انقلاب این برنامه عروس و دامادها را تشویق به مکاتبه با آن ها برای شرکت در مراسم عروسی شان می کند. برنامه ای که در زمانی که معمولاً خانواده دور هم جمع هستند نمایش داده شده و با پخش تصاویری از عروس و دامادهای ایرانی از زوج های جوان می خواهد تا دوربین آن ها را نیز به جمع مهمانان شان اضافه کرده تا فیلم عروسی شان را از این شبکه ماهواره در مقابل دیدگان همگان قرار دهد. برای تشویق به چنین کاری نیز جایزه ای ۱۰۰۰ یورویی در نظر گرفته است!
هر هفته مراسم خواستگاری، بله برون، حنابندان، آرایشگاه، سالن و پاتختی یک زوج ایرانی از این شبکه پخش می شود و ایرانیان بسیاری نیز نظاره گر این تصاویر هستند ! جای تأسف دارد که در بین مخاطبان این برنامه خانواده هایی که اعتقادات مذهبی محکم تری نیز دارند، دیده می شوند.
در حالی فیلم های خصوصی زوج های جوان هر هفته برای همگان به نمایش در می آید که این سوال پیش می آید، تازه دامادها چگونه حاضرند خصوصی ترین لحظات زندگی اش را با چشمان میلیون ها نامحرم تقسیم کنند و آن را مایه فخر هم بدانند؟! یا عروس خانم ها چگونه می توانند زیباترین شب زندگی شان را که در بهترین لباس و آرایش هستند به نمایش عمومی بگذارنند؟
یک پای قضیه خانواده ها هستند
در جامعه ای که غیرت در حفظ نوامیس حرف اول را می زند، چطور یک شبکه ماهواره ای به راحتی پا روی غیرت ایرانی گذاشته و در حریم خصوصی دیگران جولان می دهد. در تصاویر پخش شده از این برنامه، مراسم خواستگاری با حضور خانواده ها نشان می دهد که پدر و مادر عروس و دامادها نیز به طور کامل از جریان باخبرند و حتی با شوق و خوشحالی در این باره صحبت می کنند. جای تأسف دارد که حتی خانواده های این عروس و دامادها نیز در گسترش این بی عفتی دست به دست شیطانی به این شبکه می دهند. کسانی که ارزش ها و اعتقادات دینی در آنها یا بسیار کمرنگ شده یا از بین رفته است.
این خانواده ها چطور انتظار دارند که نیروی انتظامی کشورشان حافظ جان نوامیس شان باشد در حالی که خودشان حریم خصوصی را زیر پا گذاشته و مجرم شناخته می شوند؟! همان خانواده هایی که در روزهای جنگ در خانه های خود نشسته بودند و جوان های هموطن شان یکی یکی زیر گلوله دشمن شهید می شدند. شهدایی که برای حفظ همین آبرو و غیرت از جانشان گذشتند و خودشان را فدای مردم کشورشان کردند.
خودنمایی با نمایش عمومی زندگی خصوصی
به عقیده کارشناسان چنین افرادی دچار فروریختگی فرهنگی، شخصیتی و اعتقادی هستند. آنها غالباً از خانواده‌های متشخص و با اعتقادی نیستند و به همین دلیل هم هست که حرمت ناموس خود را حفظ نمی‌‌کنند. این افراد به دنبال انگشت‌نما شدن و خودنمایی خود در میان دیگران هستند و در این راه از نوامیس خود استفاده می‌‌کنند.
اما هنوز هم هستند کسانی که در مراسم عروسی شان حتی به نزدیک ترین بستگان اجازه عکس انداختن و فیلمبرداری با موبایل نمی دهند و در برگزاری جشن ها تمام جوانب ایمنی تصاویر و فیلم‌های مراسم را رعایت می‌‌کنند. آن هایی که شب رویایی زندگی مشترک شان را با خانواده و فامیل خود که سال ها در غم و شادی هم شریک بوده اند، جشن می گیرند و حاضر نیستند حتی لحظاتی چشم نامحرمان و ناپاکان ، گوشه ای زندگی خصوصی شان را ببیند. و حتی غیرت شان اجازه نمی دهد، فیلم عروسی شان در میان آشنایان هم نشان داده شود.
وقتی نام غیرت و تعصب می‌‌آید برخی به یاد تعصب‌های کورکورانه‌ای می‌‌افتند که باعث می‌‌شود مردی از تحصیل، اشتغال و حضور همسرش در اجتماع جلوگیری کند. اما چنین رفتارهایی به معنای غیرت نیست و ریشه در نوعی بدبینی پارانوئید‌گونه دارد. منظور از غیرت اصیل به معنای تعصبی‌ است که هر فرد نسبت به ناموس، خانواده و وطنش دارد و از آنها در مقابل بیگانگان محافظت می‌‌کند.
نوش دارو بعد از مرگ غیرت
