فصلنامه هنری نقشــــینه - ویژه نامه موسیقی | سال دوم - بهار 1393-شماره 3

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
با سلام و احترام
گروه نشریه الکترونیکی نقشینه ، در نشر و ارائه ی شمارگان سوم خود ، برگزار می کند :


سخنی با خوانندگان :

بسم‌اللّه الرّحمن الرّحیم
هست کلید در گنج حکیم

بر کسی پوشیده نیست که طبع و نشر نشریات الکترونیکی و اداره و حفظ استمرار حرکت آن ، دارای محدودیت‌ها و مشکلات فراوان و طاقت‌فرسایی است که گاه منجر به کاستی‌هایی در راه تولید آن می‌شود و مسلماً در این اوضاع ، کمتر آثار طبعی وجود دارد که از تبعات و جبر شرایط مادی و معنوی مبرا و در امان باشد.
مسرور از آنیم که سعادت مساعدت نمود و توفیق رفیق گشت که باری دگر، با نشر شمارگانی دگر از فصلنامه هنری نقشینه ،پذیرای یاران و همراهان همیشگی خود هستیم .دوستان و مخاطبان عزیزی که مایه‌ی انگیزه و تشدد روحیه و سرمایه‌ی گران‌بهای نقشینه در ادامه‌ی راه دشوار و دور و دراز پیش رو هستند .
گلبانگ ِ حاصل از سازگان گروه تحریریه نقشینه در شمارگان سوم ، خبر از تولید و نشر آوایی خوش‌نوا، از عالم هنر می‌دهد که موسیقی نام دارد . خط و مشی کلی و درون مایه‌ی تولید مطالب نقشینه در این شماره، به هنر موسیقی اختصاص یافت. موسیقی بیان حالات و احساسات نهفته و درونی آدمی است که به وسیله‌ی ساز و آلات موسیقی بیان می‌شود .
هنری که متأسفانه در ایران، بنا به دلایلی مورد کم توجهی و کم مهری فراوان رسانه‌های نوشتاری و دیداری قرار گرفته و این در حالی است که در جامعه‌ی ما ، نمی‌توان ارتباط شنیداری تمام اقشار از راننده‌ی تاکسی تا یک پزشک و... را با موسیقی نادیده انگاشت !
پرواضح است که نقش رسانه‌ها، از صدا و سیما گرفته تا خبرگزاری ها و نشریات در ارتقاء و بهبود یا تنزل سلیقه‌ی موسیقیایی مخاطب بسیار مهم و کارساز است و در این خصوص رسالت خطیری که بر دوش صاحبان امر و مسئولان این حوزه‌هاست بهبود حقیقی ذائقه‌ی شنیداری و سلیقه‌ی موسیقیایی و همچنین ارتقاء سطح شناخت مردم نسبت به موسیقی است به نحوی که مخاطب ِ ایرانی، هم شناخت خوبی نسبت به موسیقی پیدا کند و هم موسیقی خوب را بشناسد.
بر آن امیدیم که نقشینه‌ی شماره‌ی سوم، در حد وسع و توانایی خود، در تحقق این مهم نقشی مؤثر را ایفا نموده و طرحی ماندگار بر این پیکره منقوش نماید .




با احترام – احسان ختار
مدیرمسئول و سردبیر فصلنامه هنری نقشینه




جلد فصلنامه :
.

.
.
.

شناسنامه اثر :
.


.
.
.



دانلود :


  • لینک دانلود نسخه مولتی مدیا برای سیستم عامل ویندوز با حجم 69 مگابایت (نسخه پیشنهادی)
نسخه مالتی مدیا بدون نیاز به نصب برنامه، با فرمت چشم نواز متناسب با حال و هوای موضوع و حاوی تکنوازی زیبای سه تار ( اثر استاد لطفی) می باشد که به صورت خودکار ورق خورده و همچنین از کیفیت بالاتری نسبت به نسخه pdf برخوردار است.




  • لینک دانلود نسخه PDF با حجم 28 مگابایت




دوستان گرامی ، جهت در میان گذاردن پیشنهادات، انتقادات و هر گونه اظهار نظر خود در هر زمینه ای مرتبط با نشریه، علاوه بر این تاپیک، از تاپیک " ارتباط با ما " نیز می توانید استفاده بفرمائید. مایه خرسندی است که انتقادها و پیشنهادهای شما خوبان را پذیرا باشیم و با استفاده از رهنمون‌ها و نظرات سازنده‌ی شما نیکان ، سکان نشریه نقشینه را به سمت ساحل موفقیت و تعالی هدایت کنیم .
ساز زندگی‌تان خوش‌نوا . . .:gol:





آرشیو شمارگان قبل :


[h=3]01 http://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon14.gif فصلنامه هنر و معماری نقشــــینه - ویژه نامه یلدا | سال اول - پائیز 1392-شماره 1[/h]
[h=3]02 http://www.www.www.iran-eng.ir/images/icons/icon14.gif فصلنامه هنر و معماری نقشــــینه - ویژه نامه عکاسی | سال اول - زمستان 1392-شماره 2[/h]


.
.
.
.
.
.
 

پیوست ها

  • jeld.jpg
    jeld.jpg
    45.3 کیلوبایت · بازدیدها: 0
  • sejel.jpg
    sejel.jpg
    48 کیلوبایت · بازدیدها: 0
آخرین ویرایش:

E . H . S . A . N

مدیر تالار مهندسی معماری مدیر تالار هنـــــر
مدیر تالار
دیدگاه ...

