فرصتی برای رتبه برتر شدن

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
به نام خدا

سلام به همه ی عزیزان

اگه بخوایم واقع بین باشیم اگه بخوایم رتبه ی برتر در کنکور بشیم یا حداقل جایی که مطلوبمون هست قبول بشیم
باید یه سوال اصلی از خودمون بپرسیم این که ایا کاری که رتبه برتر ها میکنند رو ما هم انجام می دیم ؟

گفتم رتبه برتر ها(و سایر عزیزانی که رتبه ی خوبی کسب کردند)
عزیزانی که نام می برم این جا (دوستان ترتیب رو بر اساس کارنامه هایی که گذاشته شده(رتبه ها) مینویسمو گرایش ها به ترتیب که در کارنامه ها زده میشه)
اقایان و خانم ها:
:
M a t i n و navidba و juvefans و msani69 و melodi88 و dadash masoud و علی121 و monajo و spatula و freddy-elec و kavosh90 و armincoobilas

این بزرگواران با پذیرش قبول دعوت مدیریت برق در تاپیکی خاص که قراره انشالله طی روزهای اینده زده بشه وقت بزارند وپاسخگوی سوالات ما باشند


نکته ی حایز اهمیت این هستش که در اون تاپیک خاص با سوالات و جواب های متفاوتی رو به رو خواهیم شد قراره اتفاقاتی با این محوریت زیر صورت بگیره که از زمانی که زده میشه تا حتی واپسین روز های قبل کنکور 94 قابل استفاده باشه :

1- یه سری سوال عمومی از همه ی عزیزان پرسیده میشه از انتخاب منابع این عزیزان گرفته تا ازمون ازمایشی که شرکت کردند ولی !! ولی با تفاوتی عمده که انشالله با دیدن سوال ها و جواب های این عزیزان این تفاوت رو خواهید دید.

2- یه سری سوالات اختصاصی از هر عزیزی پرسیده میشه که کم تر مورد توجه ما قرار میگیره ولی خیلی مهم هستش..مثلا عزیزانی که توی درس خیلی درصد بالاتری زدند کمی بیش تر ازشون توضیح میخوایم یه وقت ما میبینم عزیزی فلان منبع رو خونده میگیم چقدر خوب مثلا 40 درصد زده چقدر خوبه دیگه در صورتی که میبنیم این عزیز این درسو برای بالای 80 درصد رفته و اصلا از این نتیجه راضی نیست !! اینا چیزای خیلی مهمی هستش چقدر وقت گذاشتند ..یا مثلا این که اون عزیز در ترم کنکور ایا واحد درسی هم داشتند یا خیر (در صورتی که مثلا ما ببنیم اکثر این عزیزان درسی نداشتند خب طبیعتا دوستانی که ترم دارند متوجه خواهد شد کار خیلی سخت تری دارند )...یا این که بار اولشون بوده یا دوم (طبیعتا وقتی ببنیم اکثرا بار دوم بودند تا بار اول سبب میشه خیلی دیدگاهمون فرق کنه..مثلا وقتی عزیزی بوده با ترم سنگین تونسته رتبه ی خوبی بیاره پس میگیم کار نشد نداره از طرفی اگه خلافش باشه باز متوجه خواهیم شد که کار سخت تری خواهیم داشت) ... یا مثلا اولش برای چه رتبه ای شروع کردند..رتبه ای که اوردند چقدر با چیزی که انتظار داشتند نزدیک بود... کنکور ازمایشی شرکت کردند ایا براشون مفید بود ه یانه...در مواردی که ناامید میشدند (اصلا اگه شدند؟) چیکار می کردند...ایا روز تعطیلی هم داشتند یا نه فقط درس میخوندند...یعد ها که رو به کنکور رسیدند در مورد خلاصه نویسی یا کلا هر چی یه تجربه ی ارزشمندی گیر اوردند که گفتند کاش زودتر این کار رو می کردند و اون تجربه رو رایگان در اختیار ما بزارند و چنین سوالاتی..مثلا دوستانی که رتبه ی بین 50 تا 150 اوردند خیلی از این عزیزان مطمئن باشید با رتبه های زیر 10 تا 50 تفاوتی از نظر علمی ندارند ولی چی میشه یه عده زیر 10 میشند ولی یه عده زیر 100 چیزایی که واقعا مهم هستش و در اون تاپیک بحث خواهد شد چرا که بعضی از عزیزان به امید خدا برای چنین رتبه هایی درس میخونند ولی چه اتفاقی سر جلسه می افته یکی رتبش میشه 100 و یه نفر 10 در صورتی که از نظر علمی و تلاش و.. واقعا تفاوت چندانی ندارند و قراره مصاجبه ها طوری باشه که هم برای کسانی که برای رتبه ی زیر 50 و 100 تلاش می کنند و هم کسانی که برای زیر 1000 تلاش می کنند مفید واقع بشه و پاسخگوی طیف بزرگی از مخاطبین باشه و...