شروع آهنگین و شاد این برنامه با پخش ترانه ها همراه تصاویر عروسی محرک خوبی برای زوج های جوان برای ارسال فیلم عروسی شان و دنبال کردن این برنامه توسط تماشاگران است. اما بدون شک این برنامه فارسی زبان، جنگ نرمی با اعتقادات و غیرت ایرانی آغاز کرده است. با نگاهی به شبکه های مختلف ماهواره ای فارسی زبان، هر فردی درهر جایگاهی متوجه خواهد شد که آن ها به دنبال از بین بردن ارزش های اخلاقی و اعتقادی در بین ایرانیان هستند و در این راه به سراغ جوانان و نسل جدید رفته اند.
این در حالی است که خلأهای فرهنگی در کشور نیز به این گونه رفتارهای ضد ارزشی دامن می زند. سوال این جاست که از زمان پخش این برنامه، چه نهادی برای مبارزه با این برنامه دست به کار شده است؟ به جز نیروی انتظامی که وظیفه ذاتی آن برخورد با مجرمین است، کدام اداره، موسسه یا نهاد فرهنگی برای جلوگیری از گسترش این بی غیرتی قدم پیش نهاده است؟ شاید باید مثل بسیاری از اتفاقات نوش دارو بعد از مرگ سهراب را به کار بگیریم ! نوش دارویی که شاید تنها التیام بخش وجدان نهادهای فرهنگی و عروس و دامادهای فریب خورده باشد. وگرنه سهراب قصه که همان غیرت زیر پا گذاشته شده است، چگونه زنده خواهد شد؟
برخورد پلیس با عروس و دامادهای مجرم
پلیس فتا اعلام کرده که ارسال فیلم و عکس خصوصی به شبکه های ماهواره ای جرم است زیرا مصداق همکاری با شبکه های ماهواره ای محسوب می شود. هرگونه ارتباط تلفنی، ارسال خبر، فیلم و گزارش برای شبکه های ماهواره ای فارسی زبان ممنوع بوده و مصداق جرم است .
سردار احمد روزبهانی در مورد ارسال فیلم و تصاویر مجالس عروسی به این شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان گفته که هر گونه همکاری و فعالیت هرایرانی با شبکه‌های ماهواره‌ای اعم از ارسال فیلم مستند یا علمی و غیره، باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد. رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه ارتباط و همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای، منوط به دریافت مجوز از وزارت ارشاد است.گفت: پلیس در حال بررسی چرایی پدیده ارسال فیلم عروسی به شبکه‌های ماهواره‌ است.
رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا در مورد فراخوان شبکه‌های ماهواره‌ای مبنی بر ارسال فیلم و عکس‌های عروسی هموطنان برای پخش و شرکت گفته:‌ من این مطلب را شنیده‌ام و در حال حاضر ماموران در حال رصد و بررسی این مسئله هستند، اما ارسال عکس و فیلم عروسی به شبکه‌های ماهواره‌ای غیرقانونی است و ما برابر قانون با آنان برخورد خواهیم کرد.
ایرانی ها پیش به سوی پیروزی جنگ نرم
در این جنگ نرم، این خانواده های ایرانی هستند که نقش اول را بازی می کنند و این بار باید از غیرت و ناموس خود در برابر دشمن شان دفاع کنند. همان گونه که ۸ سال در مقابل دشمن متجاوز سینه سپر کردند. خانواده‌های ایرانی برای حفظ انسجام خانوادگی باید هوشیار باشند و در دام چنین برنامه‌های هدفمندی گرفتار نشوند. تمام افتخار ایرانی‌ها غیرتمندی آنهاست و در بسیاری از کشورها، ایرانی را با این ویژگی‌اش می‌‌شناسند.
غیرت، عامل انسجام خانواده و اجتماع است و اگر روزی تعصب از بین برود، خانواده، ارزش‌ها و جامعه دچار از هم‌گسیختگی می‌‌شود و در صورت کلان، امنیت فردی و ملی به خطر می‌‌افتد. با این حساب، می‌‌توان به هدف شبکه‌های ماهواره‌ای برای ساخت و پخش چنین برنامه‌هایی پی برد.
این فرصت دراختیارخانواده ها است که ضمن اطلاع داشتن از تهدیدات جدید، جوانان خود را بیش از گذشته نسبت به خطرات این شبکه ها آگاه کنند. فراموش نکنیم اگر هجمه اخلاقی و اعتقادی شبکه های ماهواره ای را جدی بگیریم، این شبکه ها بنیان اصلی خانواده را هدف می گیرند و تمام تلاش خود را برای از بین بردن آن متمرکز می کنند.
گردآوری: تهران۹۸
:eek::eek:
 

