فایل های خود را اینجا به اشتراک بگذارید

yousef1386

عضو جدید
سلام خدمت بچه های گل
من سخت دارم دنبال power point در سیستم های اطلاعات مدیریت نوشته اصغر صرافی زاده هستم لطفا کمکم کنید
 

mouzi4us

عضو جدید
دوستان این مقاله هایی که گذاشتین اگه امکان داره انگلیسیش هم بذارین
 

zahra_216

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام میشه لطفا درباره mrp واسم مطلب بدید؟ممنون میشم.elena_2125@yahoo.com
 

hossein52309

عضو جدید
سلام دوست عزیز
متاسفانه لینکای دانلود اعتبار ندارن
اگه ممکنه مجددا بارگذاری کنید ممنون میشم
 

aliie62

عضو جدید
اگر میشه من هم در حد یک تحقیق در مورد mrp یا پروژه ای در این مورد را می خواهم
m.a.khoshnafs@gmail.com


با سلام خدمت دوستان،
من تازه عضو باشگاه شدم و پست هاي شما را تازه خوندم. به هر حال در مورد MRP و DRP پروژه ي خودمو براتون آپلود مي كنم.
 

پیوست ها

  • MRP.pdf
    1.6 مگایابت · بازدیدها: 0

o.asadi22

عضو جدید
سلام این فایل نمونه ای از یک B.P یا طرح کسب و کار است که خودم نوشته ام و البته در حال راه اندازی اون هم هستم به عنوان پروژه درس کارآفرینی !خوشحال می شم اگر دوستان نقدش کنند.:)


سلام، با عرض خسته نباشید: ایدتون ایده ی جالب و نوییه. اما bp ای که ارایه کردین کمی ناقصه و امکان سنجی هم نشده. به هر حال خسته نباشین
o.asadi22@yahoo.com
 

سینا.

عضو جدید
سلام دوستان !
من ی پروژه دارم ممنون می شم کمکم کنید در موردش !
1.تعریف پروژه
2.رسم حداقل 25 فعالیت wbs
3.رسم cpm
4.محاسیات زمانی رفت و برگشت
5.محاسبات مربوط به شناوری ها
6.نتیجه گیری و تجزیه...
 

Macboy

عضو جدید
Operations Management , 6th Edition

Operations Management , 6th Edition


نام: Operations Management , 6th Edition
نویسنده: Prentice Hall
ناشر: Prentice Hall
سال انتشار: ۲۰۱۰
فرمت: PDF
تعداد صفحات: ۷۱۲
حجم: ۲۲MB
Operations Management یا مدیریت عملیات چیست؟
مدیریت عملیات یک ناحیه ای از مدیریت می باشد که در آن به بازنگری و طراحی مجدد عملیات اقتصادی در تولید کالا ها و یا ایجاد خدمات پرداخته می شود. مدیریت عملیات باعث می شود تا از بهینه بودن عملیات و مصرف حداقل منابع برای ایجاد کالا اطمینان حاصل شود به عبارت دیگر مدیریت عملیات به بررسی مصرف کمینه از منابع در دست می پردازد بطوریکه نیاز ها و مطلوبیت مشتری را نیز فراهم سازد.
منبع: BookBurger.net
معرفی کتاب
در این کتاب بسیار مفید خوانندگان آموزش میبینند که چگونه قدم های مدیریت عملیات , از طراحی کالا, طراحی کارخانه , طراحی جریان مواد و عملیات تا تمام قدم های برنامه ریزی و کنترل را اجرا کنند تا اولین محصول ساخته شود و بعد از آن به طراحی مجدد و بازنگری آن می پردازند. این کتاب بسیار زیبا نوشته شده است و دارای صفحه بندی زیبایی است که خوانند را به خواندن بیشتر جذب می کند و شما پس از ساعت ها مطالعه آن باز هم از خواندن آن لذت می برید.بدون شک این کتاب دریچه ی شما برای ورود به دنیای مدیریت عملیات و دنیای صنعت خواهد بود و شما با خواندن آن ایده های بسیار در زمینه مدیریت عملیات بدست خواهید آورد.