3- ضمنا اگه اون تاپیک خاص رو دوستان استقبال کنند و دوباره عزیزان بهمون وقت بدند انشالله دور اول که تا نیمه ی مرداد ماه قفل میشه دوباره انشالله توی فصل پاییز باز میشه و میخوایم از عزیزان بیان اون جا از تجربه هایی بگند که برای پاییز عالی هستش و مجددا قفل بشه..باز بعدش توی زمستان..که گفتم این بستگی به همراهی دو جانبه داره..مثلا ببنید من چون ذهنیتی ایجاد نشه نمیگم ولی یه ماهی هستش که خیلی ها ناامید میشند واسه کنکور و ادامه دادن !! و جالبه بدونید این اتفاق اپیدمی برای همه می افته !! پس توی اون بازه وقتی از اون عزیزان بشنویم که اونا هم چنین حالتی رو داشتند و چطور باهاش کنار اومدند در اون بازه زودتر به خودمون می اییم و.. ...در صورتی که این حرفا الان زده بشه حق مطلب ادا نمیشه و توی بازه ی خودش بهترین تاثیر رو داره..یا تجربه ای که راجب استراتژی کنکور دادن این عزیزان میشه پرسید و خیلی هم مفیده البته در زمان خاص خودش

4- البته دوستانی که رتبه خوب اورده بودند سال های قبل همیشه به تاپیک گفت و گو سر میزدند و از تجربه هاشون در هر بازه ای به بقیه می گفتند ولی از اون جایی که اون تاپیک خیلی صحبت های دیگه هم میشه و نظر این عزیزان گم میشه و بعدش کسی بخواد مرور کنه به مشکل میخوره و.. طبیعتا جای چنین تاپیکی که به صورت هدف مند باشه خالی بود.

اما هدف این تاپیک که تا حدود یه هفته ی دیگه قفل خواهد شد این هستش که :

در راستای هر چه بهتر شدن اون تاپیک خاص و احترام به نظر همه ی شما بر ان شدیم که از نظر تک تک شما عزیزان هم استفاده کنیم لذا در راستای اهداف و محوری که گفته شد هر نظری و پیشنهادی و ایده ای دارید ممنون میشم نظرات خودتون رو بزارید و ضمنا باید بگم مدت این تاپیک محدوده و تا هفته ی دیگه نظرات و سوالات تکمیلی شما به سوالات از قبل اماده شده ضمیمه میشه و به دوستان تحویل داده میشه و این تاپیک قفل خواهد شد.

و همچنین برای اون تاپیک هم اسمی که انتخاب میشه توسط شما دوستان پیشنهاد بشه که در روزهای اخر از هر عزیزی خواهش می کنیم اسم پیشنهادی خودش رو توی یه خط و یه پست جدا بنویسه در همین تاپیک و سایر دوستان با تشکری که از اون پست میزارند پستی که بیش ترین تشکر رو داشته باشه اون اسم برای تاپیک خاص انتخاب خواهد شد.
ضمنا میتونید با مراجعه با تاپیک کارنامه ها و دیدن رتبه و کارنامه ی این عزیزان سوالات خاصی که دوست دارید از هر یک از این دوستان به طور خاص پرسیده بشه در این تاپیک مطرح کنید تا به اون سوالاتی که گفتم ضمیمه بشه.
و در انتها مراتب قدر دانی خود از مدیریت برق و جمع این دو رو از عزیزانی که قراره وقت بزازند و به سوالات ما جواب بدند و شما عزیزانی که در این تاپیک از پیشنهاد های سازندتون در بهتر برگزار شدن اون تاپیک خاص خواهید گذاشت اعلام می کنیم.:gol::gol::gol:
 

amir3620

عضو جدید
سوالات پیشنهادی ازدوستان موفق در کنکور:
منابع مورد استفاده در هر درس؟
جزوات کمک اموزشی؟
ازمونهایی که شرکت کرده اند؟
برنامه ریزی این دوستان؟
درصدهایی که کسب کردند؟
مدیریت زمانشون درجلسه کنکور چگونه بود؟
چگونه با استرس کنکور مواجه شدند؟


در ضمن به نظرم علاوه بر این دوستان از دوستانی که در یک یا چند درس نیز نتیجه ی خوبی یعنی بالای50 درصد هم کسب کردندهم دراین تایپیک مشارکت داشته باشن هم عالی میشه...
 

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
سوالات پیشنهادی ازدوستان موفق در کنکور:

جزوات کمک اموزشی؟


در ضمن به نظرم علاوه بر این دوستان از دوستانی که در یک یا چند درس نیز نتیجه ی خوبی یعنی بالای50 درصد هم کسب کردندهم دراین تایپیک مشارکت داشته باشن هم عالی میشه...


ممنون دوست عزیز بابت توصیه هاتون..

تمام سوال هایی که فرمودید جز همین قسمتی که بولد کردم در سوال های طراحی شده هست و جای هیچ نگرانی نیست و این سوالی که شما فرمودید هم اضافه میشه... سایر دوستان هم که سوالی خاص به ذهنشون میرسه مطرح کنند تا اضافه بشه...سوال هایی خاص که کم تر مورد توجه قرار میگیره..

راجب پیشنهاد دومتون هم باید عرض کنم تا جایی که من الان توی ذهنم دارم فقط دو دوست عزیز که رتبه هاشون بالای 1000 هستش درسی رو بالای 50 زدند که اونم اتقاقا زبان هستش... که اینم جای بررسی داره و انشالله در ادامه ی تاپیک تصمیم قطعی گرفته میشه.

راجب اسم تاپیک هم دوستان لطفا فکر کنید ولی فعلا نگید تا روز مشخصش فرا برسه.
 

وحیدایکس

کاربر بیش فعال
از اونجا ک قطعا این دوستان تو دوران مطالعشون برا خودشون از هر درسی خلاصه نویسی داشتن ایا امکان داره در صورت تمایل این خلاصه هارو ک بی شک حلاصه نویسیهای بی نقصی هستن در اختیار سایر دوستان قرار بدن تا بتونن تو دوران جمعبندی ازشون استفاده کنن؟؟
این صرفا ی پیشنهاد بود.