senaps

عضو جدید
کاربر ممتاز
عکس بالا رو واقعا دوست ندارم....بی احترامی کامل به افرادی هست که دوست ندارن مثل شما فکر کنن...
مطمئن باشید من دوست ندارم خانم زیاد محجبه باشه و هر چی باز تر بهتر، ولی این به این معنا نیست که اگر کسی مزاحمش بشه یا بخواد اذیتش کنه میشینم نیگاش میکنم... یه رگ کوردی تو خونم باشه، همونجا یارو رو گلوله بارون میکنم!!!!

اما در مورد داستان تاپیک!!
شما این برنامه رو دیدین؟ من ندیدیم.... ماهواره در ایران اونم یه شبکه میلیون ها بیننده نداره!!!! پر بیننده ترین برنامه‌ی تلویزیون سریالی مثل لاست هست که ۶ میلیون بیننده داشته!!!!! اونم با اون گستره‌ی بین المللیش....

پس این شبکه‌ای که شما میگی، فوش چندصد هزار بیننده داشته باشه که اگر همشون هم پای تی‌وی باشن اون لحظه، به این دلیل هستش که مردم بیشتر وقتشون رو به کار کردن می‌گذرونن و فرصت چندانی ندارن برا سرگرمی....

من دیدم که تو عروسی ها، ملت رهگذر میان و میشینن عروسی رو تماشا میکنن...(عروسی کردی معمولا بیرون برگزار میشه و بیننده های کرد و غیر کرد فراوان داره...)
تو اینجور مسایل، معمولا مشکلی پیش نمیاد!! کسی هم ناراحت نیست که افراد متفرقه دارن عروسی رو میبینن....


اما در مورد خونواده‌هایی که فیلم هاشون داره پخش میشه:
۱- مردمی که هنوز بلد نیستن تو صف وایسن، نمیدونن که برا پخش کردن یه فیلم از افرادی که تو این فیلم حضور دارن برای خونواده‌ی خودشون نه برای اکران عمومی.... پس دلیلی هم نمی بینن که از تک تک افراد اجازه بگیرن...حالا میخواد ایرانی باشه یا خارج نشین....
۲- مردم ایران یه ته حیایی دارن.... این باعث میشه که فکر کنیم که این فیلم ها به صورت غیر قانونی به دست این شبکه یا برنامه میرسه...
بنابراین اگر من جای شما یا اون وبلاگ محترمی که پخش کرده خبر رو بودم، زنگ میزدم به اداره‌ی اطلاعات و موضوع رو باهاشون در جریان میذاشتم...
قطعا با پیگیری های مربوطه، خیلی سریع جلوی این کار گرفته میشد...
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
به نظر من اصل قضیه مسخره س ... اینکه فیلم عروسیتو بفرستی ملت نگاه کنن
ولی
کسی که فیلمشو می فرسته این شبکه ها قطعا جور دیگه ای فکر می کرده و اعتقاداتش شکل دیگه ای داشته.... من نمی دونم چه کاریه اصرار دارین یه آدم دیگه با مغز شما و بر اسااس اعتقادات شما فکر کنه!!!!!
.
.
.
هر گونه همکاری و فعالیت هرایرانی با شبکه‌های ماهواره‌ای اعم از ارسال فیلم مستند یا علمی و غیره، باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.
:surprised::eek:
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
من یکی از دوستام اتلیه ی معروف داره تو شیراز

فیلم عروسیه مردم رو میاره با بچه ها دور هم نگاه می کنن اما دست کسی نمی ده

ولی بری همون جا 100 تا فیلم بهت میده ببینی جالبه شماره های بعصی از افراد .... داخل فیلمو هم داره


البته من وقتی داشت برای یکی از بچه های گل کلاس توصیح میاد اینو شنیدم ولی مغازش رفتم پسر گلی هست خودش به ما هم نداد!
چه ربطی داشت؟ :D
منظورت اینه ایرانیا تب تماشای عروسی مردمو دارن؟؟
 

sage007

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چه ربطی داشت؟ :D
منظورت اینه ایرانیا تب تماشای عروسی مردمو دارن؟؟

آره

بدشون نمیاد آدم های مختلفو ببینن

بعد رو سلیقشون هم تاثیر میذاره البته و...