http://dl.bookburger.net/dl/ebook/E...agement (6th Edition)(www.BookBurger.net).rar
 

Macboy

عضو جدید
The Six Sigma Handbook 3 Edition

The Six Sigma Handbook 3 Edition


نام: The Six Sigma Handbook 3 Edition
نویسنده: Thomas Pyzdek, Paul Keller
ناشر: McGraw-Hill Professional
سال انتشار: ۲۰۰۹
فرمت: PDF
تعداد صفحات: ۵۶۰
حجم: ۸MB
اگر شما بخواهید در دوره های شش سیگما شرکت کنید تا یک کمربند سیاه یا کمربند سبز بگیرید,شما نیازمند به یک منبع مطالعاتی قابل اطمینان می باشید.این هندبوک شش سیگما به شما کمک میکند تا گام به گام مراحل شش سیگما را بشناسید و بدانید که چگونه این مراحل را در شرکت خود نهادینه کنید. این کتاب با همکاری یک فرد موفق در زمینه کنترل کیفیت و یک مربی دوره های شش سیگما نوشته شده است و شامل مباحث زیر می باشد:

  • عملیاتی کردن و مدیریت شش سیگما
  • ایجاد یک سازمان مسئول شش سیگما
  • حداکثر نمودن منابع
  • ابزارهای شش سیگما و تکنیکهای آن
  • کنترل پروژه توسط DMAIC و DMADV
  • و…
بدون شک این کتاب, کتابی می باشد که شما برای پیاده سازی شش سیگما به آن نیاز دارید.این کتاب به شما توضیح می دهد که چگونه برای شش سیگما سازمان دهی کنید,چگونه از نیازهای مشتریان استفاده کنید تا استراتژی ها و عملیات جدید اتخاذ کنید,چگونه با موفقیت پروژه ها را مدیریت کنید و غیره.
شش سیگما نیز همراه با اقتصاد جهانی در حال تحول و پیشرفت می باشد,برای مدیریت شرکت شما نیز نیازمند این هستید تا با این تحولات خود را تطبیق دهید و بی شک این کتاب در این راه شما را بسیار کمک خواهد کرد.


http://dl.bookburger.net/dl/ebook/E...a Handbook, 3 Edition(www.BookBurger.net).rar
 