Sent from my Lenovo A3000-H using Tapatalk
 

barghi93

اخراجی موقت
برای بچه های شهرستان که از یه سری امکانات و منابع مثلا کلاس که تو بعضی شهرستانهای خیلی کوچیک تشکیل نمیشه و بچه ها ازین بابت محروم هستن چه توصیه ایی دارن ؟
 

f.babaei

عضو جدید
برای بچه های شهرستان که از یه سری امکانات و منابع مثلا کلاس که تو بعضی شهرستانهای خیلی کوچیک تشکیل نمیشه و بچه ها ازین بابت محروم هستن چه توصیه ایی دارن ؟

توکل بخدا و فقط تلاش وتلاش وتلاش بیشتر;)

تجربه نشون داده بیشتر همین بچه هایی که امکانات کمتری داشتند نتیجه خیلی بهتری گرفتند نسبت به اونایی که همه چی دم دستشون بوده
 

barghi93

اخراجی موقت
توکل بخدا و فقط تلاش وتلاش وتلاش بیشتر;)

تجربه نشون داده بیشتر همین بچه هایی که امکانات کمتری داشتند نتیجه خیلی بهتری گرفتند نسبت به اونایی که همه چی دم دستشون بوده



توکل و تلاش که شرط اول هر کاری هست ولی بالاخره برای رتبه شدن یا رتبه خوب شدن شرایط دیگه ایی هم لازم داریم مخصوصا تو شهرستان که خیلی امکانات نسبت به تهران کمتره . با این اعتقاد که همه تو سختی ها ستاره میشن به نظرم دیگه کسی پیشرفت نمیکنه تا از سختی نجات پیدا کنه .
 

f.babaei

عضو جدید
توکل و تلاش که شرط اول هر کاری هست ولی بالاخره برای رتبه شدن یا رتبه خوب شدن شرایط دیگه ایی هم لازم داریم مخصوصا تو شهرستان که خیلی امکانات نسبت به تهران کمتره . با این اعتقاد که همه تو سختی ها ستاره میشن به نظرم دیگه کسی پیشرفت نمیکنه تا از سختی نجات پیدا کنه .

خب بزارید اینجور بگم که کتابای کنکوری که دوستان توصیه میکنن که خداروشکر همه جا هست . مشاوره کنکوری اساتید برجسته که هم سایت دارند میتونید مشاوره بگیرید ازشون فقط میمونه کلاس کنکور که طبق گفته خود اساتید چیز خاصی گفته نمیشه فقط روی درک عمقی درس و همون کتاب تالیفی خودشون کار میشه یعنی تضمینی وجود نداره که اگه شخصی کلاس بره حتما نتیجه بهتری میگیره همه چی به تلاش خود شخص برمیگرده برید توی سایت اقای تقوی مصاحبه نفرات برتر رو بخونید اکثرشون بدون کلاس و با تلاش فوق العاده تونستند نتیجه خوبی بگیرند
بنظرم برعکس همه تلاش میکنن که خودشونو از سختی بیرون بکشند وگرنه هیچ انسانی دوست نداره تو شرایط سخت زندگی کنه این برمیگرده به اراده خود شخص!
بهرحال موفق و سربلند باشید
 
سلام
ممنون واقعا کمک بزرگی میکنین
واقعا جای این چنین تایپیکی خالیه
سوالات را باید ما الان مطرح کنیم؟؟
1- خوابشون به هم میخورده در دوره خوندن؟چی میکردن؟از استرس و بقیه مسائل؟
2- بعضی وقتا موقع خوندن درس یه فکرایی سراغ ادم میاد مثل دوستام سرکارن و من درس میخونم تازه معلوم نیست قبول بشم یا واسه دخترا میگن اون دوستم ازدواج کرده من هنوزمعلوم نیس چه بشم خلاصه یه سری افسوسا یا حسرتا که البته بیشتر واسه بچه هایی که سنشون بالاتر از ماست پیش میاد ولی من گفتم که اونا چه کنن؟؟.
3- به هرحال بعضی شهرستانیا به امکانات مشاوره و ازمون و برنامه ریزی کلاسی دسترسی ندارن چون شهرشون کوچیکه و به این چیزا اهمیت نمیده این دوستان چه باید بکنند واسه برنامه ریزی؟
4- وقتی که خسته میشن و نا امیدی سراغشون میاد که ایا راه من درسته یا به نتیجه میرسم یا اتفاقاتی ممکنه توی خونه یا محل مطالعه یا زمان مطالعه می افته که یک درگیری ذهنی واسه بچه کنکوری ایجاد میکنه که ممکنه از درس خوندن نا امید شه چه باید کرد؟؟

فعلا همین سوالا به ذهنم اومد امیدوارم راه حلی واسه اینا هم باشه
سپاس از مساعدتتون
 
آخرین ویرایش:

alk1370

کاربر بیش فعال
اگه ممکنه دوستان رتبه برتری در مورد این نکته که با افکار منفی و مزاحم یا کلا چیزایی که باعث ناراحتیشون میشد چگونه برخورد می کردند به نظرم این عامل از هر چیزی مهمتره تو کنکور چون بعضی ها با کوچکترین چیزی ممکنه برنامه شون به هم بخوره.ممنونم
 

ارتمیس فخری

عضو جدید
ممنون بابت تاپیک خوب و عالییییییییییی.........(ایشالا سال بعد ما بیایم اینجا ب عنوان رتبه برتر:))
چندتا سوال پیشنهادی ب نظرم من:
1.اونایی ک سال دومشونه چطور و با چ ریتمی درسارو بخونن؟؟؟دوباره همون کتابا رو بخونن یا کتاب جدیده دیگه؟
2.و بازم ی سوال کسانی که سال دومشونه مث من خوب بعضی درسارو پارسال خیلی خوب خوندیم یا اون درس و خوب زدیم که در اون صورت فقط امسال تست بزنیم براش یا خراب کردیم سر جلسه کنکور (من خودم کنترل و با اینکه خوب خونده بودم بجز جبرانسازا خراب کردم کنکور حالا اصلن حوصلم نمیکشه باز بخونمش :( اگه راه حلی دارن دوستان بفرمایین استفاده کنیم)
:gol:
 

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
میشه ساعت خوابشونم بپرسی ...:D

بله اینم پرسیده میشه ...(کلا سیستم خواب و مطالعشون که ایا ساعت خاصی بوده در روز و مطالعه شون و کلا برنامشون چطوری بوده ..برنامه ی درس..خواب..تفریح و..)