ولی کلا یه حس خوبی داره وقتی فکر می کنی این فیلمو نباید ببینی ولی داری می بینی

شده وقتی بچه بودید برید سر جیب بابا و مامان پول وردارید؟ من خودم 25 تومنی را با ارزش ترین پول مملکت می دیدم !
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
آره

بدشون نمیاد آدم های مختلفو ببینن

بعد رو سلیقشون هم تاثیر میذاره البته و...

ولی کلا یه حس خوبی داره وقتی فکر می کنی این فیلمو نباید ببینی ولی داری می بینی

شده وقتی بچه بودید برید سر جیب بابا و مامان پول وردارید؟ من خودم 25 تومنی را با ارزش ترین پول مملکت می دیدم !
نه اصلا چنین عادتی نداشتم.... متاسفانه خیلی سربراه بودم :دی
 

sage007

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نه اصلا چنین عادتی نداشتم.... متاسفانه خیلی سربراه بودم :دی

منو هم گرفتن یه بار در حین جنایت

بعد خیلی ترسیده بودم

با مهربانی گفتن خود نرو سر کیف (مثکه قبلا یه سری مدارک و... گم شده بود من می ریختم بیرون آخه اشغالا رو)

بگو خودم بهت می دم هر وقت خواستی

و بعد یاد گرفتم که 25 تومنی با ارزش ترین پول نیست پول کاغذی خیلی بهتر هست
 

ستاره 20

عضو جدید
کاربر ممتاز
اولا من بگم که کل مراسم ونشون نمیده دوماعروس خانوم ها معمولا کت تنشونه هم یقشون کیپه هم دستاشون موهاشونم که نصفیش تاج وتور و موهای مصنوعی است منم با این کار موافق نیستم ولی به اون شدت هم که میگید نیست شما اول ببنید پجوریه بعد بگید خوستگایو بله برونو حنابندون نشون میده
 

*Essi*

اخراجی موقت
یک کم آستانه تحریک را بالاتر ببرین مشکلات حل میشود حضرات گرامی.

تا مو دیدین غلیان روحی بهتون دست نده، مو یک چیز سیاه و باریک هست جان هم ندارد، روی سر من مذکر هست روی سر مونث هم هست.

ما که هیچوقت نفهمیدیم دیدن موی عروس چه جذابیتی داره !!!!!!!!

این برنامه بیشتر حالت سرگرمی و وقت پر کنی داره واقعا کسی با دیدن این چیزا تحریک میشه، خیلی کارش درسته.
 
آخرین ویرایش:

porton

عضو جدید
من این برنامه رو ندیدم ولی اصل کاری رو که اینا میکنن کاملا غلطه و به دور از احکام دینیه
امیدوارم مسلمونای واقعی یا مسلمونایی که تلاش میکنن واقعی باشن گرفتار دام های شیطانی نشن
 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من این برنامه رو ندیدم ولی اصل کاری رو که اینا میکنن کاملا غلطه و به دور از احکام دینیه
امیدوارم مسلمونای واقعی یا مسلمونایی که تلاش میکنن واقعی باشن گرفتار دام های شیطانی نشن
من از حرفاتون چیزی نفهمیدم. ممکنه بیشتر توضیح بدید؟
 

behrouz1100

عضو جدید
عکس بالا رو واقعا دوست ندارم....بی احترامی کامل به افرادی هست که دوست ندارن مثل شما فکر کنن...
مطمئن باشید من دوست ندارم خانم زیاد محجبه باشه و هر چی باز تر بهتر، ولی این به این معنا نیست که اگر کسی مزاحمش بشه یا بخواد اذیتش کنه میشینم نیگاش میکنم... یه رگ کوردی تو خونم باشه، همونجا یارو رو گلوله بارون میکنم!!!!