Macboy

عضو جدید
Modeling & Simulation-Based Data Engineering

Modeling & Simulation-Based Data Engineering


نام: Modeling & Simulation-Based Data Engineering
نویسنده: Bernard Zeigler , Phillip Hammonds
ناشر: Academic Press
فرمت: PDF
تعداد صفحات: ۴۴۸
حجم: ۵MB
شبیه سازی Simulation
کلمه Simulation به‌معنی «عمل نائل شدن به اصل چیزی بدون واقعیت» و «نمایش کارکرد یک سیستم یا یک فرایندی به‌وسیله کارکرد کامپیوتر یا فرایند دیگر» آمده است.
شبیه­سازی توانایی یا قابلیت طراحی است؛ که یک راه­حل آماری قدرتمند را ایجاد کرده و مدیر را از دست­یابی به اهداف سازمان مطمئن می­کند.
یک مدل شبیه­سازی، گونه­ای از پدیده­ها یا سیستم­های دینامیک را نشان می‌دهد، که می­تواند مسائل موجود در سازمان را پیش از آن‌که تبدیل به مشکل شوند، شناسایی کند.
شبیه‌­سازی‌ در واقع فرآیند طراحی‌ مدلی‌ از سیستم‌ واقعی است؛ که با ‌انجام‌ آزمایش­ها با استفاده از این‌ مدل و‌ با هدف‌ پی‌بردن‌ به‌ رفتار سیستم‌، یا ارزیابی‌ استراتژی­های‌ گوناگون،‌ در محدوده‌ای‌ که‌ به‌وسیله‌ معیار و یا مجموعه‌ای‌ از معیارها اعمال‌ شده‌، برای‌ عملیات‌ سیستم‌، صورت ‌می‌گیرد.
شبیه­سازی تقلیدی از عملکرد فرآیند یا سیستم واقعی با گذشت زمان است. هم­چنان‌که یک سیستم با گذشت زمان تکوین می­یابد، رفتـــار آن با ایجاد مدل شبیه­سازی بررسی می­شود. این مدل، معمولاً به‌شکل مجموعه‌ای از فرض­های مربوط به عملکرد سیستم است. این فرض­ها در چارچوب رابطه­های ریاضی، منطقی و نمادین بین نهاده­ها یا اهداف مورد نظر سیستم بیان می­شود.
با توجه به تغییر و تحولات تکنیکال کنونی در بسیاری از موارد، ماشین­ جایگزین انسان شده است و بسیاری از کارهای فیزیکی که در گذشته توسط انسان­ها انجام می­گرفت، امروزه توسط ماشین­ها اداره می­شود. اگرچه قدرت کامپیوترها در ذخیره و بازیابی اطلاعات و اتوماسیون اداری، غیر قابل انکار است، اما همچنان، مواردی وجود دارد که انسان ناچار است خودش کارها را انجام دهد. اما به‌طور کلی، موارد مرتبط با ماشین، شامل سیستم‌هایی است که در آن، به‌علت ارتباطات پیچیده بین اجزا، مغز انسان از درک ریاضی این ارتباطات قاصر است. مغز انسان به‌مرور زمان، با مشاهده توالی رفتارهای سیستم و گاه آزمایش­های نتیجه­ای، که بر اثر دستکاری یکی از اجزای سیستم به‌دست می­آید، تا حدی می­تواند عادت­های سیستم را شناسایی کند. در چنین سیستم‌هایی، مغز، قادر به تجزیه و تحلیل داخلی سیستم نیست و تنها با توجه به رفتارهای خارجی، عملکرد داخلی سیستم را تخمین می­زند و عکس­العمل­های آن‌را پیش­بینی می­کند. چگونگی اداره حجم انبوه اطلاعات و استفاده مؤثر از آنها در بهبود تصمیم­گیری، از موضوعات بحث برانگیز مخصوصا در تخصص­های میان‌رشته­ای همانند شبیه­سازی است.
شبیه‌سازی در دهه ۶۰ میلادی به‌طور چشم‌گیری فیزیولوژی وارد ادبیات مدیریت شد. این روش به‌حدی مورد توجه قرار می‌گیرد که ارتش آمریکا در سال ۱۹۶۸ میلادی در مورد شبیه‌سازی به‌عنوان روشی برای حل مسائل مدیریتی تحقیقات گسترده‌ای انجام می‌دهد.
مدلسازی Modelling
مدل‌سازی یکی از تکنیک‌های ذهنی بشر می‌باشد که نه تنها برای اهداف علمی، بلکه برای انجام امور روزمره بشر به دفعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدل‌سازی به طور کلی یعنی شبیه‌سازی یک محیط با اندازه‌های متفاوت و از محیط واقعی و احتمالا مواد و مصالحی متمایز از جنس مواد و مصالح محیط مدل شده. در مدل‌سازی ابتدا اجزای محیط واقعی انتخاب شده و متناسب با هدف مورد نظر از مدل‌سازی خصوصیاتی از هریک از اجزای واقعی انتزاع می‌شود، یعنی به ازای هر یک از اجزای محیط واقعی یک موجودیت تجریدی ساخته می‌شود و با برقراری ارتباطی مشابه با ارتباط اجزای واقعی، در میان موجودیت‌های تجریدی، محیط واقعی مدل می‌شود.
معرفی کتاب
این کتاب اولین رویکرد تجربی برای مهندسی داده ها و شبیه سازی فراهم آورده است. امروزه امر مهندسی داده ها یکی از امور مهم برای شرکتها,مهندسین و ارگانهای علمی می باشد و روز به روز بر اهمیت این امر افزوده می شود.این کتاب مباحثی را به شما معرفی و آموزش می دهد که امروزه در دنیای علم و مدلسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است,مباحثی همچون طراحی یک مدلی که توانایی انجام پردازشهای دینامیکی را دارا باشد .نویسندگان این کتاب,برنارد زیگلر از اساتید دانشگاه آریزونای ایالات متحده و فیلیپ هاموندس مدیر فنی Northrop-Grumman IT , هر دو از فعالین در زمینه مدلسازی و شبیه سازی می باشند که در این کتاب به ارائه آخرین مطالب دنیای شبیه سازی پرداخته اند.