از اونجا ک قطعا این دوستان تو دوران مطالعشون برا خودشون از هر درسی خلاصه نویسی داشتن ایا امکان داره در صورت تمایل این خلاصه هارو ک بی شک حلاصه نویسیهای بی نقصی هستن در اختیار سایر دوستان قرار بدن تا بتونن تو دوران جمعبندی ازشون استفاده کنن؟؟
این صرفا ی پیشنهاد بود.

Sent from my Lenovo A3000-H using Tapatalk

خلاصه نویسی معمولا هر شخص برای خودش بهترین هستش وحید خان.ولی با این حا این دوستان کامل انشالله برای هر درس توضیحاتشون رو میدند و بعدش درصد شون هم که مشخصه بعدش اگه کسی براش ابهامی بود یا خواست بیش تر بدونه یا درخواستی مثل شما داشت به این عزیزان پیام خصوصی میده دیگه هر چی دوستان جوابشون رو بدند.

برای بچه های شهرستان که از یه سری امکانات و منابع مثلا کلاس که تو بعضی شهرستانهای خیلی کوچیک تشکیل نمیشه و بچه ها ازین بابت محروم هستن چه توصیه ایی دارن ؟

بله حتما.سعی کنید شما بیش تر همراه باگشاه باشید البته در تاپکی خاص که قراره زده بشه و تاپیک رفع اشکال.

سلام
ممنون واقعا کمک بزرگی میکنین
واقعا جای این چنین تایپیکی خالیه
سوالات را باید ما الان مطرح کنیم؟؟
1- خوابشون به هم میخورده در دوره خوندن؟چی میکردن؟از استرس و بقیه مسائل؟
2- بعضی وقتا موقع خوندن درس یه فکرایی سراغ ادم میاد مثل دوستام سرکارن و من درس میخونم تازه معلوم نیست قبول بشم یا واسه دخترا میگن اون دوستم ازدواج کرده من هنوزمعلوم نیس چه بشم خلاصه یه سری افسوسا یا حسرتا که البته بیشتر واسه بچه هایی که سنشون بالاتر از ماست پیش میاد ولی من گفتم که اونا چه کنن؟؟.
3- به هرحال بعضی شهرستانیا به امکانات مشاوره و ازمون و برنامه ریزی کلاسی دسترسی ندارن چون شهرشون کوچیکه و به این چیزا اهمیت نمیده این دوستان چه باید بکنند واسه برنامه ریزی؟
4- وقتی که خسته میشن و نا امیدی سراغشون میاد که ایا راه من درسته یا به نتیجه میرسم یا اتفاقاتی ممکنه توی خونه یا محل مطالعه یا زمان مطالعه می افته که یک درگیری ذهنی واسه بچه کنکوری ایجاد میکنه که ممکنه از درس خوندن نا امید شه چه باید کرد؟؟

فعلا همین سوالا به ذهنم اومد امیدوارم راه حلی واسه اینا هم باشه
سپاس از مساعدتتون
سلام.ممنونم بابتم نظراتون.بله یه چند تا از سوالاتون رو دوستان هم اشاره کرده بودند ولی بقیش که جدید بود لحاظ میشه.

خیلی از دوستان مطرح کردن شما هم بفرمایید .

بله به نکته ی خوبی اشاره کردید.من انشالله اگه بتونم تا فردا طرح کلی رو به انضمام نظراتی که شما گذاشتید تنظیم و ترکیب میکنم و یان جا میزارم تا باز نظر اصلاحی داشتید بفرمایید.

اگه ممکنه دوستان رتبه برتری در مورد این نکته که با افکار منفی و مزاحم یا کلا چیزایی که باعث ناراحتیشون میشد چگونه برخورد می کردند به نظرم این عامل از هر چیزی مهمتره تو کنکور چون بعضی ها با کوچکترین چیزی ممکنه برنامه شون به هم بخوره.ممنونم

بله اینو به نوعی اشاره کردند دوستان.حتما.

ایشاللا شما امسال خوب میخونی و رتبه برتر تک رقمی میاری، اما این رو هم خواهی فهمید که خیلی از کسایی که رتبه های دو رقمی و 3 رقمی و حتی 4 رقمی! اوردن چیزی از تک رقمی ها کم نداشتن! اما با یه اشتباه سر جلسه همه چیز خراب شده... کسایی که هم از دوستان خودم در این سایت و هم در جاهای دیگه میشناسم که واقعا اطلاعات خوب و قوی ای داشتن اما یکم در رفتن جلسه از دستشون باعث شد رتبشون چیزی که میخوان نشه...

!