اما در مورد داستان تاپیک!!
شما این برنامه رو دیدین؟ من ندیدیم.... ماهواره در ایران اونم یه شبکه میلیون ها بیننده نداره!!!! پر بیننده ترین برنامه‌ی تلویزیون سریالی مثل لاست هست که ۶ میلیون بیننده داشته!!!!! اونم با اون گستره‌ی بین المللیش....

پس این شبکه‌ای که شما میگی، فوش چندصد هزار بیننده داشته باشه که اگر همشون هم پای تی‌وی باشن اون لحظه، به این دلیل هستش که مردم بیشتر وقتشون رو به کار کردن می‌گذرونن و فرصت چندانی ندارن برا سرگرمی....

من دیدم که تو عروسی ها، ملت رهگذر میان و میشینن عروسی رو تماشا میکنن...(عروسی کردی معمولا بیرون برگزار میشه و بیننده های کرد و غیر کرد فراوان داره...)
تو اینجور مسایل، معمولا مشکلی پیش نمیاد!! کسی هم ناراحت نیست که افراد متفرقه دارن عروسی رو میبینن....


اما در مورد خونواده‌هایی که فیلم هاشون داره پخش میشه:
۱- مردمی که هنوز بلد نیستن تو صف وایسن، نمیدونن که برا پخش کردن یه فیلم از افرادی که تو این فیلم حضور دارن برای خونواده‌ی خودشون نه برای اکران عمومی.... پس دلیلی هم نمی بینن که از تک تک افراد اجازه بگیرن...حالا میخواد ایرانی باشه یا خارج نشین....
۲- مردم ایران یه ته حیایی دارن.... این باعث میشه که فکر کنیم که این فیلم ها به صورت غیر قانونی به دست این شبکه یا برنامه میرسه...
بنابراین اگر من جای شما یا اون وبلاگ محترمی که پخش کرده خبر رو بودم، زنگ میزدم به اداره‌ی اطلاعات و موضوع رو باهاشون در جریان میذاشتم...
قطعا با پیگیری های مربوطه، خیلی سریع جلوی این کار گرفته میشد...
shoma mesle inke aslan motavajeh nashodi man chi mikham begam
faghat khoob moze giry kardi
badesham shoma chetor be khodet ejaze midi tarze fekre ye nafaro naghd koni?
aslan az koja tarzefekre mano fahmidi?
va rage kordi dige chie?
akse bala ham hich tohiny toush nist, kasi ke chenin raftary dashte bashe bish az sib zamany nist, hala shoma doost dari khanoomet ''har chi baz tar bashe behtar''be khodet marbute va in ghazie hich rabti be topic nadare va shamele hale shoma nemishe
ok
 

behrouz1100

عضو جدید
به نظر من اصل قضیه مسخره س ... اینکه فیلم عروسیتو بفرستی ملت نگاه کنن
ولی
کسی که فیلمشو می فرسته این شبکه ها قطعا جور دیگه ای فکر می کرده و اعتقاداتش شکل دیگه ای داشته.... من نمی دونم چه کاریه اصرار دارین یه آدم دیگه با مغز شما و بر اسااس اعتقادات شما فکر کنه!!!!!
.
.
.:surprised::eek:

man ke moze giri nakardam bozorgvar
neveshtam gerdavari tavasote folan
faghat mikhastam bebinam baghie nesbat be in mozoo che didi daran'be onvane irani '
 

behrouz1100

عضو جدید
اولا من بگم که کل مراسم ونشون نمیده دوماعروس خانوم ها معمولا کت تنشونه هم یقشون کیپه هم دستاشون موهاشونم که نصفیش تاج وتور و موهای مصنوعی است منم با این کار موافق نیستم ولی به اون شدت هم که میگید نیست شما اول ببنید پجوریه بعد بگید خوستگایو بله برونو حنابندون نشون میده

man nemigam aziz
faghat naghl kardam
 

behrouz1100

عضو جدید
یک کم آستانه تحریک را بالاتر ببرین مشکلات حل میشود حضرات گرامی.

تا مو دیدین غلیان روحی بهتون دست نده، مو یک چیز سیاه و باریک هست جان هم ندارد، روی سر من مذکر هست روی سر مونث هم هست.

ما که هیچوقت نفهمیدیم دیدن موی عروس چه جذابیتی داره !!!!!!!!