http://dl.bookburger.net/dl/ebook/E...ased Data Engineering(www.BookBurger.net).rar
 

Macboy

عضو جدید
Industrial Machinery Repair: Best Maintenance Practices Pocket Guide

Industrial Machinery Repair: Best Maintenance Practices Pocket Guide


نام: Industrial Machinery Repair: Best Maintenance Practices Pocket Guide
نویسنده: Ricky Smith, R. Keith Mobley
ناشر: Butterworth-Heinemann
سال انتشار: ۲۰۰۳
فرمت: PDF
تعداد صفحات: ۵۴۴
حجم: ۲۵MB
کتاب تعمیرات و نگهداری ماشین آلات صنعتی یک مرجع کاربردی برای تمامی مهندسین کارخانه ها,مهندسین تعمیرات و نگهداری,سرپرست های کارگاه ها و کارخانجات و مهندسین مکانیک است.این کتاب برروی مهارتهای انتخاب قطعات مناسب و سالم,نحوه نصب و نگهداری قطعات الکترومکانیکی تمرکز میکند.شامل تمامی نکات لازم برای مهندسان دپارتمان نگهداری و تعمیرات می باشد.
هر مبحث آن شامل مطالبی ساده می باشد که درک آنرا برای افراد مختلف آسان می سازد.شایان ذکر است که این کتاب مختص به کارخانه خاصی نمی باشد و میتوان از آن در هر کارگاهی و کارخانه ای استفاده نمود.


http://dl.bookburger.net/dl/ebook/E...ractices Pocket Guide(www.BookBurger.net).rar
 

Macboy

عضو جدید
Handbook of Industrial Engineering

Handbook of Industrial Engineering


نام: Handbook of Industrial Engineering Equations, Formulas, and Calculation
سال انتشار: ۲۰۱۰
منتشر کننده: CRC Press
تعداد صفحات: ۴۵۴
فرمت: PDF
حجم: ۶MB
هندبوک ها یا Handbook ها کتاب هایی هستند که در آنها تمامی نیاز های یک مهندس و یا یک تکنسین گنجانده شده و این کتاب ها طوری طراحی شده اند که بتوان از آنها در زمان کار استفاده کرد.از ویژگی های هندبوک ها دسترسی آسان به مطالب است.
این کتاب نیز,از سری کتاب های هند بوک مهندسی صنایع می باشد که در آن تمام نیاز های یک مهندس صنایع اعم از:اقتصاد مهندسی,ارگونومی(مهندسی فاکتورهای انسانی),مدیریت اطلاعات (MIS),مهندسی پروژه,شبیه سازی و محاسبات عددی گنجانده شده است.


http://dl.bookburger.net/dl/ebook/E...g/Industr_Engineering(www.BookBurger.net).rar
 

twotoo

عضو جدید
سلام دوستان
اگه لطف کنید یک تحقیق ساده راجب به ارگونومی بگذازید تا 3و4 ساعت دیگه ممنون میشم.
ضروریه!
 

خان عمو

عضو جدید
دوستان عزیز کسی ترجمه مدیریت عملیات استیونسون رو داره خیلی دنبالش کشتم اگه کمک کنید ممنون میشم.
 
بالا