ارمین جان سلام.خواستم بگم این حرفتو کاملا تایید میکنم.
ممنون بابت تاپیک خوب و عالییییییییییی.........(ایشالا سال بعد ما بیایم اینجا ب عنوان رتبه برتر:))
چندتا سوال پیشنهادی ب نظرم من:
1.اونایی ک سال دومشونه چطور و با چ ریتمی درسارو بخونن؟؟؟دوباره همون کتابا رو بخونن یا کتاب جدیده دیگه؟
2.و بازم ی سوال کسانی که سال دومشونه مث من خوب بعضی درسارو پارسال خیلی خوب خوندیم یا اون درس و خوب زدیم که در اون صورت فقط امسال تست بزنیم براش یا خراب کردیم سر جلسه کنکور (من خودم کنترل و با اینکه خوب خونده بودم بجز جبرانسازا خراب کردم کنکور حالا اصلن حوصلم نمیکشه باز بخونمش :( اگه راه حلی دارن دوستان بفرمایین استفاده کنیم)
:gol:

ممنون.تشکر ویژه دارم خیلی به نکات خوبی اشاره کردید که اصلا توی سوالات نبود.این ها هم حتما لحاظ میشه.
.
.
.
اما دوستان ما مهندس برق هستیم.شاید توی یه مداری یه ضربه وارد بشه و شرایط اولیه رو تغییر بده و همه چی رو برای یه لحظه بهم بریزه و بعدش هم بره گویی هیچ وقت وجود نداشت !!
ولی ما انسان هستیم و هر کاری میتونیم بکنیم اصلا دوست ندارم خدایی ناکرده توی این تاپیک به اولا دوستای گلی که در این جا هستند حتی کمترین بی احترامی بشه و بعدش هم راجب بقیه کسانی که هم در این زمینه ها هستند و صاحب فعالیت هستند و.. ما کاری نداریم ما قراره بهترین ها رو بگیم چیزی که کسی استفاده کرده و نتیجه گرفته .

درسته خیلی جاها مصاحبه هستش..نمونش شما میتونید برید سایت های معروف تا یه رتبه برتر رو چند جا ببنید بوده !! ..طرف یه کتاب هم خونده (اونم فقط از روی کتاب صورت تستا رو نگاه کرده و با روش های خودش حل کرده) دیگه میگه من از خدمات فلان جا استفاده کردم.

لطفا وارد حاشیه ها نشیم.اول به خودم گوشزد میکنم .این تاپیک محوریت خاص خودشو داشت پس لطفا در اون راستا حرکت کنیم.این تاپیک زده شد در راستای تاپیک اصلی تا انشالله دوستانی که قراره لطف کنند و وقت بزارند و با صداقت کامل بدون وابسته به هیچ جایی جواب سوال های ما رو بدند.کسانی در بین ما هستند که شایدبنا به هر دلیلی نتونیم از مشاوره استفاده کنیم یا این که می ترسیم راهنمایی های فرد یا جای خاصی جانبدارانه باشه در صورتی که راهنمایی این عزیزان حتما این گونه نخواهد بود.


از همه ی شما عزیزانی که در این راستا عمل می کنید تشکر میکنم.
:gol:
 

alk1370

کاربر بیش فعال
عزیزان عیدتان مبارک انشالله که طاعات و عبادات همه تون مقبول درگاه حق باشه و انشالله که همین امشب عیدیمون رو که قبولیمون باشه از خدا بگیریم

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یکماه خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.(آمین)

دیگه جدی جدی پیش به سوی کارشناسی ارشد مهندسی برق:)
 

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
سلام به همگی عزیزان گل.ضمن تبریک عید فطر البته با تاخیر به شما و ارزوی تندرستی و سلامتی.خواهش میکنم این پست رو بادقت بخونید.

سوالات طراحی شده و به دوستان انشالله تحویل داده خواهد شد. هر عزیز در 4 پست که سه پست اول سوالات عمومی و پست چهارم سوالات اختصاصی می باشد.

نکته ی مهم این هست که به دلیل کثرت سوالات و این که فعلا دغدغه ی خیلی از داوطلبان نحوه ی شروع مطالعه و استفاده ی بهینه از تابستان و چنین مواردی است پرسیده شده و در دور اول بزرگوارانی که قراره پاسخگوی سوالات ما باشند قول دادند که فعلا در دور اول به ما وقت بدند لذا مواردی مثل نحوه ی مقابله با استرس کنکور و جمع بندی در ماه های اخر و استراتژی سر جلسه کنکور این عزیزان که بسیار بسیار موارد کلیدی و مهم هست پرسیده نشد ولی اگه تاپیک مورد نظر با استقبال مواجه بشه و این عزیزان مجددا منت سر ما بزارند و وقت بدند قطعا حداقل دور دیگه در شروع پاییز و شروع زمستان در خدمت این عزیزان خواهیم بود و تمامی این سوالات از این عزیزان پرسیده خواهد شد.انشالله.


انشالله به احتمال زیاد از هفته ی بعد از سه شنبه 14 مرداد تا پنج شنبه 16 مرداد به مدت سه روز ...هر روز سه روز 4 بزرگوار پاسخ های خود رو در تاپیک مربوطه قرار می دهند (البته به جز روز اخر 5 نفر)

ضمنا دوستان در رابطه با اسم تاپیک لطفا توی فقط یه خط و یه پست حداگانه نام پیشنهادی خود رو بنویسید و بدین گونه باشه که طوری باشه که نشون دهنده ی محتوای تاپیک باشه جذاب باشه و علاوه بر اون سعی شود که طوری باشه که قبل این که مخاطب تاپیک رو باز کنه بدونه این تاپیک میتونه هم برای کسب رتبه ی خوب و دانشگاه نسبتا خوب قابل استفاده باشه وهم برای رتبه برتر شدن. و در نهایت پستی که بیش ترین تشکر رو دوستان ازش داشته باشند به عنوان نام تاپیک انتخاب خواهد شد.(و اگه خیلی مشابه باشه و یه اسم ادغامی انتخاب خواهد شد حالا بنده ام اسم پیشنهادی خودمو شاید نوشتم)

ضمنا از جناب اقای hamedmirsaeedi رتبه ی 32 قدرت که دعوت ما رو پذیرفتند و اسمشون در ابتدای تاپیک نیست هم تشکر میکنم .
.
.
.
اما در ادامه فقط تعداد محدودی نمونه ای از سوالاتی که از این عزیزان قراره پرسیده بشه قرار داده میشه.اگه نظر یا پیشنهادی داشتید در یک پست جدا بفرمایید.و به احتمال زیاد این تاپیک تا فردا قفل خواهد شد.

