فروداضطراری بعلت گرفتاری خلبان دردستشویی

?!؟

عضو جدید

یک هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی دلتا پس از آن که در دستشویی آن به روی خلبانش قفل شد، به خاطر نگرانی از احتمال هواپیماربایی در فرودگاه لاگاردیا در نیویورک فرود اضطراری کرد.


به گزارش "1پارس " به نقل از افکار نیوز ، خلبان یک هواپیمای مسافربری که در میانه پرواز به دستشویی رفته بود، به خاطر نقض فنی قفل در در آن گرفتار شد.
او از پشت در از یکی از مسافران خواست به سراغ خدمه برود و آنها را از وضع خود مطلع کند. اما هنگامی که این مسافر که دارای لهجه خارجی بود به سراغ کمک خلبان رفت، او دچار ترس شد و اعلام وضع اضطراری کرد.
کمک خلبان در پیامی به برج مراقبت گفت: "خلبان در عقب هواپیما ناپدید شده و یک نفر با لهجه غلیظ خارجی می خواهد وارد کابین شود." هواپیمای شرکت دلتا که از کارولینای شمالی راهی نیویورک بود، ۱۴ مسافر داشت و بر اساس ضوابط به خاطر خروج خلبان از کابین، تنها مهماندار پرواز در کنار کمک خلبان بود. پس از اعلام وضع اضطراری، برج مراقبت به کمک خلبان دستور داد به طوری اضطراری در فرودگاه لاگاردیا فرود بیاید.
خلبان پرواز توانست پیش از فرود هواپیما خود را از دستشویی نجات دهد. این بار اولی نیست که مراجعه خلبان به دستشویی در حین پرواز دردسر ساز می شود. در سال ۲۰۰۶، یک خلبان شرکت هواپیمایی کانادا پس از ترک دستشویی به علت گیر کردن در کابین پرواز نتوانست وارد آن شود و مهمانداران مجبور شدند در را از لولا خارج کنند.​
 

HaMiD.TcI

مدیر تالار موبایل متخصص سیستم عامل Apple
مدیر تالار
انتقال داده شد به بخش اخبار.
 
بالا