این برنامه بیشتر حالت سرگرمی و وقت پر کنی داره واقعا کسی با دیدن این چیزا تحریک میشه، خیلی کارش درسته.
movafegham shadid
jenabe cheshm o del sir
 

*Essi*

اخراجی موقت
movafegham shadid
jenabe cheshm o del sir

اینجوری بحث کنی که به نتیجه نمیرسیم. :smile:

شما مدعی شدی این صحنه ها محرک هست درسته؟

من گفتم نیست، خوب حالا شما چی میبنی در این عروسی که تحریک میشی و احساس میکنی به خطر افتادی؟

اگه بدونم مطمئنا میگم اشتباه نظر دادم، حق با بهروز خان هست. :gol:
 

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
ببین دوست عزیزتو این تاپیک اصلا مهم نیست من چه اعتقاداتی دارم و ایا مخالف این کارم یا نه.مهم اینه که حرفای شما زیادی قضیه رو شلوغش کرده.اول اینکه کسی به زور این کارو نکرده.هر کس دوس داشته با میل و رغبت این کارو کرده.حالا فکر کن این برنامه نبود.چه فرقی داشت.کسی که براش فرقی نداره و تو بند این حرفا نیست چه 300 نفر تو عروسی زنشو ببینن چه 3000 نفر تو تی وی .........من تو خیلی شهر ها دیدم که عروس وداماد خیلی راحت میان تو پارک یا مکانهای زیبای طبیعی عکس میگیرن حالا فرقش با تی وی چیه این؟ شیزان خوندن یه شبکه و پاک و معصوم نشون دادن مردم از ضعف خودمونه.حرفت دقیقا مثل ایه قرانه (جایی که خدا به جهنمیان میفرماد چرا به راه نادرست رفتید ؟میگن تقصیر شیطان بود.اون با وعده مارو فریب داد.خدا میگه من که خدا بودم این همه وعده دادم شما نپذیرفتید حالا چرا وعده های کذب شیطانو قبول کردین؟پس حقتون همین جاست)حالا انداختن تقصیرات به گردن این و اون ذقیقا مثل همین قضیست.تو جامعه ازین مسائل زیاده ادم خودش باید تصمیم بگیره.
 

Ice Dream

عضو جدید
کاربر ممتاز
man ke moze giri nakardam bozorgvar
neveshtam gerdavari tavasote folan
faghat mikhastam bebinam baghie nesbat be in mozoo che didi daran'be onvane irani '
این متن تماما موضع گیریه... حالا اگه منظورتون اینه که با موضع متن موافق نیستین، حرف منو خطاب به نویسنده متن فرض کنین ;)
 

maryam_22

عضو جدید
کاربر ممتاز
اين برنامه فقط يه برنامه سرگرميه هر كي هم كه خودش خواسته فيلمشو فرستاده كسي رو كه مجبور به اين كار نكردن
كسي هم كه ماهواره داره اگه اين برنامه رو كه عروس فقط موهاش معلومه رو ببينه تحريك ميشه بقيه چيزاي ماهواره رو ببينه معلوم نيست چه بلايي سرش مياد ...
 

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اين برنامه فقط يه برنامه سرگرميه هر كي هم كه خودش خواسته فيلمشو فرستاده كسي رو كه مجبور به اين كار نكردن
كسي هم كه ماهواره داره اگه اين برنامه رو كه عروس فقط موهاش معلومه رو ببينه تحريك ميشه بقيه چيزاي ماهواره رو ببينه معلوم نيست چه بلايي سرش مياد ...
به نطر من هم این برنامه جنبه فان داره و اگر کسی با این برنامه تحریک میشه بهش توصیه میکنم از خونه خارج نشه چون وضع کوچه و خیابونمون بعضا بدتر ازین برنامس
 

محممد آقا

عضو جدید
کاربر ممتاز
برای تشویق به چنین کاری نیز جایزه ای ۱۰۰۰ یورویی در نظر گرفته است!
در جامعه ای که غیرت در حفظ نوامیس حرف اول را می زند، چطور یک شبکه ماهواره ای به راحتی پا روی غیرت ایرانی گذاشته و در حریم خصوصی دیگران جولان می دهد. در تصاویر پخش شده از این برنامه، مراسم خواستگاری با حضور خانواده ها نشان می دهد که پدر و مادر عروس و دامادها نیز به طور کامل از جریان باخبرند و حتی با شوق و خوشحالی در این باره صحبت می کنند. جای تأسف دارد که حتی خانواده های این عروس و دامادها نیز در گسترش این بی عفتی دست به دست شیطانی به این شبکه می دهند. کسانی که ارزش ها و اعتقادات دینی در آنها یا بسیار کمرنگ شده یا از بین رفته است.
این خانواده ها چطور انتظار دارند که نیروی انتظامی کشورشان حافظ جان نوامیس شان باشد در حالی که خودشان حریم خصوصی را زیر پا گذاشته و مجرم شناخته می شوند؟! همان خانواده هایی که در روزهای جنگ در خانه های خود نشسته بودند و جوان های هموطن شان یکی یکی زیر گلوله دشمن شهید می شدند.