پست اول

1-لطفا مختصر توضیحی راجب خود بفرمایید؟
2-تصمیم اصلی شما از ادامه ی تحصیل و کسب این رتبه چی بود؟

....

7-در ابتدا برای کسب چه رتبه ای شروع به خوندن کردید و انتظارتون چی بود؟رفته رفته وقتی به کنکور رسیدید برای کسب چه رتبه ای سر جلسه رفتیدو رتبه ای که کسب کردید چقدر با رتبه ای که قبل کنکور انتظار داشتید و برایش تلاش کردید مغایرت یا هماهنگی داشت و لطفا شرح دهید؟
8- خیلی از دواطلبان که تازه شروع به مطالعه می کنند هنوز هیچی نشده سراغ درصد ها و کارنامه ها و این طور موارد می روند در رابطه با این موارد چه توصیه ای دارید تا دوستان درگیر حاشیه نشند و چقدر این کار رو الزامی یا غیر الزامی می دونید؟

... ادامه دارد



پست دوم:

11- در ابتدا با چه دروسی شروع به خوندن کردید و کلا راجب نحوه ی شروع خوندن درس ها چه توصیه ای دارید؟
12-لطفا نحوه ی کلی برنامه ریزی خود و چگونگی خواندن سر فصل ها را توضیح دهید؟

...

18- یکی از دغدغه ی دوستان مخصوصا در اوایل ساعت کم مطالعه ان ها و تنظیم نبودن ساعت خواب و مطالعه و .. چینی مواردی می باشد در رابطه با این مشکل شما چه توصیه ای خاص دارید و در صورت امکان از تجربه ی شخصی خود بگویید؟
19-در رابطه با خلاصه نویسی یکی از عمده مشکلات دوستان این می باشد که چگونه باشد داخل کتاب یا جزوه باشد در برگه ای جدا باشد از کی شروع شود از ابتدا با حل تست ها باشد یا نه در دوره های بعدی مطالعه و.. لطفا در این زمینه تجربه ی شخصی خود را توضیح دهید؟
20- با توجه به این که دوستان از الان به طور جدی مطالعه برای کنکور را شروع کرده اند در این دو ماه پیش رو و احیانا تا دوره بعدی که انشالله در مهر ماه در خدمت شما باشیم چه توصیه ای دارید؟و این که شما پارسال بعد از اتمام تابستان در دروس مختلف چه وضعیتی داشتید؟ایا درسی بود که کامل تمام کرده باشید؟یا درسی داشتید که هنوز اصلا نخوانده باشید؟


پست سوم:

21-ایا ازمون ازمایشی شرکت می کردید؟
22-برای کسب موفقیت در کنکور ارشد برق چقدر شرکت در ازمون های ازمایشی را جدی و الزامی می دانید؟
23- هدف اصلی از شرکت در ازمون ازمایشی را چه می دانید و بیش تر چه چیزی از شرکت در ازمون باید عایدمان شود؟
24-در رابطه با انتخاب ازمون چه ملاکی را بیش تر داوطلبان مورد توجه قرار بدند 1- کیفیت سوالات یا 2-جامع اماری و سطح علمی داوطلبانی شرکت کننده در ان ازمون ازمایشی ؟
25- ایا به بررسی سوالات کنکور های ازمایشی موسسات مختلف می پرداختید یا خیر؟ چه توصیه ای خاصی در این زمینه دارید؟ و این که در صورت شرکت در ازمون در هر دو هفته فاصله ای که تا کنکور ازمایشی داشتید چگونه مطالعه می کردید ؟صرفا سر فصل های ازمون پیش رو را می خوانید؟یا نه مطالب جدید هم می خواندید لطفا شرح دهید؟


پست چهارم(مثلا این بخشی از سولاتی هست که با توجه به کارنامه ی یکی از دوستان) به طور اختصاصی پرسیده می شود:

....

3- مدار: لطفا منابع خود در این درس اعم از کتاب جزوه سوال تالیفی و.. را بیان کنید؟در صورت رفتن به کلاس کنکور لطفا تاثیر ان کلاس در درصد خود را شرح دهید؟ قبل از کنکور انتظار چه درصدی از این درس داشتید و در صورت مغایرت لطفا دلیل خود را شرح دهید؟در رابطه با مطالعه این درس و نحوه ی خلاصه نویسی و منابع مختلفی که هست لطفا توصیه های خود را بیان کنید؟

4- کنترل: با توجه به کسب درصدی بسیار خوب در این درس نقطه ی قوت خود در این درصد را چه می دانید(با توجه به این که تعدادی از سوالات کنترل امسال علاوه بر سختی بسیار بد چاپ شده بود و این درصد شما رو بسیار ارزشمند تر میکنه؟ لطفا منابع خود در این درس اعم از کتاب جزوه سوال تالیفی و.. را بیان کنید؟در صورت رفتن به کلاس کنکور لطفا تاثیر ان کلاس در درصد خود را شرح دهید؟ قبل از کنکور انتظار چه درصدی از این درس داشتید و در صورت مغایرت لطفا دلیل خود را شرح دهید؟در رابطه با مطالعه این درس و نحوه ی خلاصه نویسی و منابع مختلفی که هست لطفا توصیه های خود را بیان کنید؟

...