دیدگاه ...

با سلام و احترام حضور اعضای محترم باشگاه مهندسان، به ویژه مخاطبان گرامی فصلنامه هنری نقشینه
با یاری یزدان و همت دوستان و دست اندر کاران نشریه، نقشینه بار دیگر نقشی نو بر انداخت و در فصل زایش طبیعت، فصلی نو را در جهت ارائه هنرهای هفت گانه در پیش گرفت. کادر نشریه نقشینه، تمام تلاش خود را به کار گرفت که گامی هر چند کوچک در جهت ارتقاء و اعتلای دانش هنری و فرهنگی جامعه ی ایرانی و مخاطبان محترم خود بردارد.
و اما بعد ، به علت مشکلات و مسائل گسترده ای که طبع و نشر یک نشریه الکترونیکی در ذات خود به همراه داره ،و همچنین گستردگی موضوع (موسیقی) و حجم بالای کار (چیزی حدود 170 صفحه) ازائه ی این شماره چند روزی به تأخیر افتاد که انشاالله در شمارگان بعد، این کاستی هایی که در تمام آثار طبعی، طبیعتا موجود هستش رو با مدیریت و برنامه ریزی، پتانسیل سنجی و حمایت دوستان و همکاران، برطرف خواهیم کرد.
از جمله تحولاتی که در شیوه ی طراحی گرافیک و ارائه ی مجله در این شماره رخ داد ، ارائه ی کار به صورت "مجله ی مولتی مدیا" هست که شما عزیزان با دانلود لینک پیشنهادی نقشینه، می تونید به صورت خودکار و موزیکال مجله رو مطالعه بفرمائید.

در فرجام سخن جا داره که به عنوان عضو کوچکی از گروه نقشینه، از همه دوستان و همکارانی که از ابتدا تا کنون، به هر طریق در پیشبرد اهداف نشریه موثر بودن تشکر و قدردانی کنم. و همچنین صمیمانه ترین سپاسگزاری ها رو به اعضای خوب و فعال گروه نقشینه تقدیم میکنم . دوستانِ خوبی که بدون هیچ چشمداشتی، همیشه و همه جا از ابتدا تا انتها با همت و تلاش، خلق نیکو، حفظ روحیه ی همکاری، اتحاد، گذشت، مهربانی و ... مایه ی مباهات و افتخار نقشینه شدند.
تشکر میکنم از اعضاء و همراهان همیشگی نقشینه : دوست هنرمند خانوم ساناز. ف (ahoo_fr )، خانوم مهندس نسترن . خ (همراهی )، خانوم مهندس مریم .پ (mpb) ، خانوم مهندس ساناز راد (sanaz_panel )، خانوم مهندس قاصدک ( دانشجوي كامپيوتر ) ، خانوم مهندس مهسا مسیحی (خیال شیشه ای ) ، خانوم مهندس پرنیان.م (**آگاهدخت** ) ، خانوم مهندس مائده.ح (*Maedeh.archi* ) ؛
و دوستان عزیزی که در این شماره به ما پیوستند : خانوم مهندس حنا.ط (hana009871 )، خانوم مهندس فرزانه. ص (F A R Z A N E )، جناب بهروز.و (IRANIAN VOCAL ) و خانوم مهندس بهار.ح (_*Bahar*_ ) که انشاالله بیش از پیش شاهد حضور گرمشون ، و همکاری و تعامل بیشتری در آینده باشیم.

موفقیت و تندرستی این عزیزان رو از خداوند منّان خواستارم .
و من الله التوفیق :gol:
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
اولین بار بود که این مجله رو دانلود میکردم ، تا قبل از این فکر میکردم در حد 7-8 صفحه باشه ، اونم ابتدایی و محدود اما وقتی مجله رو دانلود کردم دیدم 166 صفحه هست با مطالب مختلف و خوندنی و البته حرفه ای هم کار شده
ممنونم و واقعا خسته نباشید ...
 

mech.shima

دستیار مدیر مهندسی مکانیک
کاربر ممتاز
بسیار ممنونم
هنرمند بودنتون رو به اثبات رسوندید;)
 

moein550

عضو جدید
واقعا ممنون دوستان خیلی خوب و عالی بود میدونم کلی زحمت کشیدین خسته نباشید مرسی;)
 

ali hoseini

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
من الان فایل رو وقت کردم ببینم. عالی بود. عالی. واقعا ممنون. چقدر خوب بود. چقدر زحمت کشیده بودید. بدون هیچ منتی. فقط میتونم تشکر کنم. میتونید حتی از شماره های بعدی رو با پرداخت هزینه در اختیار بقیه قرار بدید.
ممنونم از زحماتتون. فایل فلش رو دانلود کردم که علاوه بر مطالب زیبا و بجا از برنامه نویسی خیلی خوبی هم برخوردار بود. یخورده فقط سنگین بود.
ممنونم بازم.
 

Moein.B

دستیار مدیر تالار مهندسی عمران متخصص مباحث اجرایی
سلام
به همه ی عزیزانی که در این فصلنامه زحمت کشیدن خدا قوت میگم-بسیار مشخصه که کار شبانه روزی برای این مجله انجام شده
از همه ی دوستانی که زحمت کشیدن بالخص گروه صفحه ارایی که برای گرافیک وزیبایی صفحات تلاش بسیاری کرده بودند تشکر میکنم
موفق باشید
 

Similar threads

بالا