شهدایی که برای حفظ همین آبرو و غیرت از جانشان گذشتند و خودشان را فدای مردم کشورشان کردند.

این قبیل برنامه ها فقط برای اینه که فرهنگ ایرانی گرفته بشه ..........خدا میدونه همچین اشخاصی با همچین اسمی وجود خارجی دارند یا نه ..........یکی از مهمترین شبکه ها که داره کار میکنه روی فرهنگ شبکه من و توست .......شبکه ای هم که فیلم عروسی رو نشون میده در همین راستاست ......ابتدا مسئله در این حد خواهد بود وقتی مخاطب جذب کنن و متوجه عادی شدن این مسائل بشن به مراتب بالاتر هم حمله میبرن ......کلا کار شبکه های ماهواره ای همینه .....ابتدا سر برهنه بعد هم مراتب دیگه

خودنمایی با نمایش عمومی زندگی خصوصی
به عقیده کارشناسان چنین افرادی دچار فروریختگی فرهنگی، شخصیتی و اعتقادی هستند. آنها غالباً از خانواده‌های متشخص و با اعتقادی نیستند و به همین دلیل هم هست که حرمت ناموس خود را حفظ نمی‌‌کنند. این افراد به دنبال انگشت‌نما شدن و خودنمایی خود در میان دیگران هستند و در این راه از نوامیس خود استفاده می‌‌کنند.
دقیقا درست میگه ..........جز این نیست .......چون این افراد بی غیرتی رو تمام کرده اند

وقتی نام غیرت و تعصب می‌‌آید برخی به یاد تعصب‌های کورکورانه‌ای می‌‌افتند که باعث می‌‌شود مردی از تحصیل، اشتغال و حضور همسرش در اجتماع جلوگیری کند. اما چنین رفتارهایی به معنای غیرت نیست و ریشه در نوعی بدبینی پارانوئید‌گونه دارد. منظور از غیرت اصیل به معنای تعصبی‌ است که هر فرد نسبت به ناموس، خانواده و وطنش دارد و از آنها در مقابل بیگانگان محافظت می‌‌کند.
نوش دارو بعد از مرگ غیرت

کاری که فارسی 1 یه مدت خوب انجام داد و تونست مخاطب خوبی جذب کنه که به نظر من در پروژش شکست بدی خورد

حالا نوبت بهایی صفتان شده و افرادی که به دین اسلام حمله ببرند ...........مواردی که نص صریح قرآن است

این در حالی است که خلأهای فرهنگی در کشور نیز به این گونه رفتارهای ضد ارزشی دامن می زند. سوال این جاست که از زمان پخش این برنامه، چه نهادی برای مبارزه با این برنامه دست به کار شده است؟ به جز نیروی انتظامی که وظیفه ذاتی آن برخورد با مجرمین است، کدام اداره، موسسه یا نهاد فرهنگی برای جلوگیری از گسترش این بی غیرتی قدم پیش نهاده است؟ شاید باید مثل بسیاری از اتفاقات نوش دارو بعد از مرگ سهراب را به کار بگیریم ! نوش دارویی که شاید تنها التیام بخش وجدان نهادهای فرهنگی و عروس و دامادهای فریب خورده باشد. وگرنه سهراب قصه که همان غیرت زیر پا گذاشته شده است، چگونه زنده خواهد شد؟

رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه ارتباط و همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای، منوط به دریافت مجوز از وزارت ارشاد است.گفت: پلیس در حال بررسی چرایی پدیده ارسال فیلم عروسی به شبکه‌های ماهواره‌ است.

(گل)

غیرت، عامل انسجام خانواده و اجتماع است و اگر روزی تعصب از بین برود، خانواده، ارزش‌ها و جامعه دچار از هم‌گسیختگی می‌‌شود و در صورت کلان، امنیت فردی و ملی به خطر می‌‌افتد. با این حساب، می‌‌توان به هدف شبکه‌های ماهواره‌ای برای ساخت و پخش چنین برنامه‌هایی پی برد.