 
سلام به همگی عزیزان گل.ضمن تبریک عید فطر البته با تاخیر به شما و ارزوی تندرستی و سلامتی.خواهش میکنم این پست رو بادقت بخونید.

سوالات طراحی شده و به دوستان انشالله تحویل داده خواهد شد. هر عزیز در 4 پست که سه پست اول سوالات عمومی و پست چهارم سوالات اختصاصی می باشد.

نکته ی مهم این هست که به دلیل کثرت سوالات و این که فعلا دغدغه ی خیلی از داوطلبان نحوه ی شروع مطالعه و استفاده ی بهینه از تابستان و چنین مواردی است پرسیده شده و در دور اول بزرگوارانی که قراره پاسخگوی سوالات ما باشند قول دادند که فعلا در دور اول به ما وقت بدند لذا مواردی مثل نحوه ی مقابله با استرس کنکور و جمع بندی در ماه های اخر و استراتژی سر جلسه کنکور این عزیزان که بسیار بسیار موارد کلیدی و مهم هست پرسیده نشد ولی اگه تاپیک مورد نظر با استقبال مواجه بشه و این عزیزان مجددا منت سر ما بزارند و وقت بدند قطعا حداقل دور دیگه در شروع پاییز و شروع زمستان در خدمت این عزیزان خواهیم بود و تمامی این سوالات از این عزیزان پرسیده خواهد شد.انشالله.


انشالله به احتمال زیاد از هفته ی بعد از سه شنبه 14 مرداد تا پنج شنبه 16 مرداد به مدت سه روز ...هر روز سه روز 4 بزرگوار پاسخ های خود رو در تاپیک مربوطه قرار می دهند (البته به جز روز اخر 5 نفر)

ضمنا دوستان در رابطه با اسم تاپیک لطفا توی فقط یه خط و یه پست حداگانه نام پیشنهادی خود رو بنویسید و بدین گونه باشه که طوری باشه که نشون دهنده ی محتوای تاپیک باشه جذاب باشه و علاوه بر اون سعی شود که طوری باشه که قبل این که مخاطب تاپیک رو باز کنه بدونه این تاپیک میتونه هم برای کسب رتبه ی خوب و دانشگاه نسبتا خوب قابل استفاده باشه وهم برای رتبه برتر شدن. و در نهایت پستی که بیش ترین تشکر رو دوستان ازش داشته باشند به عنوان نام تاپیک انتخاب خواهد شد.(و اگه خیلی مشابه باشه و یه اسم ادغامی انتخاب خواهد شد حالا بنده ام اسم پیشنهادی خودمو شاید نوشتم)

ضمنا از جناب اقای hamedmirsaeedi رتبه ی 32 قدرت که دعوت ما رو پذیرفتند و اسمشون در ابتدای تاپیک نیست هم تشکر میکنم .
.
.
.
اما در ادامه فقط تعداد محدودی نمونه ای از سوالاتی که از این عزیزان قراره پرسیده بشه قرار داده میشه.اگه نظر یا پیشنهادی داشتید در یک پست جدا بفرمایید.و به احتمال زیاد این تاپیک تا فردا قفل خواهد شد.

پست اول

1-لطفا مختصر توضیحی راجب خود بفرمایید؟
2-تصمیم اصلی شما از ادامه ی تحصیل و کسب این رتبه چی بود؟

....

7-در ابتدا برای کسب چه رتبه ای شروع به خوندن کردید و انتظارتون چی بود؟رفته رفته وقتی به کنکور رسیدید برای کسب چه رتبه ای سر جلسه رفتیدو رتبه ای که کسب کردید چقدر با رتبه ای که قبل کنکور انتظار داشتید و برایش تلاش کردید مغایرت یا هماهنگی داشت و لطفا شرح دهید؟
8- خیلی از دواطلبان که تازه شروع به مطالعه می کنند هنوز هیچی نشده سراغ درصد ها و کارنامه ها و این طور موارد می روند در رابطه با این موارد چه توصیه ای دارید تا دوستان درگیر حاشیه نشند و چقدر این کار رو الزامی یا غیر الزامی می دونید؟

... ادامه دارد



پست دوم:

11- در ابتدا با چه دروسی شروع به خوندن کردید و کلا راجب نحوه ی شروع خوندن درس ها چه توصیه ای دارید؟
12-لطفا نحوه ی کلی برنامه ریزی خود و چگونگی خواندن سر فصل ها را توضیح دهید؟

...

18- یکی از دغدغه ی دوستان مخصوصا در اوایل ساعت کم مطالعه ان ها و تنظیم نبودن ساعت خواب و مطالعه و .. چینی مواردی می باشد در رابطه با این مشکل شما چه توصیه ای خاص دارید و در صورت امکان از تجربه ی شخصی خود بگویید؟
19-در رابطه با خلاصه نویسی یکی از عمده مشکلات دوستان این می باشد که چگونه باشد داخل کتاب یا جزوه باشد در برگه ای جدا باشد از کی شروع شود از ابتدا با حل تست ها باشد یا نه در دوره های بعدی مطالعه و.. لطفا در این زمینه تجربه ی شخصی خود را توضیح دهید؟
20- با توجه به این که دوستان از الان به طور جدی مطالعه برای کنکور را شروع کرده اند در این دو ماه پیش رو و احیانا تا دوره بعدی که انشالله در مهر ماه در خدمت شما باشیم چه توصیه ای دارید؟و این که شما پارسال بعد از اتمام تابستان در دروس مختلف چه وضعیتی داشتید؟ایا درسی بود که کامل تمام کرده باشید؟یا درسی داشتید که هنوز اصلا نخوانده باشید؟


