فبلت اچ تی سی با آندروید پای لیمو وارد بازار می‌شود

ferez-co

عضو جدید
[h=1]فبلت اچ تی سی با آندروید پای لیمو وارد بازار می‌شود[/h]



اولین جزئیات جدیدترین محصول اچ تی سی که یک فبلت با جدیدترین سیستم‌عامل آندروید، پردازشگر بسیار سریع و یک باتری بزرگ همراه خواهد بود، منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از مهر، انتظار می‌رود که شرکت اچ تی سی جدیدترین تلفن هوشمند خود را که یک فبلت۵/۹ اینچی خواهد بود در نیمه دوم سال جاری میلادی وارد بازار کند. فبلت اصطلاح جدیدی است که از ترکیب دو کلمه فون (phone) و تبلت (tablet) ساخته شده‌ است و به ابزارهایی با صفحه لمسی گفته می‌شود که بعضی خصوصیات تلفن همراه و تبلت را دارد و از تلفن همراه بزرگ‌تر و از تبلت کوچک‌تر است.
با توجه به سابقه همکاری اچ تی سی با کوالکوم، تحلیلگران فناوری اعتقاد دارند که این تراشه یک اسنپ دراگون ۸۰۰ باشد. درحال حاضر مشخص شده است که اسم رمزی این دستگاه جدید T6 است و گفته می‌شود که دارای پردازشگر چهار هسته‌ای ۳/۲ گیگاهرتز، رام ۲ گیگابایتی ، صفحه نمایش اچ دی۵/۹ اینچی با ۱۰۸۰ پیکسل، حافظه داخلی ۱۶ گیگا بایتی و دوربینی که چون اچ تی سی وان تصاویر آلترا پیکسلی می‌گیرد.
این تلفن که سیستم‌عامل آن را آندروید پای لیمو تقویت می‌کند، یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر درساعت و قلم دیجیتالی نیز از دیگر ویژگی‌های این تلفن خواهد بود. اچ تی سی مدت‌ها است که دیگر از قلم دیجیتالی برای تلفن‌های هوشمند خود استفاده نمی‌کند.
 
Similar threads

Similar threads

بالا