فراموش نکنیم اگر هجمه اخلاقی و اعتقادی شبکه های ماهواره ای را جدی نگیریم، این شبکه ها بنیان اصلی خانواده را هدف می گیرند و تمام تلاش خود را برای از بین بردن آن متمرکز می کنند.
دقیقا ....
 
آخرین ویرایش:

آبیدر751

اخراجی موقت
من دیدم یه برنامه سرگرمیه ربطی به مسائل دیگه نداره این اولندش....
دومندش قرن 21هست دنیا در حال پیشرفت تا کی خودمونو عقب مانده نگه داریم باید جهانی فکر کنیم و.............
 

malmal_r

عضو جدید
من دیدم یه برنامه سرگرمیه ربطی به مسائل دیگه نداره این اولندش....
دومندش قرن 21هست دنیا در حال پیشرفت تا کی خودمونو عقب مانده نگه داریم باید جهانی فکر کنیم و.............


همون عقب موندگی باعث شده بیشترین رشد خاور میانه رو داشته باشیم!
همین عقب موندگیه که باعث شده بنیان خانواده ها از هم نپاشه!!!

همون پیشرفت تو ایران که باعث شده جرم های جنسی 18%افزایش بیابه!!!
همون پیشرفت تو کشورهای غربی که باعث شد هر 10زنی 7/5نفر فاحشه باشند!!!
همون پیشرفت تو ایران باعث شده امار طلاق 25%رشد کنه!!!!
همون پیشرفت تو دنیا که باعث شده همجنسی بازی رونق پیدا کنه!!!!!
کافیه یابازم بگنم!!!!!!!!!!!
ودر اخر همین اسلام(مذهب شیعه) یا بقول شما عقب موندگیه که باعث شده هم دین داشته باشیم هم اخرت هم دنیا هم
درضمن اگه خیلی دوست داری این ازادی رو داشته باشی خرج انچنانی هم نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:eek:
 

malmal_r

عضو جدید
به نطر من هم این برنامه جنبه فان داره و اگر کسی با این برنامه تحریک میشه بهش توصیه میکنم از خونه خارج نشه چون وضع کوچه و خیابونمون بعضا بدتر ازین برنامس

الان جک گفتی!!!!!
چقت تو خوش مزه ای!!
 

senaps

عضو جدید
کاربر ممتاز
همون پیشرفت تو کشورهای غربی که باعث شد هر 10زنی 7/5نفر فاحشه باشند!!!

سلام....با این سطح عقل و هوش و منطق و تفکر و ....، پیشنهاد میدم عکس اواتار رو عوض کنین که ما فکر نکنیم تفکرات و منطق شما از اون افرادی که دوستشون دارید میاد و اونا هم در حد شما بودن...:mad:
شما مسلمونی؟؟ همین الان به همین سادگی یه تهمت زدی، یه ابرو ریختی.... اونم از هر ۱۰ زن غربی، مال ۷ تاش رو.... فرض کن که فردای قیامت اینا رو نشوندن جلوت و ازت جواب خواستن...چی میخوای جواب بدی؟ فک میکنی خدا حق‌الناس رو می‌بخشه و به خاطر چارتا نماز ولت میکنه؟؟؟؟
شما تو روز ۴ تا گناه کبیره مثل این انجام بدی، اون دنیا یزید و معاویه میان پشت سر شما بوق میزنن!!!!
 

hami_sani

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
الان جک گفتی!!!!!
چقت تو خوش مزه ای!!
واقعا عجب صبری خدا دارد.ینی اخر کوته فکری و سبک مغذی هستی برادر.حیف اون اواتار براتو.ینی هر کی مدهبش با تو فرق داره فاحشست؟ااون ادم غربی مذهبش یه چیز دیگست خودش جواب میده .به تو چه این وسط؟مگه تو خدایی؟.تو زیر زیرکی گناه میکنی اون لااقل، روو بازی میکنه.تو فاحشه بازیات مخفیانست اون نه.تو با تهمت و ریا و دروغ کاراتو پیش میبری و اخرشم تریپ پاکی ور میداری اون نه.اخه نمیدونم چرا احساس میکنی داری تو مدینه فاضله زندگی میکنی.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته نرود مبخ اهنین در سنگ.شما مغذاتون تعطیله
 
بالا