پست سوم:

21-ایا ازمون ازمایشی شرکت می کردید؟
22-برای کسب موفقیت در کنکور ارشد برق چقدر شرکت در ازمون های ازمایشی را جدی و الزامی می دانید؟
23- هدف اصلی از شرکت در ازمون ازمایشی را چه می دانید و بیش تر چه چیزی از شرکت در ازمون باید عایدمان شود؟
24-در رابطه با انتخاب ازمون چه ملاکی را بیش تر داوطلبان مورد توجه قرار بدند 1- کیفیت سوالات یا 2-جامع اماری و سطح علمی داوطلبانی شرکت کننده در ان ازمون ازمایشی ؟
25- ایا به بررسی سوالات کنکور های ازمایشی موسسات مختلف می پرداختید یا خیر؟ چه توصیه ای خاصی در این زمینه دارید؟ و این که در صورت شرکت در ازمون در هر دو هفته فاصله ای که تا کنکور ازمایشی داشتید چگونه مطالعه می کردید ؟صرفا سر فصل های ازمون پیش رو را می خوانید؟یا نه مطالب جدید هم می خواندید لطفا شرح دهید؟


پست چهارم(مثلا این بخشی از سولاتی هست که با توجه به کارنامه ی یکی از دوستان) به طور اختصاصی پرسیده می شود:

....

3- مدار: لطفا منابع خود در این درس اعم از کتاب جزوه سوال تالیفی و.. را بیان کنید؟در صورت رفتن به کلاس کنکور لطفا تاثیر ان کلاس در درصد خود را شرح دهید؟ قبل از کنکور انتظار چه درصدی از این درس داشتید و در صورت مغایرت لطفا دلیل خود را شرح دهید؟در رابطه با مطالعه این درس و نحوه ی خلاصه نویسی و منابع مختلفی که هست لطفا توصیه های خود را بیان کنید؟

4- کنترل: با توجه به کسب درصدی بسیار خوب در این درس نقطه ی قوت خود در این درصد را چه می دانید(با توجه به این که تعدادی از سوالات کنترل امسال علاوه بر سختی بسیار بد چاپ شده بود و این درصد شما رو بسیار ارزشمند تر میکنه؟ لطفا منابع خود در این درس اعم از کتاب جزوه سوال تالیفی و.. را بیان کنید؟در صورت رفتن به کلاس کنکور لطفا تاثیر ان کلاس در درصد خود را شرح دهید؟ قبل از کنکور انتظار چه درصدی از این درس داشتید و در صورت مغایرت لطفا دلیل خود را شرح دهید؟در رابطه با مطالعه این درس و نحوه ی خلاصه نویسی و منابع مختلفی که هست لطفا توصیه های خود را بیان کنید؟

...



سلام
عید شما و همه دوستان هم مبارک
ممنون,خوبه فقط اگه میشه این سوال هم جزو پست اول بزارین که چگونه افکار منفی رو قبل و حین و بعد مطالعه کنترل کنیم ,چون میدونید بدون حذف افکار منفی نه میشه شروع کرد نه میشه ادامه داد ونه میشه به اخر رسوند.سپاس

اسم پیشنهادی من چندتاست هرکدوم بهتره انتخاب کنین:
1- بچه کنکوریه ارشد میخوای موفق شی ؟؟؟
2- پیروزی توکنکورارشد یعنی این!!!!
3- رکاب زدنت تو کنکورمیخوای بدونی؟؟؟
4-محال ترین رتبه تو میخوای امکان پذیر کنی؟؟


سپاس از دلسوزی و کمکتون
 
آخرین ویرایش:

Paydar91

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
سلام
عید شما و همه دوستان هم مبارک
ممنون,خوبه فقط اگه میشه این سوال هم جزو پست اول بزارین که چگونه افکار منفی رو قبل و حین و بعد مطالعه کنترل کنیم ,چون میدونید بدون حذف افکار منفی نه میشه شروع کرد نه میشه ادامه داد ونه میشه به اخر رسوند.سپاس

اسم پیشنهادی من چندتاست هرکدوم بهتره انتخاب کنین:
1- بچه کنکوریه ارشد میخوای موفق شی ؟؟؟
2- پیروزی توکنکورارشد یعنی این!!!!
3- رکاب زدنت تو کنکورمیخوای بدونی؟؟؟
4-محال ترین رتبه تو میخوای امکان پذیر کنی؟؟


سپاس از دلسوزی و کمکتون

سلام.ممنونم.

ببنید انشالله سوالارو که ببنید متوحه میشید ده تای اول بیش تر بحث معرفی هستش...ده سوال دوم مربوط به برنامه ریزی و درس خوندن هستش و جای این سوالی که شما اشاره کردید در این ده سوال هستش و دقیقا سوال 17 همین سوالی هست که شما پرسیدید گفتم من فقط بخشی از سوالا رو نوشتم و 5 سوال بعدی مربوط به ازمون.و بقیه مربوط به دروس هستش.من این چند روزه کلی مصاحبه های قبلی جاهای مختلفو خوندم تا انشالله نکته ای از قلم جا نیفتهو به تمام دغدغه هامو مخوصصا در این دوماه اول جوبا داده بشه.انشالله متوجه خواهید شد.

بابت عناوین هم ممنونم.
 

وحیدایکس

کاربر بیش فعال
Re: فرصتی برای رتبه برتر شدن

پایدار جان داداش پس چی شد این مصاحبه ها ؟ ما بیصبرانه منتظریم ک تاپیک رونق بگیره .. فعلا ک خبری نیست:(

Sent from my Lenovo A3000-H using Tapatalk
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا